ROODZWARTGROEN.nl

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door keyser soze »

BiT schreef:
BasNijmegen schreef:
Jackiegoal schreef::withstupid: Je maakt mij niet wijs dat er niemand te vinden is die er geschikter voor is. Dat is zonde van de moeite en het geld.
Het is in ieder geval wel iemand met passie voor NEC. Dat zie ik liever dan een talentvolle verslaggever die niets met NEC heeft.
:withstupid:

Prima toch.
:withstupid:
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Harold Bastiaans »

Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Ferdinand is een prima goser.
zegt iemand dat dat niet zo is ?
Nee, ik zeg alleen dat ik dat vind.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Ferdinand is een prima goser.
zegt iemand dat dat niet zo is ?
Nee, ik zeg alleen dat ik dat vind.
ik ook

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door keyser soze »

Ik ken die jongens van RZG niet, maar vind het erg makkelijk om iemand van deze club af te zeiken omdat zijn engels niet zo goed is, of omdat hun eerste filmpjes vanaf locatie een ietwat krakkemikkerig zijn. Ben blij dat je deze informatie tegenwoordig krijgt !

Ik ben 2 jaar geleden begonnen met een youtube kanaal waar ik alle beelden van NEC opzet, ik heb ook weleens een eigen filmpje gemaakt waarvan, als ik die nu terugzie, ik ook een halve dag niet meer de straat op durf. Geef die jongens gewoon de tijd, ze leren nu in de praktijk meer dan in een jaar op school. Met de beperkte middelen die ze hebben ( je moet wel van een papiertje lezen, als je geen autocue hebt ) vind ik dat ze het prima doen.

En geloof me maar... Bij het volgende trainingskamp zal de reportage stukken beter zijn. Dan heeft de interviewer en de cameraman zo'n pak ervaring erbij, dat het stukken beter zal zijn. Geef die jongens gewoon de tijd om wat bij te leren en respecteer ze voor wat ze voor de club doen in plaats van te zeiken of iemand op school een 6 of een 8 had voor de engelse taal.

RZG, een dikke :tu:
sjabbahnijmeguh op youtube.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door SamSam »

Waarom zegt iedereen dat hij afgezeken wordt? Als iemand zegt dat zijn Engels niet erg goed is dat toch niet meteen afzeiken? Dat is gewoon een feit. En dat Roodzwartgroen voor Ferdinand heeft gekozen zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar dan kunnen ze hem beter geen interviews in het Engels laten doen, want dat is niet zijn sterkste punt. Daarom snap ik dat mensen het zonde vinden dat Ferdinand mee is gegaan(al dan niet betaald), omdat de interviews gewoon van een mindere kwaliteit zijn.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door keyser soze »

SamSam schreef:Waarom zegt iedereen dat hij afgezeken wordt? Als iemand zegt dat zijn Engels niet erg goed is dat toch niet meteen afzeiken? Dat is gewoon een feit. En dat Roodzwartgroen voor Ferdinand heeft gekozen zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar dan kunnen ze hem beter geen interviews in het Engels laten doen, want dat is niet zijn sterkste punt.
OK, maar wie dan ? Wie heeft nu de mogelijkheden ( ivm werk, gezin, etc ) om daar aanwezig te zijn en dan dit te doen voor ons ( wij de supporters ) ?
Als Ferdinand dit niet zou doen, dan is de kans groot dat niemand het zou doen. Dan heb je niks, nu krijg je toch een leuke impressie.
sjabbahnijmeguh op youtube.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door SamSam »

Nou, ik denk dat er genoeg zijn die naar Spanje zouden willen om bij NEC te zijn, wat ook nog vergoed wordt... En fatsoenlijk Engels spreken en niet bang voor een camera zijn. Al maak ik me er niet zo druk om dat Ferdinand dit doet hoor, ik vind het leuk voor hem :tu:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door AvdS »

SamSam schreef:Waarom zegt iedereen dat hij afgezeken wordt? Als iemand zegt dat zijn Engels niet erg goed is dat toch niet meteen afzeiken? Dat is gewoon een feit. En dat Roodzwartgroen voor Ferdinand heeft gekozen zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar dan kunnen ze hem beter geen interviews in het Engels laten doen, want dat is niet zijn sterkste punt. Daarom snap ik dat mensen het zonde vinden dat Ferdinand mee is gegaan(al dan niet betaald), omdat de interviews gewoon van een mindere kwaliteit zijn.
Hier sla je de plank mis. Hij zou beter geen interviews in het Engels kunnen doen omdat dat niet zijn sterkste punt is... Nu is interviewen ook niet zijn sterkste punt (hoop ik), dus zou hij dit ook niet moeten doen.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Biarmicus »

Ik vind het ook vreemd dat ze Ferdinand nemen als reporter. Ik denk dat meeste hier hem wel kennen als een fanatieke supporter met een groot hart voor de club, maar als journalist is het toch wat minder.

Waarom nemen ze niet gewoon een student Journalistiek? Dat zou ideaal zijn, er zullen tussen die duizenden supporters toch wel een paar jongens zitten die hier mee bezig zijn, het lijkt me dan voor beide partijen een win-win situatie.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door SamSam »

AvdS schreef:
SamSam schreef:Waarom zegt iedereen dat hij afgezeken wordt? Als iemand zegt dat zijn Engels niet erg goed is dat toch niet meteen afzeiken? Dat is gewoon een feit. En dat Roodzwartgroen voor Ferdinand heeft gekozen zal ongetwijfeld zijn redenen hebben, maar dan kunnen ze hem beter geen interviews in het Engels laten doen, want dat is niet zijn sterkste punt. Daarom snap ik dat mensen het zonde vinden dat Ferdinand mee is gegaan(al dan niet betaald), omdat de interviews gewoon van een mindere kwaliteit zijn.
Hier sla je de plank mis. Hij zou beter geen interviews in het Engels kunnen doen omdat dat niet zijn sterkste punt is... Nu is interviewen ook niet zijn sterkste punt (hoop ik), dus zou hij dit ook niet moeten doen.
Klopt, het interviewen in het engels is gewoon erg slecht. Maar zolang hij een paar goede vragen heeft ingestudeerd(of uit beeld zit met een papiertje), vind ik het op gebied van Nederlandse interviews voor een site als RZG nog wel kunnen.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3877
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door BasNijmegen »

Pff wordt tijd dat de competitie weer gaat beginnen, dan kunnen we ons druk gaan maken om nuttige dingen.

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door keyser soze »

BasNijmegen schreef:Pff wordt tijd dat de competitie weer gaat beginnen, dan kunnen we ons druk gaan maken om nuttige dingen.
:withstupid:
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Legendario »

Het filmpje van vandaag wordt halverwege het gesprek met Chatelle afgebroken...Gelukkig is de winnaar van Jeu de Bal dan al bekend gemaakt!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Harold Bastiaans »

je kan lang en kort praten over RZG, wat ze doen in spanje is prima, tis vermakelijk dat Ferdinand ( die de meeste gewoon persoonlijk kennen) de interviews doet, hij doet dat op eigen wijze, en precies zoals wij hem kennen.

Wat jammer is, is dat RZG blijft roepen dat ze het allemaal als NEC supporter vrijwillig voor de NEC supporters doen, dit is gewoon niet waar. RZG is een prima initiatief ( wat ik zelf ook goed kan waarderen) maar heeft een commerciele achtergrond. laat ze dat gewoon zeggen dan krijgen ze vanzelf meer krediet.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

roodzwartgroen
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 14:55
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door roodzwartgroen »

Heren,

Er wordt op dit forum frequent een beeld van ons geschept, wat niet overeenkomt met de waarheid.
Hierbij de informatie van de bron zelf; dat is klaarblijkelijk af -en toe eens nodig.

ROODZWARTGROEN is commercieel klopt! Wij hebben ook nooit geroepen dat we niet commercieel zijn.
Op moment van schrijven kost ons station echter (ondanks de nodige sponsors, waarvoor dank), nog maandelijks heel veel geld. (uit eigen zak)
De opmerkingen dat we professioneel willen zijn, kloppen! Dat we het al zijn, hoor je ons niet zeggen! Dat mogen anderen beoordelen.

Natuurlijk zijn wij nooit klaar....verbeterpunten en opbouwende kritiek zijn van harte welkom. We willen vragen om dit dan per mail te doen, dan hebben wij de mogelijkheid om dit steeds serieus te bekijken. Met losse kreten op het forum kunnen we niets.

Onderstaande feiten waren voor ons al vanzelfsprekend, echter we willen ze voor ieders duidelijkheid, hier nog melden.
Wij hebben niets te verbergen en staan overigens altijd open voor een discussie -of voor het geven van uitleg over bepaalde zaken, maar dan wel op een eerlijke manier. Mail ons gewoon even: (info@roodzwartgroen.nl).

Een aantal feiten op een rijtje: (een en ander om duidelijkheid te verschaffen):

1. ROODZWARTGROEN ontvangt GÉÉN SUBSIDIE! In tegenstelling tot alle omroepen (waar de burger dus wél aan mee mag betalen)
2. We hoeven ons gelukkig niet aan allerlei regeltjes te houden waarmee een subsidie gepaard gaat.
3. ROODZWARTGROEN is vanwege de hoge (maandelijks terugkerende) kosten, dus commercieel. (een bewuste keuze, om bovengenoemde redenen)
4. Mensen die het vervelend vinden dat wij commercieel zijn, zijn van harte welkom om een maandelijkse donatie te doen waarmee we onze kosten kunnen betalen.
5. Terwijl de meeste mensen jaarlijks op vakantie gaan, slaat de eigenaar van RZG dit jaarlijks over om het station draaiende te houden.
6. De 1 koopt een motor, auto, aanbouw, nieuwe fiets, verzuipt z'n geld in de kroeg: ....de eigenaar van RZG, stopt het in RZG.
7. ROODZWARTGROEN werkt uitsluitend met enthousiaste VRIJWILLIGERS. (mensen die het leuk vinden om deel uit te maken van ons team en gelijkertijd iets te betekenen voor de club)
8. ROODZWARTGROEN is dus een uit de hand gelopen hobby, gestart uit liefde voor Radio, Internet en NEC. (hetgeen we met ons logo uitstralen)


ps. Wij zijn erg blij met Ferdinand,...een jongen met een goed hart in de juiste kleuren, ...en op de juiste plaats!

We hopen hiermee meer duidelijkheid te hebben verschaft, vragen?....mail ons: info@roodzwartgroen.nl
Muziek, voetbal en Informatie ...... ROODZWARTGROEN.nl ...... is de perfecte combinatie !

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Mark Ariaans »

Puur op persoonlijke titel en uit nieuwsgierigheid, voordat er weer van alles achter gezocht wordt: worden jullie ook deels gesponsord door NEC? Want gezien de hoeveelheid links van de officiele site richting RZG activiteiten, wat voor andere supporters-initiatieven (Forza, DTH, etc) niet gebeurd, is daar toch een grotere band dan een 'gewoon' supportersorgaan. Of is de opzet meer dat jullie in ruil voor die publiciteit (kosteloos) diensten verlenen aan NEC (zoals muziek op de open dag, de huidige video-items uit Mijas (prima initiatief trouwens))?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door LT »

7. Net zo veel vrijwillig als de gemiddelde amateurvoetballer in een eerste elftal hier in de regio.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Harold Bastiaans »

Als eerste hartstikke fijn dat je zo open en eerlijk je verhaal doet.
Ik heb wel wat vragen, en ik ga dat niet via de mail doen maar via dit forum, daar is dit NEC forum feitelijk voor.
roodzwartgroen schreef:Heren,

Er wordt op dit forum frequent een beeld van ons geschept, wat niet overeenkomt met de waarheid.
Hierbij de informatie van de bron zelf; dat is klaarblijkelijk af -en toe eens nodig.

ROODZWARTGROEN is commercieel klopt! Wij hebben ook nooit geroepen dat we niet commercieel zijn.
Op moment van schrijven kost ons station echter (ondanks de nodige sponsors, waarvoor dank), nog maandelijks heel veel geld. (uit eigen zak)
De opmerkingen dat we professioneel willen zijn, kloppen! Dat we het al zijn, hoor je ons niet zeggen! Dat mogen anderen beoordelen.
Vanuit commercieel oogpunt doen jullie het prima, tis ook veel makkelijker schakelen als je aangeeft het vanuit een commercieel oogpunt te doen. Dat jullie kosten maken geloof ik zeker, dat er weinig overblijft feitelijk ook. Maar waarom willen jullie je dan scharen onder de vlag van de fansites?

roodzwartgroen schreef:Natuurlijk zijn wij nooit klaar....verbeterpunten en opbouwende kritiek zijn van harte welkom. We willen vragen om dit dan per mail te doen, dan hebben wij de mogelijkheid om dit steeds serieus te bekijken. Met losse kreten op het forum kunnen we niets.
Je krijgt wat je aanbied, als je weinig info verkondigd krijg je vanzelf vragen, dat je nu antwoord geeft is netjes, feit blijft dat dit forum een prima medium is om te communiseren.
roodzwartgroen schreef:Onderstaande feiten waren voor ons al vanzelfsprekend, echter we willen ze voor ieders duidelijkheid, hier nog melden.
Wij hebben niets te verbergen en staan overigens altijd open voor een discussie -of voor het geven van uitleg over bepaalde zaken, maar dan wel op een eerlijke manier. Mail ons gewoon even: (info@roodzwartgroen.nl).
Wat is er nu feitelijk mis met een open discussie hier op het forum?
roodzwartgroen schreef:Een aantal feiten op een rijtje: (een en ander om duidelijkheid te verschaffen):

1. ROODZWARTGROEN ontvangt GÉÉN SUBSIDIE! In tegenstelling tot alle omroepen (waar de burger dus wél aan mee mag betalen)
2. We hoeven ons gelukkig niet aan allerlei regeltjes te houden waarmee een subsidie gepaard gaat.
3. ROODZWARTGROEN is vanwege de hoge (maandelijks terugkerende) kosten, dus commercieel. (een bewuste keuze, om bovengenoemde redenen)
4. Mensen die het vervelend vinden dat wij commercieel zijn, zijn van harte welkom om een maandelijkse donatie te doen waarmee we onze kosten kunnen betalen.
5. Terwijl de meeste mensen jaarlijks op vakantie gaan, slaat de eigenaar van RZG dit jaarlijks over om het station draaiende te houden.
6. De 1 koopt een motor, auto, aanbouw, nieuwe fiets, verzuipt z'n geld in de kroeg: ....de eigenaar van RZG, stopt het in RZG.
7. ROODZWARTGROEN werkt uitsluitend met enthousiaste VRIJWILLIGERS. (mensen die het leuk vinden om deel uit te maken van ons team en gelijkertijd iets te betekenen voor de club)
8. ROODZWARTGROEN is dus een uit de hand gelopen hobby, gestart uit liefde voor Radio, Internet en NEC. (hetgeen we met ons logo uitstralen)
je punten snap ik, feitelijk hebben punt 1 en 2 niets met luisteraars info te maken, dit zijn gewoon feiten die bij veel meer internet stations gaande zijn.Verder vind ik het prima dat jullie poen willen verdienen, dat wil ik namelijk ook, mooi ook dat jullie dat met een rgz hart doen. Mooi ook dat de eigenaar daar zoveel tijd in steekt.

roodzwartgroen schreef:ps. Wij zijn erg blij met Ferdinand,...een jongen met een goed hart in de juiste kleuren, ...en op de juiste plaats!

We hopen hiermee meer duidelijkheid te hebben verschaft, vragen?....mail ons: info@roodzwartgroen.nl
Uiteraard zijn jullie blij met Ferdinand, een fantastische NECer metr idd het hart op juiste plek.

2 Dingen nog, willen jullie aub geen vergelijk met de fansites meer maken, die slaan namelijk kant nog wal, alle fansites zijn namelijk vrijwillig niet commercieel en ik meen onlangs afscheid te hebben mogen nemen van een fotograaf van forzaNEC, die idd vrijwillig voor ons foto's maakte, maar die is na eigen zeggen vertrokken omdat er bij RZG radio wel een financiele bijdrage gegeven werd voor het maken van de foto''s.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door LT »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Als eerste hartstikke fijn dat je zo open en eerlijk je verhaal doet.
:withstupid:
en ik meen onlangs afscheid te hebben mogen nemen van een fotograaf van forzaNEC, die idd vrijwillig voor ons foto's maakte, maar die is na eigen zeggen vertrokken omdat er bij RZG radio wel een financiele bijdrage gegeven werd voor het maken van de foto''s.
Daar doelde ik ook op. :withstupid:

roodzwartgroen
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 14:55
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door roodzwartgroen »

Harald,

Als dit al je vragen zijn, dan geef ik daar (bij wijze van uitzondering), graag nog even antwoord op:

Jouw vraag: Maar waarom willen jullie je dan scharen onder de vlag van de fansites?
antwoord: OmVat de term "fansite", meer inhoud als "het via de website bieden van informatie aan fans"? Of ontgaat me iets? ....In dat geval kun je ons beter een "medium voor fans" noemen, als ik je daar blij mee kan maken: ROODZWARTGROEN omvat een complete website met actuele nieuwsitems; een compleet radiostation (24/7); en inmiddels de nodige videoreportages.

Jouw vraag: Wat is er nu feitelijk mis met een open discussie hier op het forum?
antwoord: Wij besteden dagelijks heel veel tijd aan ons medium. De overgebleven kostbare tijd breng ik privé door, niet op het forum.

Aangaande jouw 2 laatstgenoemde opmerkingen:

jouw stelling: willen jullie aub geen vergelijk met de fansites meer maken, die slaan namelijk kant nog wal, alle fansites zijn namelijk vrijwillig niet commercieel
antwoord: Vergelijk?...Vraag me af wat jouw probleem is? praat er eens over, je weet me te vinden. Alhoewel ik van mening ben dat het niet belangrijk is of een fansite commercieel is of niet, blijft er het feit dat onze kosten veel hoger liggen. Om continuiteit te kunnen bieden, zijn we dus ook nog eens genoodzaakt om commercieel te zijn. NB. De banners op forza zijn natuurlijk puur voor de fun.....

stelling: ik meen onlangs afscheid te hebben mogen nemen van een fotograaf van forzaNEC, die idd vrijwillig voor ons foto's maakte, maar die is na eigen zeggen vertrokken omdat er bij RZG radio wel een financiele bijdrage gegeven werd voor het maken van de foto''s.
antwoord: Jij weet donders goed waarom Rob opgestapt is, dat schijnt hij volgens eigen zeggen, je wekelijks uit te leggen. Ik wil daar hier ook niets over kwijt, dat is niet in jouw voordeel, toch?. Het betreft onkosten. Dat is niet meer dan normaal dat wij die betalen.

Mijn advies: probeer eens samen te werken in plaats van tegen, daar wordt je misschien vrolijk van!

EL

Zo nu de kostbare paar uurtjes, privé doorbrengen ;-)
Muziek, voetbal en Informatie ...... ROODZWARTGROEN.nl ...... is de perfecte combinatie !

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Harold Bastiaans »

roodzwartgroen schreef:Harald,

Als dit al je vragen zijn, dan geef ik daar (bij wijze van uitzondering), graag nog even antwoord op:

Jouw vraag: Maar waarom willen jullie je dan scharen onder de vlag van de fansites?
antwoord: OmVat de term "fansite", meer inhoud als "het via de website bieden van informatie aan fans"? Of ontgaat me iets? ....In dat geval kun je ons beter een "medium voor fans" noemen, als ik je daar blij mee kan maken: ROODZWARTGROEN omvat een complete website met actuele nieuwsitems; een compleet radiostation (24/7); en inmiddels de nodige videoreportages.

Jouw vraag: Wat is er nu feitelijk mis met een open discussie hier op het forum?
antwoord: Wij besteden dagelijks heel veel tijd aan ons medium. De overgebleven kostbare tijd breng ik privé door, niet op het forum.

Aangaande jouw 2 laatstgenoemde opmerkingen:

jouw stelling: willen jullie aub geen vergelijk met de fansites meer maken, die slaan namelijk kant nog wal, alle fansites zijn namelijk vrijwillig niet commercieel
antwoord: Vergelijk?...Vraag me af wat jouw probleem is? praat er eens over, je weet me te vinden. Alhoewel ik van mening ben dat het niet belangrijk is of een fansite commercieel is of niet, blijft er het feit dat onze kosten veel hoger liggen. Om continuiteit te kunnen bieden, zijn we dus ook nog eens genoodzaakt om commercieel te zijn. NB. De banners op forza zijn natuurlijk puur voor de fun.....

stelling: ik meen onlangs afscheid te hebben mogen nemen van een fotograaf van forzaNEC, die idd vrijwillig voor ons foto's maakte, maar die is na eigen zeggen vertrokken omdat er bij RZG radio wel een financiele bijdrage gegeven werd voor het maken van de foto''s.
antwoord: Jij weet donders goed waarom Rob opgestapt is, dat schijnt hij volgens eigen zeggen, je wekelijks uit te leggen. Ik wil daar hier ook niets over kwijt, dat is niet in jouw voordeel, toch?. Het betreft onkosten. Dat is niet meer dan normaal dat wij die betalen.

Mijn advies: probeer eens samen te werken in plaats van tegen, daar wordt je misschien vrolijk van!

EL

Zo nu de kostbare paar uurtjes, privé doorbrengen ;-)
Wel fijn om te weten dat er speciaal voor mij een uitzondering is gemaakt. bedankt.
Ik zal bij wijze van fatsoen ook antwoord geven, banners op ForzaNEC zijn op geen enkele wijze financieel te vergelijken met die van RZG, onze banners worden bewust laag gehouden, er staan een aantal banners op die gebarterd zijn, en enkel die ongeveer de helft van onze jaarlijkse kosten dekt. Wij kunnen de hele site volgooien met banners, echter is er bewust voor gekozen dit niet te doen. Een site als de officiele brengt NEC nieuws, de fansites proberen ieder op eigen wijze haar NEC nieuws naar de bezoekers te ventileren. Alle fansites doen dit met evenveel passie en volledig vrijwillig. Ik ben overigens diverse malen door jullie uitgenodigd om met jullie te praten, ik heb dit bewust afgehouden omdat ik in RZG geen partner zie waar mee ik wil praten over enige vorm van samen werking. ( jou vinger wijzende toon naar mij toe in je antwoorden bevestigd mijn gevoel) Rob heb ik ( even voor jou beeldvorming) 3 x gesproken nadat hij weg is gegaan. Rob is idd weg omdat er bij jullie onkosten worden betaald, die kunnen we bij ForzaNEC niet missen.

Overigens werken wij van Forza geregeld samen met andere, daar zij legio's voorbeelden van. Wellicht heb je dat niet opgemerkt, is ook niet erg als je zo druk bezet bent.

Verder succes met je privetijd.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Arjan van Hout »

Proef ik hier enige irritatie tussen RZG en Forza ? :wink:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Harold Bastiaans »

Eniesee schreef:Proef ik hier enige irritatie tussen RZG en Forza ? :wink:
Nee hoor, hooguit wat verschil van inzichten.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Eniesee schreef:Proef ik hier enige irritatie tussen RZG en Forza ? :wink:
Nee hoor, hooguit wat verschil van inzichten.
ow dan zit ik weer eens helemaal mis :crazy:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ROODZWARTGROEN.nl

Bericht door Arjan van Hout »

Ja nou snap ik waarom Ferdinand het presenteert, hij is de man met het geld. We betaalt bepaalt :wink:

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten