Kijk eens naar zijn IG berichten en laat eens weten wat jij er van vindt?DJTEEF! schreef: ↑wo 30 apr 2025, 17:14Als dit je initiële antwoord is ben je gewoon een lul en af, Johnny:Johnny schreef: ↑wo 30 apr 2025, 17:01Je hoeft niet alles te nemen, het zijn maar voorbeelden, het is een totaal overzicht afhankelijk van het type podcast dat je wilt zijn, kijk ook eens naar de andere punten zonder alleen de mindere punten eruit te lichten. Lees de hele tekst.Mark Ariaans schreef: ↑wo 30 apr 2025, 16:36Ja, hallo, je hebt een half uur en de insteek is het analyseren van de afgelopen wedstrijd en andere relevante zaken rondom de club in de afgelopen week. Waar in hemelsnaam wil jij ook maar een van deze oppervlakkige suggesties meenemen?
Podcast is momenteel al grotendeels prima. Persoonlijk zie ik de noodzaak niet om af te trappen met een audiofragment van de wedstrijd, de meeste luisteraars zullen de wedstrijd (of op zijn minst de samenvatting) al hebben gezien. En zo niet, dan vind ik die audio erg weinig toevoegen. Wel leuk is dat er relevante interviewfragmenten gebruikt worden van na de wedstrijd, dus die zou ik er zeker wel in houden.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat het format beter werkt met Jeroen als vaste gast in plaats van als presentator, want je merkt soms dat het zoeken is tussen de conversatie sturen en actief meepraten. De opzet met Gerrie als MC vond ik persoonlijk prettiger. als Gerrie niet meer beschikbaar is hiervoor, dan wellicht iemand anders daar zetten zodat Jeroen ruimte heeft om zich volledig te richten op de conversatie? Extra gasten ook een prima idee, dan ben je denk ik al een heel eind voor een podcast van ~ 30 minuten.
Typisch een 2025 antwoord, alleen reageren op de mindere punten zonder een open kijk.
Reageer ook eens op punten 2, 4 en 5. Totaal wat anders.
‘Probeer je opleesverhaaltjes op IG te verbeteren, zit niets spontaan aan. Spreekbeurt van een groep 5 niveau. Probeer het gewoon uit de pols te doen, schrijf 5 steekwoorden op en de rest improvisatie. Of ga je stoppen met IG?
Kijk naar RN7 hoe zij dat doen.’
En wat vind jij van punten 2,4,5?
Uitschelden is zo gemakkelijk.