Het kan ook beide waar zijn he? Tannane is heel waardevol op een goede dag. Heeft hij een minder goede dag dan loopt NEC vast omdat het systeem niet meer werkt. We zullen op zoek moeten naar een andere rol voor Tannane of minimaal een plan b dat in werking kan treden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:00Jeroen Bijma noemde Tannane enkele weken geleden nog de grote man bij NEC.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:41Jij hebt gister met beide ogen gezien dat Bijma gelijk heeft. Je zit nu nog in de ontkenningsfase. Ik geef het twee weken voordat jij ook tot het inzicht komt.Jeffry74 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:30Lekker boeiend.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:19Ware woorden van Jeroen Bijma in De Gelderlander: “Oussama Tannane kan een hoofdpijndossier worden bij NEC. De middenvelder keerde tegen Go Ahead Eagles terug van een schorsing van drie duels. Zonder hem zat er meer verrassing in het spel. De backs haalden tegen Go Ahead Eagles niet één keer de achterlijn. Dirk Proper was drukker met gaten dichtlopen dan met voetballen. De buitenspelers bleven vastgeplakt aan de zijlijn. Tannane zelf liep vooral verongelijkt over het veld. Na een mislukte actie van een ploeggenoot of als hij weer eens balverlies leed.”
1 - Het is De Gelderlander
2 - Wat Jeroen Bijma schrijft boeit me geen reet want die man heeft geen verstand van het spelletje.
3 - Ga een hetze voeren tegen je vrouw in plaats van riooljournalistiek hier een podium te geven.
4 - Mschr > Nou opdonderen!
5 - Forza Meijer, Tannane, NEC!![]()
https://www.gelderlander.nl/nec/tannane ... ~aa29d500/
De Gelderlander
Re: De Gelderlander
Dat zou kunnen. Daarom is het te gemakkelijk om te zeggen dat het aan Tannane ligt.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:49Het kan ook beide waar zijn he? Tannane is heel waardevol op een goede dag. Heeft hij een minder goede dag dan loopt NEC vast omdat het systeem niet meer werkt. We zullen op zoek moeten naar een andere rol voor Tannane of minimaal een plan b dat in werking kan treden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:00Jeroen Bijma noemde Tannane enkele weken geleden nog de grote man bij NEC.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:41Jij hebt gister met beide ogen gezien dat Bijma gelijk heeft. Je zit nu nog in de ontkenningsfase. Ik geef het twee weken voordat jij ook tot het inzicht komt.Jeffry74 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:30Lekker boeiend.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:19Ware woorden van Jeroen Bijma in De Gelderlander: “Oussama Tannane kan een hoofdpijndossier worden bij NEC. De middenvelder keerde tegen Go Ahead Eagles terug van een schorsing van drie duels. Zonder hem zat er meer verrassing in het spel. De backs haalden tegen Go Ahead Eagles niet één keer de achterlijn. Dirk Proper was drukker met gaten dichtlopen dan met voetballen. De buitenspelers bleven vastgeplakt aan de zijlijn. Tannane zelf liep vooral verongelijkt over het veld. Na een mislukte actie van een ploeggenoot of als hij weer eens balverlies leed.”
2 - Wat Jeroen Bijma schrijft boeit me geen reet want die man heeft geen verstand van het spelletje.
3 - Ga een hetze voeren tegen je vrouw in plaats van riooljournalistiek hier een podium te geven.
Zeker, dat zeg ik ook niet. Hij is waardevol voor NEC. Tegelijkertijd helpt hij zichzelf niet door mokkend en mopperend over het veld te lopen als het niet wil.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:54Dat zou kunnen. Daarom is het te gemakkelijk om te zeggen dat het aan Tannane ligt.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:49Het kan ook beide waar zijn he? Tannane is heel waardevol op een goede dag. Heeft hij een minder goede dag dan loopt NEC vast omdat het systeem niet meer werkt. We zullen op zoek moeten naar een andere rol voor Tannane of minimaal een plan b dat in werking kan treden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:00Jeroen Bijma noemde Tannane enkele weken geleden nog de grote man bij NEC.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:41Jij hebt gister met beide ogen gezien dat Bijma gelijk heeft. Je zit nu nog in de ontkenningsfase. Ik geef het twee weken voordat jij ook tot het inzicht komt.Jeffry74 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:30Lekker boeiend.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:19Ware woorden van Jeroen Bijma in De Gelderlander: “Oussama Tannane kan een hoofdpijndossier worden bij NEC. De middenvelder keerde tegen Go Ahead Eagles terug van een schorsing van drie duels. Zonder hem zat er meer verrassing in het spel. De backs haalden tegen Go Ahead Eagles niet één keer de achterlijn. Dirk Proper was drukker met gaten dichtlopen dan met voetballen. De buitenspelers bleven vastgeplakt aan de zijlijn. Tannane zelf liep vooral verongelijkt over het veld. Na een mislukte actie van een ploeggenoot of als hij weer eens balverlies leed.”
Maar dat wordt bij hem onder een vergrootglas gelegd. Schöne loopt regelmatig te mopperen (ook als hij slecht speelt) en dat is prima. Net als dat El Karouani zich gisteren weer een keer liet gaan en Verdonk weer geel pakte.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:07Zeker, dat zeg ik ook niet. Hij is waardevol voor NEC. Tegelijkertijd helpt hij zichzelf niet door mokkend en mopperend over het veld te lopen als het niet wil.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:54Dat zou kunnen. Daarom is het te gemakkelijk om te zeggen dat het aan Tannane ligt.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:49Het kan ook beide waar zijn he? Tannane is heel waardevol op een goede dag. Heeft hij een minder goede dag dan loopt NEC vast omdat het systeem niet meer werkt. We zullen op zoek moeten naar een andere rol voor Tannane of minimaal een plan b dat in werking kan treden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:00Jeroen Bijma noemde Tannane enkele weken geleden nog de grote man bij NEC.mschr schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:41Jij hebt gister met beide ogen gezien dat Bijma gelijk heeft. Je zit nu nog in de ontkenningsfase. Ik geef het twee weken voordat jij ook tot het inzicht komt.Jeffry74 schreef: ↑ma 06 feb 2023, 08:30
Lekker boeiend.
Ehm... als er iets gezegd wordt over of Tannane in een team past en hoe anderen anders spelen als hij er bij is, dan zegt dat niet veel over de enorme kwaliteiten die hij heeft. Hooguit over hoe hij gebruikt wordt en of er hier keuzes gemaakt moeten worden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:18Maar dat wordt bij hem onder een vergrootglas gelegd. Schöne loopt regelmatig te mopperen (ook als hij slecht speelt) en dat is prima. Net als dat El Karouani zich gisteren weer een keer liet gaan en Verdonk weer geel pakte.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:07Zeker, dat zeg ik ook niet. Hij is waardevol voor NEC. Tegelijkertijd helpt hij zichzelf niet door mokkend en mopperend over het veld te lopen als het niet wil.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:54Dat zou kunnen. Daarom is het te gemakkelijk om te zeggen dat het aan Tannane ligt.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:49Het kan ook beide waar zijn he? Tannane is heel waardevol op een goede dag. Heeft hij een minder goede dag dan loopt NEC vast omdat het systeem niet meer werkt. We zullen op zoek moeten naar een andere rol voor Tannane of minimaal een plan b dat in werking kan treden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:00Jeroen Bijma noemde Tannane enkele weken geleden nog de grote man bij NEC.
Het lijkt wel alsof als je dat bespreekbaar maakt je ineens 'de pijpen op Tannane' richt, vind ik bullshit.
Zoals ik al gezegd heb is kritiek op Tannane prima. Maar enig objectiviteit mag best. En dan zie je dat bij hem alles zwaarder op de weegschaal wordt gelegd. Hij speelde gisteren zeer matig. Maar waarom zou hij niet mogen mokken als het niet loopt?Polleke schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:52Ehm... als er iets gezegd wordt over of Tannane in een team past en hoe anderen anders spelen als hij er bij is, dan zegt dat niet veel over de enorme kwaliteiten die hij heeft. Hooguit over hoe hij gebruikt wordt en of er hier keuzes gemaakt moeten worden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:18Maar dat wordt bij hem onder een vergrootglas gelegd. Schöne loopt regelmatig te mopperen (ook als hij slecht speelt) en dat is prima. Net als dat El Karouani zich gisteren weer een keer liet gaan en Verdonk weer geel pakte.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:07Zeker, dat zeg ik ook niet. Hij is waardevol voor NEC. Tegelijkertijd helpt hij zichzelf niet door mokkend en mopperend over het veld te lopen als het niet wil.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:54Dat zou kunnen. Daarom is het te gemakkelijk om te zeggen dat het aan Tannane ligt.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:49Het kan ook beide waar zijn he? Tannane is heel waardevol op een goede dag. Heeft hij een minder goede dag dan loopt NEC vast omdat het systeem niet meer werkt. We zullen op zoek moeten naar een andere rol voor Tannane of minimaal een plan b dat in werking kan treden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:00
Jeroen Bijma noemde Tannane enkele weken geleden nog de grote man bij NEC.
Het lijkt wel alsof als je dat bespreekbaar maakt je ineens 'de pijpen op Tannane' richt, vind ik bullshit.
En toegegeven, de pijlen zijn toch gewoon gericht op Tannane? Er is om niemand momenteel en afgelopen tijd zoveel te doen als om hem. Zelfde de media doet er vrolijk aan mee.
- Bottendaal
- Contacteer:
Gister bij die overtreding die hij niet eens maakte (duidelijk te zien in herhaling), maar Leo moest zich wel nog even afvragen wat Tannane nu weer deed…E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 19:25Zoals ik al gezegd heb is kritiek op Tannane prima. Maar enig objectiviteit mag best. En dan zie je dat bij hem alles zwaarder op de weegschaal wordt gelegd. Hij speelde gisteren zeer matig. Maar waarom zou hij niet mogen mokken als het niet loopt?Polleke schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:52Ehm... als er iets gezegd wordt over of Tannane in een team past en hoe anderen anders spelen als hij er bij is, dan zegt dat niet veel over de enorme kwaliteiten die hij heeft. Hooguit over hoe hij gebruikt wordt en of er hier keuzes gemaakt moeten worden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:18Maar dat wordt bij hem onder een vergrootglas gelegd. Schöne loopt regelmatig te mopperen (ook als hij slecht speelt) en dat is prima. Net als dat El Karouani zich gisteren weer een keer liet gaan en Verdonk weer geel pakte.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:07Zeker, dat zeg ik ook niet. Hij is waardevol voor NEC. Tegelijkertijd helpt hij zichzelf niet door mokkend en mopperend over het veld te lopen als het niet wil.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:54Dat zou kunnen. Daarom is het te gemakkelijk om te zeggen dat het aan Tannane ligt.Pol schreef: ↑ma 06 feb 2023, 14:49Het kan ook beide waar zijn he? Tannane is heel waardevol op een goede dag. Heeft hij een minder goede dag dan loopt NEC vast omdat het systeem niet meer werkt. We zullen op zoek moeten naar een andere rol voor Tannane of minimaal een plan b dat in werking kan treden.
En toegegeven, de pijlen zijn toch gewoon gericht op Tannane? Er is om niemand momenteel en afgelopen tijd zoveel te doen als om hem. Zelfde de media doet er vrolijk aan mee.
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik begrijp sowieso niet wat die Leo daar nog doet.Bottendaal schreef: ↑ma 06 feb 2023, 19:39Gister bij die overtreding die hij niet eens maakte (duidelijk te zien in herhaling), maar Leo moest zich wel nog even afvragen wat Tannane nu weer deed…E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 19:25Zoals ik al gezegd heb is kritiek op Tannane prima. Maar enig objectiviteit mag best. En dan zie je dat bij hem alles zwaarder op de weegschaal wordt gelegd. Hij speelde gisteren zeer matig. Maar waarom zou hij niet mogen mokken als het niet loopt?Polleke schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:52Ehm... als er iets gezegd wordt over of Tannane in een team past en hoe anderen anders spelen als hij er bij is, dan zegt dat niet veel over de enorme kwaliteiten die hij heeft. Hooguit over hoe hij gebruikt wordt en of er hier keuzes gemaakt moeten worden.E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:18Maar dat wordt bij hem onder een vergrootglas gelegd. Schöne loopt regelmatig te mopperen (ook als hij slecht speelt) en dat is prima. Net als dat El Karouani zich gisteren weer een keer liet gaan en Verdonk weer geel pakte.
Als leiding van zo'n zender heb je toch ook oren.
- Bottendaal
- Contacteer:
Onbegrijpelijk he. Wat een verschrikking! Pak dan Koert, da’s cult.De Kletskop schreef: ↑di 07 feb 2023, 08:50Ik begrijp sowieso niet wat die Leo daar nog doet.Bottendaal schreef: ↑ma 06 feb 2023, 19:39Gister bij die overtreding die hij niet eens maakte (duidelijk te zien in herhaling), maar Leo moest zich wel nog even afvragen wat Tannane nu weer deed…E.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 19:25Zoals ik al gezegd heb is kritiek op Tannane prima. Maar enig objectiviteit mag best. En dan zie je dat bij hem alles zwaarder op de weegschaal wordt gelegd. Hij speelde gisteren zeer matig. Maar waarom zou hij niet mogen mokken als het niet loopt?Polleke schreef: ↑ma 06 feb 2023, 18:52Ehm... als er iets gezegd wordt over of Tannane in een team past en hoe anderen anders spelen als hij er bij is, dan zegt dat niet veel over de enorme kwaliteiten die hij heeft. Hooguit over hoe hij gebruikt wordt en of er hier keuzes gemaakt moeten worden.
Als leiding van zo'n zender heb je toch ook oren.

De Gelderlander:"Feijenoord flikt het...."
- Bottendaal
- Contacteer:
Risus abundat in ore stultorum