ESPN Sports Eredivisie

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Bottendaal
Contacteer:

Re: ESPN Sports Eredivisie

Bericht door Bottendaal »

Verdomme zeg, wordt hier gewoon een jongen onder de rook van de Goffert vandaan geplukt, en geronseld als ajax supporters.

En dat alles gewoon op ESPN…

Jules
Contacteer:

Bericht door Jules »

Televisie-aanbieders overbieden ESPN in strijd om rechten eredivisie

Een alliantie van televisie-aanbieders KPN, VodafoneZiggo, T-Mobile en Delta heeft sportzender ESPN overboden om de eredivisierechten in handen te krijgen. Dat melden De Telegraaf en VI. Het bod van de kabelaars om wedstrijden live uit te zenden zou de Eredivisieclubs jaarlijks ruim 200 miljoen euro opleveren. Over een contractperiode van tien jaar (2025-2035) zou een bedrag van ruim 2 miljard euro verdeeld kunnen worden.

https://nos.nl/artikel/2472876-televisi ... eredivisie

Johnny
Contacteer:

Bericht door Johnny »

ESPN is een echte sportzender met extra reportages, extra uitzendingen, specials, etc. Ook doordeweeks.
Viaplay is een evenementen zender, alleen het event is belangrijk met een korte inleiding en nabeschouwing erbij. Viaplay is totaal geen sportzender, geen gevoel voor wat een F1/voetballiefhebber wil zien.
Als die vier hetzelfde als Viaplay voor ogen hebben dan laat maar zitten. ESPN doet het prima als sportzender.

derk2
Contacteer:

Bericht door derk2 »

Johnny schreef:
wo 26 apr 2023, 14:24
ESPN is een echte sportzender met extra reportages, extra uitzendingen, specials, etc. Ook doordeweeks.
Viaplay is een evenementen zender, alleen het event is belangrijk met een korte inleiding en nabeschouwing erbij. Viaplay is totaal geen sportzender, geen gevoel voor wat een F1/voetballiefhebber wil zien.
Als die vier hetzelfde als Viaplay voor ogen hebben dan laat maar zitten. ESPN doet het prima als sportzender.
:withstupid: Eigenlijk geen probleem mee, al die vreselijk overbodige en langdradige voor= en nabeschouwingen, hoef ik persoonlijk, niet zo nodig.

En als we dan op die manier ook verlost worden van een aantal van die presentatoren, maar die zullen wel aanbiedingen krijgen ben ik bang, is het een win-winsituatie. Goh een uitzending zonder Jan-Joost van Gangelen en die Fresia, zou toch wel wat zijn

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

derk2 schreef:
wo 26 apr 2023, 15:16
Johnny schreef:
wo 26 apr 2023, 14:24
:withstupid: Eigenlijk geen probleem mee, al die vreselijk overbodige en langdradige voor= en nabeschouwingen, hoef ik persoonlijk, niet zo nodig.

En als we dan op die manier ook verlost worden van een aantal van die presentatoren, maar die zullen wel aanbiedingen krijgen ben ik bang, is het een win-winsituatie. Goh een uitzending zonder Jan-Joost van Gangelen en die Fresia, zou toch wel wat zijn
Maar zit jij te wachten op beschouwingen van Frank de Boer en Jaap Stam? Ik niet dus.

Plaats reactie