Je hebt gelijk hoor! Morgen verliezen en je speelt nergens meer voor, niu ja misschien nog een beetje om tenminste nig 15 punten te behalen.
NEC-Fortuna
-
- Contacteer:
Re: NEC-Fortuna
Het is ook luxe he..... ik ben ruim 30 jaar fan van NEC en nu lullen we niet meer over handhaving, maar over de optie van Europees voetbal. Falen is hooguit weer een jaar eredivisie,FC Hilversum schreef: ↑za 18 jan 2025, 23:44Je hebt gelijk hoor! Morgen verliezen en je speelt nergens meer voor, niu ja misschien nog een beetje om tenminste nig 15 punten te behalen.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ai…Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:52900 minuten zijn 10 wedstrijden. Mocht hij 34 wedstrijden spelen zou hij tussen de 10 en 11 goals uitkomen. Dat is inderdaad echt heel erg matig voor een jonge jongen in zijn eerste jaar eredivisie.TheRealTricolores schreef: ↑za 18 jan 2025, 11:543 in 900minuten. 0 assists. Wow … En 487 mislukte acties en balverlies. Overal Onal nog maar te zwijgenSandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 06:50Kunnen we deze ergens opslaan?TheRealTricolores schreef: ↑za 18 jan 2025, 01:43Heel grappig. Jullie zagen 1 goed potje van Sami. Allebei hebben ze 0 rendement. Ze hebben best wel wat talent, maar zo ver kan zien niet genoeg. Mensen op dit forum lullen veel maar leven met de waan van de dag.
Zelfde als die twijfels hebben om Babadi hier te krijgenDAT is talent . Let maar op mijn woorden clubs als Excelsior etc is t plafond van zowel onal als Ouaissa.
Aalbers heeft gewoon veel rotzooi gekocht en we zijn er zwaar op achteruit gegaan. Ik wil dit seizoen door en hopen op meer kwaliteit en een nieuwe trainer die fatsoenlijk voetbal speelt volgend seizoen waarbij ik me na de winter niet nog zorgen om degradatie moet maken.
Eerst maar eens van Fortuna winnen…![]()
Sami heeft er trouwens al 3 in liggen. En dat met 0 rendement.
Hoho! PEC wint van PSV. Dus zo slecht is PEC niet. Ouaissa werkt hard en doet zijn best om mee te verdedigen. Da’s een pluspunt.eniesee12 schreef: ↑za 18 jan 2025, 12:47Ouissa heeft in ieder geval praatjes zat, talent heeft hij wel maar het komt er vooralsnog alleen maar uit tegen veel mindere tegenstanders. Ben benieuwd of hij PSV ook kapot kan spelen zoals hij het zelf zegtTheRealTricolores schreef: ↑za 18 jan 2025, 11:543 in 900minuten. 0 assists. Wow … En 487 mislukte acties en balverlies. Overal Onal nog maar te zwijgenSandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 06:50Kunnen we deze ergens opslaan?TheRealTricolores schreef: ↑za 18 jan 2025, 01:43Heel grappig. Jullie zagen 1 goed potje van Sami. Allebei hebben ze 0 rendement. Ze hebben best wel wat talent, maar zo ver kan zien niet genoeg. Mensen op dit forum lullen veel maar leven met de waan van de dag.
Zelfde als die twijfels hebben om Babadi hier te krijgenDAT is talent . Let maar op mijn woorden clubs als Excelsior etc is t plafond van zowel onal als Ouaissa.
Aalbers heeft gewoon veel rotzooi gekocht en we zijn er zwaar op achteruit gegaan. Ik wil dit seizoen door en hopen op meer kwaliteit en een nieuwe trainer die fatsoenlijk voetbal speelt volgend seizoen waarbij ik me na de winter niet nog zorgen om degradatie moet maken.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.
Als we vandaag verliezen blijven we staan waar we staan.
Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.
Is het glas half leeg of juist half vol?
-
- Contacteer:
Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.
Zo.
HEERLIJK straks met 5-2 na huis te! COME ON N.E.C

-
- Contacteer:
3-1
FC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 10:37Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.

-
- Contacteer:
Haha die geeft 100% gen***t gisterTT schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:17FC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 10:37Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.
Is het glas half leeg of juist half vol?oké, eerlijk zeggen....wie heeft het account van Hilversum gekraakt?
Ik vermoed Dhr G LopezTT schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:17FC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 10:37Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.
Is het glas half leeg of juist half vol?oké, eerlijk zeggen....wie heeft het account van Hilversum gekraakt?
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ik gok op Gijscoman!TT schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:17FC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 10:37Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.
-
- Contacteer:
TT schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:17FC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 10:37Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.

Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:19Ik gok op Gijscoman!TT schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:17FC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 10:37Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.

Sandertjuh85 schreef: ↑za 18 jan 2025, 06:50Kunnen we deze ergens opslaan?TheRealTricolores schreef: ↑za 18 jan 2025, 01:43Heel grappig. Jullie zagen 1 goed potje van Sami. Allebei hebben ze 0 rendement. Ze hebben best wel wat talent, maar zo ver kan zien niet genoeg. Mensen op dit forum lullen veel maar leven met de waan van de dag.illestyl schreef: ↑ma 13 jan 2025, 22:13Bottendaal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 20:26Ik zou ogen aan willen raden.TheRealTricolores schreef: ↑zo 12 jan 2025, 19:52Zeker wel, maar zie bijzonder weinig talent dus lekker met de ervaren krachten aub om dit graf seizoen goed door te komen.![]()

Zin in! We mogen weer lekker naar het stadion, genieten. Zo maar eens een sportmaaltijd naar binnen werken.
Er zijn nog maar 48 punten te halen dus ja dan is deze wedstrijd de alles bepalende voor de rest van het seizoen

2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Deze FC Hilversum bevalt me wel, moet ik zeggenFC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:40TT schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:17FC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 10:37Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.
![]()
Als ik dit schrijf hoor ik er toch helemaal bij!

TT schreef: ↑zo 19 jan 2025, 11:17FC Hilversum schreef: ↑zo 19 jan 2025, 10:37Ik hoop dat we vandaag winnen! Met 3 punten erbij hebben we een beetje aansluiting met de clubs boven ons. Bij verlies raken we die aansluiting een klein beetje kwijt. Dat zou heel jammer zijn! Maar laten we er gewoon van genieten, het is een luxe dat we op deze plek staan. Vroeger zaten we nu al maanden in de degradatiestress dat lijkt nu helemaal niet nodig.Pieros schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:20Grappig om het verschil in zicht te zien.Sandertjuh85 schreef: ↑zo 19 jan 2025, 09:15Als we vandaag vandaag winnen gaan we 1 of 2 plekken omhoog.də 'kʁitikʏs schreef: ↑zo 19 jan 2025, 08:58Vandaag winnen en je blijft staan waar je staat. Vandaag verliezen en we wortelen ons verder aan de onderkant.

Ondanks dat het bericht een hoog 'Johnny gehalte' heeft zit er wel een kern van waarheid in.

Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
En als het 1-1 wordt, en die kans is groot, waar staan we dan?
Ligt er ook aan wat andere clubs de komende wedstrijden gaan doen. Kijk maar wat PEC ineens flikt.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.