Kranten algemeen

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door TT »

Legendario schreef:
ma 31 mei 2021, 13:25
hoMer schreef:
ma 31 mei 2021, 09:47
mschr schreef:
ma 31 mei 2021, 00:02
Curva schreef:
zo 30 mei 2021, 22:19
Bottendaal schreef:
zo 30 mei 2021, 21:43
Curva schreef:
zo 30 mei 2021, 21:20


Heeft Stedelijk gym in Nijmegen gedaan dus misschien sprake van een klassieke nuilerd?
Een vriendelijk stuk is het in ieder geval niet!
Ik bedoelde ook dat die schrijver misschien een klassieke nijmeegse nuilerd is en altijd afgeeft op wat m eigenlijk lief is...je weet maar nooit
Joost is van huis uit NEC-supporter. Mede-auteur van Hillemuil NECs en ooit in het stadion aangezien voor een nieuwe speler omdat hij een pak droeg. Joost is de Johan Derksen onder de NEC-supporters.
Dat boek schreef Joost met misschien wel de meest geliefde forummer van allemaal.
Is het Michel Gunsing of Bram Verweij die hier meeforumt?
Ik had als stagiair bij De Brug en de Zondagskrant destijds zelfs de eer om Mschr en Michel Gunsing bij café Samson te interviewen over hun boek! Hoogtepunt aan het begin van mijn carrière....

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door Pol »

TT schreef:
ma 31 mei 2021, 14:28
Legendario schreef:
ma 31 mei 2021, 13:25
hoMer schreef:
ma 31 mei 2021, 09:47
mschr schreef:
ma 31 mei 2021, 00:02
Curva schreef:
zo 30 mei 2021, 22:19
Bottendaal schreef:
zo 30 mei 2021, 21:43


Een vriendelijk stuk is het in ieder geval niet!
Ik bedoelde ook dat die schrijver misschien een klassieke nijmeegse nuilerd is en altijd afgeeft op wat m eigenlijk lief is...je weet maar nooit
Joost is van huis uit NEC-supporter. Mede-auteur van Hillemuil NECs en ooit in het stadion aangezien voor een nieuwe speler omdat hij een pak droeg. Joost is de Johan Derksen onder de NEC-supporters.
Dat boek schreef Joost met misschien wel de meest geliefde forummer van allemaal.
Is het Michel Gunsing of Bram Verweij die hier meeforumt?
Ik had als stagiair bij De Brug en de Zondagskrant destijds zelfs de eer om Mschr en Michel Gunsing bij café Samson te interviewen over hun boek! Hoogtepunt aan het begin van mijn carrière....
Cafe Samson? Daar zijn de heren toch helemaal niet op hun plek?

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door H-Zenkamp »

Televaag vandaag:
Drie gepromoveerde clubs gooien hoge ogen in de Eredivisie

De drie gepromoveerde clubs maken dit seizoen veel indruk in de Eredivisie. Met een zevende (NEC), achtste (SC Cambuur) en tiende plaats (Go Ahead Eagles) presteren de drie nieuwkomers boven verwachting. Het is uniek in de Eredivisie dat alle drie de nieuwe ploegen zich zo goed presenteren. In de afgelopen tien jaar is het maar één keer voorgekomen dat een gepromoveerde club meer punten pakte in de eerste twaalf duels. Ook toen betrof het NEC. Eén speler van NEC was zowel in het seizoen 2015/2016, toen NEC als gepromoveerde club zelfs 20 punten pakte in de eerste twaalf speelronden, als dit seizoen van de partij, al heeft hij in het huidige succesvolle jaar nog geen minuut gespeeld. Captain Rens van Eijden scheurde in de voorbereiding op het seizoen zijn kruisband en is sindsdien druk met zijn herstel. „Toen stonden we bij het begin van de tweede seizoenshelft zelfs vijfde. Uiteindelijk werden we dat seizoen tiende. Mooi dat NEC nu weer zo’n geweldige start heeft. Alles verloopt volgens plan, op het stadion na dan...”.

De ernstige blessure van de 33-jarige Van Eijden was ook een flinke streep door de rekening. De tegenvallende resultaten in oefenduels en het wegvallen van de belangrijke schakel zorgden voor pessimisme gedurende voorbereiding. Dat bleek ongegrond. „Je ziet dat er dan altijd weer andere jongens opstaan. Zo werkt het in een team. Het fijne aan een eerste seizoen in de Eredivisie is dat je zonder hoog verwachtingspatroon begint. Dat is fijn voetballen. Nu moeten we de lijn zien door te trekken”, aldus Van Eijden, die aan het einde van het seizoen nog een staartje hoopt mee te pikken. „Ik ga nog geen termijn plakken op mijn herstel, maar tot nu toe verloopt het voorspoedig.''
★★

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door mschr »

Wat een onzin! De resultaten vielen helemaal niet tegen in de voorbereiding. Winst op Heracles en RKC lieten zien dat NEC klaar was voor de eredivisie.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door jetipo »

Morgen blijkbaar een artikel in de Telegraaf.

In de Volendamse studio Mühren hebben burgemeester Bruls, Boekhoorn, Van Schaik en fotomodel Janneke Scherpenhuijzen 'Al mot ik krupen' ingezongen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zoete aardbei
Berichten: 7631
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door zoete aardbei »

jetipo schreef:
do 01 jun 2023, 21:18
Morgen blijkbaar een artikel in de Telegraaf.

In de Volendamse studio Mühren hebben burgemeester Bruls, Boekhoorn, Van Schaik en fotomodel Janneke Scherpenhuijzen 'Al mot ik krupen' ingezongen.
Ik hoop dat je je vergist in de datum,het is 1 juni en geen 1 april..

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door E.B »

jetipo schreef:
do 01 jun 2023, 21:18
Morgen blijkbaar een artikel in de Telegraaf.

In de Volendamse studio Mühren hebben burgemeester Bruls, Boekhoorn, Van Schaik en fotomodel Janneke Scherpenhuijzen 'Al mot ik krupen' ingezongen.
Dan hoop ik ook dat er foto is gemaakt in Volendams kledij.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door mschr »


Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door E.B »

mschr schreef:
do 01 jun 2023, 22:16
https://twitter.com/klopperroy/status/ ... 3HDaAj036w Knipping zal jaloers zijn.
Ik snap die grijns van Marcel wel. Janneke :hail:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door harold »

Belangrijker: waarom staan ze daar Al mot ik kruupe te zingen? Doorbraak in stadiondossier?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door jetipo »

zoete aardbei schreef:
do 01 jun 2023, 21:27
jetipo schreef:
do 01 jun 2023, 21:18
Morgen blijkbaar een artikel in de Telegraaf.

In de Volendamse studio Mühren hebben burgemeester Bruls, Boekhoorn, Van Schaik en fotomodel Janneke Scherpenhuijzen 'Al mot ik krupen' ingezongen.
Ik hoop dat je je vergist in de datum,het is 1 juni en geen 1 april..
:lol:

Ze blijken een lied te hebben opgenomen voor de Vierdaagse, maar de opbrengst gaat naar goede doelen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9479
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door E.B »

jetipo schreef:
vr 02 jun 2023, 08:26
zoete aardbei schreef:
do 01 jun 2023, 21:27
jetipo schreef:
do 01 jun 2023, 21:18
Morgen blijkbaar een artikel in de Telegraaf.

In de Volendamse studio Mühren hebben burgemeester Bruls, Boekhoorn, Van Schaik en fotomodel Janneke Scherpenhuijzen 'Al mot ik krupen' ingezongen.
Ik hoop dat je je vergist in de datum,het is 1 juni en geen 1 april..
:lol:

Ze blijken een lied te hebben opgenomen voor de Vierdaagse, maar de opbrengst gaat naar goede doelen.
Waarom dan de Telegraaf?

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Kranten algemeen

Bericht door Nummer 9 »

E.B schreef:
vr 02 jun 2023, 08:29
jetipo schreef:
vr 02 jun 2023, 08:26
zoete aardbei schreef:
do 01 jun 2023, 21:27
jetipo schreef:
do 01 jun 2023, 21:18
Morgen blijkbaar een artikel in de Telegraaf.

In de Volendamse studio Mühren hebben burgemeester Bruls, Boekhoorn, Van Schaik en fotomodel Janneke Scherpenhuijzen 'Al mot ik krupen' ingezongen.
Ik hoop dat je je vergist in de datum,het is 1 juni en geen 1 april..
:lol:

Ze blijken een lied te hebben opgenomen voor de Vierdaagse, maar de opbrengst gaat naar goede doelen.
Waarom dan de Telegraaf?
Omdat De Gelderlander zelfs dit primeurtje niet kunnen scoren. Die zijn veel te druk met zure stukjes over Cillessen en co te verzinnen.
いつでも戦える

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten