Voetbal Inside

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Arjan van Hout
Contacteer:

Re: Voetbal Inside

Bericht door Arjan van Hout » di 01 mei 2018, 19:50

zuurpruim schreef:
di 01 mei 2018, 19:39
Tiel schreef:
di 01 mei 2018, 19:28
zuurpruim schreef:
di 01 mei 2018, 19:06
Gijscoman schreef:
di 01 mei 2018, 18:28
zuurpruim schreef:
di 01 mei 2018, 16:31
De Kletskop schreef:
di 01 mei 2018, 15:37

Hij zei slechts dat NEC in een regio zit waar je bij succes net als Twente, een stadion voor 30.000 man neer kan zetten.
JB zet het hier neer alsof Derksen gezegd zou hebben dat Boekhoorn er een stadion voor 30.000 man neer gaat zetten.
snap ik, maar een stadion voor 30.000 man,wie het ook gaat bouwen is echt onzin voor een club als NEC.
Overigens bevalt de toon van Derksen mij meestal niet als het om onze club gaat maar qua Oversier heeft hij natuurlijk een punt.
Ik zei bij zijn aanstelling al dat het vreemd was dat een A.D hier T.D ging worden.De man heeft totaal geen netwerk en dat gaat ons tijdens de komende leegloop aardig opbreken ben ik bang.
Dat Looijen genoemd werd vond ik ook terecht, de man hoor of zie je niet nu niet meer.Hopelijk wordt het geen pluche plakker zonder mening.
Alleen beperk je Oversier nu tot een A.D., terwijl hij bij RKC zowel algemeen als technisch directeur was.
Dat is een combinatie die ik zelden tot nooit in de voetballerij ben tegengekomen.Maar hij moest gruwelijk veel saneren(goed gedaan blijkbaar) en daarnaast een selectie samenstellen.Een selectie die alleen maar onderin heeft gebivakkeerd. Enigszins logisch want spelers met 2000 bruto brengen je geen succes.Samenvattend; Oversier mist gewoon de ervaring om een 'grote club" technisch te leiden.Hij heeft de contacten niet en het zou logisch zijn als een Looijen hem daarbij gaat assisteren.En hij moet stressbestendiger worden.Bij het eerste de beste kritische artikel gelijk de redactie van DG opbellen en vragen om opheldering getuigt daar niet van.
Wat heb jij toch met Looijen de hele tijd? Wil die wel, wat kost die?
Ik heb weinig met Looijen.Wel is het een officieel RVC lid met voetbal know how en jarenlange ervaring in het milieu.Wat is er mis mee om die man een dag per week mee te laten lopen met Oversier?Ik heb geen vertrouwen dat Oversier de aankomende leegloop in zijn eentje gaat managen.
Een rvc lid dat meeloopt in een organisatie die hij zelf moet controleren kan niet.

Vespared
Contacteer:

Bericht door Vespared » di 01 mei 2018, 22:14

stadion uitbouwen tot 30.000 toeschouwers?
Ik dacht dat je dan de verkeerde volgorde hanteert. Eerst zorgen voor goede artiesten en als dat klopt, bouw je een stadion. Zoals Heracles het gedaan heeft, maar dan a.u.b. geen kunstgrasveld......

De Kletskop
Contacteer:

Bericht door De Kletskop » wo 02 mei 2018, 07:37

zuurpruim schreef:
di 01 mei 2018, 19:39
Tiel schreef:
di 01 mei 2018, 19:28
zuurpruim schreef:
di 01 mei 2018, 19:06
Gijscoman schreef:
di 01 mei 2018, 18:28
zuurpruim schreef:
di 01 mei 2018, 16:31
De Kletskop schreef:
di 01 mei 2018, 15:37

Hij zei slechts dat NEC in een regio zit waar je bij succes net als Twente, een stadion voor 30.000 man neer kan zetten.
JB zet het hier neer alsof Derksen gezegd zou hebben dat Boekhoorn er een stadion voor 30.000 man neer gaat zetten.
snap ik, maar een stadion voor 30.000 man,wie het ook gaat bouwen is echt onzin voor een club als NEC.
Overigens bevalt de toon van Derksen mij meestal niet als het om onze club gaat maar qua Oversier heeft hij natuurlijk een punt.
Ik zei bij zijn aanstelling al dat het vreemd was dat een A.D hier T.D ging worden.De man heeft totaal geen netwerk en dat gaat ons tijdens de komende leegloop aardig opbreken ben ik bang.
Dat Looijen genoemd werd vond ik ook terecht, de man hoor of zie je niet nu niet meer.Hopelijk wordt het geen pluche plakker zonder mening.
Alleen beperk je Oversier nu tot een A.D., terwijl hij bij RKC zowel algemeen als technisch directeur was.
Dat is een combinatie die ik zelden tot nooit in de voetballerij ben tegengekomen.Maar hij moest gruwelijk veel saneren(goed gedaan blijkbaar) en daarnaast een selectie samenstellen.Een selectie die alleen maar onderin heeft gebivakkeerd. Enigszins logisch want spelers met 2000 bruto brengen je geen succes.Samenvattend; Oversier mist gewoon de ervaring om een 'grote club" technisch te leiden.Hij heeft de contacten niet en het zou logisch zijn als een Looijen hem daarbij gaat assisteren.En hij moet stressbestendiger worden.Bij het eerste de beste kritische artikel gelijk de redactie van DG opbellen en vragen om opheldering getuigt daar niet van.
Wat heb jij toch met Looijen de hele tijd? Wil die wel, wat kost die?
Ik heb weinig met Looijen.Wel is het een officieel RVC lid met voetbal know how en jarenlange ervaring in het milieu.Wat is er mis mee om die man een dag per week mee te laten lopen met Oversier?Ik heb geen vertrouwen dat Oversier de aankomende leegloop in zijn eentje gaat managen.
Ik heb überhaupt geen vertrouwen dat Oversier ook maar iets hier nog gaat managen.
De man blinkt uit in foute keuzes, of mislukte acties.

Verder een dikke :withstupid: onder je bovenstaande posts.

GV
Contacteer:

Bericht door GV » do 10 mei 2018, 18:56

JBNMGN schreef:
wo 07 feb 2018, 11:59
Kijk, zo langzamerhand is VI meer een cabaret geworden dan een voetbalpraatprogramma, en we vinden dat allemaal leuk want anders werd er niet zo veel naar gekeken.
Maar nu de heren vaker over gaan tot een soort cabaret is het ineens een platvloers programma geworden. Maar doet een Paul de Leeuw datzelfde of een Guido Wijers of Joep vh Hek dan is het wel cabaret en wordt er smakelijk om gelachen zonder dat ene Silvana Simons of de Hoofdredacteur van een GAY blad of wie dan ook daar commentaar op hebben.
Laat iedereen voor zichzelf uitmaken of hij/zij het leuk vindt of aanstootgevend maar laat eenieder dan ook vrij in het wel of niet leuk vinden van dit soort platvloerse cabaret.
:???: Onze humor toch?
Het jaar van de waarheid!

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal » ma 10 sep 2018, 20:22

Jaja, Johan Derksen blijkt toch een echte NECer:

“Als iemand een stomme fout maakt in het voetbal dan hoort een fluitconcert er wel bij hoor!” ...

(Ok, het is eigenlijk veronica inside, maar toch)

Tiel
Contacteer:

Bericht door Tiel » ma 10 sep 2018, 20:37

Jack mocht de bal niet vasthouden Roda was op jacht naar de gelijkmaker volgens Johan, NEC stond voor volgens Hans.

Het was na 15 minuten en het stond 1-0 voor Roda.

Kijk daarom is het zo'n dom programma.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal » ma 10 sep 2018, 21:04

Tiel schreef:
ma 10 sep 2018, 20:37
Jack mocht de bal niet vasthouden Roda was op jacht naar de gelijkmaker volgens Johan, NEC stond voor volgens Hans.

Het was na 15 minuten en het stond 1-0 voor Roda.

Kijk daarom is het zo'n dom programma.
:withstupid:
Johan heeft sinds hij weg is bij VI (blad) geen zinnig woord meer uitgekraamd over voetbal.
Hans moet zich schamen. Doet wekelijks deze competitie, maar lult vrolijk mee.
Kijk het nog zelden, alleen puur als ‘verstand-op-nul’ amusement.

Plaats reactie