ESPN Sports Eredivisie

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door flipsen »

mschr schreef:
zo 21 mar 2021, 16:35
Zij hebben de rechten. Dus als een club de wedstrijd wil uitzenden, zal er betaald moeten worden.
Tja eigenlijk wel logisch...
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Midas »

mschr schreef:
zo 21 mar 2021, 16:35
Zij hebben de rechten. Dus als een club de wedstrijd wil uitzenden, zal er betaald moeten worden.
Maar dat is toch geen antwoord op de vraag 'wat boeit het ze', ik ben in ieder geval klaar met ESPN. Ik luister wel naar RN7, illegale streams, maar hopelijk gewoon weer naar de goffert binnenkort.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Demtsjenko »

Als ik die jan joost van gangelen zo hoor over NEC dan lijkt het of hij best wel sympathie heeft voor de club...

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door TT »

Demtsjenko schreef:
ma 24 mei 2021, 14:42
Als ik die jan joost van gangelen zo hoor over NEC dan lijkt het of hij best wel sympathie heeft voor de club...
En groot fan van Barreto is....de sympathie spat er vanaf bij die interviews de laatste tijd.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Bottendaal »

Demtsjenko schreef:
ma 24 mei 2021, 14:42
Als ik die jan joost van gangelen zo hoor over NEC dan lijkt het of hij best wel sympathie heeft voor de club...
Waar hoor/zie je hem?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door noviomagum »

Demtsjenko schreef:
ma 24 mei 2021, 14:42
Als ik die jan joost van gangelen zo hoor over NEC dan lijkt het of hij best wel sympathie heeft voor de club...
Is ook zo hij is veel in de periode onder Been geweest bij wedstrijden en feestjes en gaf al aan na de wedstrijd tegen Roda zo van elke keer als ik erbij ben doet NEC het goed gelukkig was hij er gisteren ook :biggrin:

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door noviomagum »

Classic Match op ESPN 2 Nec-Ajax 2001/2002 nu te zien om 18:00uur begonnen

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door jsentani »

ESPN had nog een oud shirt in de kast liggen

https://www.facebook.com/10004415687346 ... 182208874/
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door E.B. »

jsentani schreef:
zo 29 aug 2021, 06:41
ESPN had nog een oud shirt in de kast liggen

https://www.facebook.com/10004415687346 ... 182208874/
Meerdere. Ook van andere clubs. Kan een bewussie zijn.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Bottendaal »

Sinds wanneer werkt ESPN ook gewoon in het buitenland?

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Gerard Lopez »

Bottendaal schreef:
ma 25 okt 2021, 00:42
Sinds wanneer werkt ESPN ook gewoon in het buitenland?
Altijd al. Sinds ze geen Fox Sports meer heten is dit het geval.
Maar dat is dan ook het enige positieve. Voor de rest zijn ze er flink op achteruit gegaan. Geen gehele wedstrijden meer terug te kijken, samenvattingen die er laat op komen en soms in matige kwaliteit, en bijna nooit meer herhalingen van wedstrijden ipv de hele week door wat vroeger het geval was.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Bottendaal »

Gerard Lopez schreef:
ma 25 okt 2021, 08:32
Bottendaal schreef:
ma 25 okt 2021, 00:42
Sinds wanneer werkt ESPN ook gewoon in het buitenland?
Altijd al. Sinds ze geen Fox Sports meer heten is dit het geval.
Maar dat is dan ook het enige positieve. Voor de rest zijn ze er flink op achteruit gegaan. Geen gehele wedstrijden meer terug te kijken, samenvattingen die er laat op komen en soms in matige kwaliteit, en bijna nooit meer herhalingen van wedstrijden ipv de hele week door wat vroeger het geval was.
Ok, sinds januari dus. ESPN is inderdaad Amerikaanse rommel, totaal niet aangepast op NL.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Tiel »

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... 21QHHiqdDA


Mooi stukje over een jongen die bij ESPN door sommige (jan Joost en Perez) belachelijk werd gemaakt. Volgens Perez moest hij maar supporter van een andere club worden als hij degradatie erg vond.

Toen ik het zag dacht ik daar zou dat collectief van supportersverenigingen nu eens iets aan moeten doen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
vr 13 mei 2022, 14:47
https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... 21QHHiqdDA


Mooi stukje over een jongen die bij ESPN door sommige (jan Joost en Perez) belachelijk werd gemaakt. Volgens Perez moest hij maar supporter van een andere club worden als hij degradatie erg vond.

Toen ik het zag dacht ik daar zou dat collectief van supportersverenigingen nu eens iets aan moeten doen.
Mooi!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Curva »

Tiel schreef:
vr 13 mei 2022, 14:47
https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... 21QHHiqdDA


Mooi stukje over een jongen die bij ESPN door sommige (jan Joost en Perez) belachelijk werd gemaakt. Volgens Perez moest hij maar supporter van een andere club worden als hij degradatie erg vond.

Toen ik het zag dacht ik daar zou dat collectief van supportersverenigingen nu eens iets aan moeten doen.
Trieste reactie van Perez die blijkbaar nooit supporter van een club is geweest. Wat Perez waarschijnlijk bedoelde is dat het een stuk makkelijker is om geen supporter te zijn maar een clubhoppende hoererende gloryhunter.
Die gast is 21, die was 10 of 11 toen PEC voor het laatst eerste divisie speelde dus dit is waarschijnlijk de eerste bewuste grote tegenslag voor zijn club die hij meemaakt. Voor ons NEC'ers zijn de tranen na afgelopen seizoenen wel op.....maar daar kan hij ook hoop uit putten: het kan ff duren maar echte clubs komen vanzelf weer bovendrijven.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door vak Oost »

De komende 2 maanden is er geen voetbal - zet je espn op pauze - scheelt je weer een paar knaken.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door H-Zenkamp »

Momenteel de esports finale NEC tegen -hoe typisch Vite$$e. Te volgen via Youtube.
★★

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door mschr »

H-Zenkamp schreef:
zo 05 jun 2022, 17:04
Momenteel de esports finale NEC tegen -hoe typisch Vite$$e. Te volgen via Youtube.
Uitslag?

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Gerard Lopez »

Vitesse is de winnaar van de KPN eDivisie seizoen 2021/22. In een zinderende finale wisten Levi de Weerd en Manuel Bachoore, op het podium van een volgepakt MECC Maastricht, Joas Drost en Damian Sitaram van N.E.C. te verslaan. In de kwartfinale en halve finale versloegen de Arnhemmers RKC Waalwijk en FC Twente.Door hun winst nemen De Weerd en Bachoore de kampioensschaal, € 25.000 aan prijzengeld en twee tickets voor de FIFAe World Cup Playoffs mee naar Arnhem.

Levi de Weerd en Manuel Bachoore

ROAD TO THE FINAL VITESSE
Vitesse eindigde in het reguliere seizoen als nummer 1 en sluiten met hun finalewinst het seizoen dus uitstekend af. Na 17 speelrondes kwalificeerden Levi de Weerd en Manuel Bachoore zich direct voor de KPN eDivisie Finals, die als onderdeel van het GG22 DreamHack Sports festival werden georganiseerd in het MECC in Maastricht.
In de Grand Final van de KPN eDivisie Finals geldt dat de club die als eerste twee wedstrijden wint, zich kampioen van de KPN eDivisie mag noemen. Nadat Manuel Bachoore de eerste wedstrijd van Joas Drost met 4-2 won, sleepte Levi de Weerd de zege binnen door Damian Sitaram met 3-2 te verslaan.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door H-Zenkamp »

Zelfs het E-kampioenschap was ons niet gegund. Her leven van een NEC-er is soms zwaar... :td:

Had dit nieuws in de verkeerde topic gezet trouwens. Kon zo snel geen e-divisie topic vinden en had de titel van deze topic verkeerd gelezen
★★

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Bottendaal »

Net “De kleine Berlusconi” weer zitten kijken. Blijft goud!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9474
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door E.B »

Bottendaal schreef:
zo 01 jan 2023, 22:13
Net “De kleine Berlusconi” weer zitten kijken. Blijft goud!
Dit weekend een reportage gezien van Martin Drent en een van Ugur Yildirim over hun carrière. Twee spelers die je uiteraard kent maar niet zomaar aan denkt. Dat zijn ook altijd wel leuke items op ESPN vind ik.

Johnny
Berichten: 1951
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Johnny »

E.B schreef:
ma 02 jan 2023, 07:29
Bottendaal schreef:
zo 01 jan 2023, 22:13
Net “De kleine Berlusconi” weer zitten kijken. Blijft goud!
Dit weekend een reportage gezien van Martin Drent en een van Ugur Yildirim over hun carrière. Twee spelers die je uiteraard kent maar niet zomaar aan denkt. Dat zijn ook altijd wel leuke items op ESPN vind ik.
Dat is het grote verschil tussen een sportzender zoals ESPN en Ziggo, en de jongens die het geld willen verdienen met alleen het uitzenden van het event zoals Viaplay.
Engels voetbal bijvoorbeeld bij Ziggo was leuker dan bij Viaplay nu. Eigen rapportages, intervieuws etc.

Het enige voordeel van Viaplay is dat ze elke wedstrijd uitzenden. Maar dat had Ziggo ook kunnen doen als ze de rechten hadden gehad via hun app.

Daarom hoop ik dat het NL voetbal straks bij ESPN blijft of naar Ziggo gaat en niet naar een Viaplay of zo'n andere streaming zender.

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door NECNijmeguh »

Johnny schreef:
ma 02 jan 2023, 07:38
E.B schreef:
ma 02 jan 2023, 07:29
Bottendaal schreef:
zo 01 jan 2023, 22:13
Net “De kleine Berlusconi” weer zitten kijken. Blijft goud!
Dit weekend een reportage gezien van Martin Drent en een van Ugur Yildirim over hun carrière. Twee spelers die je uiteraard kent maar niet zomaar aan denkt. Dat zijn ook altijd wel leuke items op ESPN vind ik.
Dat is het grote verschil tussen een sportzender zoals ESPN en Ziggo, en de jongens die het geld willen verdienen met alleen het uitzenden van het event zoals Viaplay.
Engels voetbal bijvoorbeeld bij Ziggo was leuker dan bij Viaplay nu. Eigen rapportages, intervieuws etc.

Het enige voordeel van Viaplay is dat ze elke wedstrijd uitzenden. Maar dat had Ziggo ook kunnen doen als ze de rechten hadden gehad via hun app.

Daarom hoop ik dat het NL voetbal straks bij ESPN blijft of naar Ziggo gaat en niet naar een Viaplay of zo'n andere streaming zender.
En dan hebben we het nog niet over de stabiliteit en beeldkwaliteit van Viaplay, die is om te huilen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door TT »

Ik begreep dat men op dit moment een soort mini-docu met Ivan Marquez aan het maken is bij ESPN. Ben benieuwd...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten