N.E.C. Nijmegen - SF Lotte De Passelegt, Overasselt 5 juli 14.00 uur
N.E.C. Nijmegen - sc NEC De Eendracht, Nijmegen 11 juli 18.00 uur
N.E.C. Nijmegen - Kaizer Chiefs De Passelegt, Overasselt 12 juli 14.00 uur
FC Groningen - N.E.C. Nijmegen *Besloten
De Treffers - N.E.C. Nijmegen Sportpark Zuid, Groesbeek 23 juli 19.00 uur
N.E.C. Nijmegen - PAOK Saloniki *Besloten
N.E.C. Nijmegen - Werder Bremen Goffertstadion 1 augustus 18.00 uur
Zowel kwantitatief als kwalitatief een goed programma. En tegen een Bundesliga club afsluiten in de Goffert is helemaal mooi. Complimenten!
Waarom zitten er altijd van die flutclubs zoals Lotte, Kaiser Chiefs en De Treffers bij? Is geen retorische vraag. Is dat omdat je gewoon niet zoveel normale/goede tegenstanders kan regelen? Verdient NEC geldt aan wedstrijden tegen slechte ploegen? Is het een soort psychologische onzin van teammoraal?
De eerste is letterlijk de eerste wedstrijd om wat wedstrijdritme op te doen, zit dan net een week training op. Treffers is tussen 2 goede wedstrijden in, dus ook gewoon lekker voor conditie opbouw. Plus 2e divisie is echt niet waardeloos.
Kaiser Chiefs lijkt me helemaal niet zo'n slecht niveau? Er wordt ook buiten Europa best oke gevoetbalt hoor.
N.E.C. Nijmegen - SF Lotte De Passelegt, Overasselt 5 juli 14.00 uur
N.E.C. Nijmegen - sc NEC De Eendracht, Nijmegen 11 juli 18.00 uur
N.E.C. Nijmegen - Kaizer Chiefs De Passelegt, Overasselt 12 juli 14.00 uur
FC Groningen - N.E.C. Nijmegen *Besloten
De Treffers - N.E.C. Nijmegen Sportpark Zuid, Groesbeek 23 juli 19.00 uur
N.E.C. Nijmegen - PAOK Saloniki *Besloten
N.E.C. Nijmegen - Werder Bremen Goffertstadion 1 augustus 18.00 uur
Zowel kwantitatief als kwalitatief een goed programma. En tegen een Bundesliga club afsluiten in de Goffert is helemaal mooi. Complimenten!
Waarom zitten er altijd van die flutclubs zoals Lotte, Kaiser Chiefs en De Treffers bij? Is geen retorische vraag. Is dat omdat je gewoon niet zoveel normale/goede tegenstanders kan regelen? Verdient NEC geldt aan wedstrijden tegen slechte ploegen? Is het een soort psychologische onzin van teammoraal?
De eerste is letterlijk de eerste wedstrijd om wat wedstrijdritme op te doen, zit dan net een week training op. Treffers is tussen 2 goede wedstrijden in, dus ook gewoon lekker voor conditie opbouw. Plus 2e divisie is echt niet waardeloos.
Kaiser Chiefs lijkt me helemaal niet zo'n slecht niveau? Er wordt ook buiten Europa best oke gevoetbalt hoor.
Precies, zit juist een hele mooie opbouw in het programma.
Je hebt daarnaast ook nog de trainingsintensiteit en inslijpen nieuwe spelopvatting van Schreuder.
Dan kan het qua wedstrijden niet continu aan staan en ook kan iedereen een goede kans krijgen.
Leuke tegenstanders.
Blij met de Sportfreunden uit Lotte, was in 2019 ook leuk.
En zeker in het kader van het 125 jubileumseizoen een wedstrijd tegen onze eigen amateurs.
Droevig, allemaal amateurs behalve de laatste twee.
Als Meijer er geen vinger in heeft gehad is het gelijk allemaal droevig?
Vergeleken met voorgaande jaren is het een prima voorbereiding met voldoende wedstrijden van niveau.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Groningen tegenwoordig ook een amateurclub ja? Kaizer chiefs is ook gewoon een professionele club en Lotte is semi-professioneel. Denk verder dat je van die clubs en de treffers op zijn minst meer weerstand kan verwachten dan een willekeurige kkd club uit het rechterrijtje
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Groningen tegenwoordig ook een amateurclub ja? Kaizer chiefs is ook gewoon een professionele club en Lotte is semi-professioneel. Denk verder dat je van die clubs en de treffers op zijn minst meer weerstand kan verwachten dan een willekeurige kkd club uit het rechterrijtje
De Sportfreunde uit Lotte waren 7 jaar geleden nog profs, nu niet meer. Ik had liever SV Straelen gezien. Daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.
Oersaai oefenprogramma, maar goed smaken verschillen. Kaizer Chiefs en de Treffers leuk, rest bijzonder saai. Riekt een beetje naar een oefenprogramma van pak hem beet 20 jaar geleden. Had gehoopt dat we verder waren.
Oersaai oefenprogramma, maar goed smaken verschillen. Kaizer Chiefs en de Treffers leuk, rest bijzonder saai. Riekt een beetje naar een oefenprogramma van pak hem beet 20 jaar geleden. Had gehoopt dat we verder waren.
Wat krijgen we nou Johnny? Van uberpositief naar een negatieveling, alleen maar omdat Meijer er nu niet meer is?
Ik kan wel leven met deze voorbereiding. Het is niet super zwaar maar ook geen lachtertje zoals de jaren 2022 en 2023.
Nu iig 7 wedstrijden, dat is al beter dan de 5 a 6 van de laatste jaren. Maar het liefst zie ik er 10, kan nooit kwaad, je speelt meestal toch maar halve wedstrijden omdat het hele team in de rust gewisseld wordt.
Wat krijgen we nou Johnny? Van uberpositief naar een negatieveling, alleen maar omdat Meijer er nu niet meer is?
Ik kan wel leven met deze voorbereiding. Het is niet super zwaar maar ook geen lachtertje zoals de jaren 2022 en 2023.
Nu iig 7 wedstrijden, dat is al beter dan de 5 a 6 van de laatste jaren. Maar het liefst zie ik er 10, kan nooit kwaad, je speelt meestal toch maar halve wedstrijden omdat het hele team in de rust gewisseld wordt.
Jij denkt niet dat ze iemand in dienst hebben die exact die belasting plant?