Eens. En ook nog eens een middenmotor die nu pas voor het vierde seizoen achter elkaar in de Eredivisie speelt (en daarvoor 4 jaar Eerste Divisie).Zico schreef: ↑vr 07 feb 2025, 15:41Je bent ‘supporter’ van een NLse middenmoter he….die wisselen redelijke, goede en slechte wedstrijden af helaas. Ik zou de tweede seizoenshelft vorig seizoen niet als standaard nemen.Tyson schreef: ↑vr 07 feb 2025, 15:03De 1e seizoenshelft was er weinig om positief over te zijn 3 seizoenen maar? ik denk wel langer onder het Meijer tijd perk!Zico schreef: ↑vr 07 feb 2025, 14:46Je mag/moet wat mij betreft gewoon kunnen zeggen dat het seizoen mislukt is als je niet in het linkerrijtje eindigt. Maar dan nog kun je het op twee manieren benaderen. Je kunt gedurende het seizoen (als er nog niets beslist is) de ploeg/club overwegend positief ondersteunen. Haal je de diepstelling uiteindelijk niet, dan ga je als volwassen mensen evalueren en probeer je lessen te trekken. Of je gaat het hele seizoen alles negatief benaderen (zelfs als er nog niets beslist is) en steeds het zwartste scenario schetsen. Dat is een beetje wat jij nu al 3 seizoenen doet.Tyson schreef: ↑vr 07 feb 2025, 14:35Lijkt me logische toch?
Als je het niet haalt heeft men gewoon gefaald en is het een kut seizoen!
Maar hier moet je bij bepaalde personen alles tot in de puntjes precies uitleggen maar als een trainer iets zegt dan is het hij heeft het niet met 100% zekerheid gezegd....
fc Groningen - NEC
Re: fc Groningen - NEC
Inmiddels wel ja, kan ik er wat aan doen dat hij andere woorden gebruikt dat hij bedoelt? Ik kan anders jullie negatieve commentaren ook als een blije Pipo heel positief gaan interpreteren, maar ik interpreteer gewoon wat ik lees.FC Hilversum schreef: ↑vr 07 feb 2025, 15:13Waarom blijf jij maar door janken over het woordje verolichting… je begrijpt toch wat hij bedoeld of niet?bertje schreef: ↑vr 07 feb 2025, 14:21Omdat jij te pas en te onpas met een verkeerde terminologie loopt te strooien. Het is een verplichting om je huur of hypotheek te betalen, anders wordt je uit je huis gezet. Er hangt aan een verplichting een hele duidelijke consequentie als je die niet nakomt. Wat is de harde consequentie dan als we niet de Play Offs halen? Wordt de club dan opgeheven? Krijgen we dan punten aftrek voor volgend seizoen? Wordt er van de halve selecte en technische staf het contract ontbonden? Voor zover ik weet niet, maar als ik jou moet geloven is er een verplichting.Tyson schreef: ↑vr 07 feb 2025, 14:14Je komt steeds maar terug op het woordje verplichting je bent het ook gewoon aan je stand verplicht om bij de eerste 9 te komen!bertje schreef: ↑vr 07 feb 2025, 13:24Klopt. Een "doelstelling" is echter totaal iets anders als een "verplichting". Bij een doelstelling zal er altijd geëvalueerd worden wat er wel goed is gegaan en wat er niet goed is gegaan en zullen daar eventueel consequenties of gevolgen aan kleven. Bij een "verplichting" als dat niet gehaald wordt hangt daar direct een consequentie aan, dat is echt totaal anders.Tyson schreef: ↑vr 07 feb 2025, 12:45Er is iets uitgesproken ook door de club play-offs zijn de doelstelling (later door Carlos nog een keer bevestigd bij rn7)er is ook geïnvesteerd in de selectie dan mag je toch verwachten dat je 9e word in deze matige competitie en zo niet dan heb je gefaaldbertje schreef: ↑vr 07 feb 2025, 12:37
Nou nee, want er worden niet allerhanden maatregelen genomen mochten we een keer geen play offs halen en de club wordt ook niet opgeheven als we geen play offs halen. Jij (en anderen) verwachten dat NEC de play offs gaan halen en worden anders (heel erg) boos, als jullie dat niet al zijn na een wat mindere wedstrijd.
Zo moeilijk is het toch niet en dan is het toch gewoon een mislukt seizoen dat mag je dan toch gewoon benoemen? We hebben het hier over een BVO/professionals dan hoort er ambitie bij
Aalbers vond de selectie zelfs goed genoeg voor de eerste 7 dus ja zeg het maar!
Als een trainer roept dat ie nog iets erbij wilt hebben na het vertrek van Gonzalez doe je het ook af met hij heeft niet met 100% zekerheid gezegd dat er iemand komt dus ja zo kun je overal een eind aan lullen!
Daar doen we dan allemaal maar aan mee
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Is wel een goed advies hoor! Gewoon onze commentaren als positief lezenbertje schreef: ↑vr 07 feb 2025, 16:17Inmiddels wel ja, kan ik er wat aan doen dat hij andere woorden gebruikt dat hij bedoelt? Ik kan anders jullie negatieve commentaren ook als een blije Pipo heel positief gaan interpreteren, maar ik interpreteer gewoon wat ik lees.FC Hilversum schreef: ↑vr 07 feb 2025, 15:13Waarom blijf jij maar door janken over het woordje verolichting… je begrijpt toch wat hij bedoeld of niet?bertje schreef: ↑vr 07 feb 2025, 14:21Omdat jij te pas en te onpas met een verkeerde terminologie loopt te strooien. Het is een verplichting om je huur of hypotheek te betalen, anders wordt je uit je huis gezet. Er hangt aan een verplichting een hele duidelijke consequentie als je die niet nakomt. Wat is de harde consequentie dan als we niet de Play Offs halen? Wordt de club dan opgeheven? Krijgen we dan punten aftrek voor volgend seizoen? Wordt er van de halve selecte en technische staf het contract ontbonden? Voor zover ik weet niet, maar als ik jou moet geloven is er een verplichting.Tyson schreef: ↑vr 07 feb 2025, 14:14Je komt steeds maar terug op het woordje verplichting je bent het ook gewoon aan je stand verplicht om bij de eerste 9 te komen!bertje schreef: ↑vr 07 feb 2025, 13:24Klopt. Een "doelstelling" is echter totaal iets anders als een "verplichting". Bij een doelstelling zal er altijd geëvalueerd worden wat er wel goed is gegaan en wat er niet goed is gegaan en zullen daar eventueel consequenties of gevolgen aan kleven. Bij een "verplichting" als dat niet gehaald wordt hangt daar direct een consequentie aan, dat is echt totaal anders.Tyson schreef: ↑vr 07 feb 2025, 12:45
Er is iets uitgesproken ook door de club play-offs zijn de doelstelling (later door Carlos nog een keer bevestigd bij rn7)er is ook geïnvesteerd in de selectie dan mag je toch verwachten dat je 9e word in deze matige competitie en zo niet dan heb je gefaald
Zo moeilijk is het toch niet en dan is het toch gewoon een mislukt seizoen dat mag je dan toch gewoon benoemen? We hebben het hier over een BVO/professionals dan hoort er ambitie bij
Aalbers vond de selectie zelfs goed genoeg voor de eerste 7 dus ja zeg het maar!
Als een trainer roept dat ie nog iets erbij wilt hebben na het vertrek van Gonzalez doe je het ook af met hij heeft niet met 100% zekerheid gezegd dat er iemand komt dus ja zo kun je overal een eind aan lullen!
Daar doen we dan allemaal maar aan mee
Een discussie aangaan met mensen met een beperkt denkvermogen is bij voorbaat al een verloren discussie 

En de grap is dat Tyson denkt dat die aan jouw kant staat.
Zonder NEC geen Nijmegen!
We worden als lichte favoriet gezien door de Bookies. En er worden weinig doelpunten verwacht.
Zonder NEC geen Nijmegen!
-
- Contacteer:
Ik denk dat daar niks aan gelogen is. En zoals Meijer zojuist aangaf is de energie er de laatste wedstrijden wel. Dat zal een hele belangrijke voorwaarde worden de wedstrijd tegen Groningen.
De spits Willumsson is geblesseerd en er dus niet bij. Dus Van Bergen of Postema zal wel in de spits staan.
Ben ik een van die weinige die blij is met handhaving en een extra stapje?
Lekker een verre uitwedstrijd, lekker gezellig onderweg.
Helaas niet uitverkocht. Nu mag niemand meer zeuren en janken over plus en plusplus.
Helaas niet uitverkocht. Nu mag niemand meer zeuren en janken over plus en plusplus.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)

Klopt helemaal
Ach welnee. Met een gelijkspel mogen we tevreden zijn. Groningen is degelijk en taai. Wij zijn minder degelijk en taai. IN totaal hebben we 4x in Groningen gewonnen van de 34 keer. Dat zegt mij genoeg. Groningen uit is een Angstgegner.
Vandaag weer vol.uitvak, 958 trouwe supporters.
Ik wou dat ik er weer bij kon zijn.
Misschien volgend seizoen weer of eind dit seizoen een keer
Ik wou dat ik er weer bij kon zijn.
Misschien volgend seizoen weer of eind dit seizoen een keer
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
idd daarom ga ik ook voor een gelijkspelletje.
Alles komt goed !!
Van de laatste 10 wedstrijden in Groningen hebben we er 4 gewonnen 3 verloren en 3 gelijkgespeeld. Dat zegt mij meer dan een slechte reeks in de jaren '80, '90 en begin deze eeuw.
★★
- jackkreta
- Contacteer:
Ik denk dat wij zowat op elke positie een betere speler hebben staan , verwacht wel een overwinning vanavond uiteindelijk.
Ze lijken wel met een nogal gewijzigde opstelling te komen. Geen Bacuna en Hove, maar veel spelers die veel rennen en jagen. Een te lakse houding kan dan best nog eens afgestraft worden.
Ik hoop vooral dat ik niet weer voor 10 minuten voetbal die kant op rijd
100% of the shots you do not take, do not go in...
Uitvak in Groningen is niet uitverkocht, was plaats voor 1100 NEC supporters.
-
- Contacteer:
Dat zegt hij toch ook nergens?