Quincy Owusu-Abeyie

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door burp »

Maar snel een jaar bijtekenen, kan hij volgend seizoen kampioen worden met NEC ..... in de JL.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door jetipo »

Eniesee schreef:
Jeffry74 schreef:
mschr schreef: Nog groter probleem is de onrust in de spelersgroep bij elk van de realistische scenario's. NEC klapte mede in in het seizoen 2012/13 door de onrust die Sno veroorzaakte. Types als Sno, Collins John, de man die zich Quincy noemt, moet je gewoon niet in huis willen halen. Zeker niet in een spelersgroep die moet gaan strijden tegen degradatie.
Ik begin een gevaarlijk patroon te ontdekken bij de afkeer die mschr heeft bij bepaalde spelers.
Dit zei mschr in het begin over Ali:
mschr schreef:
Wat te denken van balaanname? Handelingssnelheid? Als ie werkelijk een topper is, heeft ie een puike balaanname en een hoge handelingssnelheid. Niks daarvan heeft ie laten zien. De investeerders hebben een kat in de zak gekocht.
Dan is Roman dus gewoon een topspits. Gun spelers gewoon wat tijd en vertrouwen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Kanchelskis »

Klinkt van A tot Z prima :tu:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Pol »

Kanchelskis schreef:
Klinkt van A tot Z prima :tu:
Zal bij de vorige 12 clubs niet anders geweest zijn

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door bertje »

Pol schreef:
Kanchelskis schreef:
Klinkt van A tot Z prima :tu:
Zal bij de vorige 12 clubs niet anders geweest zijn
Wel geinig dat hij zelf 1 van die clubs vergeten was.. :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Arjan van Hout »

jetipo schreef:
Eniesee schreef:
Jeffry74 schreef:
mschr schreef: Nog groter probleem is de onrust in de spelersgroep bij elk van de realistische scenario's. NEC klapte mede in in het seizoen 2012/13 door de onrust die Sno veroorzaakte. Types als Sno, Collins John, de man die zich Quincy noemt, moet je gewoon niet in huis willen halen. Zeker niet in een spelersgroep die moet gaan strijden tegen degradatie.
Ik begin een gevaarlijk patroon te ontdekken bij de afkeer die mschr heeft bij bepaalde spelers.
Dit zei mschr in het begin over Ali:
mschr schreef:
Wat te denken van balaanname? Handelingssnelheid? Als ie werkelijk een topper is, heeft ie een puike balaanname en een hoge handelingssnelheid. Niks daarvan heeft ie laten zien. De investeerders hebben een kat in de zak gekocht.
Dan is Roman dus gewoon een topspits. Gun spelers gewoon wat tijd en vertrouwen.
Hè ????

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Kanchelskis »

Pol schreef:
Kanchelskis schreef:
Klinkt van A tot Z prima :tu:
Zal bij de vorige 12 clubs niet anders geweest zijn
Ik hoor hier gewoon een volwassen man die een goede visie heeft op het restant van zijn carrière. Met alle respect..Hij neemt ook genoegen met NEC terwijl die wellicht nog ergens kan cashen in een of andere vage competitie. De volwassenheid die hij toont trekt hij hopenlijk door en laat die kinderachtig gedrag achterwege.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door jetipo »

Als je de uitspraken van mschr over Ali toepast op Roman, dan kun je dus concluderen dat hij uiteindelijk een topspits zal zijn (misschien is hij dat al). Je zag ook wat ervaring en vertrouwen deden met Ali.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door mschr »

jetipo schreef:Als je de uitspraken van mschr over Ali toepast op Roman, dan kun je dus concluderen dat hij uiteindelijk een topspits zal zijn (misschien is hij dat al). Je zag ook wat ervaring en vertrouwen deden met Ali.
Een spits die niet op doel schiet, gaat geen topper worden. Een spits die bovendien over zijn eigen benen struikelt, wordt hooguit gevraagd voor de Comedy Capers.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3867
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door BasNijmegen »

Dit vind ik nou een prettige vent. Leuk interview gegeven en lijkt plezier te hebben in het spelletje.
Ben zeer benieuwd. Ik laat me verrassen, maar heb er ergens wel vertrouwen in :sjaal:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door jackkreta »

Ik vermoed dat Cambuur en Heerenveen zich nog wel eens achter de oren gaan krabben.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Kanchelskis »

jackameland schreef:Ik vermoed dat Cambuur en Heerenveen zich nog wel eens achter de oren gaan krabben.
Bij Cambuur is Quincy zelf "opgestapt", omdat hij zich niet fit genoeg achtte om meteen van waarde te zijn voor het team, dat was al rond de winterstop.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door mschr »

Een allerbelabberdst debuut in de eredivisie. Als een kip zonder kop de bal verliezen aan de eerste, de beste tegenstander. Ik vrees dat hij weinig gaat verdienen dit seizoen.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Henkiepenkie »

mschr schreef:Een allerbelabberdst debuut in de eredivisie. Als een kip zonder kop de bal verliezen aan de eerste, de beste tegenstander. Ik vrees dat hij weinig gaat verdienen dit seizoen.
Ook een Limbombe had zo zijn wedstrijden waarin niets lukt. Helaas bij Quincy vandaag ook het geval. Was steeds 1 van de betere in de voorbereiding. Dat komt wel goed.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Patje »

Maar limbombe heeft kwaliteiten die quincy niet heeft en denk dat mschr toch weer een gelijk heeft. En waarom nam hij de corners en vrije trap. Hij heeft een dramatische trap die kerel

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Mark Ariaans »

Eerste keer dat ik Quincy in actie gezien heb en ik vond het eerlijk gezegd ook niet veel. Leek vooral tegen zichzelf te spelen. En zijn hoekschoppen zijn dramatisch. Hopelijk kan het de komende weken alleen maar beter.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door henkie1234 »

Hij gaat wel beter spelen. Geef hem de tijd.
Nu op 80% zoals hij zei. Hij was na 60 minuten kapot.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door valkhof »

geweldig? nee absoluut niet maar hij was wel overal. die jongen wilt zo graag. en kwalitatief steekt hij er in de aanval wel boven uit.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door valkhof »

Patje schreef:Maar limbombe heeft kwaliteiten die quincy niet heeft en denk dat mschr toch weer een gelijk heeft. En waarom nam hij de corners en vrije trap. Hij heeft een dramatische trap die kerel
die corner van breinburg was niet veel beter trouwens

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door LT »

valkhof schreef:geweldig? nee absoluut niet maar hij was wel overal. die jongen wilt zo graag. en kwalitatief steekt hij er in de aanval wel boven uit.
:withstupid: Gaat wel goedkomen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door harold »

valkhof schreef:
Patje schreef:Maar limbombe heeft kwaliteiten die quincy niet heeft en denk dat mschr toch weer een gelijk heeft. En waarom nam hij de corners en vrije trap. Hij heeft een dramatische trap die kerel
die corner van breinburg was niet veel beter trouwens
NEC en corners, zelden een gelukkige combinatie.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door DJTEEF! »

Het was nog wat ongelukkig, maar Quicy heeft het! Komt goed!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door bertje »

Mark Ariaans schreef:Eerste keer dat ik Quincy in actie gezien heb en ik vond het eerlijk gezegd ook niet veel. Leek vooral tegen zichzelf te spelen. En zijn hoekschoppen zijn dramatisch. Hopelijk kan het de komende weken alleen maar beter.
Enige speler die een mannetje durft en probeert uit te spelen. Moet altijd spelen!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door BertNEC »

DJTEEF! schreef:Het was nog wat ongelukkig, maar Quicy heeft het! Komt goed!
:withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten