Dat jij de moeite neemt om op johnny te reageren Jeroen? Johnny is een kritiekloze clown die van alles in paniek schiet als je iets over nec zegt wat niet goed gaat. En natuurlijk komt hij niet op de training naar je toe want het is een toetsenbord held en een schijtluis in het echt. Het grappige is ook dat niemand hem kent… of Johnny is niet zijn echte naam. Ik zou er geen tijd aanbesteden in elk geval want hij blijft enkel veilig achter zijn toetsenbord zitten en van alles verkondigen over mensen zonder op te komen dagen.JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:07JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:02Haha, daar is Johnny Bravo weer! Handenwrijvend zit ie achter zijn toetsenbord omdat er iets negatiefs over mij is geschreven en dan moet hij natuurlijk even reageren. Heb hem al tijden geleden uitgenodigd om me een keer op te zoeken op de training en zijn frustratie onder vier ogen te bespreken. Maar hij reageert liever anoniem en goedkoop vanuit zijn zolderkamer.Johnny schreef: ↑vr 24 jan 2025, 07:26Polleke schreef: ↑vr 24 jan 2025, 01:11Ik word hier echt pissig over Jeroen. Om te starten plaats ik deze reacties juist omdat ik een fan ben van de podcast. Maar ik heb geen idee van 'agenda's' of 'prive-omstandigheden'. Mocht dit gedeeld worden: ik heb het nergens gezien. En als je het niet gedeeld hebt... hoe haal je het dan in je hoofd dat je geen kritiek kan verwachten. Het is net als NEC: je plaatst verwachtingen/ambities en komt ze niet na. Mocht je het wel gedeeld hebben.... doe wat aan je duidelijkheid.JeroenBijma schreef: ↑wo 22 jan 2025, 12:07Het is niet aan jou om te zeggen: stop er dan mee. Je hebt geen idee wat er de afgelopen tijd heeft gespeeld. Natuurlijk ik ook het liefst elke week opnemen, maar dat ging door de situatie niet. Enerzijds door de agenda’s en anderzijds door gebeurtenissen in iemands familie.Polleke schreef: ↑wo 22 jan 2025, 02:31
Misschien.. heb btw vandaag pas voor het eerst die RN7 podcast gehoord. En daar hoor ik supporters/fans, met een goede gast (Wilco van Schaik) gewoon de vragen vuren die ik heb als supporter. En uiteraard lult Wilco zich er deels goed onderuit, maar wel deels met die armpjes over elkaar.. wat mij altijd zegt van... ai, hij vindt deze vragen niet leuk. Kritisch dus, echt goede vragen.
Ben ook altijd fan geweest van de Jarda Podcast, meer vanuit 'die supporter'. Maar na zoveel jaren mis ik daar vers bloed, de kritische noot en gewoon verversing. Als je het altijd met elkaar eens bent... nooit andere mening vraagt.. ik luister nog steeds alles. Maar ik denk vaak... mensen.. zorg eens voor een discussie.
En daarvoor mikte ik me alijd op die Gelderlander. Nogmaals, ik kende RN7 niet, maar dit jaar zat er echt kwaliteit in. Nieuwe presentator, Jeroen was ineens vrij en Jantje Peters gaf gewoon alles vanuit zijn menig, zonder wekelijks terug te komen op zijn eigen voetbal zoals Danny Hoekman deed. En dan heb je een kwaliteit podcast, en dan is deze niet stabiel. Niet elke donderdag, vaak zelfs niet na wedstrijden. Stop er dan mee
Ze hadden de echte goede formule, ondanks dat ze niemand aan tafel kregen zoals RN7. Maar de laatste was ergens in december. Stop er dan mee. Ik ga in ieder geval RN7 volgen. Zij doen precies waar ik om vroeg.
Maar ergens ga ik ze missen. RN7 gaf in één podcast meer dan ik ooit vroeg.... en de Jarda Podcast: vol respect
Zoals gezegd, beginnen we over twee weken na de wedstrijd tegen PSV weer met de podcast. En dus in een nieuw jasje en op een nieuw tijdstip. Met Jan Peters en Levi Houkes weet ik zeker dat we een mooie mix hebben van voetbalkennis/supportersgevoel. Beide heren hebben in elk geval een duidelijke mening. En prima dat jij naar de podcast van RN7 luistert. Iedereen doet het op zijn eigen manier en zo is er voor een ieder wat wils.
Ik ben niet degene die een wekelijkse podcast heeft aangekondigd: dat zijn jullie. Moet ik serieus een overzicht plaatsen hoe dat gegaan is tot nu? En ik heb eenmaal naar een RN7 podcast geluisterd, degene met Wilco, en ondanks dat ik ver ontevreden was over Wilco's antwoorden: de vragen werden in ieder geval gesteld.
Dus ik vind je kritiek pure bullshit. Ik heb serieus positieve kritiek gegeven op de podcast in dit seizoen. Ik heb gezegd dat ik met name Jan Peters een ware openbaring vond, dat ik Gerry een 10 keer verbetering vond tov Jochem. Ik heb ook gezegd dat ik zo blij was dat jij zonder de aanwezigheid van Danny Hoekman tien keer meer open was en je mening gaf.
Mijn enige kritiek was inmiddels over de stabiliteit van de podcast. En die kritiek, ongeacht de niet doorgegeven redenenen, kloppen gewoon. Je had ook na die laatste podcast kunnen plaatsten: we zijn bezig met een nieuw concept, dat gaat ff duren.
Maar Jeroens reactie, een prof-journalist, is het vuren op mij................
En... (ik ben nu toch bezig), ik vraag je al jaren om meer aandacht te geven aan dat stadion dossier. Jij reageerde constant met dat het 'je volle aandacht had'.
Van Schaik (en voorgangers) hebben ons constant verteld dat NEC alleen overleeft in de toekomst met aankoop en uitbreiding van het stadion. We hebben nogal wat plannen gezien, de pre Van Schaik periode (bv het TIP en Teletubie stadion) en erna met het 'de drie toren opties'.
En hij zegt in die podcast van RN7 dat ze niet de centen hebben om het stadion te kopen (ondanks 7 jaar van ontwikkeling), dat het bedrag 2 miljoen hoger uitvalt 'door kosten koper' en dan enige vorm van echte uitbreiding 'onbetaalbaar is'.
Hij praat over 'mogelijk uitbreiden met 8 skyboxen' en mogelijk 'achterstallig onderhoud' met mogelijk 'een verbetering van toiletten voor vrouwen'.
De tribunes doortrekken ziet hij als 'onmogelijk', uitbreiding van het stadion idem. "Want we hebben een stadion van onderaf en uitbreiding vraagt een stadion van bovenaf".
Dus in de tijd die hij er is zegt hij feitelijk vanaf stap 1: we moeten het stadion kopen en fiks uitbreiden tot nu: er kan niks. Dus al die ambities, al die (volgens hem noodzakelijke plannen) zijn ineens nergens.
Dan praat hij ook nog over budgetten... dat de ambitie is en blijft in de top 10 te eindigen. Dat we er nu 23 miljoen voor nodig hebben, waarvan 3 miljoen door Marcel gegeven wordt. En dat het doel is 23 miljoen te halen zonder hem.
Waar hij volledig voorbij gaat dat andere clubs ook niet stil zitten, en die 23 miljoen (zelfs al halen we het) op de lange termijn geen linker rijtje of eredivsie bieden). Want andere clubs zitten niet stil. Het is gewoon een bagger verhaal.
Waar ben jij in dit verhaal Jeroen? Ik moest dit horen van een podcast van RN7. Waar is jouw verhaal? Waarin heb jij dit gebracht?
En zelfs al wist je dit niet, kunnen we kritische stukken verwachten in De Gelderlander naar aanleiding van deze uitspraken? Het is nogal een statement, eentje die draait alles. Is inmiddels al een paar dagen geleden, geen woord erover in De Gelderlander, niet eens een bericht over zijn uitspraken. Wordt dit besproken in je nieuwe podcast?
Dit draait om de toekomst van NEC, op basis van de uitspraken van Wilco zelf. Waarom is er inmiddels, na 7 jaar, geen plan voor de aankoop? Waarom is, na 7 jaar, ineens geen plan meer voor uitbreiding en modernisering? Het was Wilco zelf die dat riep, die dat ons vertelde, die ons de plannen voorschotelde. Die deze verwachtingen neerlegde. Die praat over een budget van nu toereikend is, maar never de nooit in de toekomst. Waar is Jeroen, hij is serieus nergens. Is het feit dat een AD van NEC zijn complete toekomstvisie omdraait geen reden tot enige kritiek? Met baggerfeiten komt over budgetten geen kritiek?
Ik heb zeker kritiek op Wilco, maar daar gaat deze topic niet over. Ik heb hier kritiek op jou. Je hebt een zero rol gespeeld in dit verhaal en een podcast van RN7 brengt meer feiten naar boven als jij in pakweg 7 jaar (geen id hoe lang jij er zit). Waar zijn berichten hierover? Ik heb ze niet gezien. Waar zijn die verhalen in De Gelderlander? En dan ga je hier op mij vuren.... serieus, hoe durf je uberhaupt?
Dus Jeroen, kap met kritiek hebben op mijn kritiek. Want met al deze bovenstaande feiten heb je simpelweg geen enkel recht van spreken. Alles wat ik hierboven (hoe lang ook) heb neergezet zijn dikke feiten. Hoe haal je het in je hoofd kritiek te hebben op mij?
Mijn tips: doe je podcast wekelijks en zoek de grens op. En als journalist en NEC volger: geef eens dat stadion top-prio. Want hoe pissig je ook bent op wat ik hier schrijf, je weet dat elk woord klopt.goed stuk Polleke. RN7 doet het goed, ook met die korte video stukjes.
Ik hoop wel dat je opmerking "Jeroen.....een prof-journalist" cynisch is bedoeld. Grens opzoeken, primeurs, kwalitatieve goede stukken in DG heeft Jeroen helaas niet.
En wat betreft de kritiek van Johnny en Polleke ik kan hier niet zoveel mee. Met de podcast geef ik je gelijk Polleke. Die moet er wekelijks komen maar dat ging nou eenmaal even niet de laatste tijd. Daarom heb ik gewerkt aan een oplossing. Wat betreft het stadion blijf ik erbij dat niemand zoveel aandacht schenkt aan dat dossier als wij. Sowieso aan NEC. Er is geen enkel ander medium dat meer schrijft en kritischer is op de club. Prima als je het daar niet mee eens bent maar dat zijn ook de feiten.
De Gelderlander
-
- Contacteer:
Re: De Gelderlander
Arnepper, kijk ff in de spiegel, één brok negativiteit ben je, elke speler en staflid continue bij de benen afzagen, ik snap dat je vriendje bent van Jeroen (en tyson).FC Hilversum schreef: ↑zo 26 jan 2025, 07:53Dat jij de moeite neemt om op johnny te reageren Jeroen? Johnny is een kritiekloze clown die van alles in paniek schiet als je iets over nec zegt wat niet goed gaat. En natuurlijk komt hij niet op de training naar je toe want het is een toetsenbord held en een schijtluis in het echt. Het grappige is ook dat niemand hem kent… of Johnny is niet zijn echte naam. Ik zou er geen tijd aanbesteden in elk geval want hij blijft enkel veilig achter zijn toetsenbord zitten en van alles verkondigen over mensen zonder op te komen dagen.JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:07JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:02Haha, daar is Johnny Bravo weer! Handenwrijvend zit ie achter zijn toetsenbord omdat er iets negatiefs over mij is geschreven en dan moet hij natuurlijk even reageren. Heb hem al tijden geleden uitgenodigd om me een keer op te zoeken op de training en zijn frustratie onder vier ogen te bespreken. Maar hij reageert liever anoniem en goedkoop vanuit zijn zolderkamer.Johnny schreef: ↑vr 24 jan 2025, 07:26Polleke schreef: ↑vr 24 jan 2025, 01:11Ik word hier echt pissig over Jeroen. Om te starten plaats ik deze reacties juist omdat ik een fan ben van de podcast. Maar ik heb geen idee van 'agenda's' of 'prive-omstandigheden'. Mocht dit gedeeld worden: ik heb het nergens gezien. En als je het niet gedeeld hebt... hoe haal je het dan in je hoofd dat je geen kritiek kan verwachten. Het is net als NEC: je plaatst verwachtingen/ambities en komt ze niet na. Mocht je het wel gedeeld hebben.... doe wat aan je duidelijkheid.JeroenBijma schreef: ↑wo 22 jan 2025, 12:07
Het is niet aan jou om te zeggen: stop er dan mee. Je hebt geen idee wat er de afgelopen tijd heeft gespeeld. Natuurlijk ik ook het liefst elke week opnemen, maar dat ging door de situatie niet. Enerzijds door de agenda’s en anderzijds door gebeurtenissen in iemands familie.
Zoals gezegd, beginnen we over twee weken na de wedstrijd tegen PSV weer met de podcast. En dus in een nieuw jasje en op een nieuw tijdstip. Met Jan Peters en Levi Houkes weet ik zeker dat we een mooie mix hebben van voetbalkennis/supportersgevoel. Beide heren hebben in elk geval een duidelijke mening. En prima dat jij naar de podcast van RN7 luistert. Iedereen doet het op zijn eigen manier en zo is er voor een ieder wat wils.
Ik ben niet degene die een wekelijkse podcast heeft aangekondigd: dat zijn jullie. Moet ik serieus een overzicht plaatsen hoe dat gegaan is tot nu? En ik heb eenmaal naar een RN7 podcast geluisterd, degene met Wilco, en ondanks dat ik ver ontevreden was over Wilco's antwoorden: de vragen werden in ieder geval gesteld.
Dus ik vind je kritiek pure bullshit. Ik heb serieus positieve kritiek gegeven op de podcast in dit seizoen. Ik heb gezegd dat ik met name Jan Peters een ware openbaring vond, dat ik Gerry een 10 keer verbetering vond tov Jochem. Ik heb ook gezegd dat ik zo blij was dat jij zonder de aanwezigheid van Danny Hoekman tien keer meer open was en je mening gaf.
Mijn enige kritiek was inmiddels over de stabiliteit van de podcast. En die kritiek, ongeacht de niet doorgegeven redenenen, kloppen gewoon. Je had ook na die laatste podcast kunnen plaatsten: we zijn bezig met een nieuw concept, dat gaat ff duren.
En... (ik ben nu toch bezig), ik vraag je al jaren om meer aandacht te geven aan dat stadion dossier. Jij reageerde constant met dat het 'je volle aandacht had'.
Van Schaik (en voorgangers) hebben ons constant verteld dat NEC alleen overleeft in de toekomst met aankoop en uitbreiding van het stadion. We hebben nogal wat plannen gezien, de pre Van Schaik periode (bv het TIP en Teletubie stadion) en erna met het 'de drie toren opties'.
En hij zegt in die podcast van RN7 dat ze niet de centen hebben om het stadion te kopen (ondanks 7 jaar van ontwikkeling), dat het bedrag 2 miljoen hoger uitvalt 'door kosten koper' en dan enige vorm van echte uitbreiding 'onbetaalbaar is'.
Hij praat over 'mogelijk uitbreiden met 8 skyboxen' en mogelijk 'achterstallig onderhoud' met mogelijk 'een verbetering van toiletten voor vrouwen'.
De tribunes doortrekken ziet hij als 'onmogelijk', uitbreiding van het stadion idem. "Want we hebben een stadion van onderaf en uitbreiding vraagt een stadion van bovenaf".
Dus in de tijd die hij er is zegt hij feitelijk vanaf stap 1: we moeten het stadion kopen en fiks uitbreiden tot nu: er kan niks. Dus al die ambities, al die (volgens hem noodzakelijke plannen) zijn ineens nergens.
Dan praat hij ook nog over budgetten... dat de ambitie is en blijft in de top 10 te eindigen. Dat we er nu 23 miljoen voor nodig hebben, waarvan 3 miljoen door Marcel gegeven wordt. En dat het doel is 23 miljoen te halen zonder hem.
Waar hij volledig voorbij gaat dat andere clubs ook niet stil zitten, en die 23 miljoen (zelfs al halen we het) op de lange termijn geen linker rijtje of eredivsie bieden). Want andere clubs zitten niet stil. Het is gewoon een bagger verhaal.
Waar ben jij in dit verhaal Jeroen? Ik moest dit horen van een podcast van RN7. Waar is jouw verhaal? Waarin heb jij dit gebracht?
En zelfs al wist je dit niet, kunnen we kritische stukken verwachten in De Gelderlander naar aanleiding van deze uitspraken? Het is nogal een statement, eentje die draait alles. Is inmiddels al een paar dagen geleden, geen woord erover in De Gelderlander, niet eens een bericht over zijn uitspraken. Wordt dit besproken in je nieuwe podcast?
Dit draait om de toekomst van NEC, op basis van de uitspraken van Wilco zelf. Waarom is er inmiddels, na 7 jaar, geen plan voor de aankoop? Waarom is, na 7 jaar, ineens geen plan meer voor uitbreiding en modernisering? Het was Wilco zelf die dat riep, die dat ons vertelde, die ons de plannen voorschotelde. Die deze verwachtingen neerlegde. Die praat over een budget van nu toereikend is, maar never de nooit in de toekomst. Waar is Jeroen, hij is serieus nergens. Is het feit dat een AD van NEC zijn complete toekomstvisie omdraait geen reden tot enige kritiek? Met baggerfeiten komt over budgetten geen kritiek?
Ik heb zeker kritiek op Wilco, maar daar gaat deze topic niet over. Ik heb hier kritiek op jou. Je hebt een zero rol gespeeld in dit verhaal en een podcast van RN7 brengt meer feiten naar boven als jij in pakweg 7 jaar (geen id hoe lang jij er zit). Waar zijn berichten hierover? Ik heb ze niet gezien. Waar zijn die verhalen in De Gelderlander? En dan ga je hier op mij vuren.... serieus, hoe durf je uberhaupt?
Dus Jeroen, kap met kritiek hebben op mijn kritiek. Want met al deze bovenstaande feiten heb je simpelweg geen enkel recht van spreken. Alles wat ik hierboven (hoe lang ook) heb neergezet zijn dikke feiten. Hoe haal je het in je hoofd kritiek te hebben op mij?
Mijn tips: doe je podcast wekelijks en zoek de grens op. En als journalist en NEC volger: geef eens dat stadion top-prio. Want hoe pissig je ook bent op wat ik hier schrijf, je weet dat elk woord klopt.goed stuk Polleke. RN7 doet het goed, ook met die korte video stukjes.
Ik hoop wel dat je opmerking "Jeroen.....een prof-journalist" cynisch is bedoeld. Grens opzoeken, primeurs, kwalitatieve goede stukken in DG heeft Jeroen helaas niet.
En wat betreft de kritiek van Johnny en Polleke ik kan hier niet zoveel mee. Met de podcast geef ik je gelijk Polleke. Die moet er wekelijks komen maar dat ging nou eenmaal even niet de laatste tijd. Daarom heb ik gewerkt aan een oplossing. Wat betreft het stadion blijf ik erbij dat niemand zoveel aandacht schenkt aan dat dossier als wij. Sowieso aan NEC. Er is geen enkel ander medium dat meer schrijft en kritischer is op de club. Prima als je het daar niet mee eens bent maar dat zijn ook de feiten.
Ter info, ik werk gewoon 40 uur en ben er elke thuis en uitwedstrijd bij. Voor een training heb ik geen tijd.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Jij heet ook Hilversum in het echt?FC Hilversum schreef: ↑zo 26 jan 2025, 07:53Dat jij de moeite neemt om op johnny te reageren Jeroen? Johnny is een kritiekloze clown die van alles in paniek schiet als je iets over nec zegt wat niet goed gaat. En natuurlijk komt hij niet op de training naar je toe want het is een toetsenbord held en een schijtluis in het echt. Het grappige is ook dat niemand hem kent… of Johnny is niet zijn echte naam. Ik zou er geen tijd aanbesteden in elk geval want hij blijft enkel veilig achter zijn toetsenbord zitten en van alles verkondigen over mensen zonder op te komen dagen.JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:07JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:02Haha, daar is Johnny Bravo weer! Handenwrijvend zit ie achter zijn toetsenbord omdat er iets negatiefs over mij is geschreven en dan moet hij natuurlijk even reageren. Heb hem al tijden geleden uitgenodigd om me een keer op te zoeken op de training en zijn frustratie onder vier ogen te bespreken. Maar hij reageert liever anoniem en goedkoop vanuit zijn zolderkamer.Johnny schreef: ↑vr 24 jan 2025, 07:26Polleke schreef: ↑vr 24 jan 2025, 01:11Ik word hier echt pissig over Jeroen. Om te starten plaats ik deze reacties juist omdat ik een fan ben van de podcast. Maar ik heb geen idee van 'agenda's' of 'prive-omstandigheden'. Mocht dit gedeeld worden: ik heb het nergens gezien. En als je het niet gedeeld hebt... hoe haal je het dan in je hoofd dat je geen kritiek kan verwachten. Het is net als NEC: je plaatst verwachtingen/ambities en komt ze niet na. Mocht je het wel gedeeld hebben.... doe wat aan je duidelijkheid.JeroenBijma schreef: ↑wo 22 jan 2025, 12:07
Het is niet aan jou om te zeggen: stop er dan mee. Je hebt geen idee wat er de afgelopen tijd heeft gespeeld. Natuurlijk ik ook het liefst elke week opnemen, maar dat ging door de situatie niet. Enerzijds door de agenda’s en anderzijds door gebeurtenissen in iemands familie.
Kunnen jullie niet voor de wedstrijd elkaar zien? Lijkt me de Schup (je in elkaar) passend, want van Eendracht is geen sprake.Johnny schreef: ↑zo 26 jan 2025, 12:30Arnepper, kijk ff in de spiegel, één brok negativiteit ben je, elke speler en staflid continue bij de benen afzagen, ik snap dat je vriendje bent van Jeroen (en tyson).FC Hilversum schreef: ↑zo 26 jan 2025, 07:53Dat jij de moeite neemt om op johnny te reageren Jeroen? Johnny is een kritiekloze clown die van alles in paniek schiet als je iets over nec zegt wat niet goed gaat. En natuurlijk komt hij niet op de training naar je toe want het is een toetsenbord held en een schijtluis in het echt. Het grappige is ook dat niemand hem kent… of Johnny is niet zijn echte naam. Ik zou er geen tijd aanbesteden in elk geval want hij blijft enkel veilig achter zijn toetsenbord zitten en van alles verkondigen over mensen zonder op te komen dagen.JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:07JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:02Haha, daar is Johnny Bravo weer! Handenwrijvend zit ie achter zijn toetsenbord omdat er iets negatiefs over mij is geschreven en dan moet hij natuurlijk even reageren. Heb hem al tijden geleden uitgenodigd om me een keer op te zoeken op de training en zijn frustratie onder vier ogen te bespreken. Maar hij reageert liever anoniem en goedkoop vanuit zijn zolderkamer.Johnny schreef: ↑vr 24 jan 2025, 07:26Polleke schreef: ↑vr 24 jan 2025, 01:11
Ik word hier echt pissig over Jeroen. Om te starten plaats ik deze reacties juist omdat ik een fan ben van de podcast. Maar ik heb geen idee van 'agenda's' of 'prive-omstandigheden'. Mocht dit gedeeld worden: ik heb het nergens gezien. En als je het niet gedeeld hebt... hoe haal je het dan in je hoofd dat je geen kritiek kan verwachten. Het is net als NEC: je plaatst verwachtingen/ambities en komt ze niet na. Mocht je het wel gedeeld hebben.... doe wat aan je duidelijkheid.
Ter info, ik werk gewoon 40 uur en ben er elke thuis en uitwedstrijd bij. Voor een training heb ik geen tijd.
E.B schreef: ↑zo 26 jan 2025, 13:38Kunnen jullie niet voor de wedstrijd elkaar zien? Lijkt me de Schup (je in elkaar) passend, want van Eendracht is geen sprake.Johnny schreef: ↑zo 26 jan 2025, 12:30Arnepper, kijk ff in de spiegel, één brok negativiteit ben je, elke speler en staflid continue bij de benen afzagen, ik snap dat je vriendje bent van Jeroen (en tyson).FC Hilversum schreef: ↑zo 26 jan 2025, 07:53Dat jij de moeite neemt om op johnny te reageren Jeroen? Johnny is een kritiekloze clown die van alles in paniek schiet als je iets over nec zegt wat niet goed gaat. En natuurlijk komt hij niet op de training naar je toe want het is een toetsenbord held en een schijtluis in het echt. Het grappige is ook dat niemand hem kent… of Johnny is niet zijn echte naam. Ik zou er geen tijd aanbesteden in elk geval want hij blijft enkel veilig achter zijn toetsenbord zitten en van alles verkondigen over mensen zonder op te komen dagen.JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:07JeroenBijma schreef: ↑vr 24 jan 2025, 09:02Haha, daar is Johnny Bravo weer! Handenwrijvend zit ie achter zijn toetsenbord omdat er iets negatiefs over mij is geschreven en dan moet hij natuurlijk even reageren. Heb hem al tijden geleden uitgenodigd om me een keer op te zoeken op de training en zijn frustratie onder vier ogen te bespreken. Maar hij reageert liever anoniem en goedkoop vanuit zijn zolderkamer.

Polleke schreef: ↑vr 24 jan 2025, 01:11Ik word hier echt pissig over Jeroen. Om te starten plaats ik deze reacties juist omdat ik een fan ben van de podcast. Maar ik heb geen idee van 'agenda's' of 'prive-omstandigheden'. Mocht dit gedeeld worden: ik heb het nergens gezien. En als je het niet gedeeld hebt... hoe haal je het dan in je hoofd dat je geen kritiek kan verwachten. Het is net als NEC: je plaatst verwachtingen/ambities en komt ze niet na. Mocht je het wel gedeeld hebben.... doe wat aan je duidelijkheid.JeroenBijma schreef: ↑wo 22 jan 2025, 12:07Het is niet aan jou om te zeggen: stop er dan mee. Je hebt geen idee wat er de afgelopen tijd heeft gespeeld. Natuurlijk ik ook het liefst elke week opnemen, maar dat ging door de situatie niet. Enerzijds door de agenda’s en anderzijds door gebeurtenissen in iemands familie.Polleke schreef: ↑wo 22 jan 2025, 02:31Misschien.. heb btw vandaag pas voor het eerst die RN7 podcast gehoord. En daar hoor ik supporters/fans, met een goede gast (Wilco van Schaik) gewoon de vragen vuren die ik heb als supporter. En uiteraard lult Wilco zich er deels goed onderuit, maar wel deels met die armpjes over elkaar.. wat mij altijd zegt van... ai, hij vindt deze vragen niet leuk. Kritisch dus, echt goede vragen.Bottendaal schreef: ↑di 21 jan 2025, 23:16Dus je schrijft zoals je praat?!Polleke schreef: ↑di 21 jan 2025, 22:22Ik word niet zo snel boos hoor. Het eerlijke verhaal bestaat uit twee delen... ik heb de meest kutte stem van de hele wereld. Kids zijn er gek op, maar dat zijn ze ook op Jochem van Gelder. Ik was van de week te gat bij de housewarming van twee vriendinnen van mij, het huis was vrij leeg.. en ik zei... ik hoor een echo, ojee, ik hoor mijn eigen stem. Waarop mijn beste vriend antwoordde: dat weet je een keer waar wij altijd naar moeten luisteren.Legendario schreef: ↑di 21 jan 2025, 12:42
Elke donderdag om 16.00 uur volgens de website. Maar er zit niet echt schot in de zaak.
Die podcast van RN7 is niet onaardig. De Mandt en Harold zitten soms een beetje met elkaar te giechelen als een verliefd stelletje, maar het geheel is dynamischer dan die van DG en ze hebben allemaal wel wat te melden. Ook leuk dat er elke week een andere gast bij zit. Enige jammere is dat de Mandt, zeker voor een journalist, wel erg slecht Nederlands spreekt.
Maar waarom begin je zelf geen podcast? En voordat je boos wordt, het is gewoon een serieuze vraag.. Maar het is ook dezelfde reden die ik heb opgegeven waarom ik nooit wil aansluiten bij de Jarda Podcast of die van De Gelderlander.
En als tweede: ik ken geen andere NEC-fans. Ik woon in Houten, al ruim 20 jaar.![]()
Ben ook altijd fan geweest van de Jarda Podcast, meer vanuit 'die supporter'. Maar na zoveel jaren mis ik daar vers bloed, de kritische noot en gewoon verversing. Als je het altijd met elkaar eens bent... nooit andere mening vraagt.. ik luister nog steeds alles. Maar ik denk vaak... mensen.. zorg eens voor een discussie.
En daarvoor mikte ik me alijd op die Gelderlander. Nogmaals, ik kende RN7 niet, maar dit jaar zat er echt kwaliteit in. Nieuwe presentator, Jeroen was ineens vrij en Jantje Peters gaf gewoon alles vanuit zijn menig, zonder wekelijks terug te komen op zijn eigen voetbal zoals Danny Hoekman deed. En dan heb je een kwaliteit podcast, en dan is deze niet stabiel. Niet elke donderdag, vaak zelfs niet na wedstrijden. Stop er dan mee
Ze hadden de echte goede formule, ondanks dat ze niemand aan tafel kregen zoals RN7. Maar de laatste was ergens in december. Stop er dan mee. Ik ga in ieder geval RN7 volgen. Zij doen precies waar ik om vroeg.
Maar ergens ga ik ze missen. RN7 gaf in één podcast meer dan ik ooit vroeg.... en de Jarda Podcast: vol respect
Mijn tips: doe je podcast wekelijks en zoek de grens op. En als journalist en NEC volger: geef eens dat stadion top-prio. Want hoe pissig je ook bent op wat ik hier schrijf, je weet dat elk woord klopt.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Tering Jantje zeg, wat een emotioneel overtrokken epistel. Na het tikken van zo’n verhaal denk je toch even 10 seconden na en verwijder je zoiets? Zij drukt gewoon op “verstuur”

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik denk dat Jeroen blij is dat Polleke niet zijn leidinggevende is, met al die ‘verwachtingen’.
Tering zeg.
Wat een drama over een fokking podcast.
Wat een drama over een fokking podcast.

- De Kletskop
- Contacteer:
Dit is vermakelijker dan de gemiddelde wedstrijd van NEC. Ga zo door meiden!De Kletskop schreef: ↑ma 27 jan 2025, 09:45als een stel kakelende vrouwen dingen zoveel groter maken dan ze zijn
![]()

いつでも戦える
Of laten we het hebben over de "showblog" over de training van NEC, 4 nietszeggende berichten.
Wie heeft die naam bedacht, "showblog"?
Het gaat over voetbal!!!
Wie heeft die naam bedacht, "showblog"?
Het gaat over voetbal!!!
Het was een lang verhaal en dat weet ik. Ik weet ook dat ik een historie heb met lange verhalen. Maar ik zeg ook: niemand hier valt me inhoudelijk aan op mijn verhaal.
De rol van 'de pers' is belangrijk voor ons. En aangezien niemand in Nederland aandacht heeft voor NEC Nijmegen is de rol van Jeoen belangrijk voor ons. Wij kunnen online lullen over van alles, in podcasts of forums. Maar NEC heeft zero interesse in dat: maar als De Gelderlander wat neerzet... dat is het ineens publiek, dat komt er een reactie.
Het ding is... denk dat Jeroen een hele belangrijke rol kan spelen in de toekomst van deze club. Niet om wie hij is, maar om de positie waarin hij zit. Als hij publiekelijk blijft vuren, in dit geval op dat stadion dossier (en er is genoeg vuur voor), dan moet NEC reageren. Maar Jeroen is puur die journalist, en wij zijn fans. Als fan wil ik dat hij alles op de spits drijft, dat hij iedereen onder druk zet.
Niet sportitef, maar op die lange termijn. Hij kan dat, hij heeft die optie.
De rol van 'de pers' is belangrijk voor ons. En aangezien niemand in Nederland aandacht heeft voor NEC Nijmegen is de rol van Jeoen belangrijk voor ons. Wij kunnen online lullen over van alles, in podcasts of forums. Maar NEC heeft zero interesse in dat: maar als De Gelderlander wat neerzet... dat is het ineens publiek, dat komt er een reactie.
Het ding is... denk dat Jeroen een hele belangrijke rol kan spelen in de toekomst van deze club. Niet om wie hij is, maar om de positie waarin hij zit. Als hij publiekelijk blijft vuren, in dit geval op dat stadion dossier (en er is genoeg vuur voor), dan moet NEC reageren. Maar Jeroen is puur die journalist, en wij zijn fans. Als fan wil ik dat hij alles op de spits drijft, dat hij iedereen onder druk zet.
Niet sportitef, maar op die lange termijn. Hij kan dat, hij heeft die optie.
-
- Contacteer:
Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
In een slowblog kan je dingen kwijt die niet per se een los bericht waard zijn. Puur om de supporters overal van op de hoogte te houden. We gaan daarin mooie dingen doen. En als je dat niet leuk vindt, lees je het niet. Niemand dwingt je daartoe. Dan ga je lekker op andere sites kijken voor NEC-dingen.
Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
In een slowblog kan je dingen kwijt die niet per se een los bericht waard zijn. Puur om de supporters overal van op de hoogte te houden. We gaan daarin mooie dingen doen. En als je dat niet leuk vindt, lees je het niet. Niemand dwingt je daartoe. Dan ga je lekker op andere sites kijken voor NEC-dingen.
-
- Contacteer:
Geen seconde mee bezig? In het afgelopen jaar is er nerfens zoveel over NEC te lezen dan op De Gelderlander. Achtergrondverhalen, analyses, interviews. Volgens mij doe ik daar een hoop supporters een plezier mee. Natuurlijk kan het altijd beter en meer en daar denk ik dan ook vrijwel dagelijks over na. Maar volgens mij voorzie ik aardig in de behoefte van de gemiddelde fan. En dat jij niet tevreden bent over het stadiondossier dat mag, maar ook daar besteden we veel meer aandacht aan dan andere regionale media. En nee, ik ben niet emotioneel betrokken bij NEC. Ik ben geboren en opgegroeid in Friesland en ga van kleins af aan met mijn vader naar Cambuur en Ajax. Toen ik drie jaar geleden bij De Gelderlander begon, kwam ik voor het eerst in mijn leven bij NEC. Ik heb het leren kennen als een prachtige club waar ik met iedereen op een fijne manier kan samenwerken. Natuurlijk bots ik weleens met bijvoorbeeld de directie of de trainer, maar dat is dan telkens ook snel weer bijgelegd. Ik doe mijn werk op mijn manier. Kritisch en objectief. Als het goed is, is het goed en als het slecht is, is het slecht. Dat niet iedereen mij een goede journalist vindt, is prima. Je kan het toch niet iedereen naar de zin maken.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
-
- Contacteer:
JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:39Geen seconde mee bezig? In het afgelopen jaar is er nerfens zoveel over NEC te lezen dan op De Gelderlander. Achtergrondverhalen, analyses, interviews. Volgens mij doe ik daar een hoop supporters een plezier mee. Natuurlijk kan het altijd beter en meer en daar denk ik dan ook vrijwel dagelijks over na. Maar volgens mij voorzie ik aardig in de behoefte van de gemiddelde fan. En dat jij niet tevreden bent over het stadiondossier dat mag, maar ook daar besteden we veel meer aandacht aan dan andere regionale media. En nee, ik ben niet emotioneel betrokken bij NEC. Ik ben geboren en opgegroeid in Friesland en ga van kleins af aan met mijn vader naar Cambuur. Toen ik drie jaar geleden bij De Gelderlander begon, kwam ik voor het eerst in mijn leven bij NEC. Ik heb het leren kennen als een prachtige club waar ik met iedereen op een fijne manier kan samenwerken. Natuurlijk bots ik weleens met bijvoorbeeld de directie of de trainer, maar dat is dan telkens ook snel weer bijgelegd. Ik doe mijn werk op mijn manier. Kritisch en objectief. Als het goed is, is het goed en als het slecht is, is het slecht. Dat niet iedereen mij een goede journalist vindt, is prima. Je kan het toch niet iedereen naar de zin maken.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
We willen objectieve journalistiek, dus laten we een NEC-fan tot NEC-watcher bombarderen.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
Heeft een NEC fan als NEC watcher/journalist jouw voorkeur?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Ik ga op Jeroen reageren. Kan ff de juiste woorden niet vinden omdat hij zo eerlijk was. Richting jou heb ik ook meer woorden nodig.Jeffry74 schreef: ↑di 28 jan 2025, 00:01We willen objectieve journalistiek, dus laten we een NEC-fan tot NEC-watcher bombarderen.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
Volgens mij wordt de rol van Jeroen overschat. Hij is een sportjournalist, geen onderzoeksjournalist, geen publiek aanklager, geen spreekbuis van de supporters. Voor dat laatste moet je echt bij de SV zijn. Jeroen probeert objectief (daar kunnen de meningen over verschillen uiteraard) verslag te doen van NEC. Daarin is hij in zijn eentje. Hij heeft geen redactie uit tig man, wat vroeger wel zo was bij NEC. Dan had je bijvoorbeeld een Danny van de Broek naast een Jaap van Essen (beide prachtige journalisten). Natuurlijk kan je vragen of hij er meer uit kan halen, of kan je het niet altijd eens zijn met zijn toon (hij slaat soms de plank mis), maar je moet ook kijken naar wat hij kan en wat hij doet. Ik vind het alleen maar respect dat hij hier reageert, ondanks dat sommige reacties belachelijk zijn.Jeffry74 schreef: ↑di 28 jan 2025, 00:01We willen objectieve journalistiek, dus laten we een NEC-fan tot NEC-watcher bombarderen.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
Daarnaast staat een Wilco of Carlos ook open om met supporters het gesprek aan te gaan. Dat kan op trainingen, maar ook als je gewoon een mailtje naar NEC stuurt.
いつでも戦える
Mij lijkt het als journalist juist interessant om net wat dieper te gaan. Dingen beschrijven die we allemaal kunnen constateren is wellicht interessant voor mensen die NEC niet volgen of van een afstand. Maar juist de verdieping maakt toch dat je het onderscheid kan maken als journalist?Nummer 9 schreef: ↑di 28 jan 2025, 11:03Volgens mij wordt de rol van Jeroen overschat. Hij is een sportjournalist, geen onderzoeksjournalist, geen publiek aanklager, geen spreekbuis van de supporters. Voor dat laatste moet je echt bij de SV zijn. Jeroen probeert objectief (daar kunnen de meningen over verschillen uiteraard) verslag te doen van NEC. Daarin is hij in zijn eentje. Hij heeft geen redactie uit tig man, wat vroeger wel zo was bij NEC. Dan had je bijvoorbeeld een Danny van de Broek naast een Jaap van Essen (beide prachtige journalisten). Natuurlijk kan je vragen of hij er meer uit kan halen, of kan je het niet altijd eens zijn met zijn toon (hij slaat soms de plank mis), maar je moet ook kijken naar wat hij kan en wat hij doet. Ik vind het alleen maar respect dat hij hier reageert, ondanks dat sommige reacties belachelijk zijn.Jeffry74 schreef: ↑di 28 jan 2025, 00:01We willen objectieve journalistiek, dus laten we een NEC-fan tot NEC-watcher bombarderen.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
Daarnaast staat een Wilco of Carlos ook open om met supporters het gesprek aan te gaan. Dat kan op trainingen, maar ook als je gewoon een mailtje naar NEC stuurt.
Ik bedoel dit niet neerbuigend, maar 9 van de 10 artikelen over NEC zou iedereen hier kunnen schrijven.
- Legendario
- Contacteer:
Ik snap dat gezeur op Bijma ook niet zo. Hij doet het over het algemeen prima. En ja, af en toe zal er eens iets instaan wat ons niet aanstaat. Maar zeker weten dat dat de berichten zijn die het meest gelezen worden. En daar wordt hij natuurlijk ook op afgerekend.Nummer 9 schreef: ↑di 28 jan 2025, 11:03Volgens mij wordt de rol van Jeroen overschat. Hij is een sportjournalist, geen onderzoeksjournalist, geen publiek aanklager, geen spreekbuis van de supporters. Voor dat laatste moet je echt bij de SV zijn. Jeroen probeert objectief (daar kunnen de meningen over verschillen uiteraard) verslag te doen van NEC. Daarin is hij in zijn eentje. Hij heeft geen redactie uit tig man, wat vroeger wel zo was bij NEC. Dan had je bijvoorbeeld een Danny van de Broek naast een Jaap van Essen (beide prachtige journalisten). Natuurlijk kan je vragen of hij er meer uit kan halen, of kan je het niet altijd eens zijn met zijn toon (hij slaat soms de plank mis), maar je moet ook kijken naar wat hij kan en wat hij doet. Ik vind het alleen maar respect dat hij hier reageert, ondanks dat sommige reacties belachelijk zijn.Jeffry74 schreef: ↑di 28 jan 2025, 00:01We willen objectieve journalistiek, dus laten we een NEC-fan tot NEC-watcher bombarderen.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
Enige kritiek die ik van polleke wel snap is dat het niet lukt een wekelijkse podcast neer te zetten. Het is logisch dat er af en toe iemand niet kan, maar is het dan niet gewoon mogelijk een vervanger te bellen? Bij de Jarda podcast en bij RN7 is de samenstelling ook wisselend en dat gaat prima. Kan dat bij de Gelderlander niet?
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- Legendario
- Contacteer:
Maar verdieping kost wel tijd. En die artikelen die wat dieper gaan, kun je pas schrijven als je eerst die andere 9 geschreven hebt. En ik denk dat daar het probleem zit.E.B schreef: ↑di 28 jan 2025, 11:11Mij lijkt het als journalist juist interessant om net wat dieper te gaan. Dingen beschrijven die we allemaal kunnen constateren is wellicht interessant voor mensen die NEC niet volgen of van een afstand. Maar juist de verdieping maakt toch dat je het onderscheid kan maken als journalist?Nummer 9 schreef: ↑di 28 jan 2025, 11:03Volgens mij wordt de rol van Jeroen overschat. Hij is een sportjournalist, geen onderzoeksjournalist, geen publiek aanklager, geen spreekbuis van de supporters. Voor dat laatste moet je echt bij de SV zijn. Jeroen probeert objectief (daar kunnen de meningen over verschillen uiteraard) verslag te doen van NEC. Daarin is hij in zijn eentje. Hij heeft geen redactie uit tig man, wat vroeger wel zo was bij NEC. Dan had je bijvoorbeeld een Danny van de Broek naast een Jaap van Essen (beide prachtige journalisten). Natuurlijk kan je vragen of hij er meer uit kan halen, of kan je het niet altijd eens zijn met zijn toon (hij slaat soms de plank mis), maar je moet ook kijken naar wat hij kan en wat hij doet. Ik vind het alleen maar respect dat hij hier reageert, ondanks dat sommige reacties belachelijk zijn.Jeffry74 schreef: ↑di 28 jan 2025, 00:01We willen objectieve journalistiek, dus laten we een NEC-fan tot NEC-watcher bombarderen.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
Ik bedoel dit niet neerbuigend, maar 9 van de 10 artikelen over NEC zou iedereen hier kunnen schrijven.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Zou ongetwijfeld kunnen. Ik ken de werkweek van een journalist ook niet, dus ik heb makkelijk praten.Legendario schreef: ↑di 28 jan 2025, 11:15Maar verdieping kost wel tijd. En die artikelen die wat dieper gaan, kun je pas schrijven als je eerst die andere 9 geschreven hebt. En ik denk dat daar het probleem zit.E.B schreef: ↑di 28 jan 2025, 11:11Mij lijkt het als journalist juist interessant om net wat dieper te gaan. Dingen beschrijven die we allemaal kunnen constateren is wellicht interessant voor mensen die NEC niet volgen of van een afstand. Maar juist de verdieping maakt toch dat je het onderscheid kan maken als journalist?Nummer 9 schreef: ↑di 28 jan 2025, 11:03Volgens mij wordt de rol van Jeroen overschat. Hij is een sportjournalist, geen onderzoeksjournalist, geen publiek aanklager, geen spreekbuis van de supporters. Voor dat laatste moet je echt bij de SV zijn. Jeroen probeert objectief (daar kunnen de meningen over verschillen uiteraard) verslag te doen van NEC. Daarin is hij in zijn eentje. Hij heeft geen redactie uit tig man, wat vroeger wel zo was bij NEC. Dan had je bijvoorbeeld een Danny van de Broek naast een Jaap van Essen (beide prachtige journalisten). Natuurlijk kan je vragen of hij er meer uit kan halen, of kan je het niet altijd eens zijn met zijn toon (hij slaat soms de plank mis), maar je moet ook kijken naar wat hij kan en wat hij doet. Ik vind het alleen maar respect dat hij hier reageert, ondanks dat sommige reacties belachelijk zijn.Jeffry74 schreef: ↑di 28 jan 2025, 00:01We willen objectieve journalistiek, dus laten we een NEC-fan tot NEC-watcher bombarderen.Polleke schreef: ↑ma 27 jan 2025, 23:16Er is hier een enorm verschil he Jeroen. Jij de journalist.. en wij de fans. Ook een verwachtingspatroon... wij die verwachten dat jij 100% onze stem en vragen vertegenwoordigigd in de media, en jij die daar geen seconde mee bezig is. Mag ik een persoonlijke vraag stellen Jeroen, en ik snap 100% als je er geen reactie op geeft.... Jeroen Bijma, ben jij fan of hou jij van NEC Nijmegen?JeroenBijma schreef: ↑ma 27 jan 2025, 22:58
Er staat slowblog. Niet showblog. Lezen kan je blijkbaar ook niet. Lachwekkend figuur ben je.
En ik bedoel dit ook niet zozeer richting Bijma. Als je de Gelderlander leest, bijvoorbeeld het ongeluk van dat 20-jarige meisje met de vuilniswagen op de Parkweg, dan bestaan veel artikelen uit mensen die het hebben meegemaakt/gezien en er wat van vinden. Ik vind dat eenvoudige journalistiek. De onlinepagina moet natuurlijk gevuld blijven, maar op deze manier heb je weinig diepgang. Het moet allemaal snel snel. Hoog Hart van Nederland gehalte.
Maar goed..Ik ben van de generatie die in de ochtend nog wel eens een fysieke krant las. Nu is de krant vaak al achterhaald en daar doe ik gretig aan mee gezien ik de app regelmatig bezoek en klik