JBNMGN schreef: ↑ma 23 jun 2025, 16:14Haha ja zou je bijna zeggen. Maar dit is waarschijnlijk de enige manier om tegen een groep 8 knulletje te praten.

JBNMGN schreef: ↑ma 23 jun 2025, 16:14Haha ja zou je bijna zeggen. Maar dit is waarschijnlijk de enige manier om tegen een groep 8 knulletje te praten.
We zijn inderdaad geen NACDJTEEF! schreef: ↑za 21 jun 2025, 23:39Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
Je hoeft geen Chelsea, Bayern München of PSG (god verhoede) uit te nodigen of te bezoeken, maar, weet ik het... Lille OSC, Brighton, Club Brugge...toch pakkender dan een top 3 club uit Griekenland.
Werder is qua niveau uiteraard oke, PAOK ook maar onaansprekend.
Waarom gaat ie niet door?H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:16We zijn inderdaad geen NACDJTEEF! schreef: ↑za 21 jun 2025, 23:39Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
Je hoeft geen Chelsea, Bayern München of PSG (god verhoede) uit te nodigen of te bezoeken, maar, weet ik het... Lille OSC, Brighton, Club Brugge...toch pakkender dan een top 3 club uit Griekenland.
Werder is qua niveau uiteraard oke, PAOK ook maar onaansprekend.. Oefenduel tegen Werder gaat waarschijnlijk niet door trouwens. Blijft er één openbare wedstrijd tegen een grote ploeg over.
Oefenprogramma NAC:H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:16We zijn inderdaad geen NACDJTEEF! schreef: ↑za 21 jun 2025, 23:39Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
Werder is qua niveau uiteraard oke, PAOK ook maar onaansprekend.. Oefenduel tegen Werder gaat waarschijnlijk niet door trouwens. Blijft er één openbare wedstrijd tegen een grote ploeg over.
Het ging me om dat 'Club Brugge niet op NEC zit te wachten'DJTEEF! schreef: ↑ma 23 jun 2025, 19:02Oefenprogramma NAC:H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:16We zijn inderdaad geen NACDJTEEF! schreef: ↑za 21 jun 2025, 23:39Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
Datum Wedstrijd/toernooi Locatie/Tijdstip
01/07 SV Terheijden - NAC Breda Terheijden, 19.00 uur
03/07 VV Baronie - NAC Breda Breda, 19.30 uur
05/07 NAC Breda - TOP Oss Zundert, 15.00 uur
10/07 NAC Breda - Lokeren-Temse (Bel) Sint Willebrord, 19.30 uur
12/07 NAC Breda - Excelsior Rijsbergen, 17.00 uur
14/07 t/m 19/07 Trainingskamp in Zeeland -
15/07 Zeeuwse selectie - NAC Breda Goes, 19.30 uur
19/07 NAC Breda - Olympiakos Piraeus (Gri) Sint Willebrord, 14.00 uur
23/07 NAC Breda - NK Lokomotiva Zagreb (Kro) Sint Willebrord, 19.30 uur
26/07 NAC Breda - FC Volendam Made, 17.00 uur
30/07 NAC Breda - Club Brugge (Bel) Besloten
02/08 Norwich City (Eng) - NAC Breda Norwich, 16.00 uur
Heel vergelijkbaar met het onze.
Werder schijnt naar Oostenrijk te gaan.Tyson schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:36Waarom gaat ie niet door?H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:16We zijn inderdaad geen NACDJTEEF! schreef: ↑za 21 jun 2025, 23:39Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 22:51Werder schijnt naar Oostenrijk te gaan.Tyson schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:36Waarom gaat ie niet door?H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:16We zijn inderdaad geen NACDJTEEF! schreef: ↑za 21 jun 2025, 23:39Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
https://www.deichstube.de/news/werder-b ... 95993.html
Maak je niet druk... een seizoen hangt niet af van een oefenwedstrijd.Tyson schreef: ↑di 24 jun 2025, 00:28H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 22:51Werder schijnt naar Oostenrijk te gaan.Tyson schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:36Waarom gaat ie niet door?H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 18:16We zijn inderdaad geen NACDJTEEF! schreef: ↑za 21 jun 2025, 23:39Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48
Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
Apart verhaal als je het zo leest....
Maakt men zich druk dan? Jij maakt je notabene (erg) druk om het aantrekken van Nederlanders zonder oer-Hollandse naam...Polleke schreef: ↑di 24 jun 2025, 20:30Maak je niet druk... een seizoen hangt niet af van een oefenwedstrijd.Tyson schreef: ↑di 24 jun 2025, 00:28H-Zenkamp schreef: ↑ma 23 jun 2025, 22:51Werder schijnt naar Oostenrijk te gaan.
Apart verhaal als je het zo leest....
Ben niet op de training geweest, maar er waren er nog een paar op vakantie. Shiogai en Ouwejan schijnen apart getraind te hebben. Jeugdspelers (keeper Freek Entius en middenvelder Sam de Laat) zijn opgeroepen voor de training. Kwamen nog voorbij op een video van het clubkanaal.Panucci schreef: ↑wo 25 jun 2025, 12:56Wie is er op de eerste training (geweest)? Waren alle nieuwelingen er al direct bij? Verder nog bijzonderheden of leuke dingen gezien of gehoord?
Dacht op de foto’s te zien dat Rijk Janse er gewoon bij is? Liep uit contract toch? En nog een jeugdspeler die ik niet direct herken.
Ik heb een uurtje gekeken.RW1985 schreef: ↑wo 25 jun 2025, 13:02Ben niet op de training geweest, maar er waren er nog een paar op vakantie. Shiogai en Ouwejan schijnen apart getraind te hebben. Jeugdspelers (keeper Freek Entius en middenvelder Sam de Laat) zijn opgeroepen voor de training. Kwamen nog voorbij op een video van het clubkanaal.Panucci schreef: ↑wo 25 jun 2025, 12:56Wie is er op de eerste training (geweest)? Waren alle nieuwelingen er al direct bij? Verder nog bijzonderheden of leuke dingen gezien of gehoord?
Dacht op de foto’s te zien dat Rijk Janse er gewoon bij is? Liep uit contract toch? En nog een jeugdspeler die ik niet direct herken.
Hoor ook graag hoe het was![]()
Als ik de reacties lees van de spelers lag de intensiteit gelijk een stuk hoger op een eerste training met name EL Kachati moet ff wennenJomano schreef: ↑wo 25 jun 2025, 16:22Ik heb een uurtje gekeken.RW1985 schreef: ↑wo 25 jun 2025, 13:02Ben niet op de training geweest, maar er waren er nog een paar op vakantie. Shiogai en Ouwejan schijnen apart getraind te hebben. Jeugdspelers (keeper Freek Entius en middenvelder Sam de Laat) zijn opgeroepen voor de training. Kwamen nog voorbij op een video van het clubkanaal.Panucci schreef: ↑wo 25 jun 2025, 12:56Wie is er op de eerste training (geweest)? Waren alle nieuwelingen er al direct bij? Verder nog bijzonderheden of leuke dingen gezien of gehoord?
Verdonk, Sano, Robér, Willems en Chery waren er niet. Shiogai en Ouwejan trainden idd apart.
Het trainingsveld is extra belijnd voor de zogenoemde half-spaces. Ook lopen er rode lijnen over het veld. Voor een pass/trap oefening werd dat gedeelte van het veld nog snel even gesproeid.
Qua training het gebruikelijke in een voorbereiding, wat loopwerk, pass/trapvormpjes, positiespel en een sjabloon oefening over een behoorlijk aantal schijven, Een beetje zoals Pepijn Lijnders ook trainde.
Wat mij opviel is dat Harris Medunjanin (die alle oefeningen meedeed) nog steeds meer gevoel heeft in zijn linkerbeen dan een flink aantal spelers (met rechts).
Mschr moet nu een nieuw pispaaltje uit gaan zoeken.RW1985 schreef: ↑wo 25 jun 2025, 13:02Ben niet op de training geweest, maar er waren er nog een paar op vakantie. Shiogai en Ouwejan schijnen apart getraind te hebben. Jeugdspelers (keeper Freek Entius en middenvelder Sam de Laat) zijn opgeroepen voor de training. Kwamen nog voorbij op een video van het clubkanaal.Panucci schreef: ↑wo 25 jun 2025, 12:56Wie is er op de eerste training (geweest)? Waren alle nieuwelingen er al direct bij? Verder nog bijzonderheden of leuke dingen gezien of gehoord?
Verdonk en Sano zijn er nog gewoon hoor....E.B schreef: ↑wo 25 jun 2025, 17:58Mschr moet nu een nieuw pispaaltje uit gaan zoeken.RW1985 schreef: ↑wo 25 jun 2025, 13:02Ben niet op de training geweest, maar er waren er nog een paar op vakantie. Shiogai en Ouwejan schijnen apart getraind te hebben. Jeugdspelers (keeper Freek Entius en middenvelder Sam de Laat) zijn opgeroepen voor de training. Kwamen nog voorbij op een video van het clubkanaal.Panucci schreef: ↑wo 25 jun 2025, 12:56Wie is er op de eerste training (geweest)? Waren alle nieuwelingen er al direct bij? Verder nog bijzonderheden of leuke dingen gezien of gehoord?
Mschr gaat je misschien zelf wel haarfijn uitleggen waarom hij Ouwejan niet meer belachelijk kan maken.Gerard Lopez schreef: ↑wo 25 jun 2025, 18:24Verdonk en Sano zijn er nog gewoon hoor....E.B schreef: ↑wo 25 jun 2025, 17:58Mschr moet nu een nieuw pispaaltje uit gaan zoeken.RW1985 schreef: ↑wo 25 jun 2025, 13:02Ben niet op de training geweest, maar er waren er nog een paar op vakantie. Shiogai en Ouwejan schijnen apart getraind te hebben. Jeugdspelers (keeper Freek Entius en middenvelder Sam de Laat) zijn opgeroepen voor de training. Kwamen nog voorbij op een video van het clubkanaal.Panucci schreef: ↑wo 25 jun 2025, 12:56Wie is er op de eerste training (geweest)? Waren alle nieuwelingen er al direct bij? Verder nog bijzonderheden of leuke dingen gezien of gehoord?
NEC TV heeft nu ook een “Binnenin Training”, variant op die ze altijd met wedstrijden doen. Vind dat sowieso heel fijne items; geen muziek o.i.d, gewoon lekker een minuut of 10 zonder nadenken wat “achter de schermen” kijken. Mooi ook dat die assistent-trainer zelf volop meedoetLH7 schreef: ↑wo 25 jun 2025, 18:47Ben zelf ook geweest. Viel me op dat het lekker fel was gelijk, je merkt dat er een nieuwe impuls is en spelers echt weer op nul beginnen. Intensiteit lag inderdaad hoog, spelers werden met redelijke harde woorden gecorrigeerd, t is allemaal wat minder met de mantel der liefde. Verder zag je bij de partijvorm al gelijk de hand van Schreuder terug, volop druk en vleugelspelers (Hansen, Misidjan, Ouaissa, Onal etc.) als wingbacks.
Aan el Kachati gaan we echt nog wel veel plezier beleven denk ik. Was goed in de afronding en hij doet me echt aan Suarez denken. Krijgt op een of andere manier iedere klutsbal mee. Had nog wel wat moeite met de intensiteit maar dat gaat wel goedkomen.
Proper wordt denk ik een hele belangrijke speler onder Schreuder. Kreeg bij een bepaalde positieoefening ook een sleutelrol. Vervolgens wisselden de spelers (De helft die aan het lopen was ging de positieoefening doen en andersom) maar mocht alleen Proper blijven staan bij de positieoefening.
En wat hierboven ook al werd gezegd over Medunjanin, tering die gast heeft veel gevoel in zn poten. Gaf betere ballen dan bijna alle Nec spelers.
Al met al was het erg leuk om te zien, als iemand nog wat tijd over heeft en twijfelt of je een keer een training wil gaan bekijken, ik zou lekker gaan. Al is het maar om even met eigen ogen de nieuwe wind van Schreuder en co te aanschouwen.
Mee eens, ik kijk ze altijd. Erg leuk om te volgen!RW1985 schreef: ↑wo 25 jun 2025, 19:07NEC TV heeft nu ook een “Binnenin Training”, variant op die ze altijd met wedstrijden doen. Vind dat sowieso heel fijne items; geen muziek o.i.d, gewoon lekker een minuut of 10 zonder nadenken wat “achter de schermen” kijken. Mooi ook dat die assistent-trainer zelf volop meedoetLH7 schreef: ↑wo 25 jun 2025, 18:47Ben zelf ook geweest. Viel me op dat het lekker fel was gelijk, je merkt dat er een nieuwe impuls is en spelers echt weer op nul beginnen. Intensiteit lag inderdaad hoog, spelers werden met redelijke harde woorden gecorrigeerd, t is allemaal wat minder met de mantel der liefde. Verder zag je bij de partijvorm al gelijk de hand van Schreuder terug, volop druk en vleugelspelers (Hansen, Misidjan, Ouaissa, Onal etc.) als wingbacks.
Aan el Kachati gaan we echt nog wel veel plezier beleven denk ik. Was goed in de afronding en hij doet me echt aan Suarez denken. Krijgt op een of andere manier iedere klutsbal mee. Had nog wel wat moeite met de intensiteit maar dat gaat wel goedkomen.
Proper wordt denk ik een hele belangrijke speler onder Schreuder. Kreeg bij een bepaalde positieoefening ook een sleutelrol. Vervolgens wisselden de spelers (De helft die aan het lopen was ging de positieoefening doen en andersom) maar mocht alleen Proper blijven staan bij de positieoefening.
En wat hierboven ook al werd gezegd over Medunjanin, tering die gast heeft veel gevoel in zn poten. Gaf betere ballen dan bijna alle Nec spelers.
Al met al was het erg leuk om te zien, als iemand nog wat tijd over heeft en twijfelt of je een keer een training wil gaan bekijken, ik zou lekker gaan. Al is het maar om even met eigen ogen de nieuwe wind van Schreuder en co te aanschouwen.![]()
Binnenin Training van vandaag staat op https://www.nec-nijmegen.nl/n.e.c.-tv.h ... &bb_app=ch
Of hoe dom hij is om niet even lichamelijk en geestelijk rust te nemen na zo'n lang seizoen. Daarom nemen ervaren profs als Chery en Verdonk wel extra vrij, verstandig.Gerard Lopez schreef: ↑wo 25 jun 2025, 18:51Wel netjes van El Kachati dat ie genoegen neemt met slechts 3 weken vakantie, op eigen initiatief. Neem aan dat ie als ie had gewild nog wat langer vrij had mogen hebben, zoals bijv Verdonk en Chery. Dat tekent zijn motivatie wel.
Gebruikers op dit forum: Jeffry74 en 11 gasten