NEC TV

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Arjan van Hout »

tweety schreef:ik zet het hier maar neer maar hoe wordt hier gedacht over hoe Ferdinand Muller als een vuilniszak afgedankt is door NEC , die jongen deed alles voor een onkostenvergoeding voor de club en wordt zo buitenspel gezet met een vage reden , is dit het nieuwe beleid ?
Ik snapte al niet dat ze met hem in zee gingen, dus dat ze stoppen snap ik wel. Verder is Ferdinand wel een gozer die het hart op de goede plek heeft en 200% supporter is. Dus als je met hem stopt dient dat op een respectvolle manier te gebeuren, maar jij weet meer? Wat hebben ze gedaan?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Frans »

Wat ik weet:

Ferdinand werkte zelfstandig, vrijwillig samen met cameraman Jeroen. Eerst voor 024, toen voor Roodzwartgroen en daarna voor NEC zelf. Zij maakten interviews en hebben ook een aantal keer het trainingskamp in Spanje gedaan.

Daarnaast is er NEC TV, wat door een extern bedrijf werd gemaakt en uitgezonden werd op o.a. Fox. NEC TV stopt omdat het voor het overgrote deel werd betaald door FOX. Door de degradatie vervalt dat. Ferdinand had één seizoen een eigen rubriek bij NEC TV, dat is na één seizoen gestopt.

NEC is een samenwerking aangegaan met N1 om toch structureel video's te krijgen. N1 is altijd met cameraman aanwezig bij wedstrijden (uit en thuis), presentaties en andere events. Cameraman Jeroen heeft zich aangesloten bij N1. Ferdinand heeft bij N1 een eigen rubriek in het programma N1C. N1 heeft verder een eigen pool van medewerkers en vrijwilligers. NEC kan op het gebied van wat hij wil (video items maken) weinig voor hem betekenen omdat NEC dit zelf helemaal niet (meer) doet.

Structureel is dit voor NEC beter, want nu is er altijd een cameraman en interviewer aanwezig. Dat was in het verleden niet altijd zo omdat of Ferdinand of Jeroen niet altijd kon, logisch, het is vrijwilligerswerk. Dan had NEC dus ook geen content.

N1 zou Ferdinand gewoon in hun groep met interviewers moeten opnemen.
NECTheBest

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door illestyl »

Ben Ferdinand zeer dankbaar en heb veel respect voor hem, laat ik dat voorop stellen. Maar ondanks dat het vrijwilligerswerk was en hij zich waarschijnlijk 100 procent inzette voor NEC, vind ik niet we een oogje dicht moeten knijpen aangaande zijn 'werk'. Hij heeft zich enorm verbeterd door de jaren heen, maar ik was geen fan van zijn vraagstelling en interviewtechniek.

De interviews die worden afgenomen op de radio (Teun heet hij geloof ik), vind ik prettiger, scherper, diepgaander en meer informatief.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door tweety »

Eniesee schreef:
tweety schreef:ik zet het hier maar neer maar hoe wordt hier gedacht over hoe Ferdinand Muller als een vuilniszak afgedankt is door NEC , die jongen deed alles voor een onkostenvergoeding voor de club en wordt zo buitenspel gezet met een vage reden , is dit het nieuwe beleid ?
Ik snapte al niet dat ze met hem in zee gingen, dus dat ze stoppen snap ik wel. Verder is Ferdinand wel een gozer die het hart op de goede plek heeft en 200% supporter is. Dus als je met hem stopt dient dat op een respectvolle manier te gebeuren, maar jij weet meer? Wat hebben ze gedaan?
Ik vind het antwoord van Frans goed onderbouwd . Jou antwoord over ik snap niet dat ze met hem in zee gingen zegt meer over jou dan over hem
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Arjan van Hout »

tweety schreef:
Eniesee schreef:
tweety schreef:ik zet het hier maar neer maar hoe wordt hier gedacht over hoe Ferdinand Muller als een vuilniszak afgedankt is door NEC , die jongen deed alles voor een onkostenvergoeding voor de club en wordt zo buitenspel gezet met een vage reden , is dit het nieuwe beleid ?
Ik snapte al niet dat ze met hem in zee gingen, dus dat ze stoppen snap ik wel. Verder is Ferdinand wel een gozer die het hart op de goede plek heeft en 200% supporter is. Dus als je met hem stopt dient dat op een respectvolle manier te gebeuren, maar jij weet meer? Wat hebben ze gedaan?
Ik vind het antwoord van Frans goed onderbouwd . Jou antwoord over ik snap niet dat ze met hem in zee gingen zegt meer over jou dan over hem
waarom? jij vind hem een goede interviewer of ik mag hem geen slechte interviewer vinden? ohnee ik zeg het en dan is het sowieso niet goed toch tweety?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door burp »

pff wat een gedoe. Snap best dat het voor hem niet leuk was maar het waarom zoals Frans schetst is heel helder en begrijpelijk. Hij zit al bij N1 dus moet hij daar gaan praten om ook zo weer wat met NEC te gaan doen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:pff wat een gedoe. Snap best dat het voor hem niet leuk was maar het waarom zoals Frans schetst is heel helder en begrijpelijk. Hij zit al bij N1 dus moet hij daar gaan praten om ook zo weer wat met NEC te gaan doen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door tweety »

Eniesee schreef:
tweety schreef:
Eniesee schreef:
tweety schreef:ik zet het hier maar neer maar hoe wordt hier gedacht over hoe Ferdinand Muller als een vuilniszak afgedankt is door NEC , die jongen deed alles voor een onkostenvergoeding voor de club en wordt zo buitenspel gezet met een vage reden , is dit het nieuwe beleid ?
Ik snapte al niet dat ze met hem in zee gingen, dus dat ze stoppen snap ik wel. Verder is Ferdinand wel een gozer die het hart op de goede plek heeft en 200% supporter is. Dus als je met hem stopt dient dat op een respectvolle manier te gebeuren, maar jij weet meer? Wat hebben ze gedaan?
Ik vind het antwoord van Frans goed onderbouwd . Jou antwoord over ik snap niet dat ze met hem in zee gingen zegt meer over jou dan over hem
waarom? jij vind hem een goede interviewer of ik mag hem geen slechte interviewer vinden? ohnee ik zeg het en dan is het sowieso niet goed toch tweety?
Zeg dan meteen dat je zijn manier van interviewen niet zo goed vind . Zoals jij het brengt van ik snap niet dat ze met hem in zee gaan lijkt het meer iets persoonlijks . Daarbij wist jij al voor dat ze met hem in zee gingen hoe zijn manier van interviewen was dan ?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Arjan van Hout »

tweety schreef:
Eniesee schreef:
tweety schreef:
Eniesee schreef:
tweety schreef:ik zet het hier maar neer maar hoe wordt hier gedacht over hoe Ferdinand Muller als een vuilniszak afgedankt is door NEC , die jongen deed alles voor een onkostenvergoeding voor de club en wordt zo buitenspel gezet met een vage reden , is dit het nieuwe beleid ?
Ik snapte al niet dat ze met hem in zee gingen, dus dat ze stoppen snap ik wel. Verder is Ferdinand wel een gozer die het hart op de goede plek heeft en 200% supporter is. Dus als je met hem stopt dient dat op een respectvolle manier te gebeuren, maar jij weet meer? Wat hebben ze gedaan?
Ik vind het antwoord van Frans goed onderbouwd . Jou antwoord over ik snap niet dat ze met hem in zee gingen zegt meer over jou dan over hem
waarom? jij vind hem een goede interviewer of ik mag hem geen slechte interviewer vinden? ohnee ik zeg het en dan is het sowieso niet goed toch tweety?
Zeg dan meteen dat je zijn manier van interviewen niet zo goed vind . Zoals jij het brengt van ik snap niet dat ze met hem in zee gaan lijkt het meer iets persoonlijks . Daarbij wist jij al voor dat ze met hem in zee gingen hoe zijn manier van interviewen was dan ?
ik zeg er nota bene bij dat hij het hart op de goede plek heeft en 200% NEC supporter was, en ja hij heeft een paar keer losse items gedaan voordat hij echt vast filmpjes ging maken en wanneer je iemand zoekt voor dit soort werk bekijk je neem ik aan zijn portfolio

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Stefannec »

Is een beetje een stille dood gestorven of niet?
Laatste tijd maar erg weinig items op YouTube.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
kevinfl
Berichten: 225
Lid geworden op: di 21 jun 2011, 21:33
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door kevinfl »

,,,,,
Laatst gewijzigd door kevinfl op di 01 sep 2015, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door SanderNEC »

kevinfl schreef:Wat Ferdinand voor NEC heeft gedaan in al die jaren zal niemand hem snel na doen.
Je op vrijwillige basis zo inzetten voor de club, items maken, spelers interviewen en dat allemaal omdat hij hart voor de club heeft.
Nu wordt NEC TV gemaakt door mensen die in principe niks hebben met NEC, ze praten maar wat, bedenken niks leuks en alle vragen zijn ingestudeerd.
In de tijd van Ferdinand werden er nog spontane dingen gedaan, nu is het allemaal veel te standaard en is de lol er wel af.

Waar zou je hiervoor trouwens een bureau inschakelen die het alleen doen omdat er poen tegenover staat, terwijl je supporters hebt met een NEC hart die zich altijd
200% hebben ingezet.
Ik denk dat dit een voorbeeld is van het huidige beleid, liever mensen van buitenaf dan echte clubmensen.
Volgens mij is Teun de Boer gewoon supporter, hoor. En hij doet het uitstekend.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door vak Oost »

Stefannec schreef:Is een beetje een stille dood gestorven of niet? Laatste tijd maar erg weinig items op YouTube.
Wellicht hebben een aantal leden vakantie gehad en zullen ze ongetwijfeld weer snel beginnen met hun activiteiten.
@ kevinfl - NEC-TV wordt geproduceerd olv van Judith Vermulst en dat betekend " gescripte en gekuisde promotie "
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: NEC TV

Bericht door jbnmgn »

Staat er ergens een filmpje van de WII supporters rellen na afloop vorige week?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:Staat er ergens een filmpje van de WII supporters rellen na afloop vorige week?
ja die is er https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door nec4n »

Ik mis ook de interviews vooraf en na de wedstrijd steeds.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door LT »

SanderNEC schreef:
kevinfl schreef:Wat Ferdinand voor NEC heeft gedaan in al die jaren zal niemand hem snel na doen.
Je op vrijwillige basis zo inzetten voor de club, items maken, spelers interviewen en dat allemaal omdat hij hart voor de club heeft.
Nu wordt NEC TV gemaakt door mensen die in principe niks hebben met NEC, ze praten maar wat, bedenken niks leuks en alle vragen zijn ingestudeerd.
In de tijd van Ferdinand werden er nog spontane dingen gedaan, nu is het allemaal veel te standaard en is de lol er wel af.

Waar zou je hiervoor trouwens een bureau inschakelen die het alleen doen omdat er poen tegenover staat, terwijl je supporters hebt met een NEC hart die zich altijd
200% hebben ingezet.
Ik denk dat dit een voorbeeld is van het huidige beleid, liever mensen van buitenaf dan echte clubmensen.
Volgens mij is Teun de Boer gewoon supporter, hoor. En hij doet het uitstekend.
:withstupid: En in andere gevallen kun je beter geen exposure hebben, dan de exposure die er was op nationale televisie.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Nijmegen0413 »

Een aantal selectie spelers van NEC brachten een bezoek aan zieke kinderen aan het Amalia Kinderziekenhuis. NEC TV heeft het prachtig in beeld gebracht. Via het officiële Twitter kanaal van NEC kun je hem al bekijken, al zal hij ook snel op het youtube kanaal van NEC TV komen denk ik. Het is de moeite waard om het te bekijken!

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door NECwijchen »

Nijmegen0413 schreef:Een aantal selectie spelers van NEC brachten een bezoek aan zieke kinderen aan het Amalia Kinderziekenhuis. NEC TV heeft het prachtig in beeld gebracht. Via het officiële Twitter kanaal van NEC kun je hem al bekijken, al zal hij ook snel op het youtube kanaal van NEC TV komen denk ik. Het is de moeite waard om het te bekijken!
Erg mooi fimpje inderdaad, top initiatief ook deze samenwerking met het Amalia Kinderziekenhuis! :tu:

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Super-Simr »

https://m.youtube.com/watch?v=CTeVXD736hY
Leuk item. Toch jammer wanneer een jeugdspeler niet voor NEC is...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Napoleon »

Super-Simr schreef:
di 22 jan 2019, 18:05
https://m.youtube.com/watch?v=CTeVXD736hY
Leuk item. Toch jammer wanneer een jeugdspeler niet voor NEC is...
Leuk en Touzani is gewoon een toffe vent.
Bartje de rechtsback mag wat mij betreft nu al debuteren in het eerste... :director: jack!
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Ron Delgado »

175 k views in een week. :eek:

Zoveel kijkers trekt het eerste in een half seizoen.
Get up! Stay on the scene.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC TV

Bericht door noviomagum »

https://www.sportnext.nl/media/nec-heef ... m-necflix/ wat ik hier van moet denken weet ik ook niet........

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Dirk Eijlander »

noviomagum schreef:
ma 07 jun 2021, 11:19
https://www.sportnext.nl/media/nec-heef ... m-necflix/ wat ik hier van moet denken weet ik ook niet........
Door mijn fysiek kan ik nauwelijks iets bijwonen, dus trainingssessies en vriendschappelijke wedstrijden zouden zeer welkom zijn, maar of ik of iemand anders daar maandelijks voor wil betalen??? De naam is wel grappig natuurlijk!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: NEC TV

Bericht door Nummer 11 »

Weet niet of Nekflix nou de beste naam is dan...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten