NEC - fc Utrecht
NEC - fc Utrecht
zondag 24 november 2024, aanvang 12.15
Na een interland periode krijgen we een goed draaiende ploeg op bezoek in de Goffert.
roept U maar
Na een interland periode krijgen we een goed draaiende ploeg op bezoek in de Goffert.
roept U maar
Alles komt goed !!
- van Rijswijk
- Contacteer:
Re: NEC - fc Utrecht
Ik denk dat dit juist een ploeg is die we gewoon makkelijker pakken dan bv een van de kleintjes, Jans zal proberen om zich in te dekken maar 19-10 om 20-11 als doelsaldo zegt ook wel veel.
3 punten!
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Utrecht doet het qua punten fantastisch, maar als je daar doorheen kijkt hebben ze een relatief makkelijk schema gehad en winnen ze pas 1x een wedstrijd met meer dan 1 goal verschil. Uiteindelijk gewoon een hele goed start natuurlijk, maar ik zie ons zeker niet als de underdog in eigen huis!
-
- Contacteer:
ik vind utrecht overrated.Jans heeft get goed neergezet qua mentaliteit maar het valt vaak de goede kant op.Ik kan mij niet voorstellen dat ze in de top 4 eindigen.necnmgn schreef: ↑zo 10 nov 2024, 14:48Utrecht doet het qua punten fantastisch, maar als je daar doorheen kijkt hebben ze een relatief makkelijk schema gehad en winnen ze pas 1x een wedstrijd met meer dan 1 goal verschil. Uiteindelijk gewoon een hele goed start natuurlijk, maar ik zie ons zeker niet als de underdog in eigen huis!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Beste strategie is vaker op doel te schieten dan dat Souf z'n broekje omhoog trekt. Grote kans dat je dan wint.
When Wilco talks, people listen!
Utrecht mag overschat worden, maar wij zijn niet bepaald indrukwekkend te noemen anders.
-
- Contacteer:
Makkelijk programma…. Ja daar hebben wij ook echt het verschil gemaakt!necnmgn schreef: ↑zo 10 nov 2024, 14:48Utrecht doet het qua punten fantastisch, maar als je daar doorheen kijkt hebben ze een relatief makkelijk schema gehad en winnen ze pas 1x een wedstrijd met meer dan 1 goal verschil. Uiteindelijk gewoon een hele goed start natuurlijk, maar ik zie ons zeker niet als de underdog in eigen huis!
- Bottendaal
- Contacteer:
Who gives a fck, we staan 8e met een doelsaldo van +9…
Het voetbal is zeker verbetering vatbaar, maar ondanks dat toch op PO plek en op PSV na het minste tegengoals. Het gaat echt zo slecht niet.
Maar er worden wel pagina’s vol genuild hier.
Het voetbal is zeker verbetering vatbaar, maar ondanks dat toch op PO plek en op PSV na het minste tegengoals. Het gaat echt zo slecht niet.
-
- Contacteer:
Dit over het paard getilde ploegje met die schoolmeester moet een keer op zijn bek gaan dus
Precies, en met het thuispubliek erachter moet een verrassing mogelijk zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 20:28Who gives a fck, we staan 8e met een doelsaldo van +9…
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
nijmegen28 schreef: ↑zo 10 nov 2024, 20:59Dit over het paard getilde ploegje met die schoolmeester moet een keer op zijn bek gaan dus
Utrecht staat een plek op 5 hoger dan waar ze thuis horen. Die kunnen we hebben.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Utrecht kunnen we zeker hebben. Ik teken vooraf echt niet voor een puntje.
When Wilco talks, people listen!
- Bottendaal
- Contacteer:
Ondanks bovenstaande denk ik dat de komende 2 wedstrijden max 1 punt wordt.Johnny schreef: ↑zo 10 nov 2024, 21:33Precies, en met het thuispubliek erachter moet een verrassing mogelijk zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 20:28Who gives a fck, we staan 8e met een doelsaldo van +9…
-
- Contacteer:
ook dit is des nec, dit wordt een overwinning
Maar dan raken we niet van de leg, van Utrecht en Ajax kan je namelijk gewoon verliezen..Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 22:14Ondanks bovenstaande denk ik dat de komende 2 wedstrijden max 1 punt wordt.Johnny schreef: ↑zo 10 nov 2024, 21:33Precies, en met het thuispubliek erachter moet een verrassing mogelijk zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 20:28Who gives a fck, we staan 8e met een doelsaldo van +9…
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Kan wel, maar gaat niet gebeuren.bertje schreef: ↑ma 11 nov 2024, 09:35Maar dan raken we niet van de leg, van Utrecht en Ajax kan je namelijk gewoon verliezen..Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 22:14Ondanks bovenstaande denk ik dat de komende 2 wedstrijden max 1 punt wordt.Johnny schreef: ↑zo 10 nov 2024, 21:33Precies, en met het thuispubliek erachter moet een verrassing mogelijk zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 20:28Who gives a fck, we staan 8e met een doelsaldo van +9…
We spelen volgens mij altijd wel prima tegen Utrecht.
- Stefannec
- Contacteer:
De aankomende 2 thuiswedstrijden worden gewoon (hoop ik) 6 punten
Jippiekajee motherfucker!!!
- Bottendaal
- Contacteer:
Vast twee prima wedstrijden, waarin je had kunnen winnen/niet had hoeven verliezen, maar ik uiteindelijk 1 gelijkspelletje.bertje schreef: ↑ma 11 nov 2024, 09:35Maar dan raken we niet van de leg, van Utrecht en Ajax kan je namelijk gewoon verliezen..Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 22:14Ondanks bovenstaande denk ik dat de komende 2 wedstrijden max 1 punt wordt.Johnny schreef: ↑zo 10 nov 2024, 21:33Precies, en met het thuispubliek erachter moet een verrassing mogelijk zijn.Bottendaal schreef: ↑zo 10 nov 2024, 20:28Who gives a fck, we staan 8e met een doelsaldo van +9…