De Gelderlander

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door jackkreta »

Bottendaal schreef:
vr 22 okt 2021, 16:55
E.B. schreef:
vr 22 okt 2021, 13:36
flipsen schreef:
vr 22 okt 2021, 13:18
Bottendaal schreef:
vr 22 okt 2021, 12:27
Bruls moet niet doen alsof de relschoppers het probleem van NEC zijn. Het is een maatschappelijk probleem. Het meeste gebeurt ook buiten de poorten van de Goffert, met mensen die er speciaal voor op de scooter zijn gestapt.
Dit soort wedstrijden zijn slechts de gelegenheid voor relschoppers. Schaf het voetbal af en (bv) demonstraties zullen steevast op oorlog uitdraaien.

Bruls wijst met de vinger naar NEC, omdat het zijn pispaaltje is. Maar hij zou eens naar zijn eigen handelen moeten kijken.
Deze rellen gebeurden in zíjn stad. Het is dus zíjn verantwoordelijkheid.
Dat hij van NEC verwacht dat ze hem ondersteunen en initiatief tonen in deze strijd lijkt me terecht, maar zoals hij er naar kijkt slaat simpelweg nergens op. Neem je verantwoordelijkheid ipv alles afschuiven en vervolgend óók nog de druk bij NEC op te voeren!
oohhh dus eigenlijk is het de schuld van de maatschappij en niet van een stel doorgesnoven randdebielen , bijzonder hoe jij altijd iets recht probeert te lullen wat krom is.....
Gevalletje begrijpend lezen volgens mij..
Laat maar, het is flip. Die kan niet (meer) nadenken als hij mijn maar bij een post ziet…
Dat moet dan een cryptomijn zijn.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2601
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door H-Zenkamp »

Dag 10 van de chocoladeletters op de voorpagina. Gelderlander weet zelfs het laatste druppeltje melk uit de uiers te trekken...knap. Begint bijna voer te worden voor een zaak omtrent imagoschade.

Afbeelding
★★

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Curva »

H-Zenkamp schreef:
di 26 okt 2021, 11:30
Dag 10 van de chocoladeletters op de voorpagina. Gelderlander weet zelfs het laatste druppeltje melk uit de uiers te trekken...knap. Begint bijna voer te worden voor een zaak omtrent imagoschade.

Afbeelding
Valt me mee dat er nog extra edities zijn verschenen

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2601
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door H-Zenkamp »

Curva schreef:
di 26 okt 2021, 12:10
H-Zenkamp schreef:
di 26 okt 2021, 11:30
Dag 10 van de chocoladeletters op de voorpagina. Gelderlander weet zelfs het laatste druppeltje melk uit de uiers te trekken...knap. Begint bijna voer te worden voor een zaak omtrent imagoschade.

Afbeelding
Valt me mee dat er nog extra edities zijn verschenen
Zal binnenkort wel een bijlage verschijnen 'NEC, het rellenschandaal'.
★★

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door E.B. »

H-Zenkamp schreef:
di 26 okt 2021, 12:30
Curva schreef:
di 26 okt 2021, 12:10
H-Zenkamp schreef:
di 26 okt 2021, 11:30
Dag 10 van de chocoladeletters op de voorpagina. Gelderlander weet zelfs het laatste druppeltje melk uit de uiers te trekken...knap. Begint bijna voer te worden voor een zaak omtrent imagoschade.

Afbeelding
Valt me mee dat er nog extra edities zijn verschenen
Zal binnenkort wel een bijlage verschijnen 'NEC, het rellenschandaal'.
Of zo'n Panini plakbloek met de relschoppers.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2601
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door H-Zenkamp »

E.B. schreef:
di 26 okt 2021, 13:08
H-Zenkamp schreef:
di 26 okt 2021, 12:30
Curva schreef:
di 26 okt 2021, 12:10
H-Zenkamp schreef:
di 26 okt 2021, 11:30
Dag 10 van de chocoladeletters op de voorpagina. Gelderlander weet zelfs het laatste druppeltje melk uit de uiers te trekken...knap. Begint bijna voer te worden voor een zaak omtrent imagoschade.

Afbeelding
Valt me mee dat er nog extra edities zijn verschenen
Zal binnenkort wel een bijlage verschijnen 'NEC, het rellenschandaal'.
Of zo'n Panini plakbloek met de relschoppers.
:schater: of een lezersaanbieding 'Uw favoriete relherinnering op canvas nu met 20% korting'.
★★

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Curva »

https://www.rn7.nl/15933

Ook zo'n lekkere foto erbij met gewoon mensen die zich van geen kwaad bewust zijn en dan een kop erboven "relschoppers".
Je zou er maar op staan, rustig met je bakkie kibbeling.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door E.B. »

Curva schreef:
di 26 okt 2021, 13:47
https://www.rn7.nl/15933

Ook zo'n lekkere foto erbij met gewoon mensen die zich van geen kwaad bewust zijn en dan een kop erboven "relschoppers".
Je zou er maar op staan, rustig met je bakkie kibbeling.
Hoe weet je dat het kibbeling was? Misschien kwamen ze wel forellen? :wink:

Maar de politie gaat er nog wel een flinke kluif aan krijgen. Je zult toch bewijs moeten hebben dat iemand daadwerkelijk een strafbare feit heeft gepleegd en er niet stoer stond te wezen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: De Gelderlander

Bericht door flipsen »

Curva schreef:
di 26 okt 2021, 13:47
https://www.rn7.nl/15933

Ook zo'n lekkere foto erbij met gewoon mensen die zich van geen kwaad bewust zijn en dan een kop erboven "relschoppers".
Je zou er maar op staan, rustig met je bakkie kibbeling.
dit is toch wel een beetje een andere foto , hier staan geen gastjes op die een paar politieagenten proberen aan een spies te rijgen en van de paarden proberen sate te maken....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door jackkreta »

Curva schreef:
di 26 okt 2021, 13:47
https://www.rn7.nl/15933

Ook zo'n lekkere foto erbij met gewoon mensen die zich van geen kwaad bewust zijn en dan een kop erboven "relschoppers".
Je zou er maar op staan, rustig met je bakkie kibbeling.
Ze staan wel als sardientjes in een blik.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Johnny
Berichten: 1867
Lid geworden op: zo 12 sep 2021, 20:49
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Johnny »

De Gelderlander was ooit een kwaliteitskrant maar is vervallen tot Story achtig blad. Weken alleen maar (opgeblazen) berichten over de derby, de vijandige rivaliteit, ik kom nooit in arnhem/nijmegen, er gaan dode vallen etc.
Zij, de media, hebben een grote rol gespeeld in de rellen door bij jongeren, die gevoelig zijn voor dit soort berichten, agressie op te wekken.
En nu kan de Gelderlander profiteren van de mede door hun veroorzaakte onrust en negatieve publiciteit door elk bericht over de nasleep van uitgebreid in de krant te zetten.
Natuurlijk hebben zij niet meegevochten maar zijn ze blij met dit soort berichten wat extra inkomsten opleverd (elke klik op hun site is geld en premium nog meer).
De media, ook omroep gelderland, mogen wel eens goed kijken hoe zij omgaan met hun berichtgeving.
DG en OG zijn mede veroorzaker van het negatieve image en negatieve publiciteit dat NEC nu even heeft na maanden van positiviteit.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3183
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Nummer 9 »

Johnny schreef:
do 28 okt 2021, 06:58
De Gelderlander was ooit een kwaliteitskrant maar is vervallen tot Story achtig blad. Weken alleen maar (opgeblazen) berichten over de derby, de vijandige rivaliteit, ik kom nooit in arnhem/nijmegen, er gaan dode vallen etc.
Zij, de media, hebben een grote rol gespeeld in de rellen door bij jongeren, die gevoelig zijn voor dit soort berichten, agressie op te wekken.
En nu kan de Gelderlander profiteren van de mede door hun veroorzaakte onrust en negatieve publiciteit door elk bericht over de nasleep van uitgebreid in de krant te zetten.
Natuurlijk hebben zij niet meegevochten maar zijn ze blij met dit soort berichten wat extra inkomsten opleverd (elke klik op hun site is geld en premium nog meer).
De media, ook omroep gelderland, mogen wel eens goed kijken hoe zij omgaan met hun berichtgeving.
DG en OG zijn mede veroorzaker van het negatieve image en negatieve publiciteit dat NEC nu even heeft na maanden van positiviteit.
Natuurlijk sloeg de berichtgeving van De Gelderlander nergens op, maar om ze mede veroorzaker te noemen gaat te ver. We hebben net zoals overal in de maatschappij een aantal mongolen bij de club die menen te moeten rellen. Het valt me vooral op dat het jongens rond de 18 zijn, waardoor ik me toch sterk afvraag wat er misgaat in de opvoeding. Alsof die jongens iets van een krant lezen. Als ze zo graag willen vechten, laat ze dan lekker met elkaar in een bos of op een parkeerplaats afspreken, zodat de rest van de supporters er niet onder lijdt.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11623
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door DJTEEF! »

Er zijn altijd idiots die elke gelegenheid aangrijpen om te rellen. Goed dat NEC dat afkeurt, maar NEC kan daar weinig aan doen. Levenslange (of in elk geval langdurige) stadionverboden uitdelen en er bij Bruls op aandringen dat deze lieden rondom wedstrijden een omgevingsverbod krijgen, zodat een wedstrijd van NEC niet de volgende gelegenheid is die ze kunnen aangrijpen, zou ik zeggen. Laat ze maar ergens anders rellen. Krijgt NEC de zwarte piet in elk geval niet meer.

Overigens wel belangrijk dat het eea eerlijk gebeurd. Als er geen bewijs is, kan er niet ingegrepen worden.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2601
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door H-Zenkamp »

Ze zijn een beetje bijgetrokken bij de Gelderlander. Sterker nog, ze denken dat we voor Champions League gaan (laatste regel) :jestera: :tu: .

Afbeelding
★★

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door E.B. »

H-Zenkamp schreef:
zo 31 okt 2021, 17:33
Ze zijn een beetje bijgetrokken bij de Gelderlander. Sterker nog, ze denken dat we voor Champions League gaan (laatste regel) :jestera: :tu: .

Afbeelding
Stuntploeg? We spelen gewoon goed voetbal.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Mark Ariaans »

E.B. schreef:
zo 31 okt 2021, 17:38
Stuntploeg? We spelen gewoon goed voetbal.
Dat vind ik voor NEC best een stunt, want ik heb ons in het verleden zelden op goed voetbal kunnen betrappen.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door E.B. »

Mark Ariaans schreef:
di 02 nov 2021, 13:58
E.B. schreef:
zo 31 okt 2021, 17:38
Stuntploeg? We spelen gewoon goed voetbal.
Dat vind ik voor NEC best een stunt, want ik heb ons in het verleden zelden op goed voetbal kunnen betrappen.
We hebben een prima selectie, goed in balans op dit moment. Ik vind het geen stuntploeg. Dat zou betekenen dat we onverwachts winnen, terwijl we dus juist een prima elftal hebben en daarmee kans maken om te winnen.

Ik vond daarom Ajax ook de 1e wedstrijd tegen ons stunten :biggrin:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Mark Ariaans »

Zat net even een GlD podcast terug te luisteren over afgelopen weekend, maar wat is die Lex Lammers een enorme zak hooi, zeg. Vreselijk.

Iedereen rondom NEC zou de kaart van Souf misbruiken om het fundamentele gebrekkige voetbal en vele foute passes te vergoeilijken of te maskeren, beweert de beste man. Terwijl we net de beste wedstrijd van NEC (zeker eerste helft) hebben gezien en we 75 minuten met 10 man stonden. Wat een blinde dwaas. Dan snap je echt niks van voetbal.

zoete aardbei
Berichten: 7593
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door zoete aardbei »

Mark Ariaans schreef:
ma 14 mar 2022, 18:39
Zat net even een GlD podcast terug te luisteren over afgelopen weekend, maar wat is die Lex Lammers een enorme zak hooi, zeg. Vreselijk.

Iedereen rondom NEC zou de kaart van Souf misbruiken om het fundamentele gebrekkige voetbal en vele foute passes te vergoeilijken of te maskeren, beweert de beste man. Terwijl we net de beste wedstrijd van NEC (zeker eerste helft) hebben gezien en we 75 minuten met 10 man stonden. Wat een blinde dwaas. Dan snap je echt niks van voetbal.
:withstupid:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10403
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door TT »

zoete aardbei schreef:
ma 14 mar 2022, 19:02
Mark Ariaans schreef:
ma 14 mar 2022, 18:39
Zat net even een GlD podcast terug te luisteren over afgelopen weekend, maar wat is die Lex Lammers een enorme zak hooi, zeg. Vreselijk.

Iedereen rondom NEC zou de kaart van Souf misbruiken om het fundamentele gebrekkige voetbal en vele foute passes te vergoeilijken of te maskeren, beweert de beste man. Terwijl we net de beste wedstrijd van NEC (zeker eerste helft) hebben gezien en we 75 minuten met 10 man stonden. Wat een blinde dwaas. Dan snap je echt niks van voetbal.
:withstupid:
Verschrikkelijke kerel. Liep in de Goffert ook al rond alsof ie het voetbal zelf heeft uitgevonden. Wordt ook bij De Gelderlander door heel wat mensen uitgekotst overigens.

More
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door More »


Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door jackkreta »

More schreef:
do 09 jun 2022, 07:22
https://www.gelderlander.nl/nec/nec-in- ... ~aebf2c79/
Heeft iemand ook de tekst? bvd
Zie topic Ted van Leeuwen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1773
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door BertNEC »

Mis ik nou het verslag van de wedstrijd???????????
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9344
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door E.B »

BertNEC schreef:
ma 29 aug 2022, 07:41
Mis ik nou het verslag van de wedstrijd???????????
https://www.gelderlander.nl/nec/nec-ont ... ~a6c92e1c/

Deze? Of is er altijd nog een ander verslag?

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10403
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door TT »

BertNEC schreef:
ma 29 aug 2022, 07:41
Mis ik nou het verslag van de wedstrijd???????????
We speelden vrijdag hè? Verslag stond zaterdag keurig in de krant.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast