En de tegenstander over het algemeen met 11 spelers staan
fc Groningen - NEC
Re: fc Groningen - NEC
Er is maar een woord voor dit slappe zooitje dat ze voetbalteam noemen.
WAARDELOOS!
WAARDELOOS!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Bah, echt ziek van!
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Jep exact zoeniesee12 schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:11Weer helemaal weggeven in de eerste 30 minuten , meijer krijgt de boel gewoon niet op de rit dit valt niet te ontkennen, Almere, nac , Willem II , go Ahead het is werkelijk schandalig hoe zijn ploeg steeds aan de aftrap verschijnt. Hopelijk komen we niet in de problemen dit seizoen en daarna mooi door de voordeur vertrekken en bedanken voor zijn bewezen diensten. Het is mooi geweest zo!
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
Tyson schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:03Inderdaad zeker op dat momentbeeros schreef: ↑za 08 feb 2025, 22:00Hij had zijn kop naar beneden en zag het niet. Kom op man. Die Verdonk moet ff lekker normaal doen. Raakt zelf geen pepernoot vandaag en dan een jongen van 19 zo aanpakken. Pak je vriend Sandler of een Koki maar aan.
[/quo
Hou toch op moet die bal gewoon geven
Je hebt gelijk hoor maar NEC hoort ook bij die zwakke broeders.DJTEEF! schreef: ↑wo 05 feb 2025, 07:40Ik heb Groningen een aantal keer zien spelen dit seizoen, en het is één van de zwakste broeders in de competitie.Polleke schreef: ↑wo 05 feb 2025, 02:50Van Groningen kan je winnen of verliezen. Het is bizar te denken dat wij 'dit moeten winnen'. Ik snap totaal niet waarop dat gebasseerd is.jasper491 schreef: ↑di 04 feb 2025, 23:20Belangrijke pot. Hier telt niets anders dan de winst. We zijn het met onze selectie verplicht de komende twee potjes te winnen. Tegen dit vleugelloze FC Groningen kun je alleen van jezelf verliezen. Daarin zijn we helaas dan wel weer redelijk goed. Echter, gezien de huidige vorm, verwacht ik een mooie overwinning: 1-3.
Gaat met die mooie praatjes van Wilco en Aalbers en het wanpresteren van deze trainer echt niet veranderen.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Wordt wel weer eens tijd ja, want we hebben 3 punten nodig. De voorgaande bus-opwachtingen leverden 3 punten op in het potje eropvolgend.
When Wilco talks, people listen!
Het ding is: ik heb gewoon in elke wedstrijd die simpele eis: ik wil dat spelers alles geven.
In die eerste helft zag ik een Groningen die elk grasprietje opvrat. Terwijl wij liepen te brijen, probeerde a la Meijer onder die (prima) druk uit te
voetballen. Je wint geen duel, het zal qua balpercentage misschien nog redelijk zijn. maar je speelt niet onder die druk uit. Het was gewoon slap. Hoe vaak is ons keepie niet aangespeeld?
Na die rode kaart is er ineens wel dat geloof. Ik denk geen seconde dat 11 tegen 10 zo'n effect heeft op een ploeg. Het was gewoon dat er ineens vertrouwen was.
Waarom staat er niet een team dat ervoor gaat vanaf seconde 1... die schijt heeft aan alles en gewoon er vol op duikt. Dat is wat ik wil als NEC supporter. Het gaat mij er serieus niet om dat we verliezen, het gaat me constant om de manier waarop.
In die eerste helft zag ik een Groningen die elk grasprietje opvrat. Terwijl wij liepen te brijen, probeerde a la Meijer onder die (prima) druk uit te
voetballen. Je wint geen duel, het zal qua balpercentage misschien nog redelijk zijn. maar je speelt niet onder die druk uit. Het was gewoon slap. Hoe vaak is ons keepie niet aangespeeld?
Na die rode kaart is er ineens wel dat geloof. Ik denk geen seconde dat 11 tegen 10 zo'n effect heeft op een ploeg. Het was gewoon dat er ineens vertrouwen was.
Waarom staat er niet een team dat ervoor gaat vanaf seconde 1... die schijt heeft aan alles en gewoon er vol op duikt. Dat is wat ik wil als NEC supporter. Het gaat mij er serieus niet om dat we verliezen, het gaat me constant om de manier waarop.
Je verliest deze pot, net zoals, nac, Almere , Heracles doordat je het op strijd, intensiteit en duel kracht verliest op het middenveld. Volgens mij is het zo simpel. Je hebt geen 10 en je hebt geen fysieke middenvelder die er in kleunt. Tel daarbij op een spits die niks maar dan ook niks bijdraagt aan het spel en je wordt compleet overlopen als de tegenstanders lopende / fysieke middenvelders heeft.Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:26Het ding is: ik heb gewoon in elke wedstrijd die simpele eis: ik wil dat spelers alles geven.
Ik denk dat Rogier echt in een ander systeem moet gaan voetballen en niet moet blijven vast houden aan 4-3-3 met de punt naar voren. Daarnaast is het echt tijd om Koki te vervangen en laat hem maar eens voelen dat het onder de maat is wat hij dit seizoen laat zien.
Baal logischerwijs nog steeds van gisteren. Je kan van Groningen uit verliezen, ook als je de hele wedstrijd speelt zoals het laatste half uur. Daar zou niemand moeite mee hebben, maar zoals er gisteren gespeeld werd.
Zoveel vertraging en niet willen voetballen.
Roefs had verschillende keren de bal toen het aan de linkerkant goed open lag (tenminste zou leek het op TV). Meteen Verdonk/Marquez inspelen en snel een aanval opzetten. Nee hoor, wachten tot Groningen weer goed stond en overal druk kon zetten. Ging zelfs een paar keer bijna fout en kon Roefs nog net op tijd de bal wegspelen.
Hoedenakers die een paar keer Pereira voor de man kon inspelen om snelheid te krijgen, maar de bal achter hem speelde. Snelheid weer weg.
Sandler die echt geen schim was van wat hij kan zijn en vaker zijn handen omhoog heeft gedaan dan een beslissende pass geven.
Verdonk die met al zijn ervaring ff een 19-jarige speler uitkaffert, die wel zijn korte invalbeurt meer heeft laten zien dan sommige in de hele wedstrijd.
Van Crooij die in de weg loopt van Sandler tijdens het verdedigen.
Met daarnaast nog geregeld een erg trage passing, rollertjes ipv strak inspelen, niet of nauwelijks voor de man willen komen en dus niet aanspeelbaar (willen) zijn, niet het intensief willen druk zetten, maar meer het rustig naar de bal sjokken wanneer het uitkomt of juist ineens een man (met bal) laten lopen.
Kortom, drama pot.
Zoveel vertraging en niet willen voetballen.
Roefs had verschillende keren de bal toen het aan de linkerkant goed open lag (tenminste zou leek het op TV). Meteen Verdonk/Marquez inspelen en snel een aanval opzetten. Nee hoor, wachten tot Groningen weer goed stond en overal druk kon zetten. Ging zelfs een paar keer bijna fout en kon Roefs nog net op tijd de bal wegspelen.
Hoedenakers die een paar keer Pereira voor de man kon inspelen om snelheid te krijgen, maar de bal achter hem speelde. Snelheid weer weg.
Sandler die echt geen schim was van wat hij kan zijn en vaker zijn handen omhoog heeft gedaan dan een beslissende pass geven.
Verdonk die met al zijn ervaring ff een 19-jarige speler uitkaffert, die wel zijn korte invalbeurt meer heeft laten zien dan sommige in de hele wedstrijd.
Van Crooij die in de weg loopt van Sandler tijdens het verdedigen.
Met daarnaast nog geregeld een erg trage passing, rollertjes ipv strak inspelen, niet of nauwelijks voor de man willen komen en dus niet aanspeelbaar (willen) zijn, niet het intensief willen druk zetten, maar meer het rustig naar de bal sjokken wanneer het uitkomt of juist ineens een man (met bal) laten lopen.
Kortom, drama pot.
Laatst gewijzigd door Pieros op zo 09 feb 2025, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Die eerste corner had helemaal niet gegeven mogen worden (kijk maar eens terug). Was namelijk gewoon een overtreding op Hansen (ouderwets pootje haken). Je ziet een aantal spelers ook met de armen in de lucht gaan richting scheids (Marquez, Verdonk, Van Crooij), maar moeten dan snel weer door met het spel.
En ja, uiteindelijk was het pas de 2e corner die erin vloog, maar bedoel hiermee dat een scheids vanaf de start al een stempel kan drukken. Vanaf toen viel alles al de verkeerde kant op.
En ja, uiteindelijk was het pas de 2e corner die erin vloog, maar bedoel hiermee dat een scheids vanaf de start al een stempel kan drukken. Vanaf toen viel alles al de verkeerde kant op.
Polleke schreef: ↑zo 09 feb 2025, 01:26Het ding is: ik heb gewoon in elke wedstrijd die simpele eis: ik wil dat spelers alles geven.

Verliezen kan, en is vaak niet eens echt erg als de tegenstander simpelweg beter was. Zolang je er inderdaad maar alles aan gedaan hebt. En daar schort het helaas veel te vaak aan.
En dan verlies je van een NAC, Almere, Groningen, Willem II.
Maar dit is dan wel echt “typisch NEC”, helaas. Is toch al zovaak geweest?
Iedereen positief over het laatste half uur, maar dat was tegen 10 man.
Gedeeld 15de nu, met 4 punten van plek 16 vandaan. Echt niet best met het geld wat in de selectie is gepompt.
Gedeeld 15de nu, met 4 punten van plek 16 vandaan. Echt niet best met het geld wat in de selectie is gepompt.
Ik ben ruim 60 jaar supporter en kan me veel minder jaren herinneren waarin echt strijd geleverd werd en waar de spelers het gras opvraten dan de jaren waar veel vaker laks en ongeïnteresseerd gevoetbald werd en nog steeds wordt.Panucci schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:39![]()
Verliezen kan, en is vaak niet eens echt erg als de tegenstander simpelweg beter was. Zolang je er inderdaad maar alles aan gedaan hebt. En daar schort het helaas veel te vaak aan.
Waar dat aan ligt? De spelers krijgen te veel voor wat ze er voor terug geven.
Het lijkt of het ze weinig tot niets interesseert. Dat zal wel zo blijven ben ik bang voor
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Daar is gewoon op gescout. Met Linssen denken ze nu een ratje in de selectie hebben. Maar als daar omheen 10 ideale schoonzonen staan gaat het weinig potten breken. Zelfs de temperamentvolle Marquez straalt niet uit heerser te zijn achterin. Op het middenveld is het gezapig en voorin zijn het technische dribbelaars. Je hebt gewoon 2 a 3 "klootzakken" in het team nodig. Er komt geen team naar de Goffert met bibberende knieën. Dat is al jaren zo. En ze weten nu de angel eruit te halen bij dit elftal. Laat NEC niet aan voetballen toe en je hebt de punten bijna gegarandeerd binnen. Wat er op de bank zit maakt hier het verschil ook niet in. Allemaal van hetzelfde laken en pak. Terwijl je op papier een luxe bank hebt.JBNMGN schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:54Ik ben ruim 60 jaar supporter en kan me veel minder jaren herinneren waarin echt strijd geleverd werd en waar de spelers het gras opvraten dan de jaren waar veel vaker laks en ongeïnteresseerd gevoetbald werd en nog steeds wordt.Panucci schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:39![]()
Waar dat aan ligt? De spelers krijgen te veel voor wat ze er voor terug geven.
Het lijkt of het ze weinig tot niets interesseert. Dat zal wel zo blijven ben ik bang voor
Viel mij ook op inderdaad. Zul je net zien.Vieri schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:06Die eerste corner had helemaal niet gegeven mogen worden (kijk maar eens terug). Was namelijk gewoon een overtreding op Hansen (ouderwets pootje haken). Je ziet een aantal spelers ook met de armen in de lucht gaan richting scheids (Marquez, Verdonk, Van Crooij), maar moeten dan snel weer door met het spel.
Uiteindelijk was er tijd genoeg om iets goed te maken. Maar het was gezapig en slap van begin tot het eind.
Aan de andere kant was die rooie kaart ook wel overdreven bestraft. Bal was niet meer in de buurt omdat Sami hem niet goed aannam, was gewoon voor de keeper geweest die bal. Dus je ontneemt hem geen scoringskans.Panucci schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:14Viel mij ook op inderdaad. Zul je net zien.Vieri schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:06Die eerste corner had helemaal niet gegeven mogen worden (kijk maar eens terug). Was namelijk gewoon een overtreding op Hansen (ouderwets pootje haken). Je ziet een aantal spelers ook met de armen in de lucht gaan richting scheids (Marquez, Verdonk, Van Crooij), maar moeten dan snel weer door met het spel.
Uiteindelijk was er tijd genoeg om iets goed te maken. Maar het was gezapig en slap van begin tot het eind.
Alles gebeurt binnen 2 seconden maar het contact is er en hierdoor kan Sami niet meer bij de bal komen, imho terechte ingreep van de VAR.DRS schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:22Aan de andere kant was die rooie kaart ook wel overdreven bestraft. Bal was niet meer in de buurt omdat Sami hem niet goed aannam,Panucci schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:14Viel mij ook op inderdaad. Zul je net zien.Vieri schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:06Die eerste corner had helemaal niet gegeven mogen worden (kijk maar eens terug). Was namelijk gewoon een overtreding op Hansen (ouderwets pootje haken). Je ziet een aantal spelers ook met de armen in de lucht gaan richting scheids (Marquez, Verdonk, Van Crooij), maar moeten dan snel weer door met het spel.
was gewoon voor de keeper geweest die bal. Dus je ontneemt hem geen scoringskans.
Alles komt goed !!
Ik ga der vanuit dat hij zonder contact ook niet meer bij de bal kwam. Want die springt te hard van zijn voet af, en de keeper houd nog in op het moment dat Sami valt. Buiten dat trouwens wel een van de weinige nieuwkomers die positief opvalt, vind ik. Doet het goed in zijn eerste jaar.vak Oost schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:25Alles gebeurt binnen 2 seconden maar het contact is er en hierdoor kan Sami niet meer bij de bal komen, imho terechte ingreep van de VAR.DRS schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:22Aan de andere kant was die rooie kaart ook wel overdreven bestraft. Bal was niet meer in de buurt omdat Sami hem niet goed aannam,Panucci schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:14Viel mij ook op inderdaad. Zul je net zien.Vieri schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:06Die eerste corner had helemaal niet gegeven mogen worden (kijk maar eens terug). Was namelijk gewoon een overtreding op Hansen (ouderwets pootje haken). Je ziet een aantal spelers ook met de armen in de lucht gaan richting scheids (Marquez, Verdonk, Van Crooij), maar moeten dan snel weer door met het spel.
was gewoon voor de keeper geweest die bal. Dus je ontneemt hem geen scoringskans.
Overtreding was het sowieso, net zoals De Jong vorige week een overtreding maakte. Het is geen vrijbrief om alles maar te flikken als er geen bal in de buurt is.vak Oost schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:25Alles gebeurt binnen 2 seconden maar het contact is er en hierdoor kan Sami niet meer bij de bal komen, imho terechte ingreep van de VAR.DRS schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:22Aan de andere kant was die rooie kaart ook wel overdreven bestraft. Bal was niet meer in de buurt omdat Sami hem niet goed aannam,Panucci schreef: ↑zo 09 feb 2025, 11:14Viel mij ook op inderdaad. Zul je net zien.Vieri schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:06Die eerste corner had helemaal niet gegeven mogen worden (kijk maar eens terug). Was namelijk gewoon een overtreding op Hansen (ouderwets pootje haken). Je ziet een aantal spelers ook met de armen in de lucht gaan richting scheids (Marquez, Verdonk, Van Crooij), maar moeten dan snel weer door met het spel.
Echter kun je hier wel twisten of het een doorgebroken speler was omdat hij wel of niet bij de bal zou kunnen.
Natuurlijk, het lag aan de scheidsVieri schreef: ↑zo 09 feb 2025, 10:06Die eerste corner had helemaal niet gegeven mogen worden (kijk maar eens terug). Was namelijk gewoon een overtreding op Hansen (ouderwets pootje haken). Je ziet een aantal spelers ook met de armen in de lucht gaan richting scheids (Marquez, Verdonk, Van Crooij), maar moeten dan snel weer door met het spel.
Schandalig slecht "verdedigd " van Perreira bij de 2-0 trouwens 

- De Kletskop
- Contacteer: