N.E.C. Nijmegen tegen N.A.C. Breda
Re: N.E.C. Nijmegen tegen N.A.C. Breda
Als we 10e worden kunnen we playoffs in want Fortuna heeft geen licentie aangevraagd 

2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
-
- Contacteer:
Er zijn nog meerdere clubs die Fortuna voorbij kunnen, dus alles tussen ons moet nog 1 x verliezen en wij 2x winnen.
Alleen als wij 10e worden en Fortuna blijft 9e dan gaat die vlieger op
Alles tussen ons moet 1 x gelijkspelen (wat gezien de programma's waarschijnlijk wel gebeurt) en wij 2 x winnen, want het verschil tussen ons en de ploegen ertussen is maar 1 punt (en we hebben een beter doelsaldo, dat zou ook nog belangrijk kunnen worden)Wijchenunited schreef: ↑di 13 mei 2025, 12:35Er zijn nog meerdere clubs die Fortuna voorbij kunnen, dus alles tussen ons moet nog 1 x verliezen en wij 2x winnen.
Laatst gewijzigd door hoMer op di 13 mei 2025, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar doet hoMer dus niet aan mee
Of morgen gewoon winnen, hebben we aan een puntje in Almelo genoeg (mits de andere 3 verliezen natuurlijk) :)
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik ben afgelopen zaterdag bij Fortuna - NAC geweest. Een vrij kleurloze wedstrijd, waarbij NAC liet zien er echt helemaal niks van te kunnen. Wat een waardeloos elftal is dat zeg. Er zaten een stuk of 30 van die tokkies uit Breda op de tribune aan de lange zijde. Dan weet je dat het mis gaat. In de rust heeft dat groepje onder begeleiding van de ME het stadion verlaten.
Als NEC ook maar een beetje niveau haalt, winnen we van NAC. Op zeker!
In bezit van TC3 en VT2. 

Net als van Almere & Willem 2 bedoel je 

Ik heb een paar keer Business gezeten, daar is het iig prima vertoeven en dat over en weer zingen daar is wel gaaf als je daar dan precies tussen zit. Ik heb verder ook geen nare ervaringen met die supporters. Maar borstklopperij is ze niet vreemd, dat is wel een beetje schraal, daar ben ik het wel mee eens.Vannuilekumphuile schreef: ↑di 13 mei 2025, 12:15Geef ik maar een beetje tegengeluid. Fantastisch trouw publiek over het algemeen, mooie voorzieningen voor de borrel na de wedstrijd en bovendien is Breda een hele mooie stad. Des te treuriger vond ik de wijze waarop we in de finale werden ontvangen. Alleen maar rellen en chaos, al dan niet veroorzaakt door beperkte toegang in Corona tijd. Ook daarvoor in play offs onterecht door hen uitgeschakeld. Enfin, dat ligt achter ons. Breda verdient ook gewoon een eredivisie club. Beladen vind ik het niet. Sentiment over de bekerfinale ligt zo lang achter ons, dat hebben we ook niet bij Roda. Deze pot doet er nu wel serieus toe, zeker gelet op het feit dat Fortuna ook al is uitgesloten van Europees voetbal. We moeten er gewoon in geloven, erg veel zin in om het seizoen alsnog kleur te geven.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Kijk,je kan wel kritisch op ze zijn over dat gedweep met NAC is Breda .Daar word ik ook weleens moe van.
Maar ik ken maar weinig clubs die zo massaal hun afkeer lieten blijken van het hele City verhaal.
En wat uiteindelijk resulteerde in het afblazen van de gehele verkoop.
Ik vraag mij af of dat hier ook gebeurd zou zijn.
Een totaal verdeelde supportersschare, of het nu gaat om de trainerspositie ,ontslagen ,het stadiondossier.
Het ontbreken van een echte harde kern.
Zouden wij ook zo gereageerd hebben als in Breda?
Zouden wij ,net als bij Roda,een eigenaar als de La Vega eruit gebonjourd hebben?
Behalve Vitesse heb ik verder niet zo'n hekel aan andere clubs.
Laten we eerst maar eens kritisch naar onszelf kijken,er zijn genoeg verbeterpunten.
Maar ik ken maar weinig clubs die zo massaal hun afkeer lieten blijken van het hele City verhaal.
Een totaal verdeelde supportersschare, of het nu gaat om de trainerspositie ,ontslagen ,het stadiondossier.
Zouden wij ,net als bij Roda,een eigenaar als de La Vega eruit gebonjourd hebben?
Laten we eerst maar eens kritisch naar onszelf kijken,er zijn genoeg verbeterpunten.
De trainerspositie en het stadiondossier zijn van een totaal andere aard dan een overname. Natuurlijk zou bij een dubieuze overname ook bij NEC een opstand komen. Bij de geruchten over die Rus kwam er ook direct veel weerstand en daar bleek uiteindelijk allemaal veel minder aan de hand dan gevreesd.zoete aardbei schreef: ↑di 13 mei 2025, 15:31Kijk,je kan wel kritisch op ze zijn over dat gedweep met NAC is Breda .Daar word ik ook weleens moe van.
Ik denk eigenlijk dat de exacte situatie bij zowel hen als onszelf niet zo relevant is, aangezien fan zijn niet rationeel of objectief is. Zowel liefde voor een club als een hekel aan een club kan op basis van puur willekeurige zaken zijn.zoete aardbei schreef: ↑di 13 mei 2025, 15:31Kijk,je kan wel kritisch op ze zijn over dat gedweep met NAC is Breda .Daar word ik ook weleens moe van.
-
- Contacteer:
NAC heeft vooral de punten gepakt door flink strijdvoetbal te leveren. Niet omdat ze goed voetballen. Op die Sauer na, ook geen spelers die hier in de basis zouden staan. NAC is veilig dus hopelijk is het gedaan met de strijd. Dan verwacht ik toch wel een overwinningJomano schreef: ↑di 13 mei 2025, 13:59Ik ben afgelopen zaterdag bij Fortuna - NAC geweest. Een vrij kleurloze wedstrijd, waarbij NAC liet zien er echt helemaal niks van te kunnen. Wat een waardeloos elftal is dat zeg. Er zaten een stuk of 30 van die tokkies uit Breda op de tribune aan de lange zijde. Dan weet je dat het mis gaat. In de rust heeft dat groepje onder begeleiding van de ME het stadion verlaten.
Wat denk je zelf, zondag is daar DE derby dus Nac spaart zich sowieso wel
Wij kunnen in theorie zelfs nog 8e wordenWijchenunited schreef: ↑di 13 mei 2025, 12:35Er zijn nog meerdere clubs die Fortuna voorbij kunnen, dus alles tussen ons moet nog 1 x verliezen en wij 2x winnen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Ja maar die laatste zin is wel een beetje het ding dit jaar..Jomano schreef: ↑di 13 mei 2025, 13:59Ik ben afgelopen zaterdag bij Fortuna - NAC geweest. Een vrij kleurloze wedstrijd, waarbij NAC liet zien er echt helemaal niks van te kunnen. Wat een waardeloos elftal is dat zeg. Er zaten een stuk of 30 van die tokkies uit Breda op de tribune aan de lange zijde. Dan weet je dat het mis gaat. In de rust heeft dat groepje onder begeleiding van de ME het stadion verlaten.
-
- Contacteer:
Van Crooij (vermoedelijk) vervangen door Hoedemakers snap ik dan weer niet. Olden Larsen lijkt mij dan logischer. Zeker omdat Sano als enige 6 geweldig rendeerde.
Ik snap het wel.Nijmegen0413 schreef: ↑di 13 mei 2025, 21:46Van Crooij (vermoedelijk) vervangen door Hoedemakers snap ik dan weer niet. Olden Larsen lijkt mij dan logischer. Zeker omdat Sano als enige 6 geweldig rendeerde.
Is lekker degelijk. (= Meijer)
Ik had zelf liever Darelas gezien.

Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Alweer geen Ogawa
Begint ook trieste vormen aan te nemen
Begint ook trieste vormen aan te nemen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
- jackkreta
- Contacteer:
3 punten!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- De Kletskop
- Contacteer:
Er moet natuurlijk achteruit gelopen worden.Nijmegen0413 schreef: ↑di 13 mei 2025, 21:46Van Crooij (vermoedelijk) vervangen door Hoedemakers snap ik dan weer niet. Olden Larsen lijkt mij dan logischer. Zeker omdat Sano als enige 6 geweldig rendeerde.
-
- Contacteer:
Ik hoop vooral dat Sano op 6 blijft. Dan Hoedemakers maar op 8.De Kletskop schreef: ↑wo 14 mei 2025, 10:16Er moet natuurlijk achteruit gelopen worden.Nijmegen0413 schreef: ↑di 13 mei 2025, 21:46Van Crooij (vermoedelijk) vervangen door Hoedemakers snap ik dan weer niet. Olden Larsen lijkt mij dan logischer. Zeker omdat Sano als enige 6 geweldig rendeerde.
Dat dacht met men ook bij Ajax, toen stond het uiteindelijk ook heel anders. Maar even afwachten wat het gaat worden..Nijmegen0413 schreef: ↑di 13 mei 2025, 21:46Van Crooij (vermoedelijk) vervangen door Hoedemakers snap ik dan weer niet. Olden Larsen lijkt mij dan logischer. Zeker omdat Sano als enige 6 geweldig rendeerde.