Studio Voetbal

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Malle Pietje »

LT schreef:
Malle Pietje schreef:
Bleum schreef:Als 1 ding wel duidelijk is geworden is dat Boekhoorn er de brui aan geeft als het even tegen zit. Lijkt mij zorgwekkend als je van nature voorstander was van het idee dat marcel als echte supporter de club zou moeten overnemen.
Behoorlijk suggestief, Hoe lang stop hij al geld in de club? Het kost hem allee n geld. Als het evebn tegenzit....hij heeft groot gelijk. Je noet er toch niet aan denken dat Ophof de club nog verder de vernieling in helpt?
En door weg te lopen helpt hij wie ook alweer?
In ieder geval 90% van de mensen hier die Ophof willen hebben. En Ophof weg is het beste voor de club en dan komt hij ook weer terug,

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door LT »

Malle Pietje schreef:
LT schreef:
Malle Pietje schreef:
Bleum schreef:Als 1 ding wel duidelijk is geworden is dat Boekhoorn er de brui aan geeft als het even tegen zit. Lijkt mij zorgwekkend als je van nature voorstander was van het idee dat marcel als echte supporter de club zou moeten overnemen.
Behoorlijk suggestief, Hoe lang stop hij al geld in de club? Het kost hem allee n geld. Als het evebn tegenzit....hij heeft groot gelijk. Je noet er toch niet aan denken dat Ophof de club nog verder de vernieling in helpt?
En door weg te lopen helpt hij wie ook alweer?
In ieder geval 90% van de mensen hier die Ophof willen hebben. En Ophof weg is het beste voor de club en dan komt hij ook weer terug,
Dus als Marcel zijn zin niet krijgt, loopt hij weg en krijgt hij zijn zin weer? Als dat de gedachtegang is, hoop ik bij dezen dat Edo blijft.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Malle Pietje »

LT schreef:
Malle Pietje schreef:
LT schreef:
Malle Pietje schreef:
Bleum schreef:Als 1 ding wel duidelijk is geworden is dat Boekhoorn er de brui aan geeft als het even tegen zit. Lijkt mij zorgwekkend als je van nature voorstander was van het idee dat marcel als echte supporter de club zou moeten overnemen.
Behoorlijk suggestief, Hoe lang stop hij al geld in de club? Het kost hem allee n geld. Als het evebn tegenzit....hij heeft groot gelijk. Je noet er toch niet aan denken dat Ophof de club nog verder de vernieling in helpt?
En door weg te lopen helpt hij wie ook alweer?
In ieder geval 90% van de mensen hier die Ophof willen hebben. En Ophof weg is het beste voor de club en dan komt hij ook weer terug,
Dus als Marcel zijn zin niet krijgt, loopt hij weg en krijgt hij zijn zin weer? Als dat de gedachtegang is, hoop ik bij dezen dat Edo blijft.
zijn zin niet krijgt? Makkelijk praten met het geld van een ander. Prima dat af en toe zaken op de spits worden gedreven.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Bleum »

Een voetbalclub kent niet voor niets verschillende bestuurslagen. Dit mede ook om de continuïteit van de club te waarborgen.
Als iemand in zijn eentje het beleid van de club gaat bepalen door de macht over te nemen, ben je erg afhankelijk van de persoon aan het roer. Dat hij bij zijn eerste degradatie als investeerder wegloopt baart mij op dat terrein zorgen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door burp »

't past toch wel precies bij de spagaat van afstand en betrokkenheid die Boekhoorn al jaren uitvoerd.

Aan de ene kant officieel niks willen doen en via via er wel wat geld in stoppen, maar als het echte supportersgevoel doorkomt wel vanuit die emotie reageren. Kan me ook nog herinneren dat toen we Europees haalden hij ook ineens vooraan stond te springen op het podium terwijl in die periode hij niet vaak genoeg benadrukte alleen op de achtergrond te willen blijven.

Meest opvallende is dat er blijkbaar ook geen, of zeer weinig, voorwaarden aan zijn investeringen zaten. Dat hij zelf weinig verstand van spelers heeft, wisten we nog uit de Niedzieland (ik wil 'm hebben, wat het ook kost) periode en het inschakelen van Kraaij sr. Ik vind het eigenlijk ook wel heel geruststellend dat hij als supporter in ieder geval erg betrokken is en dat ook uit.

Duidelijk is ook dat ondanks dat er eerder dit seizoen anders bericht werd het ook nog niet goed zit tussen hem en (de groep) Van Delft. Door wie Ophof naar voren geschoven is, eerst in de RvC en nu naar TD wordt eigenlijk steeds onduidelijker aangezien hij bij niemand steun lijkt te hebben. Die is voor het einde van de maand ook wel weg denk ik.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4826
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door T.I.G.O. »

TD weg
Trainer weg
Bestuur weg
Spelers weg
Boekhoorn weg
Gloryhunters weg
Dat gaat geen promoveren worden volgend jaar!
Niks mis mee aangezien WIJ blijven en WIJ hebben levenslang geduld
aangezien wij er toch zijn " tot de dood er op volgt"
( en dat kan van het rijtje hierboven niet worden gezegd)
Lekker weer oldskool:
ENIESEE HUP HUP HUP

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Malle Pietje »

Bleum schreef:Een voetbalclub kent niet voor niets verschillende bestuurslagen. Dit mede ook om de continuïteit van de club te waarborgen.
Als iemand in zijn eentje het beleid van de club gaat bepalen door de macht over te nemen, ben je erg afhankelijk van de persoon aan het roer. Dat hij bij zijn eerste degradatie als investeerder wegloopt baart mij op dat terrein zorgen.
Ik zie het niet als weglopen, ik zie het als een noodzakelijke stap om nec te helpen. Een nec met Oohof is slecht voor de club.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Malle Pietje »

T.I.G.O. schreef:TD weg
Trainer weg
Bestuur weg
Spelers weg
Boekhoorn weg
Gloryhunters weg
Dat gaat geen promoveren worden volgend jaar!
Niks mis mee aangezien WIJ blijven en WIJ hebben levenslang geduld
aangezien wij er toch zijn " tot de dood er op volgt"
( en dat kan van het rijtje hierboven niet worden gezegd)
Lekker weer oldskool:
ENIESEE HUP HUP HUP
Net zo oldskool als bij Quick. Wat je wil.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Bleum »

Malle Pietje schreef:
Bleum schreef:Een voetbalclub kent niet voor niets verschillende bestuurslagen. Dit mede ook om de continuïteit van de club te waarborgen.
Als iemand in zijn eentje het beleid van de club gaat bepalen door de macht over te nemen, ben je erg afhankelijk van de persoon aan het roer. Dat hij bij zijn eerste degradatie als investeerder wegloopt baart mij op dat terrein zorgen.
Ik zie het niet als weglopen, ik zie het als een noodzakelijke stap om nec te helpen. Een nec met Oohof is slecht voor de club.
Hij kan toch ook het vertrouwen opzeggen in ophof zonder weg te lopen?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4826
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door T.I.G.O. »

Bleum schreef:
Malle Pietje schreef:
Bleum schreef:Een voetbalclub kent niet voor niets verschillende bestuurslagen. Dit mede ook om de continuïteit van de club te waarborgen.
Als iemand in zijn eentje het beleid van de club gaat bepalen door de macht over te nemen, ben je erg afhankelijk van de persoon aan het roer. Dat hij bij zijn eerste degradatie als investeerder wegloopt baart mij op dat terrein zorgen.
Ik zie het niet als weglopen, ik zie het als een noodzakelijke stap om nec te helpen. Een nec met Oohof is slecht voor de club.
Hij kan toch ook het vertrouwen opzeggen in ophof zonder weg te lopen?
Laag pitje, maar weg?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13357
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Pol »

Bleum schreef:
Malle Pietje schreef:
Bleum schreef:Een voetbalclub kent niet voor niets verschillende bestuurslagen. Dit mede ook om de continuïteit van de club te waarborgen.
Als iemand in zijn eentje het beleid van de club gaat bepalen door de macht over te nemen, ben je erg afhankelijk van de persoon aan het roer. Dat hij bij zijn eerste degradatie als investeerder wegloopt baart mij op dat terrein zorgen.
Ik zie het niet als weglopen, ik zie het als een noodzakelijke stap om nec te helpen. Een nec met Oohof is slecht voor de club.
Hij kan toch ook het vertrouwen opzeggen in ophof zonder weg te lopen?
Klopt het verhaal dat hij ook zijn box heeft opgezegd? Want dat is natuurlijk ook een stapje verder dan alleen het vertrouwen opzeggen en niet meer investeren.

Hoe dan ook, het is nu meer dan eens duidelijk dat NEC zo snel mogelijk aan de slag moet om onafhankelijk een eigen huishouding te runnen. Je kunt geen toekomst bouwen die op enigerlei wijze afhankelijk is van de emotionele grollen van een investeerder/supporter.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door burp »

't wordt gewoon tijd dat al die oud geld investeerders, mensen die jaren geleden ingestapt zijn maar de laatste jaren niets actiefs meer gedaan hebben, eens een beetje inbinden. Ongeveer 20% aandelen is geen 100% zeggenschap.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4915
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Tim Janssen »

ten eerste de man mag toch gewoon reageren als supporter kom op zeg
ten 2de nu blijkt dat hij als enige dus al die spelers heeft gehaald dus zonder andere investeerders die het voor het zeggen hebben logisch toch dat je pis off bent.
Zijn fout is alleen geweest dat hij te goed is van vertrouwen en dat hij iemand bij zich moet hebben naast hem met voetbal know how.
Zelf zie ik liever dat hij investeert in de toekomst de jeugd opleiding of het stadion kopen.
En jongens ik nog eens NEC moet op zijn eigen benen kunnen staan, droom verder want het heden daagse voetbal kan niet meer zonder deze mensen zolang er belachelijk veel,
veel geld hier in mee omgaat.

Het 2de stuk

maar dat is een gevoel.
ik denk dat Marcel zelf gelekt heet (of iemand in zijn directe omgeving) juist om de boel onder druk te zetten.
et zoals co zei hij wacht op het goede moment.
en co kent hem.
Daarbij de trainer de hij zelf niet goed genoeg vind raad maar wie hij wil.
en dat edo weggaat kan ik je op een briefje geven

zo zie ik het

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Studio Voetbal

Bericht door Arjan van Hout »

Bleum schreef:Als 1 ding wel duidelijk is geworden is dat Boekhoorn er de brui aan geeft als het even tegen zit. Lijkt mij zorgwekkend als je van nature voorstander was van het idee dat marcel als echte supporter de club zou moeten overnemen.
er is maar een ding duidelijk geworden en dat is dat boekhoorn niet de macht heeft binnen NEC want dan had hij ophof er wel gewoon uitgeknikkerd ipv een sms.



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Studio Voetbal

Bericht door Arjan van Hout »

Bleum schreef:Een voetbalclub kent niet voor niets verschillende bestuurslagen. Dit mede ook om de continuïteit van de club te waarborgen.
Als iemand in zijn eentje het beleid van de club gaat bepalen door de macht over te nemen, ben je erg afhankelijk van de persoon aan het roer. Dat hij bij zijn eerste degradatie als investeerder wegloopt baart mij op dat terrein zorgen.
Dus hij moet blijven investeren ook al heeft hij geen vertrouwen in degene die zijn geld uitgeeft???


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Gerher »

Gerd schreef:Het maakt niet uit wat er gezegd is. Geld maakt de dienst uit in het betaalde voetbal. Het is in hobby van rijke mensen geworden. Wij " hebben Marcel Boekhoorn" . Die man moet je koesteren. Hij kan Nec groot maken. Hij wil het op zijn manier regelen. Laat hem het regelen. Ophof en Jansen zijn gewoon niet genoeg voor Nec. Marcel denkt groot. Hij wil kwaliteit. Dus een goede trainer en goede spelers. Kwaliteit kost geld, dus Boekhoorn bepaalt. Ik heb daar geen problemen mee. Het is een echte Nec supporter . Van mij mag hij de macht over nemen. En voor alle hanen die nu de huidige macht hebben is er maar een oplossing. Kappen ermee en zeggen " Marcel bedankt".
:withstupid:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15932
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door pjottr »

GV schreef:Lijkt mij geen SMS van een zakenman. Volgens mij fake!

ik vind deze nou ook echt nog wel tot de mogelijkheden behoren.
slechte stijl geschreven, en daarnaast, waarom horen wij dan niets als de sms'jes al weken geleden zouden zijn verstuurd

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Dave »

Eniesee schreef:
Bleum schreef:Als 1 ding wel duidelijk is geworden is dat Boekhoorn er de brui aan geeft als het even tegen zit. Lijkt mij zorgwekkend als je van nature voorstander was van het idee dat marcel als echte supporter de club zou moeten overnemen.
er is maar een ding duidelijk geworden en dat is dat boekhoorn niet de macht heeft binnen NEC want dan had hij ophof er wel gewoon uitgeknikkerd ipv een sms.



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Als Ophof een waterdicht contract heeft kan niemand hem er zomaar ontslaan.

jbnmgn

Re: Studio Voetbal

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
Don Corleone schreef:
Nummer 11 schreef:http://t.co/JmfTfE9MJg
:withstupid:

ik zet mijn handtekening ook onder de SMS, (afgezien van die 1 euro :biggrin: )
Het is onbeschoft.
Wat is onbeschoft, dat je zo'n sms stuurt? Of dat je hem openbaar maakt. Allereerst is het nog niet bewezen dat hij ook echt is en van Boekhoorn afkomstig is. En gezien de samenstelling van de tekst zou je daaraan kunnen twijfelen. En verder is de vraag: wie heeft deze sms openbaar gemaakt.

jbnmgn

Re: Studio Voetbal

Bericht door jbnmgn »

Dave schreef:
Eniesee schreef:
Bleum schreef:Als 1 ding wel duidelijk is geworden is dat Boekhoorn er de brui aan geeft als het even tegen zit. Lijkt mij zorgwekkend als je van nature voorstander was van het idee dat marcel als echte supporter de club zou moeten overnemen.
er is maar een ding duidelijk geworden en dat is dat boekhoorn niet de macht heeft binnen NEC want dan had hij ophof er wel gewoon uitgeknikkerd ipv een sms.



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Als Ophof een waterdicht contract heeft kan niemand hem er zomaar ontslaan.
Oh zeker wel, dan sturen ze het op een vertrouwensbreuk aan waardoor er een verstoorde arbeidsverhouding is ontstaan. Alleen zal NEC hem dan een flinke ontslagvergoeding mee moeten geven want dat zal hij wel in zijn contract hebben staan.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door De Kletskop »

Bleum schreef:
Pol schreef:
Bleum schreef:
Eniesee schreef:En hoe kijken jullie dan tegen sponsoring aan?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Het is heel simpel. Als je beleid wil bepalen als investeerder betrek je een officiële functie binnen de club en draag je verantwoordelijkheid. Wil je dat niet en wil je toch investeren, dan d.m.v. een investeringsfonds dat door de club beheerd wordt en wasr je bij verkoop als investeerder een percentage opstrijkt.
Ik ben benieuwd naar een voorbeeld van een club waar dat is goed gegaan. Uiteindelijk was het rendement altijd te laag en werd er door de investeerders gemord. Je moet niet investeren in spelers, dat is weggegooid geld.
Eens. Investeren in voetbal is de slechtste investering die je kunt doen. Maar goed je mag ook investeren in het belang van de club terwijl je weet dat je er zwaar verlies op gaat lijden. Het gaat er mij vooral om dat de club eigen baas blijft. En willen investeerders clubbeleid bepalen, dan moeten ze dat niet indirect doen zonder enige verantwoordelijkheid te dragen, maar direct. Ik heb een vermoeden maar ik weet niet wie nu echt bepaald bij de club. Dat moet zuiver zijn.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1160
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Veugel »

Marcel bepaalt helemaal niks. Hij zegt gewoon als investeerder zijn vertrouwen op in de trainer en td en dat is zijn goed recht. Hij zegt niet Ophof en Janssen opstappen. Hij zegt alleen dat hij net als wij allemaal het vertrouwen heeft opgezegd. De sms moet niet groter gemaakt worden dan dat het is. Het is blijkbaar nog altijd aan Ton van Galen en de RvC om eventueel Janssen en Ophof te ontslaan

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Bleum »

Eniesee schreef:
Bleum schreef:Een voetbalclub kent niet voor niets verschillende bestuurslagen. Dit mede ook om de continuïteit van de club te waarborgen.
Als iemand in zijn eentje het beleid van de club gaat bepalen door de macht over te nemen, ben je erg afhankelijk van de persoon aan het roer. Dat hij bij zijn eerste degradatie als investeerder wegloopt baart mij op dat terrein zorgen.
Dus hij moet blijven investeren ook al heeft hij geen vertrouwen in degene die zijn geld uitgeeft???


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Maar wie heeft Ophof daar neergezet? Als dat buiten boekhoorn om is gegaan dan heeft hij dus met blind vertrouwen geinvesteerd. Dan weet je dat daar risico's aan zitten. Dat je dan even de hand op de knip houdt is logisch, zeker als je geen vertrouwen hebt in de TD. Maar waarom dan naar buiten brengen dat je stopt? Welke meerwaarde heeft dat behalve een hoop extra onrust?
Is het wel mede namens boekhoorn is gebeurd dan baal je maar betaal je toch de afkoopsom om er iemand neer te zetten die je wel capabel vind? Ik snap niet waarom boekhoorn naar buiten moet brengen dat hij stopt met investeren bij NEC. Welke bedoeling zit daar achter?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7087
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door Sandertjuh85 »

Ik kan alleen bedenken dat hij juist wel wil investeren. Maar dat hij op deze manier gewoon wil dat de druk op Ophof te groot wordt en dat Ophof op gaat stappen.

Wat dus ook lijkt te gaan lukken...

jazeker
Berichten: 1192
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Studio Voetbal

Bericht door jazeker »

Denk ook dat hij gewoon de druk op wilt voeren.

Laten we het hopen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten