De Gelderlander

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Napoleon
Contacteer:

Re: De Gelderlander

Bericht door Napoleon »

bertje schreef:
ma 16 dec 2024, 11:15
Napoleon schreef:
ma 16 dec 2024, 11:09
Bottendaal schreef:
ma 16 dec 2024, 11:01
Veugel schreef:
ma 16 dec 2024, 09:46
FC Hilversum schreef:
ma 16 dec 2024, 09:42
Ik verbaas me het meest om de niet gegeven rode kaart. Meer doorgebroken dan sontje kun je niet zijn! Wanneer is het dan rood?
Naja doordat koki doorging werd er geen scoringskans ontnomen en juist voordeel gegeven. Koki had van de bal moeten afblijven
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dat is hetzelfde als zeggen: je moet gaan liggen als je iets voelt in de 16, want dan geeft de scheids misschien een pingel.
Die scheids moet gewoon de situatie goed beoordelen.
Het was rood, dus hij had nooit door moeten laten spelen.
Een man minder heeft meer impact op de wedstrijd dan een goal. Gewoon een fout van de scheids
Je mag ook rood geven nadat de voordeelregel is toegepast. Maar goed, NEC profiteerde van de voordeelregel maar hebben het zelf niet afgemaakt. Dus vanuit die redenatie was het geen overtreding meer van een doorgebroken speler, want Koki nam het stokje over. Prima beslissing naar mijn idee.
Das een redernatie van likmevestje. Hij krijgt toevallig via een carambole de bal in zijn voeten, terwijl Hansen gewoon 1 op 1 weg was geweest met zijn snelheid. Daarom was hij doorgebroken en is het gewoon rood. Maar hij geeft liever kaarten aan een trainer die een bal probeert terug te schieten en dat soort vreselijke onbenulligheden. Die gozert met die fluit is gewoon een enorme josti waarvan de de fluit moeten afpakken.
Helemaal eens over de manier van fluiten. Ik ben er inmiddels aan gewend, zoveel foutieve beslissingen in een wedstrijd, dat ik er soms wat gelaten in ben; 'och, we zullen wel weer een keer genaaid worden. Part of the game.'
Bij nader inzien (na het terugkijken), vind ik het inderdaad een kromme redenatie. Overigens hebben ze wel vanuit die redenatie gehandeld (anders weet ik het ook niet meer).
Come on Wilfried Bony!

Panucci
Contacteer:

Bericht door Panucci »

Napoleon schreef:
ma 16 dec 2024, 11:45
bertje schreef:
ma 16 dec 2024, 11:15
Napoleon schreef:
ma 16 dec 2024, 11:09
Bottendaal schreef:
ma 16 dec 2024, 11:01
Veugel schreef:
ma 16 dec 2024, 09:46
FC Hilversum schreef:
ma 16 dec 2024, 09:42
Ik verbaas me het meest om de niet gegeven rode kaart. Meer doorgebroken dan sontje kun je niet zijn! Wanneer is het dan rood?
Naja doordat koki doorging werd er geen scoringskans ontnomen en juist voordeel gegeven. Koki had van de bal moeten afblijven
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Dat is hetzelfde als zeggen: je moet gaan liggen als je iets voelt in de 16, want dan geeft de scheids misschien een pingel.
Die scheids moet gewoon de situatie goed beoordelen.
Het was rood, dus hij had nooit door moeten laten spelen.
Een man minder heeft meer impact op de wedstrijd dan een goal. Gewoon een fout van de scheids
Je mag ook rood geven nadat de voordeelregel is toegepast. Maar goed, NEC profiteerde van de voordeelregel maar hebben het zelf niet afgemaakt. Dus vanuit die redenatie was het geen overtreding meer van een doorgebroken speler, want Koki nam het stokje over. Prima beslissing naar mijn idee.
Das een redernatie van likmevestje. Hij krijgt toevallig via een carambole de bal in zijn voeten, terwijl Hansen gewoon 1 op 1 weg was geweest met zijn snelheid. Daarom was hij doorgebroken en is het gewoon rood. Maar hij geeft liever kaarten aan een trainer die een bal probeert terug te schieten en dat soort vreselijke onbenulligheden. Die gozert met die fluit is gewoon een enorme josti waarvan de de fluit moeten afpakken.
Helemaal eens over de manier van fluiten. Ik ben er inmiddels aan gewend, zoveel foutieve beslissingen in een wedstrijd, dat ik er soms wat gelaten in ben; 'och, we zullen wel weer een keer genaaid worden. Part of the game.'
Bij nader inzien (na het terugkijken), vind ik het inderdaad een kromme redenatie. Overigens hebben ze wel vanuit die redenatie gehandeld (anders weet ik het ook niet meer).
Kijk eens naar samenvatting Liverpool-Fulham van dit weekend. Robertson krijgt ook rood later nog voor doorgebroken speler terwijl er daar - net als bij ons - eerst voordeel wordt gegeven en Fulham die kans mist.

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

Er worden ook spelers in de 16 neergehaald terwijl een medespeler toch een kans krijgt. Dan wordt er alsnog een penalty gegeven. Niks voordeel of alsnog scoringskans.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal »

E.B schreef:
ma 16 dec 2024, 12:11
Er worden ook spelers in de 16 neergehaald terwijl een medespeler toch een kans krijgt. Dan wordt er alsnog een penalty gegeven. Niks voordeel of alsnog scoringskans.
Inderdaad. En de VAR mag toch gewoon ingrijpen bij verkeerde kleur kaart?

vak Oost
Contacteer:

Bericht door vak Oost »

Bottendaal schreef:
ma 16 dec 2024, 12:15
E.B schreef:
Er worden ook spelers in de 16 neergehaald terwijl een medespeler toch een kans krijgt. Dan wordt er alsnog een penalty gegeven.
Niks voordeel of alsnog scoringskans.
Zolang die mevrouw van Leeuwen het allemaal wel prima vind verandert er helemaal niets bij de arbiters.
Alles komt goed !!

Bottendaal
Contacteer:

vak Oost schreef:
di 17 dec 2024, 14:00
Bottendaal schreef:
E.B schreef:
Er worden ook spelers in de 16 neergehaald terwijl een medespeler toch een kans krijgt. Dan wordt er alsnog een penalty gegeven.
Niks voordeel of alsnog scoringskans.
Zolang die mevrouw van Leeuwen het allemaal wel prima vind verandert er helemaal niets bij de arbiters.
Toch apart, dat het broertje van de fysio van Feyenoord de baas over de scheidsen is.

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario »

Bottendaal schreef:
E.B schreef:
Klopt. Probleem is dat hij voordeel gaf. Dan kun je geen rood meer geven, wel geel. Dus de fout was niet de kleur van de kaart, maar het voordeel geven. En dat kan de VAR niet terugdraaien.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Bottendaal
Contacteer:

Legendario schreef:
di 17 dec 2024, 20:41
Bottendaal schreef:
E.B schreef:
Klopt. Probleem is dat hij voordeel gaf. Dan kun je geen rood meer geven, wel geel. Dus de fout was niet de kleur van de kaart, maar het voordeel geven. En dat kan de VAR niet terugdraaien.
Waardeloos. Een pingel wordt ook alsnog gegeven als de bal al lang naast geschoten is.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

Dus jullie ding is: we verloren door een niet gegeven penai?

E.B
Contacteer:

Bericht door E.B »

Polleke schreef:
do 19 dec 2024, 23:09
Afbeelding

Afbeelding

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
Klopt en sluit als een bus.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

mschr schreef:
vr 20 dec 2024, 08:38
Polleke schreef:
En ik maar denken dat het door het slechte spel kwam. Wat dom van mij

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
vr 20 dec 2024, 10:17
mschr schreef:
vr 20 dec 2024, 08:38
Polleke schreef:
En ik maar denken dat het door het slechte spel kwam. Wat dom van mij
Als we beter hadden gespeeld, hadden we met meer dan 1-0 gewonnen. NEC had een pingel moeten krijgen en dan hadden we met 1-0 gewonnen en dat zou verdiend zijn op basis van het spel.

Bottendaal
Contacteer:

E.B schreef:
do 19 dec 2024, 23:15
Polleke schreef:
Afbeelding

Afbeelding
Komt niet aan…

Plaats reactie