De Gelderlander

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef: Voor hard werken alleen krijg je ook op school geen voldoende. Voetballend was ie vrijdag gewoon niet best, simple as that. Maar waarom Delle bijvoorbeeld maar een 5,5 kreeg? Die kerel behoedde ons zelfs nog voor een nederlaag door die redding met zijn been.
Voetballend zal hij niet veel beter worden de man is een echte spits die moet je bedienen. Van Nistelrooij heeft zijn hele loopbaan te danken aan de manier van bedienen. Die was zonder vleugels nooit bij Heerenveen weggekomen. Ars heeft de afgelopen seizoenen minder doelpunten gemaakt dan dat ene seizoen bij ons, hoe zou dat toch komen?[/quote]
:withstupid: spijker op zijn kop.
Maar dus ook een flater van onze technische mensen, die hadden toch moeten weten dat Braken een spits is die vanaf de vleugels bedient moet worden? Vleugels waar we er maar 1 van hebben.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32436
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door bertje »

Goffert schreef:
Tiel schreef:
Sandertjuh85 schreef:
TT schreef:De punten volgens de Gelderlander....

Delle 5,5
Heinloth 5,5
Sturing 5,5
Golla 5,5
Verdonk 6
Dijkstra 6
Kadioglu 6
Breinburg 6
Larsson 6,5
Achahbar 6
Braken 6
Langil 4,5
Owobowale 5
Die krant hoef je dus ook nooit meer te lezen. Waar heeft Langil die 4,5punten voor gekregen? En Braken een 6... :jestera:
OOh jee Dijkstra speelt beter nu is Braken de volgende. Braken heeft een 6 omdat hij meer gewerkt heeft dan de meeste middenvelders in 3 wedstrijden bij elkaar. Dat hij niet goed gebruikt wordt kan hij ook niets aan doen.
En Braken heeft nooit wat slechts over de club of medespelers gezegd. Een 8!
:biggrin: :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32436
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
TT schreef:
Tiel schreef:
Sandertjuh85 schreef:
TT schreef:De punten volgens de Gelderlander....

Delle 5,5
Heinloth 5,5
Sturing 5,5
Golla 5,5
Verdonk 6
Dijkstra 6
Kadioglu 6
Breinburg 6
Larsson 6,5
Achahbar 6
Braken 6
Langil 4,5
Owobowale 5
Die krant hoef je dus ook nooit meer te lezen. Waar heeft Langil die 4,5punten voor gekregen? En Braken een 6... :jestera:
OOh jee Dijkstra speelt beter nu is Braken de volgende. Braken heeft een 6 omdat hij meer gewerkt heeft dan de meeste middenvelders in 3 wedstrijden bij elkaar. Dat hij niet goed gebruikt wordt kan hij ook niets aan doen.
Voor hard werken alleen krijg je ook op school geen voldoende. Voetballend was ie vrijdag gewoon niet best, simple as that. Maar waarom Delle bijvoorbeeld maar een 5,5 kreeg? Die kerel behoedde ons zelfs nog voor een nederlaag door die redding met zijn been.
Voetballend zal hij niet veel beter worden de man is een echte spits die moet je bedienen. Van Nistelrooij heeft zijn hele loopbaan te danken aan de manier van bedienen. Die was zonder vleugels nooit bij Heerenveen weggekomen. Ars heeft de afgelopen seizoenen minder doelpunten gemaakt dan dat ene seizoen bij ons, hoe zou dat toch komen?
Schei toch uit, van Nistelrooy kon ook echt wel meer dan behoorlijk ballen hoor..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32436
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:Braken kan gewoon niet in een hele kleine ruimte voetballen waar Larsson en Achahbar dat veel beter kunnen.En die ruimte is er veel minder in de eredivisie.En het is ook maar afwachten of Rayhi en Groenenveld het ook in de eredivisie kunnen laten zien.Ik zou altijd opteren voor Achahbar dat is de beste voetballer van de 3,balvast,dreigend.Hij heeft zijn lengte niet mee maar als dat alles is. Oke,en er zitten een paar draadjes los maar dat moet hij zelf gaan repareren.Het is verreweg je beste speler,hij schijnt nu fit te zijn dus er is eigenlijk geen reden hem nog langer buiten de basis te houden.En met zoveel aanvoer die Braken krijgt staat hij gedeeld 9e op de topscorers lijst,ook dat vind ik flink tegenvallen in deze armetierige competitie.
Dan is er denk ik juist meer ruimte omdat we dan weer echt vanuit de omschakeling zullen gaan spelen. Verder ben ik het met je eens, als iedereen fit is zou mijn voorhoede:

Groeneveld-Achabar-Larsson zijn, dan zijn we gewoon niet te stoppen in de JL. Zelfs met deze zak hooi als trainer.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Oei! Met een kop als “Trainer Pepijn Linders weet het ook niet meer na nieuw verlies” is het eindspel voor Pep begonnen... de rapportcijfers zijn ook niet mals. Alleen Golla kreeg een uiterst magere voldoende (5,5). Heinloth en Braken blijven zitten met een 5. De rest moet zich schamen met een 4,5, op Groeneveld en Delle na die lachwekkend slecht waren met een 4 en een 3,5.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef: Alleen Golla kreeg een uiterst magere voldoende (5,5).
Is dat diezelfde Golla die kinderlijk zijn man uit zijn rug liet lopen bij de goal?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
mschr schreef: Alleen Golla kreeg een uiterst magere voldoende (5,5).
Is dat diezelfde Golla die kinderlijk zijn man uit zijn rug liet lopen bij de goal?
Ja. Heb je de rest van de wedstrijd ook gezien?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door jetipo »

De Gelderlander...is dat niet een slap aftreksel van een uiterst tendentieuze en slappe krant, het AD?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Oei! Met een kop als “Trainer Pepijn Linders weet het ook niet meer na nieuw verlies” is het eindspel voor Pep begonnen... de rapportcijfers zijn ook niet mals. Alleen Golla kreeg een uiterst magere voldoende (5,5). Heinloth en Braken blijven zitten met een 5. De rest moet zich schamen met een 4,5, op Groeneveld en Delle na die lachwekkend slecht waren met een 4 en een 3,5.
heeft die jasper dat geschreven?Dat is een groot fan van Lijnders weet ik,dat zou ik erg opvallend vinden.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Oei! Met een kop als “Trainer Pepijn Linders weet het ook niet meer na nieuw verlies” is het eindspel voor Pep begonnen... de rapportcijfers zijn ook niet mals. Alleen Golla kreeg een uiterst magere voldoende (5,5). Heinloth en Braken blijven zitten met een 5. De rest moet zich schamen met een 4,5, op Groeneveld en Delle na die lachwekkend slecht waren met een 4 en een 3,5.
heeft die jasper dat geschreven?Dat is een groot fan van Lijnders weet ik,dat zou ik erg opvallend vinden.
Eindspel begonnen? Pure stemmingmakerij. En als Pepijn het echt niet meer weet, dan wordt het rap tijd dat de rest van de technische staf hem weer op het juiste spoor zet.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Oei! Met een kop als “Trainer Pepijn Linders weet het ook niet meer na nieuw verlies” is het eindspel voor Pep begonnen... de rapportcijfers zijn ook niet mals. Alleen Golla kreeg een uiterst magere voldoende (5,5). Heinloth en Braken blijven zitten met een 5. De rest moet zich schamen met een 4,5, op Groeneveld en Delle na die lachwekkend slecht waren met een 4 en een 3,5.
heeft die jasper dat geschreven?Dat is een groot fan van Lijnders weet ik,dat zou ik erg opvallend vinden.
Eindspel begonnen? Pure stemmingmakerij. En als Pepijn het echt niet meer weet, dan wordt het rap tijd dat de rest van de technische staf hem weer op het juiste spoor zet.
Nou,eerlijk gezegd,de investeerders kennende is het bij twee nederlagen tegen psv en mvv wel klaar.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Oei! Met een kop als “Trainer Pepijn Linders weet het ook niet meer na nieuw verlies” is het eindspel voor Pep begonnen... de rapportcijfers zijn ook niet mals. Alleen Golla kreeg een uiterst magere voldoende (5,5). Heinloth en Braken blijven zitten met een 5. De rest moet zich schamen met een 4,5, op Groeneveld en Delle na die lachwekkend slecht waren met een 4 en een 3,5.
heeft die jasper dat geschreven?Dat is een groot fan van Lijnders weet ik,dat zou ik erg opvallend vinden.
Ja, Jasper schreef het.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:
jetipo schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Oei! Met een kop als “Trainer Pepijn Linders weet het ook niet meer na nieuw verlies” is het eindspel voor Pep begonnen... de rapportcijfers zijn ook niet mals. Alleen Golla kreeg een uiterst magere voldoende (5,5). Heinloth en Braken blijven zitten met een 5. De rest moet zich schamen met een 4,5, op Groeneveld en Delle na die lachwekkend slecht waren met een 4 en een 3,5.
heeft die jasper dat geschreven?Dat is een groot fan van Lijnders weet ik,dat zou ik erg opvallend vinden.
Eindspel begonnen? Pure stemmingmakerij. En als Pepijn het echt niet meer weet, dan wordt het rap tijd dat de rest van de technische staf hem weer op het juiste spoor zet.
Nou,eerlijk gezegd,de investeerders kennende is het bij twee nederlagen tegen psv en mvv wel klaar.
Ja, dat zou zomaar kunnen. Ik weet niet in hoeverre de investeerders betrokken waren bij de aanstelling.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Tja, als we donderdag verliezen van Jong PSV, dan houdt het gewoon op. Dan kunnen we ons beter gaan richten op de nacompetitie.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door TT »

De cijfers in de Gelderlander zijn weer vreemd. Dijkstra een 5,5 (met meer spelers, lager is niet gegeven) en Delle een 7. Snapt iemand die?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Demtsjenko »

Dijkstra een 5,5? Dan heeft de rapporteur de wedstrijd niet gezien. Dijkstra moest de hele tijd de gaten die kadioglu verdedigend liet vallen dichtlopen en deed dat prima. Soms moest dijkstra zelfs helemaal doordekken richting de linkerflank daardoor. Delle een 7 kan alleen vanwege die redding. Overigens was delle niet slecht. Alleen enkele uittrappen en voortzettingen waren matig...

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Curva »

Demtsjenko schreef:Dijkstra een 5,5? Dan heeft de rapporteur de wedstrijd niet gezien. Dijkstra moest de hele tijd de gaten die kadioglu verdedigend liet vallen dichtlopen en deed dat prima. Soms moest dijkstra zelfs helemaal doordekken richting de linkerflank daardoor. Delle een 7 kan alleen vanwege die redding. Overigens was delle niet slecht. Alleen enkele uittrappen en voortzettingen waren matig...
:withstupid:
Vooral na rust wist ie geen enkele (mede)speler meer te bereiken

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door MojoMojo »

TT schreef:De cijfers in de Gelderlander zijn weer vreemd. Dijkstra een 5,5 (met meer spelers, lager is niet gegeven) en Delle een 7. Snapt iemand die?
Delle houdt met die fenomenale redding de stand wel op 0-0. Anders had je gewoon achter gestaan en ik vraag me af of dat nog goed was gekomen. NEC komt namelijk met de meest gelukkige goal ooit op 1-0 en het wordt uiteindelijk nog maar 2-0 omdat PSV met 10 man toch nog voor die 1-1 wilde gaan. Mede dankzij Delle dus een overwinning gehaald. Een 7 is dus prima wat mij betreft. Het had nog hoger kunnen zijn als hij leert om de bal bij iemand in een NEC-shirt te krijgen.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32436
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door bertje »

MojoMojo schreef:
TT schreef:De cijfers in de Gelderlander zijn weer vreemd. Dijkstra een 5,5 (met meer spelers, lager is niet gegeven) en Delle een 7. Snapt iemand die?
Delle houdt met die fenomenale redding de stand wel op 0-0. Anders had je gewoon achter gestaan en ik vraag me af of dat nog goed was gekomen. NEC komt namelijk met de meest gelukkige goal ooit op 1-0 en het wordt uiteindelijk nog maar 2-0 omdat PSV met 10 man toch nog voor die 1-1 wilde gaan. Mede dankzij Delle dus een overwinning gehaald. Een 7 is dus prima wat mij betreft. Het had nog hoger kunnen zijn als hij leert om de bal bij iemand in een NEC-shirt te krijgen.
Die spelhervattingen van Delle zijn echter wel echt niveautje 7e klasse reserve. Traint hij nou echt nooit op z'n uittrap?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Tja, Brookhuis ontfermt zich over de keepers en dan weet je het wel wat betreft uittrappen...

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Necnmegen »

MojoMojo schreef:
TT schreef:De cijfers in de Gelderlander zijn weer vreemd. Dijkstra een 5,5 (met meer spelers, lager is niet gegeven) en Delle een 7. Snapt iemand die?
Delle houdt met die fenomenale redding de stand wel op 0-0. Anders had je gewoon achter gestaan en ik vraag me af of dat nog goed was gekomen. NEC komt namelijk met de meest gelukkige goal ooit op 1-0 en het wordt uiteindelijk nog maar 2-0 omdat PSV met 10 man toch nog voor die 1-1 wilde gaan. Mede dankzij Delle dus een overwinning gehaald. Een 7 is dus prima wat mij betreft. Het had nog hoger kunnen zijn als hij leert om de bal bij iemand in een NEC-shirt te krijgen.
Ik meende toch echt dat de bal zo ver omhoog schoot door de sliding van Heinloth want die springt net voor die bal. Maar ik keek via een streampje en was niet de beste kwaliteit dus zou ook zo maar Delle kunnen zijn.

Dijkstra speelde gister erg sterk en komt meer tot zijn recht wanneer Kadioglu al zijn ballen niet verspeelt inderdaad.
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door vak Oost »

https://www.gelderlander.nl/nec/schaduw ... ~a69acdee/

Kind van De Goffert Wim Meijers promoveerde in de jaren zeventig met De Graafschap en NEC.
Hij kiest geen kant vrijdagavond in de kleine Gelderse derby.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:
vr 23 mar 2018, 17:55
https://www.gelderlander.nl/nec/schaduw ... ~a69acdee/

Kind van De Goffert Wim Meijers promoveerde in de jaren zeventig met De Graafschap en NEC.
Hij kiest geen kant vrijdagavond in de kleine Gelderse derby.
En voelt zich niet thuis bij NEC. EN vroeger was alles beter. Komt op mij over als een zure man.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Johnvdb
Berichten: 438
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Johnvdb »

Tiel schreef:
vr 23 mar 2018, 17:56
vak Oost schreef:
vr 23 mar 2018, 17:55
https://www.gelderlander.nl/nec/schaduw ... ~a69acdee/

Kind van De Goffert Wim Meijers promoveerde in de jaren zeventig met De Graafschap en NEC.
Hij kiest geen kant vrijdagavond in de kleine Gelderse derby.
En voelt zich niet thuis bij NEC. EN vroeger was alles beter. Komt op mij over als een zure man.
Beetje als Mschr

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Dominique Pichel van De Gelderlander spant vandaag de kroon in lariekoek en flauwekul. Hij schrijft over Jari Schuurman en ik citeer: “hij was het creatieve brein op het middenveld.” tja, degene die dit opschrijft, heeft een even groot brein als het voetbalbrein van Jari Schuurman.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten