De Gelderlander

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Legendario »

Ja maar het gaat in het bericht van de gelderlander over Roda en NEC. En dat gaat dus nergens over.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door vak Oost »

Legendario schreef:Ja maar het gaat in het bericht van de gelderlander over Roda en NEC. En dat gaat dus nergens over.
kielhalen die vent die het artikel geschreven heeft, op de schandpaal er mee :wink:
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: De Gelderlander

Bericht door jbnmgn »

Kanchelskis schreef:NEC heeft supporters, Arnep toeschouwers..
NEC supporter ben je met je hart en met je vrienden, Vitesse supporter ben je omdat je niet spoort en dan nog zonder vrienden.

jbnmgn

Re: De Gelderlander

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:
Legendario schreef:Ja maar het gaat in het bericht van de gelderlander over Roda en NEC. En dat gaat dus nergens over.
kielhalen die vent die het artikel geschreven heeft, op de schandpaal er mee :wink:
de Gelderlander is al lang de NIJMEEGSE krant niet meer net zo min als omroep Gelderland.
Maar het maakt mij geen reet uit want ik lees die krant al jaren niet meer en kijk al helemaal niet meer naar omroep Arnep.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:
vak Oost schreef:
Legendario schreef:Ja maar het gaat in het bericht van de gelderlander over Roda en NEC. En dat gaat dus nergens over.
kielhalen die vent die het artikel geschreven heeft, op de schandpaal er mee :wink:
de Gelderlander is al lang de NIJMEEGSE krant niet meer net zo min als omroep Gelderland.
Maar het maakt mij geen reet uit want ik lees die krant al jaren niet meer en kijk al helemaal niet meer naar omroep Arnep.
Als nieuwsvergaring zijn zowel DG en OG best wel belangrijk voor supporters, zo blijf je redelijk up-to-date over het wel en wee en met het hoe en wat van je cluppie.
Laatst gewijzigd door vak Oost op ma 15 dec 2014, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
Ja maar een uittocht van seizoenskaarthouders is bij beide clubs toch uitgebleven.
Ja, omdat de velen die hun seizoenkaarten niet hebben verlengd plaats hebben gemaakt voor anderen, iets minder in aantal. Dit seizoen zie ik toch vrij veel nieuwe gezichten in vakkie N.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Legendario »

vak Oost schreef:
Legendario schreef:Ja maar het gaat in het bericht van de gelderlander over Roda en NEC. En dat gaat dus nergens over.
kielhalen die vent die het artikel geschreven heeft, op de schandpaal er mee :wink:
:withstupid:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door TT »

"NEC scoort te weinig", aldus Lex Lammers vandaag in zijn analyse in de Gelderlander. :crazy2:

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door NECRulez »

Is toch ook gewoon zo? laatste weken gaat het beter, daarvoor werden er een hoop kansen om zeep geholpen. Dat je alsnog alles wint, zegt met name iets over de armoe van deze competitie.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Ik ben het niet eens met de conclusie van Lammers. Ten eerste zegt ie dat de tegenstanders NEC proberen te bestrijden met een versterkte verdediging. Welnu, tegenstanders spelen in werkelijkheid ongelooflijk naïef en geven NEC veel te veel ruimte. Ten tweede zegt Lammers dat NEC slordig is in de afwerking. NEC is daarentegen juist effectief en de tegenstanders niet. Neem een MVV bijv. Met wat betere passing en meer koelbloedigheid hadden de Maastrichtenaren minimaal driemaal gescoord in de eerste helft afgelopen zondag. Het probleem van NEC is de matige opbouw en het matige aanvalsspel. Met maar twee middenvelders is het immers lastig om de aanvallers in stelling te brengen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Sandertjuh85 »

Ik zie eigenlijk helemaal niet zo'n probleem.

We missen 2 a 3 basisspelers maar staan ruim bovenaan omdat we alles met gemak winnen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door TT »

NECRulez schreef:Is toch ook gewoon zo? laatste weken gaat het beter, daarvoor werden er een hoop kansen om zeep geholpen. Dat je alsnog alles wint, zegt met name iets over de armoe van deze competitie.
Natuurlijk kun je meer scoren, maar dat je TE WEINIG scoort is je reinste lulkoek.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

TT schreef:
NECRulez schreef:Is toch ook gewoon zo? laatste weken gaat het beter, daarvoor werden er een hoop kansen om zeep geholpen. Dat je alsnog alles wint, zegt met name iets over de armoe van deze competitie.
Natuurlijk kun je meer scoren, maar dat je TE WEINIG scoort is je reinste lulkoek.
Nou, we scoorden te weinig tegen Jong PSV.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door pjottr »

:slot:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:Ik ben het niet eens met de conclusie van Lammers. Ten eerste zegt ie dat de tegenstanders NEC proberen te bestrijden met een versterkte verdediging. Welnu, tegenstanders spelen in werkelijkheid ongelooflijk naïef en geven NEC veel te veel ruimte. Ten tweede zegt Lammers dat NEC slordig is in de afwerking. NEC is daarentegen juist effectief en de tegenstanders niet. Neem een MVV bijv. Met wat betere passing en meer koelbloedigheid hadden de Maastrichtenaren minimaal driemaal gescoord in de eerste helft afgelopen zondag. Het probleem van NEC is de matige opbouw en het matige aanvalsspel. Met maar twee middenvelders is het immers lastig om de aanvallers in stelling te brengen.
:withstupid:

Er moet een voetballer op 10. We winnen veel wedstrijden op kracht, niet op sterk veldspel. Ik probeer het liever eerst voetballend, dan kan je het altijd op kracht proberen als het niet lukt.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Sandertjuh85 »

DJTEEF! schreef:
mschr schreef:Ik ben het niet eens met de conclusie van Lammers. Ten eerste zegt ie dat de tegenstanders NEC proberen te bestrijden met een versterkte verdediging. Welnu, tegenstanders spelen in werkelijkheid ongelooflijk naïef en geven NEC veel te veel ruimte. Ten tweede zegt Lammers dat NEC slordig is in de afwerking. NEC is daarentegen juist effectief en de tegenstanders niet. Neem een MVV bijv. Met wat betere passing en meer koelbloedigheid hadden de Maastrichtenaren minimaal driemaal gescoord in de eerste helft afgelopen zondag. Het probleem van NEC is de matige opbouw en het matige aanvalsspel. Met maar twee middenvelders is het immers lastig om de aanvallers in stelling te brengen.
:withstupid:

Er moet een voetballer op 10. We winnen veel wedstrijden op kracht, niet op sterk veldspel. Ik probeer het liever eerst voetballend, dan kan je het altijd op kracht proberen als het niet lukt.
Dat snapt iedereen. Maar die hebben we niet in onze selectie op dit moment. Teminste, niet fit.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
Er moet een voetballer op 10. We winnen veel wedstrijden op kracht, niet op sterk veldspel. Ik probeer het liever eerst voetballend, dan kan je het altijd op kracht proberen als het niet lukt.
Compleet mee eens!

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door john »

We hebben 19 wedstrijden gespeeld waarvan we er 16 hebben gewonnen 2 gelijk en een verloren.
We hebben 50 keer gescoord en staan 6 punten los.
Laten we nou eens een keer tevreden zijn.

DC
Berichten: 195
Lid geworden op: za 29 jan 2011, 18:15
Locatie: Torhout, west vlaanderen, Belgie
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door DC »

:withstupid:
Voormalig East side, voormalig vak K
tegenwoordig vanaf mijn PC, vanuit West-Vlaanderen

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Polleke »

mschr schreef:
DJTEEF! schreef:
Er moet een voetballer op 10. We winnen veel wedstrijden op kracht, niet op sterk veldspel. Ik probeer het liever eerst voetballend, dan kan je het altijd op kracht proberen als het niet lukt.
Compleet mee eens!
Patrick is nog geblesseerd, zijn vervangers doen het voor een 2e keus op die plek meer dan uitstekend. Je staat met 50 punten bovenaan, zelfs de Telegraaf noemt dat uniek. Dit is een luxe-discussie eerste klas!

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Voorwaarts »

mschr schreef:Ik ben het niet eens met de conclusie van Lammers. Ten eerste zegt ie dat de tegenstanders NEC proberen te bestrijden met een versterkte verdediging. Welnu, tegenstanders spelen in werkelijkheid ongelooflijk naïef en geven NEC veel te veel ruimte. Ten tweede zegt Lammers dat NEC slordig is in de afwerking. NEC is daarentegen juist effectief en de tegenstanders niet. Neem een MVV bijv. Met wat betere passing en meer koelbloedigheid hadden de Maastrichtenaren minimaal driemaal gescoord in de eerste helft afgelopen zondag. Het probleem van NEC is de matige opbouw en het matige aanvalsspel. Met maar twee middenvelders is het immers lastig om de aanvallers in stelling te brengen.
Het stuk van Lammers in DG zegt, dat het resultaat boven verwachting is. Ze scoren veel, hebben veel punten, staan zes punten los ed. Verder schrijft hij, pas op voor tweede seizoenshelft. Andere ploegen zullen zich wapenen tegen nec. Nec zal scherp en allert moeten zijn. Niet nonchalant en laconiek. Leer van het verleden (Zwolle, dortdrecht ed)
Beste Msch, U neemt één zin en benoemd deze (onterecht) conclusie. Vervolgens een betoog over die ene zin. Mijn conclusie is dat hierdoor uw hele betoog nergens op slaat.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Tuurlijk is het een luxediscussie, maar Lex Lammers zegt dat NEC nog geen kampioen is en moet oppassen dat laksheid voorin bij NEC ervoor gaat zorgen dat Roda kampioen wordt. Die analyse klopt voor geen meter. NEC is helemaal niet laks voorin. Er worden niet kansen bij de vleet gemist. Er wordt beroerd opgebouwd waardoor onze topspelers niet vaak genoeg in stelling worden gebracht. Ik noem potjes tegen Telstar, tegen Jong PSV, tegen Sparta, tegen Jong Ajax en ga zo maar door.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef: Beste Msch, U neemt één zin en benoemd deze (onterecht) conclusie. Vervolgens een betoog over die ene zin. Mijn conclusie is dat hierdoor uw hele betoog nergens op slaat.
Nee hoor. Lex Lammers is een scorebordjournalist en kijkt niet naar opbouw en wie medespelers in stelling brengt. Dat bewijst zijn foutieve analyse weer eens.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Sandertjuh85 »

Polleke schreef:
mschr schreef:
DJTEEF! schreef:
Er moet een voetballer op 10. We winnen veel wedstrijden op kracht, niet op sterk veldspel. Ik probeer het liever eerst voetballend, dan kan je het altijd op kracht proberen als het niet lukt.
Compleet mee eens!
Patrick is nog geblesseerd, zijn vervangers doen het voor een 2e keus op die plek meer dan uitstekend. Je staat met 50 punten bovenaan, zelfs de Telegraaf noemt dat uniek. Dit is een luxe-discussie eerste klas!
Volgens mij is Pothuizen voor zijn doen best fit

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door vak Oost »

TT schreef:"NEC scoort te weinig", aldus Lex Lammers vandaag in zijn analyse in de Gelderlander. :crazy2:
Lexje heeft bij zijn kerstpakket een flinkje jonko gehad
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten