NEC - PSV
Re: NEC - PSV
PSV zit in een dip, dus wij zullen er wel af gaan..
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Het wordt wachten op de eerste persoon die na (een volkomen logische) nederlaag gaat roepen “dat NEC ook altijd voor Sinterklaas speelt”.
'Justice knows every mans number'
Waarom spelen wij komend weekend niet
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- jackkreta
- Contacteer:
Omdat de wedstrijd tegen Twente op een andere datum wordt gespeeld.
Alles komt goed !!
- BasNijmegen
- Contacteer:
Ik snap dat het om de coëfficiënten gaat, die ook voordelig voor ons kunnen zijn. Echter is het wel nadelig voor NEC om een week niet te spelen. PSV is uit vorm, maar heeft een extra week om zich te herpakken.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ik was persoonlijk in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen NEC ook voor PSV pas de eerstvolgende is maar die hebben er komend weekend nog NAC-thuis tussen zitten. Kunnen ze zich daar lekker uitleven, alle focus op de Champions League en dan ons mooi onderschatten. Want de kans dat PSV zich twee keer achter elkaar laat verrassen door een club uithet rechterrijtje is wel heel erg klein.BasNijmegen schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:01Ik snap dat het om de coëfficiënten gaat, die ook voordelig voor ons kunnen zijn. Echter is het wel nadelig voor NEC om een week niet te spelen. PSV is uit vorm, maar heeft een extra week om zich te herpakken.
Maar nog los van dit alles moet PSV met hun kwaliteiten echt een flinke off-day hebben willen wij überhaupt kans maken. Daar zal het kwartje toch ook wel een keer gaan vallen, en dan kan het ook zomaar 1-6 worden.
'Justice knows every mans number'
- Me..Goal
- Contacteer:
Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we door de top 6 echt zijn weggespeeld dit seizoen.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:36Ik was persoonlijk in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen NEC ook voor PSV pas de eerstvolgende is maar die hebben er komend weekend nog NAC-thuis tussen zitten. Kunnen ze zich daar lekker uitleven, alle focus op de Champions League en dan ons mooi onderschatten. Want de kans dat PSV zich twee keer achter elkaar laat verrassen door een club uithet rechterrijtje is wel heel erg klein.BasNijmegen schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:01Ik snap dat het om de coëfficiënten gaat, die ook voordelig voor ons kunnen zijn. Echter is het wel nadelig voor NEC om een week niet te spelen. PSV is uit vorm, maar heeft een extra week om zich te herpakken.
Maar nog los van dit alles moet PSV met hun kwaliteiten echt een flinke off-day hebben willen wij überhaupt kans maken. Daar zal het kwartje toch ook wel een keer gaan vallen, en dan kan het ook zomaar 1-6 worden.
Rogier weet als geen ander hoe NEC verdedigend neer te zetten, hij heeft juist moeite om open en aanvallend te spelen.
I love it when a plan comes together. 

Ik ga hem missen.......Tanzania en Zanzibar
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Me..Goal schreef: ↑ma 20 jan 2025, 22:09Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we door de top 6 echt zijn weggespeeld dit seizoen.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:36Ik was persoonlijk in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen NEC ook voor PSV pas de eerstvolgende is maar die hebben er komend weekend nog NAC-thuis tussen zitten. Kunnen ze zich daar lekker uitleven, alle focus op de Champions League en dan ons mooi onderschatten. Want de kans dat PSV zich twee keer achter elkaar laat verrassen door een club uithet rechterrijtje is wel heel erg klein.BasNijmegen schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:01Ik snap dat het om de coëfficiënten gaat, die ook voordelig voor ons kunnen zijn. Echter is het wel nadelig voor NEC om een week niet te spelen. PSV is uit vorm, maar heeft een extra week om zich te herpakken.
Rogier weet als geen ander hoe NEC verdedigend neer te zetten, hij heeft juist moeite om open en aanvallend te spelen.

-
- Contacteer:
Me..Goal schreef: ↑ma 20 jan 2025, 22:09Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we door de top 6 echt zijn weggespeeld dit seizoen.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:36Ik was persoonlijk in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen NEC ook voor PSV pas de eerstvolgende is maar die hebben er komend weekend nog NAC-thuis tussen zitten. Kunnen ze zich daar lekker uitleven, alle focus op de Champions League en dan ons mooi onderschatten. Want de kans dat PSV zich twee keer achter elkaar laat verrassen door een club uithet rechterrijtje is wel heel erg klein.BasNijmegen schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:01Ik snap dat het om de coëfficiënten gaat, die ook voordelig voor ons kunnen zijn. Echter is het wel nadelig voor NEC om een week niet te spelen. PSV is uit vorm, maar heeft een extra week om zich te herpakken.

De beste speler van PSV speelt niet mee en driekwart is hopeloos uit vorm. Pereira tegen Lang leuke duels, 0-4.
Peirera begint steeds slecht aan de wedstrijden maar vecht zich gaandeweg terug.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 11:37Me..Goal schreef: ↑ma 20 jan 2025, 22:09Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we door de top 6 echt zijn weggespeeld dit seizoen.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:36Ik was persoonlijk in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen NEC ook voor PSV pas de eerstvolgende is maar die hebben er komend weekend nog NAC-thuis tussen zitten. Kunnen ze zich daar lekker uitleven, alle focus op de Champions League en dan ons mooi onderschatten. Want de kans dat PSV zich twee keer achter elkaar laat verrassen door een club uithet rechterrijtje is wel heel erg klein.BasNijmegen schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:01Ik snap dat het om de coëfficiënten gaat, die ook voordelig voor ons kunnen zijn. Echter is het wel nadelig voor NEC om een week niet te spelen. PSV is uit vorm, maar heeft een extra week om zich te herpakken.
Rogier weet als geen ander hoe NEC verdedigend neer te zetten, hij heeft juist moeite om open en aanvallend te spelen.![]()
De beste speler van PSV speelt niet mee en driekwart is hopeloos uit vorm. Pereira tegen Lang leuke duels, 0-4.
Hoe slecht moet die griekse rb eigenlijk zijn
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
- Bottendaal
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Pereira heeft wekelijks de linksbuiten in de zak en had zowel tegen Zwolle als tegen Fortuna minimaal 1 assist moeten hebben. Het ziet er niet altijd al te soepel uit, maar wat wil je nog meer?gladiator schreef: ↑wo 22 jan 2025, 19:47Peirera begint steeds slecht aan de wedstrijden maar vecht zich gaandeweg terug.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 11:37Me..Goal schreef: ↑ma 20 jan 2025, 22:09Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we door de top 6 echt zijn weggespeeld dit seizoen.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:36Ik was persoonlijk in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen NEC ook voor PSV pas de eerstvolgende is maar die hebben er komend weekend nog NAC-thuis tussen zitten. Kunnen ze zich daar lekker uitleven, alle focus op de Champions League en dan ons mooi onderschatten. Want de kans dat PSV zich twee keer achter elkaar laat verrassen door een club uithet rechterrijtje is wel heel erg klein.BasNijmegen schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:01Ik snap dat het om de coëfficiënten gaat, die ook voordelig voor ons kunnen zijn. Echter is het wel nadelig voor NEC om een week niet te spelen. PSV is uit vorm, maar heeft een extra week om zich te herpakken.
Rogier weet als geen ander hoe NEC verdedigend neer te zetten, hij heeft juist moeite om open en aanvallend te spelen.![]()
Pereira is een bron van onrust aan de bal.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:15Pereira heeft wekelijks de linksbuiten in de zak en had zowel tegen Zwolle als tegen Fortuna minimaal 1 assist moeten hebben. Het ziet er niet altijd al te soepel uit, maar wat wil je nog meer?gladiator schreef: ↑wo 22 jan 2025, 19:47Peirera begint steeds slecht aan de wedstrijden maar vecht zich gaandeweg terug.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 11:37Me..Goal schreef: ↑ma 20 jan 2025, 22:09Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we door de top 6 echt zijn weggespeeld dit seizoen.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:36Ik was persoonlijk in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen NEC ook voor PSV pas de eerstvolgende is maar die hebben er komend weekend nog NAC-thuis tussen zitten. Kunnen ze zich daar lekker uitleven, alle focus op de Champions League en dan ons mooi onderschatten. Want de kans dat PSV zich twee keer achter elkaar laat verrassen door een club uithet rechterrijtje is wel heel erg klein.BasNijmegen schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:01Ik snap dat het om de coëfficiënten gaat, die ook voordelig voor ons kunnen zijn. Echter is het wel nadelig voor NEC om een week niet te spelen. PSV is uit vorm, maar heeft een extra week om zich te herpakken.
Alles komt goed !!
Leuk toch? Je weet noit of zijn eerste aanname goed is. Altijd weer spannend als de bal naar hem wordt toegespeeldvak Oost schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Pereira is een bron van onrust aan de bal.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:15Pereira heeft wekelijks de linksbuiten in de zak en had zowel tegen Zwolle als tegen Fortuna minimaal 1 assist moeten hebben. Het ziet er niet altijd al te soepel uit, maar wat wil je nog meer?gladiator schreef: ↑wo 22 jan 2025, 19:47Peirera begint steeds slecht aan de wedstrijden maar vecht zich gaandeweg terug.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 11:37Me..Goal schreef: ↑ma 20 jan 2025, 22:09Ik kan me geen wedstrijd herinneren waar we door de top 6 echt zijn weggespeeld dit seizoen.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 20 jan 2025, 15:36
Ik was persoonlijk in de veronderstelling dat ook de wedstrijd tegen NEC ook voor PSV pas de eerstvolgende is maar die hebben er komend weekend nog NAC-thuis tussen zitten. Kunnen ze zich daar lekker uitleven, alle focus op de Champions League en dan ons mooi onderschatten. Want de kans dat PSV zich twee keer achter elkaar laat verrassen door een club uithet rechterrijtje is wel heel erg klein.

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- De Kletskop
- Contacteer:
Ik kan me na PSV in Maart 2024 geen wedstrijd herinneren die we wonnen van de top 6.
- Me..Goal
- Contacteer:
Het was meer een reactie op 1-6. Die verwacht ik niet snel, maar WII en Eagles had ik ook niet van tevoren verwacht.De Kletskop schreef: ↑do 23 jan 2025, 13:29Ik kan me na PSV in Maart 2024 geen wedstrijd herinneren die we wonnen van de top 6.
Enige wat ik wilde aangeven dat Rogier verdedigend echt wel de poppetjes weet neer te zetten.
Na FEY gisteren weet ik dat je nooit iets van te voren 100% kunt voorspellen.
I love it when a plan comes together.