Denk dat Weghorst er minimaal 2 gaat maken en Ajax gaat niet 2x achtereen verliezen.
NEC-Ajax
- jackkreta
- Contacteer:
Re: NEC-Ajax
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Is Sandler er eigenlijk weer bij na zijn zware mannengriep
- jackkreta
- Contacteer:
En dat is zo goed bevallen dat ze daar mee doorgaan?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Bijma op Twitter:
Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Er vinden vermoedelijk twee wijzigingen plaats in de opstelling van NEC tegen Ajax. Sandler lijkt Márquez te gaan vervangen en voor Proper gloort zijn basisrentree, wat ten koste zou gaan van Hoedemakers
Proper is logisch, want Hoedemakers heeft niet veel getraind deze week.TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Er vinden vermoedelijk twee wijzigingen plaats in de opstelling van NEC tegen Ajax. Sandler lijkt Márquez te gaan vervangen en voor Proper gloort zijn basisrentree, wat ten koste zou gaan van Hoedemakers
Sandler is niet logisch, want die heeft vandaag voor het eerst weer getraind (schijnbaar).
Maar goed, Sandler zal 45 max 60 minuten kunnen spelen.
Tegen Ajax vind ik het wel te billijken om Nuytinck op te stellen, ik hoop alleen eigenlijk dat straks Marquez daar komt te staan (of nog liever, Verdonk).TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Fijn, met die opstelling maak je echt wel een kansje zondagTT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
-
- Contacteer:
Perfect.TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Top!TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Fijn dat Sano ook gewoon snel weer in training is.
Sandler, Proper en Sano, dan heb je weer een groot gedeelte van de kern van vorig jaar in ere hersteld.
Kansen tegen Ajax nemen op deze manier zeker wat toe.
Al zal Ajax ook gekrenkt kunnen zijn na verlies van gisteren.
Dat gaan fijne duels worden tussen Verdonk en Weghorst. 0-4 voor Ajax.bertje schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:12Tegen Ajax vind ik het wel te billijken om Nuytinck op te stellen, ik hoop alleen eigenlijk dat straks Marquez daar komt te staan (of nog liever, Verdonk).TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Met straks bedoel ik ná Ajax uiteraard.mschr schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:37Dat gaan fijne duels worden tussen Verdonk en Weghorst. 0-4 voor Ajax.bertje schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:12Tegen Ajax vind ik het wel te billijken om Nuytinck op te stellen, ik hoop alleen eigenlijk dat straks Marquez daar komt te staan (of nog liever, Verdonk).TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Gelukkig… ik vreesde het ergste. ik wil een spannende wedstrijd zien komende zondag.bertje schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:46Met straks bedoel ik ná Ajax uiteraard.mschr schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:37Dat gaan fijne duels worden tussen Verdonk en Weghorst. 0-4 voor Ajax.bertje schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:12Tegen Ajax vind ik het wel te billijken om Nuytinck op te stellen, ik hoop alleen eigenlijk dat straks Marquez daar komt te staan (of nog liever, Verdonk).TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
De keuze voor Nuytinck lijkt op vriendjes politiek!bertje schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:12Tegen Ajax vind ik het wel te billijken om Nuytinck op te stellen, ik hoop alleen eigenlijk dat straks Marquez daar komt te staan (of nog liever, Verdonk).TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Met of zonder Sandler zal deze wedstrijd niet veel verschil maken die gozer heeft zo weinig ritme dat hebben we tegen RKC ook kunnen zien dat heeft tijd nodig,maar ja Sandler en een tijd fit zijn gaan niet samen helaas
-
- Contacteer:
vanaf minuut 60 is het dus Bram en Marquez.Tyson schreef: ↑vr 29 nov 2024, 15:22De keuze voor Nuytinck lijkt op vriendjes politiek!bertje schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:12Tegen Ajax vind ik het wel te billijken om Nuytinck op te stellen, ik hoop alleen eigenlijk dat straks Marquez daar komt te staan (of nog liever, Verdonk).TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Met of zonder Sandler zal deze wedstrijd niet veel verschil maken die gozer heeft zo weinig ritme dat hebben we tegen RKC ook kunnen zien dat heeft tijd nodig,maar ja Sandler en een tijd fit zijn gaan niet samen helaas
Ik denk eerder dat Sandler 45min speeltzoete aardbei schreef: ↑vr 29 nov 2024, 15:24vanaf minuut 60 is het dus Bram en Marquez.Tyson schreef: ↑vr 29 nov 2024, 15:22De keuze voor Nuytinck lijkt op vriendjes politiek!bertje schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:12Tegen Ajax vind ik het wel te billijken om Nuytinck op te stellen, ik hoop alleen eigenlijk dat straks Marquez daar komt te staan (of nog liever, Verdonk).TT schreef: ↑vr 29 nov 2024, 13:02En ook:Gijscoman schreef: ↑vr 29 nov 2024, 12:57Bijma op Twitter:Het ziet ernaar uit dat NEC tegen Ajax kan beschikken over alle spelers. Sandler en Sano zijn na ziekte weer volop in training. Ook Hoedemakers had de griep en hervat morgen de groepstraining. Datzelfde geldt voor Van Crooij, die deze week vader is geworden.
Ik ben een debiel. Excuus. Ik las 'm anders.WijchenNEC schreef: ↑do 28 nov 2024, 16:22Eerste reactie; we hebben in het verleden vaak verloren van topploegen.Napoleon schreef: ↑do 28 nov 2024, 13:50Resultaten vanuit het verleden zeggen toch geen flikker. Dat is net zo debiel om vanuit onderbuikgevoel te redeneren.WijchenNEC schreef: ↑do 28 nov 2024, 13:21Geen feiten graag, onderbuikgevoel over dat we nooit wat presteren tegen topploegen hebben we nodig!Sandertjuh85 schreef: ↑do 28 nov 2024, 12:27Ajax-psv-feyenoord-az-twente en de rest van de clubs hebben vorig seizoen geen 6 punten tegen ons kunnen pakken. Met dezelfde trainer.zoete aardbei schreef: ↑do 28 nov 2024, 11:091 dit soort wedstrijden hebben we tegen topclubs vaker gehad, die een paar dagen ervoor Europees speelden.Vaak zonder resultaat.
2 het zit niet in dit team, en zeker niet in deze trainer, om vanaf minuut 1 er vol in te klappen.
Dan is de tegenreactie; “dat valt de laatste seizoenen wel mee” toch niet debiel
Werken en forummen don't go well together.
Come on Wilfried Bony!
We winnen met 90 minuten Sandler, we verliezen zonder.
- Bottendaal
- Contacteer:
Je kunt moeilijk ontkennen dat we nogal afhankelijk van het zijn.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Om Polleke alvast voor te zijn, ongeacht je persoonlijke opinies is het uiterst onsmakelijk om een van onze eigen spelers aan te duiden als 'het'. Het zijn nog wel allemaal mensen.
Mag het wel als they/them?Mark Ariaans schreef: ↑za 30 nov 2024, 09:44Om Polleke alvast voor te zijn, ongeacht je persoonlijke opinies is het uiterst onsmakelijk om een van onze eigen spelers aan te duiden als 'het'. Het zijn nog wel allemaal mensen.
Elke NEC-supporter met enigzins verstand van voetbal heeft een Sandler-fetish