Volgens Ten Voorde waarschijnlijk wel Unnerstall en geen Hilgers.
play-offs: fc Twente tegen NEC
-
- Contacteer:
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Re: play-offs: fc Twente tegen NEC
Jammer dat die slapzak van een Lammers niet meedoet. Wat is het deze keer: ziek, zwak of misselijk?
When Wilco talks, people listen!
Mooi. Unnerstall is nogal van de ketsers de laatste tijd.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 mei 2025, 16:42Volgens Ten Voorde waarschijnlijk wel Unnerstall en geen Hilgers.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Eigenlijk is die 1e wedstrijd (AZ-Heerenveen) bijna net zo belangrijk voor onze Europese kansen als onze wedstrijd.
When Wilco talks, people listen!
Het is een echte Meijer wedstrijd dit.... ik vraag voor het eerst in mijn historie geen aanvallend voetbal. Gewoon stabiliteit en een goaltje vind ik prima.
TT schreef: ↑wo 21 mei 2025, 20:20Mooi. Unnerstall is nogal van de ketsers de laatste tijd.zoete aardbei schreef: ↑wo 21 mei 2025, 16:42Volgens Ten Voorde waarschijnlijk wel Unnerstall en geen Hilgers.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- van Rijswijk
- Contacteer:
Polleke schreef: ↑wo 21 mei 2025, 23:19We gaan deze winnen: 100%

Held!
Ik ben geen Twentesporter, zeg. Een gelijkspel is een gelijkspel.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Door onze drie overwinningen op rij en omdat Twente een nachtkaars lijkt denkt iedereen, incl vele Twente supporters, dat wij gaan winnen. Dan moet het haast wel mis gaan.
Van der Eijk heeft nog wel wat goed te maken met ons. Hier sloeg hij overduidelijk Ouaissa bijna het licht uit de ogen:

Dat gevoel speelt bij mij ook steeds meer op. Maargoed, ook prima. Twente en AZ zijn natuurlijk ook gewoon een stuk beter.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Anderhalve week terug dacht niemand dat we dit nog zouden spelen, we hebben niks te verliezen.
Twente moet het seizoen redden, en in die positie maken we kans.
Gaan we eraf is er niks aan de hand.
Twente moet het seizoen redden, en in die positie maken we kans.
Gaan we eraf is er niks aan de hand.
Laatst gewijzigd door pjottr op do 22 mei 2025, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
precies....niks te verliezen dus lekker vrij-uit voetballen
-
- Contacteer:
Precies! Ik hoop daarom op een open wedstrijd! Niks te verliezen deze wedstrijd is puur bonus dus alle schroom weg en twente overrompelen met flair, lef en bravour. Als we achteruit gaan lopen is het klaar. Je zag dat ajax met een matig elftal ook de druk op twente hield en daardoor zelf nauwelijks in de problemen kwam.
-
- Contacteer:
dat gaat helemaal niet gebeuren en dat weet jij ook.Ik verwacht vooral een stormloop van Twente.Als die het lef en het vertrouwen hebben om ons vast te zetten wordt het een heel lastig verhaal.FC Hilversum schreef: ↑do 22 mei 2025, 10:26Precies! Ik hoop daarom op een open wedstrijd! Niks te verliezen deze wedstrijd is puur bonus dus alle schroom weg en twente overrompelen met flair, lef en bravour. Als we achteruit gaan lopen is het klaar. Je zag dat ajax met een matig elftal ook de druk op twente hield en daardoor zelf nauwelijks in de problemen kwam.
Als he 2de wordt ben je niet per definitie matig.FC Hilversum schreef: ↑do 22 mei 2025, 10:26Precies! Ik hoop daarom op een open wedstrijd! Niks te verliezen deze wedstrijd is puur bonus dus alle schroom weg en twente overrompelen met flair, lef en bravour. Als we achteruit gaan lopen is het klaar. Je zag dat ajax met een matig elftal ook de druk op twente hield en daardoor zelf nauwelijks in de problemen kwam.
Alles komt goed !!
Gaat natuurlijk niet gebeuren Daar hebben we de kwaliteit ook helemaal niet voor,FC Hilversum schreef: ↑do 22 mei 2025, 10:26Precies! Ik hoop daarom op een open wedstrijd! Niks te verliezen deze wedstrijd is puur bonus dus alle schroom weg en twente overrompelen met flair, lef en bravour. Als we achteruit gaan lopen is het klaar. Je zag dat ajax met een matig elftal ook de druk op twente hield en daardoor zelf nauwelijks in de problemen kwam.
Afwachten en in de omschakeling eruit,
Hopen dat Twente niet snel scoort
Het blijft toch je club.
karlo schreef: ↑do 22 mei 2025, 12:20Gaat natuurlijk niet gebeuren Daar hebben we de kwaliteit ook helemaal niet voor,FC Hilversum schreef: ↑do 22 mei 2025, 10:26Precies! Ik hoop daarom op een open wedstrijd! Niks te verliezen deze wedstrijd is puur bonus dus alle schroom weg en twente overrompelen met flair, lef en bravour. Als we achteruit gaan lopen is het klaar. Je zag dat ajax met een matig elftal ook de druk op twente hield en daardoor zelf nauwelijks in de problemen kwam.

Toch geen Ünnerstal waarschijnlijk..zoete aardbei schreef: ↑wo 21 mei 2025, 16:42Volgens Ten Voorde waarschijnlijk wel Unnerstall en geen Hilgers.
jammer, die had ik er in zijn vorm van de laatste weken toch graag bij gehad.bertje schreef: ↑do 22 mei 2025, 13:40Toch geen Ünnerstal waarschijnlijk..zoete aardbei schreef: ↑wo 21 mei 2025, 16:42Volgens Ten Voorde waarschijnlijk wel Unnerstall en geen Hilgers.

Hopen op een ManU - Spurs scenario, waarin wij Spurs zijn.karlo schreef: ↑do 22 mei 2025, 12:20Gaat natuurlijk niet gebeuren Daar hebben we de kwaliteit ook helemaal niet voor,FC Hilversum schreef: ↑do 22 mei 2025, 10:26Precies! Ik hoop daarom op een open wedstrijd! Niks te verliezen deze wedstrijd is puur bonus dus alle schroom weg en twente overrompelen met flair, lef en bravour. Als we achteruit gaan lopen is het klaar. Je zag dat ajax met een matig elftal ook de druk op twente hield en daardoor zelf nauwelijks in de problemen kwam.