Voetbal Inside

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Tiel »

E.B. schreef:
za 30 apr 2022, 13:48
Tiel schreef:
za 30 apr 2022, 13:38
E.B. schreef:
za 30 apr 2022, 13:20
Tiel schreef:
za 30 apr 2022, 13:04
E.B. schreef:
za 30 apr 2022, 12:44
Tiel schreef:
za 30 apr 2022, 12:25


Derksen heeft 0 inlevingsvermogen, dat is zijn probleem. Hij beseft niet wat hij zegt. Om zijn mening is hij nog nooit "veroordeelt". NU niet en ook niet in de Zwarte Piet kwestie. Daar ging het fout omdat hij letterlijk iemand voor Zwarte Piet uitmaakt. Niet door zijn mening daarover. Dat ze steeds in de slachtoffer rol kruipen en zeggen dat ze hun mening niet kunnen verkondigen is hun eigen probleem en hele volksstammen lopen daar achter aan.
Zodra je over gaat tot het dwingen van censuur/cancellen gaat het gewoon fout. Je mag van iemand vinden wat je wilt, maar zodra je aanstuurt op censuur en daarnaast ook nog eens de daadwerkelijke problemen negeert ben je gewoon fout bezig. Enige waar men mee bezig is is deugen.

Net als zo'n Patrick Lodiers gisteravond bij Jinek, samen met de andere Lama's. Patrick Lodiers lag eerder helemaal dubbel bij de scène in hun programma over Micheal Jackson in een speeltuin waarin ze kindermisbruik en pedofilie uitbeelden. En dan gisteren wel de deug-Harry uithangen ten aanzien van Johan Derksen, dat het niet kon en einde oefening is. Dan ben je gewoon een hypocriete lul. En daar lopen nog meer mensen achteraan. Lekker deugen en kijk mij een modelburger zijn..
Een mening mag je altijd verkondigen. Wat Derksen doet is meer dan een mening verkondigen. Dan krijg je dit.

Maar jij bent net zoals al die andere deugneuzen alleen maar gericht op Johan. Waar je een paar pagina's terug nog over inleven voor slachtoffers sprak, spreek je nergens over het daadwerkelijke probleem dat er is in NL als het om grensoverschrijdend gedrag en seksueel misbruik dan wel verkrachting gaat.

Waarom wordt er nooit eens dagen gesproken en mediabreed uitgemeten dat maar een kwart van de vrouwen aangifte doet door het ontmoedigingsbeleid. En zo nog tal van misstanden als het om dit onderwerp gaat. Jij gaat net zo goed liever mee in het bashen van Johan, zoals alle talkshowtafels al dagen doen. Dat is het gemakkelijke van wat nu gebeurd. En over een jaar gebeurt er weer een soortgelijke situatie, wordt deze persoon ook mediabreed naar het schavot gebracht en doet ondertussen nog steeds maar een kwart van de vrouwen aangiften. Maar hé, dat is de schuld van Johan!
Wellicht omdat er nog minder vrouwen aangifte doen na zo'n opmerking van Derksen?

Ik vind het niet kunnen wat Derksen doet, moet ik daarom de hele wereld gaan verbeteren. Jij hebt toch ook een mening over Putin zonder hem te bellen.....
Het aantal meldingen van verkrachtingen is juist toegenomen, door de aandacht. Alleen het doen van daadwerkelijk aangiften blijft uit door het beleid. Dus je praat onzin.

Daarnaast zegt niemand dat jij of wie dan ook de wereld moet verbeteren. Maar het gaat nu al dagenlang over hoe fout Johan was in plaats van het daadwerkelijke probleem. Men roept zo begaan te zijn met slachtoffers, dan kom ook voor ze op als het gaat om daadwerkelijk aangiften kunnen doen en het aanpakken van daders. Dan zorg dat zaken opgepakt worden bij het OM in plaats van een vaag kaarsverhaal van 50 jaar geleden voorrang te geven. Dan ben je ten gunste van slachtoffers bezig en benoem je de pijnpunten. In plaats van te laten zien hoe erg jezelf deugt omdat je kan benoemen hoe fout Johan was. Want daar draait het al dagen om en nu ook bij jou.
:tu: We blijven er anders over denken. Ik kan nergens iets aan veranderen, ik kan er niets aan doen dat Derksen niet meer wilt. Maar ik heb wel mijn mening, net als Derksen die ook altijd had. In November weer een voetbalprogramma, daar heeft hij nog een heel klein beetje verstand van.

Niet veel want denk zij hem zitten we met Ted.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Bottendaal »

We leven in de middeleeuwen 2.0
Mensen roepen het hardst om ophanging, onthoofding, schavotten etc, puur op onderbuik, uit emotie.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Tiel »

Bottendaal schreef:
za 30 apr 2022, 14:00
We leven in de middeleeuwen 2.0
Mensen roepen het hardst om ophanging, onthoofding, schavotten etc, puur op onderbuik, uit emotie.
IDD dat zag je na The Voice of Holland al. Hier ook.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door E.B. »

Tiel schreef:
za 30 apr 2022, 13:54
E.B. schreef:
za 30 apr 2022, 13:48
Tiel schreef:
za 30 apr 2022, 13:38
E.B. schreef:
za 30 apr 2022, 13:20
Tiel schreef:
za 30 apr 2022, 13:04
E.B. schreef:
za 30 apr 2022, 12:44


Zodra je over gaat tot het dwingen van censuur/cancellen gaat het gewoon fout. Je mag van iemand vinden wat je wilt, maar zodra je aanstuurt op censuur en daarnaast ook nog eens de daadwerkelijke problemen negeert ben je gewoon fout bezig. Enige waar men mee bezig is is deugen.

Net als zo'n Patrick Lodiers gisteravond bij Jinek, samen met de andere Lama's. Patrick Lodiers lag eerder helemaal dubbel bij de scène in hun programma over Micheal Jackson in een speeltuin waarin ze kindermisbruik en pedofilie uitbeelden. En dan gisteren wel de deug-Harry uithangen ten aanzien van Johan Derksen, dat het niet kon en einde oefening is. Dan ben je gewoon een hypocriete lul. En daar lopen nog meer mensen achteraan. Lekker deugen en kijk mij een modelburger zijn..
Een mening mag je altijd verkondigen. Wat Derksen doet is meer dan een mening verkondigen. Dan krijg je dit.

Maar jij bent net zoals al die andere deugneuzen alleen maar gericht op Johan. Waar je een paar pagina's terug nog over inleven voor slachtoffers sprak, spreek je nergens over het daadwerkelijke probleem dat er is in NL als het om grensoverschrijdend gedrag en seksueel misbruik dan wel verkrachting gaat.

Waarom wordt er nooit eens dagen gesproken en mediabreed uitgemeten dat maar een kwart van de vrouwen aangifte doet door het ontmoedigingsbeleid. En zo nog tal van misstanden als het om dit onderwerp gaat. Jij gaat net zo goed liever mee in het bashen van Johan, zoals alle talkshowtafels al dagen doen. Dat is het gemakkelijke van wat nu gebeurd. En over een jaar gebeurt er weer een soortgelijke situatie, wordt deze persoon ook mediabreed naar het schavot gebracht en doet ondertussen nog steeds maar een kwart van de vrouwen aangiften. Maar hé, dat is de schuld van Johan!
Wellicht omdat er nog minder vrouwen aangifte doen na zo'n opmerking van Derksen?

Ik vind het niet kunnen wat Derksen doet, moet ik daarom de hele wereld gaan verbeteren. Jij hebt toch ook een mening over Putin zonder hem te bellen.....
Het aantal meldingen van verkrachtingen is juist toegenomen, door de aandacht. Alleen het doen van daadwerkelijk aangiften blijft uit door het beleid. Dus je praat onzin.

Daarnaast zegt niemand dat jij of wie dan ook de wereld moet verbeteren. Maar het gaat nu al dagenlang over hoe fout Johan was in plaats van het daadwerkelijke probleem. Men roept zo begaan te zijn met slachtoffers, dan kom ook voor ze op als het gaat om daadwerkelijk aangiften kunnen doen en het aanpakken van daders. Dan zorg dat zaken opgepakt worden bij het OM in plaats van een vaag kaarsverhaal van 50 jaar geleden voorrang te geven. Dan ben je ten gunste van slachtoffers bezig en benoem je de pijnpunten. In plaats van te laten zien hoe erg jezelf deugt omdat je kan benoemen hoe fout Johan was. Want daar draait het al dagen om en nu ook bij jou.
:tu: We blijven er anders over denken. Ik kan nergens iets aan veranderen, ik kan er niets aan doen dat Derksen niet meer wilt. Maar ik heb wel mijn mening, net als Derksen die ook altijd had. In November weer een voetbalprogramma, daar heeft hij nog een heel klein beetje verstand van.

Niet veel want denk zij hem zitten we met Ted.
En dat is prima. Onderaan de streep gaan wij de wereld niet veranderen en al helemaal niet via dit forum. Maar blijkbaar is er een onzichtbare kracht in NL die op (selectieve) momenten tot uiting komt waarvan ik hoop dat ze deze dan ook eens een keer nuttig in gaan zetten. Zet de druk erop bij Dilan Yesilgöz-Zegerius om daadwerkelijk eens wat voor slachtoffers te betekenen in plaats van een oude 'seniele' presentator van de buis te dwingen. Roepen wat iemand fout doet kunnen we allemaal, roepen wat er anders moet en daar daadwerkelijk actie op uitvoeren daar maak je stappen mee.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door mschr »

Goh, VI en Johan keren weer terug op tv. Wat een verrassing, maar niet heus.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door E.B. »

mschr schreef:
di 03 mei 2022, 20:15
Goh, VI en Johan keren weer terug op tv. Wat een verrassing, maar niet heus.
De gaten moeten gevuld worden. Beetje dubbel in deze.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Gerard Lopez »

JOHAN DERKSEN GOOIT VI-DEUR DEFINITIEF DICHT: ‘IK BEN GESTOPT EN DAAR LAAT IK HET BIJ’
03/05/2022

Johan Derksen keert niet terug bij Vandaag Inside. Het AD meldde dinsdagavond dat achter de schermen wordt gesproken over een invulling van het programma mét Derksen. Voor hem is die deur echter dicht, zo laat hij weten aan het ANP.

“Ik ben ermee gestopt en daar laat ik het bij”, zegt de televisiemaker, die vorige week in opspraak kwam nadat hij op televisie vertelde dat hij in de jaren 70 een bewusteloze vrouw met een kaars had gepenetreerd. “Het kan zijn dat er gesprekken zijn, maar die zijn in ieder geval niet met mij.” Derksen laat weten daar ook geen behoefte aan te hebben.

Vrijdag werd bekend dat Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp per direct stoppen met hun werkzaamheden voor Vandaag Inside. Dit was enkele dagen na de ophef die ontstond over de bekentenis van Derksen. De analist nuanceerde dit in de volgende uitzending en stelde dat er geen penetratie had plaatsgevonden.

Op de vraag of het programma helemaal stopt of dat het op een later moment mogelijk in een andere vorm terugkeert, wil Talpa vooralsnog niet ingaan.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
di 03 mei 2022, 22:49
JOHAN DERKSEN GOOIT VI-DEUR DEFINITIEF DICHT: ‘IK BEN GESTOPT EN DAAR LAAT IK HET BIJ’
03/05/2022

Johan Derksen keert niet terug bij Vandaag Inside. Het AD meldde dinsdagavond dat achter de schermen wordt gesproken over een invulling van het programma mét Derksen. Voor hem is die deur echter dicht, zo laat hij weten aan het ANP.

“Ik ben ermee gestopt en daar laat ik het bij”, zegt de televisiemaker, die vorige week in opspraak kwam nadat hij op televisie vertelde dat hij in de jaren 70 een bewusteloze vrouw met een kaars had gepenetreerd. “Het kan zijn dat er gesprekken zijn, maar die zijn in ieder geval niet met mij.” Derksen laat weten daar ook geen behoefte aan te hebben.

Vrijdag werd bekend dat Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp per direct stoppen met hun werkzaamheden voor Vandaag Inside. Dit was enkele dagen na de ophef die ontstond over de bekentenis van Derksen. De analist nuanceerde dit in de volgende uitzending en stelde dat er geen penetratie had plaatsgevonden.

Op de vraag of het programma helemaal stopt of dat het op een later moment mogelijk in een andere vorm terugkeert, wil Talpa vooralsnog niet ingaan.
Johan Derksen verandert sneller van mening dan JB.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door jackkreta »

E.B. schreef:
di 03 mei 2022, 20:32
mschr schreef:
di 03 mei 2022, 20:15
Goh, VI en Johan keren weer terug op tv. Wat een verrassing, maar niet heus.
De gaten moeten gevuld worden. Beetje dubbel in deze.
Laat dat maar aan Derksen over.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
di 03 mei 2022, 20:15
Goh, VI en Johan keren weer terug op tv. Wat een verrassing, maar niet heus.
Misschien iets minder snel je conclusies trekken.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
wo 04 mei 2022, 09:34
mschr schreef:
di 03 mei 2022, 20:15
Goh, VI en Johan keren weer terug op tv. Wat een verrassing, maar niet heus.
Misschien iets minder snel je conclusies trekken.
Mschr ziet toch ook altijd na 5 minuten of de net aangetrokken linksback wat is of niet?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Polleke »

jackkreta schreef:
wo 04 mei 2022, 07:38
E.B. schreef:
di 03 mei 2022, 20:32
mschr schreef:
di 03 mei 2022, 20:15
Goh, VI en Johan keren weer terug op tv. Wat een verrassing, maar niet heus.
De gaten moeten gevuld worden. Beetje dubbel in deze.
Laat dat maar aan Derksen over.
:biggrin: :biggrin: als je die op TV had gemaakt was je gecanceld

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door E.B. »


noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Voetbal Inside

Bericht door noviomagum »


flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Voetbal Inside

Bericht door flipsen »

noviomagum schreef:
wo 11 mei 2022, 12:52
:tu:
mooi toch ....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Bottendaal »

En dat doe ik ook een beetje om Miss Arrogantie 2022, Sigrid Kaag, te pesten

:biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door burp »

Inderdaad alles voor de kijkcijfers, dit trucje hebben ze al vaker gedaan.

Bonus van De Mol is ook binnen en twee weken later heeft niemand het meer over Johnny jr.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
wo 11 mei 2022, 13:13
Inderdaad alles voor de kijkcijfers, dit trucje hebben ze al vaker gedaan.

Bonus van De Mol is ook binnen en twee weken later heeft niemand het meer over Johnny jr.
Dus eind van het liedje is iedereen blij… :wink:

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door E.B. »

Bottendaal schreef:
wo 11 mei 2022, 13:15
burp schreef:
wo 11 mei 2022, 13:13
Inderdaad alles voor de kijkcijfers, dit trucje hebben ze al vaker gedaan.

Bonus van De Mol is ook binnen en twee weken later heeft niemand het meer over Johnny jr.
Dus eind van het liedje is iedereen blij… :wink:
:withstupid: Overspannen NL krijgt zijn zin niet, evenals de NPO en RTL niet die kansen zagen in de programmering. Als straf kreeg iedereen de herhaling van de Meilandjes, dit is een betere revanche. En ze deden het niet voor de kijkcijfers, ze doen dit om de kijkcijfers.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door vak Oost »

Bottendaal schreef:
wo 11 mei 2022, 13:15
burp schreef:
wo 11 mei 2022, 13:13
Inderdaad alles voor de kijkcijfers, dit trucje hebben ze al vaker gedaan.

Bonus van De Mol is ook binnen en twee weken later heeft niemand het meer over Johnny jr.
Dus eind van het liedje is iedereen blij… :wink:
Komen alle oude sponsoren ook weer terug? Zal vast wel.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Bottendaal »

vak Oost schreef:
wo 11 mei 2022, 15:45
Bottendaal schreef:
wo 11 mei 2022, 13:15
burp schreef:
wo 11 mei 2022, 13:13
Inderdaad alles voor de kijkcijfers, dit trucje hebben ze al vaker gedaan.

Bonus van De Mol is ook binnen en twee weken later heeft niemand het meer over Johnny jr.
Dus eind van het liedje is iedereen blij… :wink:
Komen alle oude sponsoren ook weer terug? Zal vast wel.
Hopelijk dan eerst wel een statement a la van Schaik…!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Voetbal Inside

Bericht door flipsen »

E.B. schreef:
wo 11 mei 2022, 13:17
Bottendaal schreef:
wo 11 mei 2022, 13:15
burp schreef:
wo 11 mei 2022, 13:13
Inderdaad alles voor de kijkcijfers, dit trucje hebben ze al vaker gedaan.

Bonus van De Mol is ook binnen en twee weken later heeft niemand het meer over Johnny jr.
Dus eind van het liedje is iedereen blij… :wink:
:withstupid: Overspannen NL krijgt zijn zin niet, evenals de NPO en RTL niet die kansen zagen in de programmering. Als straf kreeg iedereen de herhaling van de Meilandjes, dit is een betere revanche. En ze deden het niet voor de kijkcijfers, ze doen dit om de kijkcijfers.
en ze hebben bij die lul programma's op de NPO en RTL enzo ook weer wat te zwammen .....
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door mschr »

Mensen met een enigszins functionerend langetermijngeheugen hadden dit allang voorspeld.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
wo 11 mei 2022, 17:56
Mensen met een enigszins functionerend langetermijngeheugen hadden dit allang voorspeld.
Niet alleen seniel ook nog ongeloofwaardig. Hoe vaak gaat hij nog stoppen?

Net zo voorspelbaar als Ted en Wilco, ze moeten er weer eens van leren......
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Curva »

Hoeveel kijkers gisteren? Iemand?

Ongeacht de grote hoeveelheid onzin die hij, naar mijn mening, de laatste tijd uitkraamt over andere sporten, de politiek en Oekraïne kon ik m geen ongelijk geven over wat hij gisteren over dat kaarsenverhaal zei.
Veel andere talkshows zitten bomvol met elkaar veren in de reetstekende hypocriete beroepsdeugers (heb een hekel aan het woord "deuger") die dan lekker selectief verontwaardigd gaan lopen doen.
Waarom iemand of een heel programma proberen te cancelen als je ook gewoon een andere zender kan kijken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten