Je hoeft niet bang te zijn Johnny dat ik een artikel ga maken op basis van de reacties hier. Ik kan je wel mededelen dat ik gisteren van veel mensen berichten heb gekregen die het volledig eens zijn met het artikel. Ook van mensen binnen NEC. Dus het is wel degelijk een onderwerp, getuige ook dat ESPN over mijn artikel begint. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet goed. Niemand vindt die ene speler inderdaad een gek idee. Ik ook niet. Maar daar gaat het verhaal helemaal niet over. Het verhaal gaat over dat NEC overweegt om structureel samen te werken met Saoedi-Arabie. En ja, het is nog niet definitief, maar alleen de gedachte al roept vragen op. Het betekent dat NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken. Want anders denk je niet eens hierover na als club. Een van mijn taken als journalist is om zoiets te signaleren en er iets mee te doen. Dan kan jij het wel weer hebben over Jeroentje Paniek dit en dat, maar ik doe gewoon mijn werk.Johnny schreef: ↑vr 13 sep 2024, 05:21Maar wel allemaal lekker met de Etihad's, Emirates, Saudi, Qatar, etc. gaan vliegen omdat ze veel goedkoper zijn. Lekker een.paar dagen naar Dubai waar vrouwen en Pakistanen/Indiërs als derderangs burgers worden beschouwd en behandeld.
Als het om geld gaat verdampen heel snel principes.
Het gaat maar om 1 speler, misschien komen er 2 bij, spelen we in de goffert een keer een oefenwedstrijd tegen Al IkWeetNiewat, laten we het niet opblazen.
En met als onze paar negatieve berichten heeft Jeroentje alweer zijn volgende paniekartikel klaar staan, "Onvrede bij supporters over Arabische koers NEC". Terwijl de meerderheid zo'n speler geen probleem vindt.
De Gelderlander
-
- Contacteer:
Re: De Gelderlander
JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:05Volgens mij begrijp jij het gewoon niet goed. Niemand vindt die ene speler inderdaad een gek idee. Ik ook niet. Maar daar gaat het verhaal helemaal niet over. Het verhaal gaat over dat NEC overweegt om structureel samen te werken met Saoedi-Arabie. En ja, het is nog niet definitief, maar alleen de gedachte al roept vragen op. Het betekent dat NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken. Want anders denk je niet eens hierover na als club.Johnny schreef: ↑vr 13 sep 2024, 05:21Maar wel allemaal lekker met de Etihad's, Emirates, Saudi, Qatar, etc. gaan vliegen omdat ze veel goedkoper zijn. Lekker een.paar dagen naar Dubai waar vrouwen en Pakistanen/Indiërs als derderangs burgers worden beschouwd en behandeld.
Het gaat maar om 1 speler, misschien komen er 2 bij, spelen we in de goffert een keer een oefenwedstrijd tegen Al IkWeetNiewat, laten we het niet opblazen.
En met als onze paar negatieve berichten heeft Jeroentje alweer zijn volgende paniekartikel klaar staan, "Onvrede bij supporters over Arabische koers NEC". Terwijl de meerderheid zo'n speler geen probleem vindt.
Bijzondere actie van NEC.
Alsof ze wereldvreemd zijn.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
De conclusie dat "NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken" is dan waarop gebaseerd?JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:05Je hoeft niet bang te zijn Johnny dat ik een artikel ga maken op basis van de reacties hier. Ik kan je wel mededelen dat ik gisteren van veel mensen berichten heb gekregen die het volledig eens zijn met het artikel. Ook van mensen binnen NEC. Dus het is wel degelijk een onderwerp, getuige ook dat ESPN over mijn artikel begint. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet goed. Niemand vindt die ene speler inderdaad een gek idee. Ik ook niet. Maar daar gaat het verhaal helemaal niet over. Het verhaal gaat over dat NEC overweegt om structureel samen te werken met Saoedi-Arabie. En ja, het is nog niet definitief, maar alleen de gedachte al roept vragen op. Het betekent dat NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken. Want anders denk je niet eens hierover na als club. Een van mijn taken als journalist is om zoiets te signaleren en er iets mee te doen. Dan kan jij het wel weer hebben over Jeroentje Paniek dit en dat, maar ik doe gewoon mijn werk.Johnny schreef: ↑vr 13 sep 2024, 05:21Maar wel allemaal lekker met de Etihad's, Emirates, Saudi, Qatar, etc. gaan vliegen omdat ze veel goedkoper zijn. Lekker een.paar dagen naar Dubai waar vrouwen en Pakistanen/Indiërs als derderangs burgers worden beschouwd en behandeld.
Als er zo'n voorstel vanuit SA komt is het niet aan de telefoniste om dit uit principiële overwegingen direct af te kappen maar komt zoiets logischer wijze bij een directie op tafel die dit bespreekt en alle argumenten en gevoeligheden afweegt. Tussen dat moment van de telefoniste en de uitkomst van de afwegingen trekt u dan al deze conclusie.
Verder is dus die "Arabische koers" op dit moment sec gestoeld op de huur van 1 speler met Saudische nationaliteit. Een koers is een ingeslagen richting en op dit moment is dat pad (gelukkig) nog niet ingeslagen en supporters hebben inderdaad al hun zorgen geuit mocht het die kant op gaan maar zover zijn we nog niet en gaat het ook niet zijn als het aan mij ligt.
Als de taak van de journalistiek is dit te signaleren dan kan je ook signaleren dat er nog geen sprake is van een "Arabische koers" en dat er nog geen besluit is genomen over de samenwerking misschien wel juist doordat NEC problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken.
- De Kletskop
- Contacteer:
Complete onzin natuurlijk.Curva schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:37De conclusie dat "NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken" is dan waarop gebaseerd?
Als er zo'n voorstel vanuit SA komt is het niet aan de telefoniste om dit uit principiële overwegingen direct af te kappen maar komt zoiets logischer wijze bij een directie op tafel die dit bespreekt en alle argumenten en gevoeligheden afweegt. Tussen dat moment van de telefoniste en de uitkomst van de afwegingen trekt u dan al deze conclusie.
Luister de woorden van Carlos nog eens terug zou ik zeggen.
Maar mag ik dan wel vragen waarom je een jaar lang een podcast gaat maken met een man die zeer nauwe banden heeft met de Saoedi's, en hem daar nooit één kritisch vraagje over hebt gesteld? Het is wel vrij duidelijk dat de contacten richting NEC daar vandaan komen lijkt mij..JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:05Je hoeft niet bang te zijn Johnny dat ik een artikel ga maken op basis van de reacties hier. Ik kan je wel mededelen dat ik gisteren van veel mensen berichten heb gekregen die het volledig eens zijn met het artikel. Ook van mensen binnen NEC. Dus het is wel degelijk een onderwerp, getuige ook dat ESPN over mijn artikel begint. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet goed. Niemand vindt die ene speler inderdaad een gek idee. Ik ook niet. Maar daar gaat het verhaal helemaal niet over. Het verhaal gaat over dat NEC overweegt om structureel samen te werken met Saoedi-Arabie. En ja, het is nog niet definitief, maar alleen de gedachte al roept vragen op. Het betekent dat NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken. Want anders denk je niet eens hierover na als club. Een van mijn taken als journalist is om zoiets te signaleren en er iets mee te doen. Dan kan jij het wel weer hebben over Jeroentje Paniek dit en dat, maar ik doe gewoon mijn werk.Johnny schreef: ↑vr 13 sep 2024, 05:21Maar wel allemaal lekker met de Etihad's, Emirates, Saudi, Qatar, etc. gaan vliegen omdat ze veel goedkoper zijn. Lekker een.paar dagen naar Dubai waar vrouwen en Pakistanen/Indiërs als derderangs burgers worden beschouwd en behandeld.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Touché!bertje schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:40Maar mag ik dan wel vragen waarom je een jaar lang een podcast gaat maken met een man die zeer nauwe banden heeft met de Saoedi's, en hem daar nooit één kritisch vraagje over hebt gesteld? Het is wel vrij duidelijk dat de contacten richting NEC daar vandaan komen lijkt mij..JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:05Je hoeft niet bang te zijn Johnny dat ik een artikel ga maken op basis van de reacties hier. Ik kan je wel mededelen dat ik gisteren van veel mensen berichten heb gekregen die het volledig eens zijn met het artikel. Ook van mensen binnen NEC. Dus het is wel degelijk een onderwerp, getuige ook dat ESPN over mijn artikel begint. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet goed. Niemand vindt die ene speler inderdaad een gek idee. Ik ook niet. Maar daar gaat het verhaal helemaal niet over. Het verhaal gaat over dat NEC overweegt om structureel samen te werken met Saoedi-Arabie. En ja, het is nog niet definitief, maar alleen de gedachte al roept vragen op. Het betekent dat NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken. Want anders denk je niet eens hierover na als club. Een van mijn taken als journalist is om zoiets te signaleren en er iets mee te doen. Dan kan jij het wel weer hebben over Jeroentje Paniek dit en dat, maar ik doe gewoon mijn werk.Johnny schreef: ↑vr 13 sep 2024, 05:21Maar wel allemaal lekker met de Etihad's, Emirates, Saudi, Qatar, etc. gaan vliegen omdat ze veel goedkoper zijn. Lekker een.paar dagen naar Dubai waar vrouwen en Pakistanen/Indiërs als derderangs burgers worden beschouwd en behandeld.
-
- Contacteer:
Dat mag je vragen. Er is in de podcast nooit aanleiding geweest om het met Danny over de omstandigheden in het Midden-Oosten te hebben. Die aanleiding zou er nu wel zijn geweest. Maar ik zou er niet zo zeker van zijn dat Danny iets voor NEC regelt in Saoedi-Arabie. Er zijn wel meer mensen binnen NEC die contacten hebben aldaar en ook in dat soort landen hebben gewerkt. Ik vind een speler of trainer die daar aan de slag is gegaan niet te vergelijken met een club die eventueel gaat samenwerken met zo’n land. Een club heeft nog meer een voorbeeldfunctie en vertegenwoordigt alle supporters. Als je maatschappelijk zo betrokken wilt zijn, moet je jezelf afvragen of je banden wil hebben met Saoedi-Arabie.bertje schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:40Maar mag ik dan wel vragen waarom je een jaar lang een podcast gaat maken met een man die zeer nauwe banden heeft met de Saoedi's, en hem daar nooit één kritisch vraagje over hebt gesteld? Het is wel vrij duidelijk dat de contacten richting NEC daar vandaan komen lijkt mij..JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:05Je hoeft niet bang te zijn Johnny dat ik een artikel ga maken op basis van de reacties hier. Ik kan je wel mededelen dat ik gisteren van veel mensen berichten heb gekregen die het volledig eens zijn met het artikel. Ook van mensen binnen NEC. Dus het is wel degelijk een onderwerp, getuige ook dat ESPN over mijn artikel begint. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet goed. Niemand vindt die ene speler inderdaad een gek idee. Ik ook niet. Maar daar gaat het verhaal helemaal niet over. Het verhaal gaat over dat NEC overweegt om structureel samen te werken met Saoedi-Arabie. En ja, het is nog niet definitief, maar alleen de gedachte al roept vragen op. Het betekent dat NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken. Want anders denk je niet eens hierover na als club. Een van mijn taken als journalist is om zoiets te signaleren en er iets mee te doen. Dan kan jij het wel weer hebben over Jeroentje Paniek dit en dat, maar ik doe gewoon mijn werk.Johnny schreef: ↑vr 13 sep 2024, 05:21Maar wel allemaal lekker met de Etihad's, Emirates, Saudi, Qatar, etc. gaan vliegen omdat ze veel goedkoper zijn. Lekker een.paar dagen naar Dubai waar vrouwen en Pakistanen/Indiërs als derderangs burgers worden beschouwd en behandeld.
Die bond lekker links laten liggen NEC, zie hier het gezeik.
Alle deugneuzen gaan je echt cancelen.
Terwijl het WK er waarschijnlijk wel word gehouden...Flinke zak geld doet wonderen.
Alle deugneuzen gaan je echt cancelen.
Terwijl het WK er waarschijnlijk wel word gehouden...Flinke zak geld doet wonderen.
Helemaal mee eens, maar die keuze is nog niet gemaakt.JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 11:27Dat mag je vragen. Er is in de podcast nooit aanleiding geweest om het met Danny over de omstandigheden in het Midden-Oosten te hebben. Die aanleiding zou er nu wel zijn geweest. Maar ik zou er niet zo zeker van zijn dat Danny iets voor NEC regelt in Saoedi-Arabie. Er zijn wel meer mensen binnen NEC die contacten hebben aldaar en ook in dat soort landen hebben gewerkt. Ik vind een speler of trainer die daar aan de slag is gegaan niet te vergelijken met een club die eventueel gaat samenwerken met zo’n land. Een club heeft nog meer een voorbeeldfunctie en vertegenwoordigt alle supporters. Als je maatschappelijk zo betrokken wilt zijn, moet je jezelf afvragen of je banden wil hebben met Saoedi-Arabie.bertje schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:40Maar mag ik dan wel vragen waarom je een jaar lang een podcast gaat maken met een man die zeer nauwe banden heeft met de Saoedi's, en hem daar nooit één kritisch vraagje over hebt gesteld? Het is wel vrij duidelijk dat de contacten richting NEC daar vandaan komen lijkt mij..JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:05Je hoeft niet bang te zijn Johnny dat ik een artikel ga maken op basis van de reacties hier. Ik kan je wel mededelen dat ik gisteren van veel mensen berichten heb gekregen die het volledig eens zijn met het artikel. Ook van mensen binnen NEC. Dus het is wel degelijk een onderwerp, getuige ook dat ESPN over mijn artikel begint. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet goed. Niemand vindt die ene speler inderdaad een gek idee. Ik ook niet. Maar daar gaat het verhaal helemaal niet over. Het verhaal gaat over dat NEC overweegt om structureel samen te werken met Saoedi-Arabie. En ja, het is nog niet definitief, maar alleen de gedachte al roept vragen op. Het betekent dat NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken. Want anders denk je niet eens hierover na als club. Een van mijn taken als journalist is om zoiets te signaleren en er iets mee te doen. Dan kan jij het wel weer hebben over Jeroentje Paniek dit en dat, maar ik doe gewoon mijn werk.Johnny schreef: ↑vr 13 sep 2024, 05:21Maar wel allemaal lekker met de Etihad's, Emirates, Saudi, Qatar, etc. gaan vliegen omdat ze veel goedkoper zijn. Lekker een.paar dagen naar Dubai waar vrouwen en Pakistanen/Indiërs als derderangs burgers worden beschouwd en behandeld.
Ik vind het dan ook best gezond dat supporters zich in deze fase al uitspreken tegen enige vorm van samenwerking met een dergelijk barbaars regime maar niet tegen de huur van een speler die een bepaalde nationaliteit heeft.
Kan me echt niet voorstellen dat een club als NEC hun hele naam, reputatie en/of imago te grabbel gooit door een samenwerkingsverband aan te gaan met de Saudische bond. Mag toch hopen dat Nijmosjeik Marcel daar ook geen voorstander van is.....
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik ben het wel met je eens. Je moet dit als club helemaal niet willen. Of je er op persoonlijke titel nou wel of geen problemen mee hebt.JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 11:27Dat mag je vragen. Er is in de podcast nooit aanleiding geweest om het met Danny over de omstandigheden in het Midden-Oosten te hebben. Die aanleiding zou er nu wel zijn geweest. Maar ik zou er niet zo zeker van zijn dat Danny iets voor NEC regelt in Saoedi-Arabie. Er zijn wel meer mensen binnen NEC die contacten hebben aldaar en ook in dat soort landen hebben gewerkt. Ik vind een speler of trainer die daar aan de slag is gegaan niet te vergelijken met een club die eventueel gaat samenwerken met zo’n land. Een club heeft nog meer een voorbeeldfunctie en vertegenwoordigt alle supporters. Als je maatschappelijk zo betrokken wilt zijn, moet je jezelf afvragen of je banden wil hebben met Saoedi-Arabie.bertje schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:40Maar mag ik dan wel vragen waarom je een jaar lang een podcast gaat maken met een man die zeer nauwe banden heeft met de Saoedi's, en hem daar nooit één kritisch vraagje over hebt gesteld? Het is wel vrij duidelijk dat de contacten richting NEC daar vandaan komen lijkt mij..JeroenBijma schreef: ↑vr 13 sep 2024, 09:05Je hoeft niet bang te zijn Johnny dat ik een artikel ga maken op basis van de reacties hier. Ik kan je wel mededelen dat ik gisteren van veel mensen berichten heb gekregen die het volledig eens zijn met het artikel. Ook van mensen binnen NEC. Dus het is wel degelijk een onderwerp, getuige ook dat ESPN over mijn artikel begint. Volgens mij begrijp jij het gewoon niet goed. Niemand vindt die ene speler inderdaad een gek idee. Ik ook niet. Maar daar gaat het verhaal helemaal niet over. Het verhaal gaat over dat NEC overweegt om structureel samen te werken met Saoedi-Arabie. En ja, het is nog niet definitief, maar alleen de gedachte al roept vragen op. Het betekent dat NEC bij voorhand niet zo veel problemen heeft met de gevoeligheden die daarbij komen kijken. Want anders denk je niet eens hierover na als club. Een van mijn taken als journalist is om zoiets te signaleren en er iets mee te doen. Dan kan jij het wel weer hebben over Jeroentje Paniek dit en dat, maar ik doe gewoon mijn werk.Johnny schreef: ↑vr 13 sep 2024, 05:21Maar wel allemaal lekker met de Etihad's, Emirates, Saudi, Qatar, etc. gaan vliegen omdat ze veel goedkoper zijn. Lekker een.paar dagen naar Dubai waar vrouwen en Pakistanen/Indiërs als derderangs burgers worden beschouwd en behandeld.
Wat winnen wij ermee? Dat huurspelertje is in dit licht eigenlijk ook al vreemd. Die is hier niet om zijn kwaliteiten, dus heeft het een andere reden. Dus ook die huur is wel degelijk discutabel en zou je in mijn ogen niet moeten doen.
Daarmee zeg ik niks over de cultuur in dat land, of onze westerse waarden. Ik vind alleen een voetbalclub niet het instituut om politiek te bedrijven, en wel een instituut dat politiek gezien moet luisteren naar de publieke opinie.
Gewoon niet doen.... simpelweg niet doen.
Net ff rood-groen-zwart zitten luisteren: dit begint echt een heerlijke podcast te worden.
-
- Contacteer:
Met "Polleke" noem je zelf al een hele mooie mogelijke rubriek.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
Maar wel eens: echt een enorme vooruitgang, ga vooral zo door.
- Legendario
- Contacteer:
De prijsvraag kan beter. Deze week was de oplossing van vorige week er niet, vorige week werd die gegeven als: de oplossing was van Beukering. Het is wel zo leuk om dan het fragment terug te horen.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
Maar goed, zolang dit de verbeterpunten zijn, kun je wel stellen dat het goed is. Ik vind het ook steeds beter worden!
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- jackkreta
- Contacteer:
Je bedoelt de rubriek “Met Polleke”?TT schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:55Met "Polleke" noem je zelf al een hele mooie mogelijke rubriek.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
Maar wel eens: echt een enorme vooruitgang, ga vooral zo door.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Rubriekjes hoeven van mij niet hoor. Gerry is een prima presentator die de juiste toon aanslaat. Jan Peters heeft een prima sterke mening met onderbouwing en het gaat zelden over Jan Peters Gerry doet ook niet aan heldenverering. En ik heb het idee dat er ook een betere klik van Jan is met jou, want jij praat ineens 100-uit met een eigen mening.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
De tips heb ik al eens gegeven:
- Carlos een keer uitnodigen (over transfer beleid, terugblik en vooruit kijken)
- Wilco een keer uitnodigen over stadion dossier, gevoeligheid die bestaat betreffende samenwerking met Saoedi-Arabie, hoe de financiën ervoor staan, misschien een keer vrouwenvoetbal vragen.
- Mogelijk een keer iemand van Jarda Podcast uitnodigen, zodat ook 'de supporter' een keer aan tafel zit.
Maar de kern is goed nu, de basis is goed. Dus dit soort afleveringen kunnen dan 'specials' zijn en mogen dan ook wat langer... zeker met Wilco moet je wel een paar minuutjes extra reserveren.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Eens, fijne podcast zo. Goede inhoudelijke bijdrages en prima gemodereerd door Gerry
- Legendario
- Contacteer:
- "Praat mee, over het stadiondossier" met Polleke natuurlijk.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
- "Dat ziet zelfs een meisje" waarin mschr uitlegt hoe het is om wedstrijden achterstevoren te bekijken.
- "De Technisch Directeur in mineur" waarin ptzpktp uit superbetrouwbare bron de laatste geruchten over nieuwe spelers doorneemt, waardoor onze TD dieper in de buidel moet tasten.
- "Ontdek je Sjekje", Sjek presenteert de beste uitgaanstips voor Amsterdam.
- "Is-tiel het of is-tiel het niet?", waarin we wekelijks kijken of Polleke nou wel of niet Tiel is.
- "Die frikandel lust ik wel", jbnmgn geeft recensies over droge frikandellen.
- "Een eigen huis, een plek onder de zon", over huisjesmelken op Ameland, Amsterdam en Kreta.
- "Wat eten we vandaag?", met ronnyguitar natuurlijk.
Denk je dat je hier iets mee kunt?
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Legendario schreef: ↑do 19 sep 2024, 00:21- "Praat mee, over het stadiondossier" met Polleke natuurlijk.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
- "Dat ziet zelfs een meisje" waarin mschr uitlegt hoe het is om wedstrijden achterstevoren te bekijken.
- "De Technisch Directeur in mineur" waarin ptzpktp uit superbetrouwbare bron de laatste geruchten over nieuwe spelers doorneemt, waardoor onze TD dieper in de buidel moet tasten.
- "Is-tiel het of is-tiel het niet?", waarin we wekelijks kijken of Polleke nou wel of niet Tiel is.
- "Een eigen huis, een plek onder de zon", over huisjesmelken op Ameland, Amsterdam en Kreta.
Die luistercijfers gieren door’t plafond!
Ik mis een babes-discussie met Vak Oost. Hij zou bijvoorbeeld elke week een spelersvrouw kunnen beoordelen.Legendario schreef: ↑do 19 sep 2024, 00:21- "Praat mee, over het stadiondossier" met Polleke natuurlijk.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
Legendario schreef: ↑do 19 sep 2024, 00:21- "Praat mee, over het stadiondossier" met Polleke natuurlijk.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
- Justian
- Moderator
- Contacteer:
N.E.C. Nijmegen
- jackkreta
- Contacteer:
Ik ben beschikbaar tegen reiskosten vergoeding.Legendario schreef: ↑do 19 sep 2024, 00:21- "Praat mee, over het stadiondossier" met Polleke natuurlijk.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
TT schreef: ↑do 19 sep 2024, 07:48Ik mis een babes-discussie met Vak Oost. Hij zou bijvoorbeeld elke week een spelersvrouw kunnen beoordelen.Legendario schreef: ↑do 19 sep 2024, 00:21- "Praat mee, over het stadiondossier" met Polleke natuurlijk.JeroenBijma schreef: ↑wo 18 sep 2024, 11:52Bedankt Polleke, leuk om te horen. Mocht iemand nog tips voor leuke rubriekjes ofzo hebben, dan hoor ik het graag. Wellicht zit er een leuke suggestie tussen.
Alles komt goed !!