Nog zo eentje…lekker conclusies trekken om je deugpuntjes mee te pakken.Pol schreef: ↑za 11 nov 2023, 12:11Uiteindelijk wel. Als ze een hele matige mannelijke analyst - waarvan de NOS er voldoende heeft - hadden toegevoegd, was het geen probleem geweest.Ayub schreef: ↑za 11 nov 2023, 08:30NOS DeugshowDe Kletskop schreef: ↑za 11 nov 2023, 07:38De koningin van de open deuren. Krankzinnig deze NOS Deugshow.Ayub schreef: ↑vr 10 nov 2023, 15:44Ik kijk eigenlijk zelden, maar Stentler is wel een goede analist toch? Beter dan dat ze er zo'n van Hooijdonk of vd Vaart neer hadden gezet.bertje schreef: ↑vr 10 nov 2023, 14:37https://nos.nl/artikel/2497336-nos-vern ... ondagavond Oké, nooit meer studio sport op zondag om 19.00 dus. Wordt inderdaad tijd om een van de zenders te schrappen als dit de initiatieven zijn..![]()
Opnemen en doorspoelen. Met een stuk in m’n reet met de bord op schoot studio sport kijken zal niet meer t zelfde zijn.![]()
Dus je bent boos, niet omdat ze een analist toevoegen maar omdat het een vrouw is?
Studio Voetbal
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Studio Voetbal
- jackkreta
- Contacteer:
Pol schreef: ↑za 11 nov 2023, 12:11Uiteindelijk wel. Als ze een hele matige mannelijke analyst - waarvan de NOS er voldoende heeft - hadden toegevoegd, was het geen probleem geweest.Ayub schreef: ↑za 11 nov 2023, 08:30NOS DeugshowDe Kletskop schreef: ↑za 11 nov 2023, 07:38De koningin van de open deuren. Krankzinnig deze NOS Deugshow.Ayub schreef: ↑vr 10 nov 2023, 15:44Ik kijk eigenlijk zelden, maar Stentler is wel een goede analist toch? Beter dan dat ze er zo'n van Hooijdonk of vd Vaart neer hadden gezet.bertje schreef: ↑vr 10 nov 2023, 14:37https://nos.nl/artikel/2497336-nos-vern ... ondagavond Oké, nooit meer studio sport op zondag om 19.00 dus. Wordt inderdaad tijd om een van de zenders te schrappen als dit de initiatieven zijn..![]()
Opnemen en doorspoelen. Met een stuk in m’n reet met de bord op schoot studio sport kijken zal niet meer t zelfde zijn.![]()
Dus je bent boos, niet omdat ze een analist toevoegen maar omdat het een vrouw is?

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Kan me niet heugen dat ik voor het laatst hierna gekeken heb. Kijk eigenlijk altijd ESPN. Vind de sfeer daar ook beter, neutraliteit ook.
Maar wat is de conclusie dan? Je benoemt niet dat je het vervelend vindt dat er een analyst komt of dat de analyst niet goed genoeg is, maar je noemt het een deugshow. Dan is de vrouw toch het probleem?De Kletskop schreef: ↑zo 12 nov 2023, 09:14Nog zo eentje…lekker conclusies trekken om je deugpuntjes mee te pakken.Pol schreef: ↑za 11 nov 2023, 12:11Uiteindelijk wel. Als ze een hele matige mannelijke analyst - waarvan de NOS er voldoende heeft - hadden toegevoegd, was het geen probleem geweest.Ayub schreef: ↑za 11 nov 2023, 08:30NOS DeugshowDe Kletskop schreef: ↑za 11 nov 2023, 07:38De koningin van de open deuren. Krankzinnig deze NOS Deugshow.Ayub schreef: ↑vr 10 nov 2023, 15:44Ik kijk eigenlijk zelden, maar Stentler is wel een goede analist toch? Beter dan dat ze er zo'n van Hooijdonk of vd Vaart neer hadden gezet.bertje schreef: ↑vr 10 nov 2023, 14:37https://nos.nl/artikel/2497336-nos-vern ... ondagavond Oké, nooit meer studio sport op zondag om 19.00 dus. Wordt inderdaad tijd om een van de zenders te schrappen als dit de initiatieven zijn..![]()
- De Kletskop
- Contacteer:
Pol schreef: ↑ma 13 nov 2023, 09:23Maar wat is de conclusie dan? Je benoemt niet dat je het vervelend vindt dat er een analyst komt of dat de analyst niet goed genoeg is, maar je noemt het een deugshow. Dan is de vrouw toch het probleem?De Kletskop schreef: ↑zo 12 nov 2023, 09:14Nog zo eentje…lekker conclusies trekken om je deugpuntjes mee te pakken.Pol schreef: ↑za 11 nov 2023, 12:11Uiteindelijk wel. Als ze een hele matige mannelijke analyst - waarvan de NOS er voldoende heeft - hadden toegevoegd, was het geen probleem geweest.Ayub schreef: ↑za 11 nov 2023, 08:30NOS DeugshowDe Kletskop schreef: ↑za 11 nov 2023, 07:38De koningin van de open deuren. Krankzinnig deze NOS Deugshow.
En het is inderdaad een deugshow, want Stentler zit er niet vanwege haar kennis, maar omdat ze een vrouw is. Exact de reden waarom ze ook altijd bij Studio Voetbal zit.De Kletskop schreef: ↑zo 12 nov 2023, 09:14Omdat ze een analist toevoegen, waar ik niet op zit te wachten. Als ik dat wil zijn kijk ik wel naar voetbal praatprogrammas . En vervolgens ook dat het Stentler is de bij Studio Voetbal heeft bewezen alleen maar open deuren in te trappen. VdVaart en vHooijdonk zie je zich ook altijd ergeren.
Het lijkt me een erg aardige meid trouwens.
Wat een verschil blijft het met match of the day en wat de nos maakt of ook eigenlijk VI. Professionele analyses door kenners van hoog niveau tegenover domme open deuren intrappen hier in NL
Er moet nog wel wat gesleuteld worden aan het format. Stentler die als een weervrouw korte opmerkingen plaatst na de wedstrijdbeelden is niet optimaal. Wat is er mis met 2 stoelen en een tafel en wekelijks 2 clubs of spelers eruit lichten en wedstrijdsituaties bespreken?
Dat het ten koste gaat van de samenvattingen die nu vaak al karig zijn (al helemaal als je buiten de top 3 zit).mschr schreef: ↑ma 13 nov 2023, 09:59Er moet nog wel wat gesleuteld worden aan het format. Stentler die als een weervrouw korte opmerkingen plaatst na de wedstrijdbeelden is niet optimaal. Wat is er mis met 2 stoelen en een tafel en wekelijks 2 clubs of spelers eruit lichten en wedstrijdsituaties bespreken?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Jamaar, Studio Sport is vol met nietszeggende interviews. Stop die interviews en meer analyses over een Mattsson bijvoorbeeld.bertje schreef: ↑ma 13 nov 2023, 10:21Dat het ten koste gaat van de samenvattingen die nu vaak al karig zijn (al helemaal als je buiten de top 3 zit).mschr schreef: ↑ma 13 nov 2023, 09:59Er moet nog wel wat gesleuteld worden aan het format. Stentler die als een weervrouw korte opmerkingen plaatst na de wedstrijdbeelden is niet optimaal. Wat is er mis met 2 stoelen en een tafel en wekelijks 2 clubs of spelers eruit lichten en wedstrijdsituaties bespreken?
Geleuter over het geleuter over voetbal.
Tsja.
Kijk er sowieso nooit naar, als ik ergens een hekel aan heb is het wel kijken naar gepraat over voetbal.
Podcasts snap ik ook niet, kost veel te veel tijd.
Lees er liever een kort stukje over als daar nog wat noemenswaardigs uit komt.
Tsja.
Kijk er sowieso nooit naar, als ik ergens een hekel aan heb is het wel kijken naar gepraat over voetbal.
Podcasts snap ik ook niet, kost veel te veel tijd.
Lees er liever een kort stukje over als daar nog wat noemenswaardigs uit komt.
Sinds Tom Egberts er niet meer bij is, is het toch allemaal wat minder opwindend in de studio van NOS Studio Sport.
Je kan er wel een lesbienne of publiek bij zetten, maar dat haalt het natuurlijk niet bij vieze gluiperige vakmannen zoals Tom,
of uit een grijzer verleden een Smeets of een Tan.
Dat zij destijds avances naar vrouwen op de werkvloer maakten en dat ongepast toepasten keur ik 100% af,
maar had tenminste OOK voor de kijkers naar een passende oplossing gezocht.
Had die arme vrouwen bijgestaan met raad en daad en overgecompenseerd met loon zonder werk tot aan hun 68e.
Had Tom, Smeets en Tan wekelijks naar de hoeren laten gaan, of als dat niet meer binnen het budget paste, een masturbator met zuigfunctie cadeau gedaan.
Deze mannen konden namelijk wel een gesprek voeren zonder dat je het idee had dat je naar je buurman op een verjaardagsfeest aan het luisteren was zoals nu bij Sjoerd en Gert het geval is.
Tegenwoordig is het enigste hoogtepunt van een zondag Studio Sport, het 4 seconden durende stemgeluid van good-old Hugo Walker
in een onbeduidende quizvraag rond 22:55 uur.
Ik vermoed dat we op dit moment naar het slechtste Studio Sport team ooit zitten te kijken.
Je kan er wel een lesbienne of publiek bij zetten, maar dat haalt het natuurlijk niet bij vieze gluiperige vakmannen zoals Tom,
Dat zij destijds avances naar vrouwen op de werkvloer maakten en dat ongepast toepasten keur ik 100% af,
Had die arme vrouwen bijgestaan met raad en daad en overgecompenseerd met loon zonder werk tot aan hun 68e.
Had Tom, Smeets en Tan wekelijks naar de hoeren laten gaan, of als dat niet meer binnen het budget paste, een masturbator met zuigfunctie cadeau gedaan.
Deze mannen konden namelijk wel een gesprek voeren zonder dat je het idee had dat je naar je buurman op een verjaardagsfeest aan het luisteren was zoals nu bij Sjoerd en Gert het geval is.
Tegenwoordig is het enigste hoogtepunt van een zondag Studio Sport, het 4 seconden durende stemgeluid van good-old Hugo Walker
Ik vermoed dat we op dit moment naar het slechtste Studio Sport team ooit zitten te kijken.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Jeffry74 schreef: ↑ma 13 nov 2023, 11:48Sinds Tom Egberts er niet meer bij is, is het toch allemaal wat minder opwindend in de studio van NOS Studio Sport.

Wat een heerlijk column-waardig stuk
- De Kletskop
- Contacteer:
Nou ik heb Tom Egberts ook altijd een oersaaie presentator gevonden hoor. Bij studio voetbal al helemaal.
Het is een oersaai programma. Overigens sta ik echt perplex over hoe die Ibrahim Afellay eruit ziet. Die gast is 37 jaar. Hij ziet eruit als begin 20. Waarom heb ik dat niet?De Kletskop schreef: ↑ma 13 nov 2023, 12:28Nou ik heb Tom Egberts ook altijd een oersaaie presentator gevonden hoor. Bij studio voetbal al helemaal.
- jackkreta
- Contacteer:
Misschien zucht je teveel?Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 13:04Het is een oersaai programma. Overigens sta ik echt perplex over hoe die Ibrahim Afellay eruit ziet. Die gast is 37 jaar. Hij ziet eruit als begin 20. Waarom heb ik dat niet?De Kletskop schreef: ↑ma 13 nov 2023, 12:28Nou ik heb Tom Egberts ook altijd een oersaaie presentator gevonden hoor. Bij studio voetbal al helemaal.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Dat zou zeker kunnen.jackkreta schreef: ↑ma 13 nov 2023, 14:44Misschien zucht je teveel?Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 13:04Het is een oersaai programma. Overigens sta ik echt perplex over hoe die Ibrahim Afellay eruit ziet. Die gast is 37 jaar. Hij ziet eruit als begin 20. Waarom heb ik dat niet?De Kletskop schreef: ↑ma 13 nov 2023, 12:28Nou ik heb Tom Egberts ook altijd een oersaaie presentator gevonden hoor. Bij studio voetbal al helemaal.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Er zitten ook nadelen aan....hij mag niet gokken en moet overal z'n ID laten zien als ie een biertje bestelt.Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 13:04Het is een oersaai programma. Overigens sta ik echt perplex over hoe die Ibrahim Afellay eruit ziet. Die gast is 37 jaar. Hij ziet eruit als begin 20. Waarom heb ik dat niet?De Kletskop schreef: ↑ma 13 nov 2023, 12:28Nou ik heb Tom Egberts ook altijd een oersaaie presentator gevonden hoor. Bij studio voetbal al helemaal.
When Wilco talks, people listen!
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
jackkreta schreef: ↑ma 13 nov 2023, 14:44Misschien zucht je teveel?Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 13:04Het is een oersaai programma. Overigens sta ik echt perplex over hoe die Ibrahim Afellay eruit ziet. Die gast is 37 jaar. Hij ziet eruit als begin 20. Waarom heb ik dat niet?De Kletskop schreef: ↑ma 13 nov 2023, 12:28Nou ik heb Tom Egberts ook altijd een oersaaie presentator gevonden hoor. Bij studio voetbal al helemaal.

-
- Contacteer:
Wat is eigenlijk het nut van het publiek bij Studio Voetbal? Wordt ook totaal nergens bij betrokken..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nou, dan kunnen ze een bal het publiek in gooien.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- Bottendaal
- Contacteer:
Omdat jij geen 37 bent…Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 13:04Het is een oersaai programma. Overigens sta ik echt perplex over hoe die Ibrahim Afellay eruit ziet. Die gast is 37 jaar. Hij ziet eruit als begin 20. Waarom heb ik dat niet?De Kletskop schreef: ↑ma 13 nov 2023, 12:28Nou ik heb Tom Egberts ook altijd een oersaaie presentator gevonden hoor. Bij studio voetbal al helemaal.
Dat is een feitBottendaal schreef: ↑ma 13 nov 2023, 19:06Omdat jij geen 37 bent…Polleke schreef: ↑ma 13 nov 2023, 13:04Het is een oersaai programma. Overigens sta ik echt perplex over hoe die Ibrahim Afellay eruit ziet. Die gast is 37 jaar. Hij ziet eruit als begin 20. Waarom heb ik dat niet?De Kletskop schreef: ↑ma 13 nov 2023, 12:28Nou ik heb Tom Egberts ook altijd een oersaaie presentator gevonden hoor. Bij studio voetbal al helemaal.

Naja, ze proberen echt wel aandacht te geven aan 'de kleintjes'. Wanneer is dat voor het laats bij de NOS gebeurd?