NEC - Almere City
NEC - Almere City
Heel belangrijk, heb je zelf weer lekker de druk op gezet
- Bottendaal
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: NEC - Almere City
Deze wedstrijd moet gewonnen worden. Hierna vijf wedstrijden tegen een ploeg uit de top 7..
Presteren wij niet beter tegen ploegen boven ons?SvenNECNIJMEGEN schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:51Deze wedstrijd moet gewonnen worden. Hierna vijf wedstrijden tegen een ploeg uit de top 7..
- Gerard Lopez
- Contacteer:
De eerste van 13 finales. Vanaf nu moeten we alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen.
When Wilco talks, people listen!
Echte degradatiekraker. Oldskool. Denk dat we deze gaan winnen.
Bij verlies hebben we toch weer een derby volgend seizoen 

Dit is toch echt een moetje!
Almere staat prima te ballen tegen fcu, laatste weken spelen ze niet onaardig.
Spelen Utrecht finaal van de mat nu!
Is niet overdreven want ze zijn echt veel beter dan Utrecht, word lastig zat inderdaad
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ja sorry hoor maar als je volgende week niet wint dan moet je echt ingrijpen. Alleen weten we denk ik allemaal dat Carlos en Wilco dat niet gaan doen. Alsof ze na het succes van vorig jaar volledig in slaap gesukkeld zijn en hun hoofddoel niet presteren is maar het bewaren van de vrede tegen alle mogelijke kosten. Wat ze in ieder geval hiermee niet doen is het belang van de club voorop stellen.
'Justice knows every mans number'

Heerlijk! Ik ga op de houten banken van de Hazenkamp zitten en loop in de rust omhoog ipv omlaag om mijn broodje worst te halen.
Zin in!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Keizerstad1994 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 13:45Ja sorry hoor maar als je volgende week niet wint dan moet je echt ingrijpen. Alleen weten we denk ik allemaal dat Carlos en Wilco dat niet gaan doen. Alsof ze na het succes van vorig jaar volledig in slaap gesukkeld zijn en hun hoofddoel niet presteren is maar het bewaren van de vrede tegen alle mogelijke kosten. Wat ze in ieder geval hiermee niet doen is het belang van de club voorop stellen.

Aalbers gaat dat nooit doen die durft niet in te grijpen die is te soft dat hebben we eerder al meegemaakt
We pakken 7 uit 4 na de winterstop wat gezien het programma gewoon reëel is.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 13:45Ja sorry hoor maar als je volgende week niet wint dan moet je echt ingrijpen. Alleen weten we denk ik allemaal dat Carlos en Wilco dat niet gaan doen. Alsof ze na het succes van vorig jaar volledig in slaap gesukkeld zijn en hun hoofddoel niet presteren is maar het bewaren van de vrede tegen alle mogelijke kosten. Wat ze in ieder geval hiermee niet doen is het belang van de club voorop stellen.
Stel je had verloren van PSV en gelijk gespeeld tegen Groningen dan was het sentiment heel anders geweest.
We schieten onszelf telkens weer in de voet met hetzelfde pistool.
We zullen dus ook moeten gaan scouten op mentaliteit, want het lijkt er op dat Sandler, Proper en Ogawa (om er een paar te noemen - dat je hele as!) nooit thuis geven tegen de kleintjes.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Dat wordt een middagje billen knijpen.
-
- Contacteer:
Voor ons misschien wel lekker dat ze vandaag gewonnen hebben 

- Sandertjuh85
- Contacteer:
Rijsdijk weet hoe hij dit NEC kan aanpakken, want onder Meijer zal er weinig verrassends gebeuren. Waarschijnlijk een vergelijkbare wedstrijd als tegen Groningen en soortgelijke ploegen.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 13:45Ja sorry hoor maar als je volgende week niet wint dan moet je echt ingrijpen. Alleen weten we denk ik allemaal dat Carlos en Wilco dat niet gaan doen. Alsof ze na het succes van vorig jaar volledig in slaap gesukkeld zijn en hun hoofddoel niet presteren is maar het bewaren van de vrede tegen alle mogelijke kosten. Wat ze in ieder geval hiermee niet doen is het belang van de club voorop stellen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
-
- Contacteer:
Het is overduidelijk waar onze zwak plek ligt, en dat is als de tegenstander met veel lopende spelers speelt. Dit gaat een hele moeilijke pot worden.jetipo schreef: ↑zo 09 feb 2025, 15:46Rijsdijk weet hoe hij dit NEC kan aanpakken, want onder Meijer zal er weinig verrassends gebeuren. Waarschijnlijk een vergelijkbare wedstrijd als tegen Groningen en soortgelijke ploegen.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 13:45Ja sorry hoor maar als je volgende week niet wint dan moet je echt ingrijpen. Alleen weten we denk ik allemaal dat Carlos en Wilco dat niet gaan doen. Alsof ze na het succes van vorig jaar volledig in slaap gesukkeld zijn en hun hoofddoel niet presteren is maar het bewaren van de vrede tegen alle mogelijke kosten. Wat ze in ieder geval hiermee niet doen is het belang van de club voorop stellen.
Almere City gewonnen met 1-0 van Utrecht dus wordt bij ons 0-3
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- Bottendaal
- Contacteer:
Mooi, dan winnen we dus een nulletje of 5/6.jetipo schreef: ↑zo 09 feb 2025, 15:46Rijsdijk weet hoe hij dit NEC kan aanpakken, want onder Meijer zal er weinig verrassends gebeuren. Waarschijnlijk een vergelijkbare wedstrijd als tegen Groningen en soortgelijke ploegen.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 09 feb 2025, 13:45Ja sorry hoor maar als je volgende week niet wint dan moet je echt ingrijpen. Alleen weten we denk ik allemaal dat Carlos en Wilco dat niet gaan doen. Alsof ze na het succes van vorig jaar volledig in slaap gesukkeld zijn en hun hoofddoel niet presteren is maar het bewaren van de vrede tegen alle mogelijke kosten. Wat ze in ieder geval hiermee niet doen is het belang van de club voorop stellen.