Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
Wat is dit voor een kneus?![]()
De Gelderlander
Re: De Gelderlander
- Bottendaal
- Contacteer:
Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
Wat voegt het toe aan de krant?
- Legendario
- Contacteer:
Inderdaad. Zouden ze hem ook betalen?Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/

Nu was het Nijmegen, volgende week is Bert uit Dreumel aan de beurt in De GelderlanderE.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
Wat voegt het toe aan de krant?Als het grappig zou zijn geweest kon ik het waarderen. Maar dit is gewoon zuur/verbitterd.

Dreumel: Het soort plek waar je heengaat als je alles gehad hebt (created by Chatgpt)
Dreumel, een dorpje in het Land van Maas en Waal, klinkt misschien idyllisch op papier. Maar laat je niet misleiden door de dijkjes, de weilanden en de windmolens – want achter dat pittoreske decor schuilt een plek waar het leven tot stilstand lijkt te zijn gekomen, ergens tussen 1960 en nooit-meer.
Hier gebeurt zó weinig, dat zelfs de lokale klok het opgeeft. De enige spanning in het dorp? Of de frietkar deze week op dinsdag of woensdag komt. En de grootste gebeurtenis van het jaar? De dag dat de buurman zijn heg iets te fanatiek snoeit en er over de haag heen een meningsverschil ontstaat dat drie generaties doorettert.
De jongeren trekken er massaal weg zodra ze het woord "studie" kunnen spellen, en wie blijft, doet dat niet vrijwillig, maar in gevangenschap van ouders. De internetverbinding is trager dan een driewieler in de modder, en de meeste mobiele telefoons geven het op zodra je de dorpsgrens oversteekt. Verdwaalde toeristen zie je er nooit, want ze komen er überhaupt niet.
De plaatselijke horeca bestaat uit een friettent waar je nog contant moet betalen en een café waar iedereen je aankijkt alsof je uit een ruimteschip stapt als je om een cappuccino vraagt. En vergeet het dorpsfeest niet: drie klapstoelen, een accordeon, en een loterij met als hoofdprijs... een zak aardappels.
Dreumel is het soort plek waar je heengaat als je alles gehad hebt – inclusief hoop. Maar hé, het heeft tenminste wél een dorpsgek, genaamd Bert.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Jeffry74 schreef: ↑zo 06 jul 2025, 13:11Nu was het Nijmegen, volgende week is Bert uit Dreumel aan de beurt in De GelderlanderE.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
Wat voegt het toe aan de krant?Als het grappig zou zijn geweest kon ik het waarderen. Maar dit is gewoon zuur/verbitterd.
.
Dreumel: Het soort plek waar je heengaat als je alles gehad hebt (created by Chatgpt)
Dreumel, een dorpje in het Land van Maas en Waal, klinkt misschien idyllisch op papier. Maar laat je niet misleiden door de dijkjes, de weilanden en de windmolens – want achter dat pittoreske decor schuilt een plek waar het leven tot stilstand lijkt te zijn gekomen, ergens tussen 1960 en nooit-meer.
Hier gebeurt zó weinig, dat zelfs de lokale klok het opgeeft. De enige spanning in het dorp? Of de frietkar deze week op dinsdag of woensdag komt. En de grootste gebeurtenis van het jaar? De dag dat de buurman zijn heg iets te fanatiek snoeit en er over de haag heen een meningsverschil ontstaat dat drie generaties doorettert.
De jongeren trekken er massaal weg zodra ze het woord "studie" kunnen spellen, en wie blijft, doet dat niet vrijwillig, maar in gevangenschap van ouders. De internetverbinding is trager dan een driewieler in de modder, en de meeste mobiele telefoons geven het op zodra je de dorpsgrens oversteekt. Verdwaalde toeristen zie je er nooit, want ze komen er überhaupt niet.
De plaatselijke horeca bestaat uit een friettent waar je nog contant moet betalen en een café waar iedereen je aankijkt alsof je uit een ruimteschip stapt als je om een cappuccino vraagt. En vergeet het dorpsfeest niet: drie klapstoelen, een accordeon, en een loterij met als hoofdprijs... een zak aardappels.
Dreumel is het soort plek waar je heengaat als je alles gehad hebt – inclusief hoop. Maar hé, het heeft tenminste wél een dorpsgek, genaamd Bert.

Inteeltdorp,
Wel eens tegen gespeeld met de jo-15...man nan wat een hennies.
Wel eens tegen gespeeld met de jo-15...man nan wat een hennies.
Bert, de man waarom je eerder naar een verjaardag gaat zodat je niet op de laatste vrije plek, naast Bert komt te zitten. Wat een verzuurde kerel zeg!E.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
E.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/

Laat m snel de tyfus krijgen, geelzwarte calimero....
-
- Contacteer:
Dit is inderdaad wel een heel sneue ‘collumn’ zegE.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
De man mag schrijven wat hij wilt. Dat de Gelderlander zich hier voor leent verbaast me ook niks. Net twee debielen die elkaar leren kennen bij de opvang.
Ik lees gewoon haat. En dat voor een krant die over de provincie moet gaan. Ik neem aan dat een van ons een berichtje over Vitesse of Arnhem mag typen wat ze publiceren?
https://www.gelderlander.nl/maas-en-waa ... ~a1f4c199/
Is dit dezelfde?
Gewoon een hoogbejaarde gefrustreerde boer....laat maar lekker soppen in z'n dementie.
Maar verder zijn ze niet met ons bezig.
Is dit dezelfde?

Gewoon een hoogbejaarde gefrustreerde boer....laat maar lekker soppen in z'n dementie.
Laat gaan joh, je moet niet eens willen publiceren in dat zielig krantje. Laat ze onzin afdrukken tot ze een ons wegen, word alleen hun eigen ondergang als het staatsgeld word ingetrokken.
- Bottendaal
- Contacteer:
Haha, inderdaad dezelfde.Curva schreef: ↑do 10 jul 2025, 08:41https://www.gelderlander.nl/maas-en-waa ... ~a1f4c199/
Is dit dezelfde?![]()
Arme Lex…. Op die leeftijd op zoek moeten naar een nieuwe baan.
Hij is al jaren bezig over Nijmegen en Tiel.WijchenNEC schreef: ↑wo 09 jul 2025, 18:25Dit is inderdaad wel een heel sneue ‘collumn’ zegE.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
2020 bijvoorbeeld:

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Trainingskamp blogje uit Duitsland is prettig.
Ik dacht dat alles besloten was, maar er komen dus gewoon interviews en reportages?
Ik dacht dat alles besloten was, maar er komen dus gewoon interviews en reportages?
Haha hij ziet er een beetje uit als een Youp van ‘t Hek wannabejetipo schreef: ↑vr 11 jul 2025, 18:06Hij is al jaren bezig over Nijmegen en Tiel.WijchenNEC schreef: ↑wo 09 jul 2025, 18:25Dit is inderdaad wel een heel sneue ‘collumn’ zegE.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?Pol schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:21Hij zal vroeger op de redactie in de grote stad flink gepest zijn en vervolgens getraumatiseerd naar Dreumel zijn teruggekeerd, neem ik aan. Misschien heeft Jeroen verhalen?burp schreef: ↑za 05 jul 2025, 13:48https://www.gelderlander.nl/columns/voo ... ~a4826c0e/
2020 bijvoorbeeld:
![]()

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Ik ben er alleen vandaag en donderdag voor wat interviews (de meesten komen ergens in de komende weken online). Trainingskamp is besloten voor supporters. Met het blog ben ik wat aan het testen wat wel en niet leuk is met filmpjes en updates.
Hij deed me denken aan Theo van Gogh.bertje schreef: ↑di 15 jul 2025, 14:44Haha hij ziet er een beetje uit als een Youp van ‘t Hek wannabejetipo schreef: ↑vr 11 jul 2025, 18:06Hij is al jaren bezig over Nijmegen en Tiel.WijchenNEC schreef: ↑wo 09 jul 2025, 18:25Dit is inderdaad wel een heel sneue ‘collumn’ zegE.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?
2020 bijvoorbeeld:
![]()
![]()
JeroenBijma schreef: ↑di 15 jul 2025, 15:12Ik ben er alleen vandaag en donderdag voor wat interviews (de meesten komen ergens in de komende weken online). Trainingskamp is besloten voor supporters. Met het blog ben ik wat aan het testen wat wel en niet leuk is met filmpjes en updates.

Das v. Binsbergen (Jiskefet) op leeftijd!E.B schreef: ↑di 15 jul 2025, 15:13Hij deed me denken aan Theo van Gogh.bertje schreef: ↑di 15 jul 2025, 14:44Haha hij ziet er een beetje uit als een Youp van ‘t Hek wannabejetipo schreef: ↑vr 11 jul 2025, 18:06Hij is al jaren bezig over Nijmegen en Tiel.WijchenNEC schreef: ↑wo 09 jul 2025, 18:25Dit is inderdaad wel een heel sneue ‘collumn’ zegE.B schreef: ↑zo 06 jul 2025, 11:51Bottendaal schreef: ↑za 05 jul 2025, 15:22
Waarom leent een krant zich voor zulke onzin van een individu?
2020 bijvoorbeeld:
![]()
![]()
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.