Persoonlijk had het van mij wel ietsje zwaarder gemogen. We hebben er nu 3 amateurploegen tussen zitten, had er daar 1 of zelfs 2 vervangen door een goede Duitse tegenstander en de opbouw was qua intensiteit perfect geweest. Want ondanks dat het leuk is voor de amateurs heb je als profclub heel weinig aan dat soort wedstrijden.Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:24Ik kan wel leven met deze voorbereiding. Het is niet super zwaar maar ook geen lachtertje zoals de jaren 2022 en 2023.
Nu iig 7 wedstrijden, dat is al beter dan de 5 a 6 van de laatste jaren. Maar het liefst zie ik er 10, kan nooit kwaad, je speelt meestal toch maar halve wedstrijden omdat het hele team in de rust gewisseld wordt.
Voorbereiding seizoen 2025-2026
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Re: Voorbereiding seizoen 2025-2026
'Justice knows every mans number'
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ehmm nou tot ongeveer een jaar of 7 geleden speelden we altijd gemiddeld 10 duels. Toen kon het blijkbaar wel.Ayub schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:52Jij denkt niet dat ze iemand in dienst hebben die exact die belasting plant?Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:24Wat krijgen we nou Johnny? Van uberpositief naar een negatieveling, alleen maar omdat Meijer er nu niet meer is?![]()
Ik kan wel leven met deze voorbereiding. Het is niet super zwaar maar ook geen lachtertje zoals de jaren 2022 en 2023.
Nu iig 7 wedstrijden, dat is al beter dan de 5 a 6 van de laatste jaren. Maar het liefst zie ik er 10, kan nooit kwaad, je speelt meestal toch maar halve wedstrijden omdat het hele team in de rust gewisseld wordt.
Ik zie niet in waarom onze spelers slechts 6 of 7 x 45 min = 270 tot 315 minuten per 6 weken voorbereiding kunnen spelen nee.....zeker niet als de helft van die wedstrijden ook nog tegen (veredelde) amateurs zijn.
Wij staan er de laatste jaren om bekend slecht en niet fit aan de competitie te starten. Dus vergeef me als ik niet het onvoorwaardelijke vertouwen in onze voorbereidingsopbouw en fitnessschemas heb.....
When Wilco talks, people listen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Overigens nog een opvallend weetje: we hebben al 6 jaar op rij onze eerste competitiewedstrijd verloren, zelfs inclusief KKD.
Vertel. Zo'n domme

Je hoeft geen Chelsea, Bayern München of PSG (god verhoede) uit te nodigen of te bezoeken, maar, weet ik het... Lille OSC, Brighton, Club Brugge...toch pakkender dan een top 3 club uit Griekenland.
Werder is qua niveau uiteraard oke, PAOK ook maar onaansprekend.
★★
- jackkreta
- Contacteer:
PAOK is wel de nummer 4 van Griekenland hè. Zelfs 2 plaatsen hoger geëindigd dan OFI Kreta. Als dat al niet aanspreekt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
Je hoeft geen Chelsea, Bayern München of PSG (god verhoede) uit te nodigen of te bezoeken, maar, weet ik het... Lille OSC, Brighton, Club Brugge...toch pakkender dan een top 3 club uit Griekenland.

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
Twee keer speelden we tegen de aanstaande landskampioen. Twee keer tegen Twente. 1x stond patatboer Tom Overtoom in de basis. Dan blijft eigenlijk de nederlaag tegen Excelsior als de enige onverklaarbare van de 6 nederlagen.Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 21:54Overigens nog een opvallend weetje: we hebben al 6 jaar op rij onze eerste competitiewedstrijd verloren, zelfs inclusief KKD.
Eigenlijk is het gek dat NEC niet op het WK voor clubs speelt.DJTEEF! schreef: ↑za 21 jun 2025, 23:39Je denkt dat Lille, Brighton en Club Brugge op NEC zitten te wachten. Sommigen hier zijn helemaal de kluts kwijt.H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()
Daar kunnen van allerlei redenen voor zijn natuurlijk, maar ik kies er dan toch maar voor ervan uit te gaan dat de opgeleide staf van deze BVO er meer verstand van heeft dan Gerard Lopez van het supportersforum. Die wetenschap ontwikkelt zich zo snel, met enorm veel beschikbare data van spelers tegenwoordig. Je ziet andere clubs ook geen 10 oefenwedstrijden spelen. Zou daar dan toch niet iets van kennis achter dat besluit zitten?Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 21:49Ehmm nou tot ongeveer een jaar of 7 geleden speelden we altijd gemiddeld 10 duels. Toen kon het blijkbaar wel.Ayub schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:52Jij denkt niet dat ze iemand in dienst hebben die exact die belasting plant?Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:24Wat krijgen we nou Johnny? Van uberpositief naar een negatieveling, alleen maar omdat Meijer er nu niet meer is?![]()
Ik kan wel leven met deze voorbereiding. Het is niet super zwaar maar ook geen lachtertje zoals de jaren 2022 en 2023.
Ik zie niet in waarom onze spelers slechts 6 of 7 x 45 min = 270 tot 315 minuten per 6 weken voorbereiding kunnen spelen nee.....zeker niet als de helft van die wedstrijden ook nog tegen (veredelde) amateurs zijn.
Wij staan er de laatste jaren om bekend slecht en niet fit aan de competitie te starten. Dus vergeef me als ik niet het onvoorwaardelijke vertouwen in onze voorbereidingsopbouw en fitnessschemas heb.....
Misschien ben jíj wel de poppenkast
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Het is inderdaad waar dat de meeste andere clubs er ook maar 6 of 7 spelen. Met uitzondering van NAC (11) en Volendam (9).Ayub schreef: ↑zo 22 jun 2025, 08:36Daar kunnen van allerlei redenen voor zijn natuurlijk, maar ik kies er dan toch maar voor ervan uit te gaan dat de opgeleide staf van deze BVO er meer verstand van heeft dan Gerard Lopez van het supportersforum. Die wetenschap ontwikkelt zich zo snel, met enorm veel beschikbare data van spelers tegenwoordig. Je ziet andere clubs ook geen 10 oefenwedstrijden spelen. Zou daar dan toch niet iets van kennis achter dat besluit zitten?Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 21:49Ehmm nou tot ongeveer een jaar of 7 geleden speelden we altijd gemiddeld 10 duels. Toen kon het blijkbaar wel.Ayub schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:52Jij denkt niet dat ze iemand in dienst hebben die exact die belasting plant?Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:24Wat krijgen we nou Johnny? Van uberpositief naar een negatieveling, alleen maar omdat Meijer er nu niet meer is?![]()
Maar Aalbers gaf 2 jaar geleden na de voorbereiding achteraf toe dat het niet in orde was, dat toont dus wel aan dat NEC ook nog veel te leren kan hebben en we er niet blind van uit mogen gaan dat puur omdat we professionals in dienst hebben per definitie de optimale beslissingen genomen worden.
Ik een voorbereiding wil je spelprincipes inslijpen. Dat doe je op de training.Gerard Lopez schreef: ↑zo 22 jun 2025, 09:41Het is inderdaad waar dat de meeste andere clubs er ook maar 6 of 7 spelen. Met uitzondering van NAC (11) en Volendam (9).Ayub schreef: ↑zo 22 jun 2025, 08:36Daar kunnen van allerlei redenen voor zijn natuurlijk, maar ik kies er dan toch maar voor ervan uit te gaan dat de opgeleide staf van deze BVO er meer verstand van heeft dan Gerard Lopez van het supportersforum. Die wetenschap ontwikkelt zich zo snel, met enorm veel beschikbare data van spelers tegenwoordig. Je ziet andere clubs ook geen 10 oefenwedstrijden spelen. Zou daar dan toch niet iets van kennis achter dat besluit zitten?Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 21:49Ehmm nou tot ongeveer een jaar of 7 geleden speelden we altijd gemiddeld 10 duels. Toen kon het blijkbaar wel.Ayub schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:52Jij denkt niet dat ze iemand in dienst hebben die exact die belasting plant?Gerard Lopez schreef: ↑za 21 jun 2025, 20:24Wat krijgen we nou Johnny? Van uberpositief naar een negatieveling, alleen maar omdat Meijer er nu niet meer is?![]()
Maar Aalbers gaf 2 jaar geleden na de voorbereiding achteraf toe dat het niet in orde was, dat toont dus wel aan dat NEC ook nog veel te leren kan hebben en we er niet blind van uit mogen gaan dat puur omdat we professionals in dienst hebben per definitie de optimale beslissingen genomen worden.
Ben het wel met je eens dat het fysieke aspect eerder niet deugde.
H-Zenkamp schreef: ↑za 21 jun 2025, 22:48Vertel. Zo'n dommesmiley zegt namelijk meer over de plaatser dan over mij. Ik vind het wat saai en als er een aantal seizoenen geleden al werd gezegd dat er meer tegenstanders van formaat gewenst waren dan vind ik de opbrengst wat magertjes, zeker voor een jubileumseizoen. 'gigantische onzin' ja.
![]()

https://www.nu.nl/voetbal/6359998/go-ah ... clubs.html
Een hoop clubs uit de Eredivisie hebben een zeer weinig aansprekende voorbereiding. Zo bar en boos is het bij ons zeker niet gesteld.
Een hoop clubs uit de Eredivisie hebben een zeer weinig aansprekende voorbereiding. Zo bar en boos is het bij ons zeker niet gesteld.
Hoe zou het op de fora van die ploegen nu aan toe gaan? Zitten paar draken van voorbereidingen bij hoorE.B schreef: ↑zo 22 jun 2025, 23:25https://www.nu.nl/voetbal/6359998/go-ah ... clubs.html

- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Paar draken? We hebben m.i. zelfs, op de top 3 na, de meest gevarieerde en aansprekende voorbereiding!RW1985 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 00:09Hoe zou het op de fora van die ploegen nu aan toe gaan? Zitten paar draken van voorbereidingen bij hoorE.B schreef: ↑zo 22 jun 2025, 23:25https://www.nu.nl/voetbal/6359998/go-ah ... clubs.html
Een hoop clubs uit de Eredivisie hebben een zeer weinig aansprekende voorbereiding. Zo bar en boos is het bij ons zeker niet gesteld.![]()
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Hij zegt toch ook juist dat veel andere clubs een hele slechte voorbereiding hebben?Dirk Eijlander schreef: ↑ma 23 jun 2025, 00:41Paar draken? We hebben m.i. zelfs, op de top 3 na, de meest gevarieerde en aansprekende voorbereiding!RW1985 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 00:09Hoe zou het op de fora van die ploegen nu aan toe gaan? Zitten paar draken van voorbereidingen bij hoorE.B schreef: ↑zo 22 jun 2025, 23:25https://www.nu.nl/voetbal/6359998/go-ah ... clubs.html
Een hoop clubs uit de Eredivisie hebben een zeer weinig aansprekende voorbereiding. Zo bar en boos is het bij ons zeker niet gesteld.![]()
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Zekers, dat ontken ik ook niet, ik bevestig dat alleen maar meer, door te stellen dat er wel meer dan een "paar" draken van een voorbereidingen bij zitten.SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 07:26Hij zegt toch ook juist dat veel andere clubs een hele slechte voorbereiding hebben?Dirk Eijlander schreef: ↑ma 23 jun 2025, 00:41Paar draken? We hebben m.i. zelfs, op de top 3 na, de meest gevarieerde en aansprekende voorbereiding!RW1985 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 00:09Hoe zou het op de fora van die ploegen nu aan toe gaan? Zitten paar draken van voorbereidingen bij hoorE.B schreef: ↑zo 22 jun 2025, 23:25https://www.nu.nl/voetbal/6359998/go-ah ... clubs.html
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Ahh ja dan las ik m verkeerdDirk Eijlander schreef: ↑ma 23 jun 2025, 08:24Zekers, dat ontken ik ook niet, ik bevestig dat alleen maar meer, door te stellen dat er wel meer dan een "paar" draken van een voorbereidingen bij zitten.SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 07:26Hij zegt toch ook juist dat veel andere clubs een hele slechte voorbereiding hebben?Dirk Eijlander schreef: ↑ma 23 jun 2025, 00:41Paar draken? We hebben m.i. zelfs, op de top 3 na, de meest gevarieerde en aansprekende voorbereiding!RW1985 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 00:09Hoe zou het op de fora van die ploegen nu aan toe gaan? Zitten paar draken van voorbereidingen bij hoorE.B schreef: ↑zo 22 jun 2025, 23:25https://www.nu.nl/voetbal/6359998/go-ah ... clubs.html
Iemand enig idee hoelaat de eerste training woensdag is? Kan het nergens vinden
Als er ern Droevig is ben jij dat wel, droeftoeter
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- De Kletskop
- Contacteer:
Als ik jullie 2 zo zie kibbelen krijg ik een beetje groep 8 vibes uit een heel ver en grijs verleden.
Nostalgie..... Bedankt!

Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Haha ja zou je bijna zeggen. Maar dit is waarschijnlijk de enige manier om tegen een groep 8 knulletje te praten.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
JB bepaalt zelf wel wanneer hij groep 8 vibes aan je geeft! En Johnny komt weer uit zijn gothic fase zodra Meijer weer een keer de hoek om komt kijken!

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.