Quincy Owusu-Abeyie

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Super-Simr »

Ik draai het liever om; NEC wist dat ze hem alleen moesten nemen wanneer hij zou gaan spelen. Nagenoeg al zijn optredens waren (meer dan) voldoende. Vreemd dat men hem dan nu zo ge-/misbruikt!?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door mschr »

Zijn optredens waren een ren-je-rotshow. Dat Ofosu nog slechter voetbalde, wil niet zeggen dat Quincy het goed deed. De goeie man heeft bovendien onvoldoende conditie.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Danish Dynamite »

Jomano schreef:
Legendario schreef:
Jomano schreef:
De Kletskop schreef:
Jomano schreef:
mschr schreef:Goh! Dat is al de elfde keer achtereen dat ie in zijn loopbaan als voetballer tegen een dictator oploopt. Ik begin haast te vermoeden dat het aan Quincy ligt...
Hoe reageer jij als jij op je werk wordt opgedragen 'je bek' te houden?
Pfff dat moet je wel in perspectief zien, die assistent riep dat duidelijk om quincy kalm te krijgen zodat ie het niet erger zou maken.
Dat zie ik ook in perspectief, ik heb al eerder aangegeven dat die opmerking van ten Hoopen sussend bedoelt was. Maar ten Hoopen had zijn woorden beter uit moeten kiezen.
Quincy voelde zich gepiepeld (in mijn ogen terecht) en gaf aan dat hij hier niet van gediend was.
Dat men dit meeneemt om Quincy terug te zetten past precies bij de kleuterschool die NEC op dit moment is!
Je weet toch niet of deze 15 seconden de reden zijn geweest? Er kan toch nog van alles meer gebeurd zijn?
Natuurlijk is er nog (veel) meer gebeurd. Maar daar weet niemand iets vanaf.
Ik ventileer mijn mening op basis wat ik zie, en op basis wat ik vind.
In alle artikelen die hierover geplaatst zijn kun je al lezen dat er voor het "hou je bek" gedeelte al een aanvaring is geweest tussen Quincy en Hyballa, maar dit gedeelte is door omroep arnep (bewust?) weggelaten in het filmpje.....
Hij zal echt niet alleen wegens het te laat komen en dit akkefietje uit de selectie zijn gezet hoor.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door kingetje »

Voor de mensen die het niet gezien hebben: Hyballa zei op Fox Sports voor de wedstrijd gisteren dat hij met Quincy al een "gele kaart gesprek, donkergele kaart gesprek en een oranje kaart gesprek" had gehad. En toen hij te laat kwam was er een "rode kaart gesprek". Ook zei hij iets van dat hij het niet erg vindt als iemand een keer rechts gaat als hij links zegt, maar dat Quincy altijd rechts gaat als hij links zegt.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door pjottr »

Dan heeft Hyballa gewoon groot gelijk.
Bij Nec ( en zeker bij dit NEC ) is geen plek voor dit soort gedrag.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door burp »

Die Ten Hoopen blijft een jaar langer trainer van VCA.

Maar hoe gaat het met Quincy?
Alweer beter en met De Kruijff gesproken?

jbnmgn

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door jbnmgn »

kingetje schreef:Voor de mensen die het niet gezien hebben: Hyballa zei op Fox Sports voor de wedstrijd gisteren dat hij met Quincy al een "gele kaart gesprek, donkergele kaart gesprek en een oranje kaart gesprek" had gehad. En toen hij te laat kwam was er een "rode kaart gesprek". Ook zei hij iets van dat hij het niet erg vindt als iemand een keer rechts gaat als hij links zegt, maar dat Quincy altijd rechts gaat als hij links zegt.
Misschien moet Hyballa aan Quincy laten zien wat links is, wie weet is dat bij Quincy onbekend :biggrin:

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door DR »

Contract opheffen, heeft weinig zin zo. Idem huur Awoniyi in winterstop stoppen. Beide heb je nu en zo niets aan. In plaats daarvan een toegevoegde waarde halen. Een spits of een snelle doelgerichte buitenspeler.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door mschr »

Jamaar, Awoniyi krijgt amper een kans, terwijl hij toch tegen Vitesse heeft gescoord en daarmee nu al een clubicoon is.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:Jamaar, Awoniyi krijgt amper een kans, terwijl hij toch tegen Vitesse heeft gescoord en daarmee nu al een clubicoon is.
Clubicoon alleen voor jou ja.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door eniesee12 »

mschr schreef:Jamaar, Awoniyi krijgt amper een kans, terwijl hij toch tegen Vitesse heeft gescoord en daarmee nu al een clubicoon is.
Pff wat een onzin. Die gozer kan er niks van

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Keizerstad1994 »

Het is denk ik een illusie om te denken dat dit nog goed gaat komen. Quincy heeft volgens Hyballa meerdere waarschuwingen gehad maar daar niet naar geluisterd. Dan lijkt het me, zeker bij een trainer als Hyballa die veel waarde hecht aan discipline, gewoon einde oefening. En dat is ook terecht i.m.o., ondanks dat Quincy wel degelijk wat toevoegde. Maargoed, mentaliteit is ook een kwaliteit om maar eens een open deur in te trappen.
'Justice knows every mans number'

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door FransWorst »

eniesee12 schreef:
mschr schreef:Jamaar, Awoniyi krijgt amper een kans, terwijl hij toch tegen Vitesse heeft gescoord en daarmee nu al een clubicoon is.
Pff wat een onzin. Die gozer kan er niks van
Per ongeluk de bal van richting veranderd tegen vitesse :zzz:

Da's onze nieuwe Rene van Rijswijk.
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Wessel »

pjottr schreef:Dan heeft Hyballa gewoon groot gelijk.
Bij Nec ( en zeker bij dit NEC ) is geen plek voor dit soort gedrag.
Wel opvallend dat Hyballa ook al onenigheid had met Grot, wat uiteindelijk dan wel is bijgelegd en met Lundholm. Dat beide spelers zulke dwarsliggers zouden zijn, is eerder nooit gebleken. Je vraagt je dan toch af of het ook niet een beetje aan Hyballa en of hij de spelers wel op de juiste manier weet aan te spreken.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Arjan van Hout »

Wessel schreef:
pjottr schreef:Dan heeft Hyballa gewoon groot gelijk.
Bij Nec ( en zeker bij dit NEC ) is geen plek voor dit soort gedrag.
Wel opvallend dat Hyballa ook al onenigheid had met Grot, wat uiteindelijk dan wel is bijgelegd en met Lundholm. Dat beide spelers zulke dwarsliggers zouden zijn, is eerder nooit gebleken. Je vraagt je dan toch af of het ook niet een beetje aan Hyballa en of hij de spelers wel op de juiste manier weet aan te spreken.
Onenigheid met grot ?? Je doelt toch niet op het feit dat hij niet wilde dat grot alleen maar met "ja maar" reageerde op alles wat hyballa zei?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Legendario »

Wessel schreef:
pjottr schreef:Dan heeft Hyballa gewoon groot gelijk.
Bij Nec ( en zeker bij dit NEC ) is geen plek voor dit soort gedrag.
Wel opvallend dat Hyballa ook al onenigheid had met Grot, wat uiteindelijk dan wel is bijgelegd en met Lundholm. Dat beide spelers zulke dwarsliggers zouden zijn, is eerder nooit gebleken. Je vraagt je dan toch af of het ook niet een beetje aan Hyballa en of hij de spelers wel op de juiste manier weet aan te spreken.
Onenigheid? Grot speelde als een natte krant. Hyballa heeft hem op zijn plaats gezet en sinds een paar wedstrijden speelt hij een stuk beter. Wat weet die Hyballa spelers toch goed aan te spreken en het maximale uit ze te halen!

Ik weet, ook dit is waarschijnlijk overdreven, de waarheid ligt waarschijnlijk in het midden. Maar het ligt er dus maar aan hoe je het wil benaderen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door mschr »

De waarheid ligt in het midden? Welk midden bedoel je? Quincy heeft een beetje gelijk, Hyballa heeft een beetje gelijk? Bedoel je dat midden? De waarheid ligt helemaal niet in het midden. Quincy heeft ongelijk. Zoals hij altijd ongelijk heeft, als hij op de bank belandt. Als hij op de bank belandt, loopt ie weg, gaat ie dwarsliggen en wordt een stoorzender. Dat bewijst ie keer op keer. De man is onverbeterlijk.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Brabander »

Wegwezen met die Quincy! Die vent heeft in een paar jaar al zoveel clubs versleten! Het is ten eerste de moeite niet waard om maar 1 euro in deze kerel te investeren. Ten tweede zou ik dan liever een jongen uit onze eigen jeugd zien, daar heb je in de toekomst nog wat aan. Sammie Lundhulm, daar vraag ik me toch van af wat daar speelt. Dat lijkt mij toch niet zo'n dwarsligger als Quincy.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Legendario »

mschr schreef:De waarheid ligt in het midden? Welk midden bedoel je? Quincy heeft een beetje gelijk, Hyballa heeft een beetje gelijk? Bedoel je dat midden? De waarheid ligt helemaal niet in het midden. Quincy heeft ongelijk. Zoals hij altijd ongelijk heeft, als hij op de bank belandt. Als hij op de bank belandt, loopt ie weg, gaat ie dwarsliggen en wordt een stoorzender. Dat bewijst ie keer op keer. De man is onverbeterlijk.
Ik heb het over Grot.

Wat Quincy betreft is het inderdaad zo klaar als een klontje. Je moet je wel in heel creatieve bochten wringen, wil je dat op het bordje van Hyballa schuiven.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
mschr schreef:De waarheid ligt in het midden? Welk midden bedoel je? Quincy heeft een beetje gelijk, Hyballa heeft een beetje gelijk? Bedoel je dat midden? De waarheid ligt helemaal niet in het midden. Quincy heeft ongelijk. Zoals hij altijd ongelijk heeft, als hij op de bank belandt. Als hij op de bank belandt, loopt ie weg, gaat ie dwarsliggen en wordt een stoorzender. Dat bewijst ie keer op keer. De man is onverbeterlijk.
Ik heb het over Grot.
Okay. Hyballa heeft Grot al dan niet terecht met beide benen op de grond gezet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Wessel »

Quincy is gewoon een stoute jongen dus :-) Net zoals Lundholm en Grot af en toe.

jbnmgn

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door jbnmgn »

Elke voetballer wil spelen en als ze gepasseerd worden dan worden ze daar op zijn zachtst gezegd niet blij van.
Kuijt bijvoorbeeld is ook niet blij op de bank. Dat siert hem, en dat siert ook Grot en Quincy. Het zou wel raar zijn als ze zouden zeggen: ach op de bank of in het veld, maakt mij niet uit.
Maar als je om welke reden dan ook gepasseerd bent moet je het toch accepteren ook al vindt je het niet leuk. En als je dan dwars gaat liggen dan vraag je erom dat er maatregelen getroffen worden zoals bij Quincy.
En aangezien zijn verleden het er ook niet mooier op maakt voor hem is het beter als NEC afscheid van hem neemt en een ander ervoor terug neemt.

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Voorwaarts »

Het is Hyballa die al een aantal keren heeft gezegd dat er agressief en fel getraind wordt. Soms een beetje gemeen en dat hij provoceert. Kan me voorstellen dat deze prikkels bij sommige spelers goed werken en bij anderen minder. Maar tijdens vooral trainingen moet je spelers gelijk behandelen. Ook al heeft een andere speler behoefte aan een andere benadering.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door Voorwaarts »

Okay fan
Laatst gewijzigd door Voorwaarts op za 17 dec 2016, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Quincy Owusu-Abeyie

Bericht door burp »

Legendario schreef:
mschr schreef:De waarheid ligt in het midden? Welk midden bedoel je? Quincy heeft een beetje gelijk, Hyballa heeft een beetje gelijk? Bedoel je dat midden? De waarheid ligt helemaal niet in het midden. Quincy heeft ongelijk. Zoals hij altijd ongelijk heeft, als hij op de bank belandt. Als hij op de bank belandt, loopt ie weg, gaat ie dwarsliggen en wordt een stoorzender. Dat bewijst ie keer op keer. De man is onverbeterlijk.
Ik heb het over Grot.

Wat Quincy betreft is het inderdaad zo klaar als een klontje. Je moet je wel in heel creatieve bochten wringen, wil je dat op het bordje van Hyballa schuiven.
Alleen is het waarom hij er naast kwam te staan wel onbegrijpelijk, hij liet duidelijk zien van waarde te zijn in de wedstrijden en juist daarna bakte Hyballa er tactisch een tijdje niks van met het team. Dat gaat de laatste drie wedstrijden overigens alweer een stuk beter.

Neemt niet weg dat dit gewoon klaar is en we volgende week wel zullen horen dat iedereen elkaar erg respecteert en veel succes wenst met nieuwe uitdagingen. :bye:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten