Onze Spaanse vriend
NEC - fc Groningen
Re: NEC - fc Groningen
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja, dat snap ik ook niet helemaal, maar goed, Calvin laat het nog niet echt zien dit seizoen.WijchenNEC schreef: ↑vr 01 nov 2024, 15:30Bijma zegt vermoedelijk weer Ouwejan ipv Verdonk.
Kan niet zeggen dat ik daar heel blij van wordt, Calvin verdient een basisplek imo.
Ben ook meer fan van verdonk.. maar dan de analyse van VI lezend dat Ouwejan de meeste kansen creëert is ook wel heel belangrijk.. moeilijke keuzeBottendaal schreef: ↑vr 01 nov 2024, 20:00Ja, dat snap ik ook niet helemaal, maar goed, Calvin laat het nog niet echt zien dit seizoen.WijchenNEC schreef: ↑vr 01 nov 2024, 15:30Bijma zegt vermoedelijk weer Ouwejan ipv Verdonk.
Kan niet zeggen dat ik daar heel blij van wordt, Calvin verdient een basisplek imo.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Tja..als een genomen corner of vrije trap erbij meetelt dan had ik ook de meeste gecreëerde kansen gehad als ik die mocht nemen. En Verdonk ook. Zegt dus niks.Veugel schreef: ↑vr 01 nov 2024, 20:47Ben ook meer fan van verdonk.. maar dan de analyse van VI lezend dat Ouwejan de meeste kansen creëert is ook wel heel belangrijk.. moeilijke keuzeBottendaal schreef: ↑vr 01 nov 2024, 20:00Ja, dat snap ik ook niet helemaal, maar goed, Calvin laat het nog niet echt zien dit seizoen.WijchenNEC schreef: ↑vr 01 nov 2024, 15:30Bijma zegt vermoedelijk weer Ouwejan ipv Verdonk.
When Wilco talks, people listen!
- Bottendaal
- Contacteer:
Vandaar dat Schöne eerder de meeste kansen creëerde… juist, je praat onzin!Gerard Lopez schreef: ↑vr 01 nov 2024, 21:12Tja..als een genomen corner of vrije trap erbij meetelt dan had ik ook de meeste gecreëerde kansen gehad als ik die mocht nemen. En Verdonk ook. Zegt dus niks.Veugel schreef: ↑vr 01 nov 2024, 20:47Ben ook meer fan van verdonk.. maar dan de analyse van VI lezend dat Ouwejan de meeste kansen creëert is ook wel heel belangrijk.. moeilijke keuzeBottendaal schreef: ↑vr 01 nov 2024, 20:00Ja, dat snap ik ook niet helemaal, maar goed, Calvin laat het nog niet echt zien dit seizoen.WijchenNEC schreef: ↑vr 01 nov 2024, 15:30Bijma zegt vermoedelijk weer Ouwejan ipv Verdonk.
Naja goede corners en vrije trappen is toch onderdeel van het spel en belangrijk om gevaarlijk uit te worden?
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ja, maar je moet wel heel slecht erin zijn als je alle corners en vrije trappen mag nemen en dan nog niet bovenaan staat met gecreëerde kansen.
When Wilco talks, people listen!
Tsja, met 5 man achterin tegen Groningen is m ook niet.
Nou daar zeg je me wat. Je zou zoiets best aanvallend kunnen laten spelen:
Roefs
Pereira Sandler Marquez nuytinck ouwejan
Hoedemakers sano
Sami
Koki hansen
Dus verdedigend sta je in 5-3-2 en aan de bal kun je het als een soort 3-4-3 neerzetten waarbij ouwejan heel hoog op de linkerkant komt te spelen (veel in zn kracht laten komen met voorzetten). Dit moet je niet gaan proberen tegen Groningen maar ik denk dat dit op termijn met deze selectie nog nieteens zon slecht plan is.
Sandler is een complete CV, daar hoef je geen 2 mandekkers naast te zetten. Dat gaat ten koste van een mannetje verderop op het veld, die je hard nodig hebt. Juist met Sandler kun je 433 spelen.LH7 schreef: ↑za 02 nov 2024, 08:56Nou daar zeg je me wat. Je zou zoiets best aanvallend kunnen laten spelen:
Roefs
Hoedemakers sano
Sami
Koki hansen
Dus verdedigend sta je in 5-3-2 en aan de bal kun je het als een soort 3-4-3 neerzetten waarbij ouwejan heel hoog op de linkerkant komt te spelen (veel in zn kracht laten komen met voorzetten). Dit moet je niet gaan proberen tegen Groningen maar ik denk dat dit op termijn met deze selectie nog nieteens zon slecht plan is.
Meijer had dit wel afgelopen maanden kunnen doen met Verdonk. Maar met Sandler is dat echt niet nodig.
hiervan heb je maar 2 mensen die een goals kunnen maken en 3 als je Sano mee telt. Je moet aanvallen en scoren! We doen na net alsof we elke x overlopen worden. het midde veld verzaakt vaak en de aanval scoort te weinig. NA VOREN!.Mcel schreef: ↑za 02 nov 2024, 10:11Sandler is een complete CV, daar hoef je geen 2 mandekkers naast te zetten. Dat gaat ten koste van een mannetje verderop op het veld, die je hard nodig hebt. Juist met Sandler kun je 433 spelen.LH7 schreef: ↑za 02 nov 2024, 08:56Nou daar zeg je me wat. Je zou zoiets best aanvallend kunnen laten spelen:
Roefs
Hoedemakers sano
Sami
Koki hansen
Meijer had dit wel afgelopen maanden kunnen doen met Verdonk. Maar met Sandler is dat echt niet nodig.
Verdonk op de bank zou ridicuul zijn, ga er ook niet vanuit dat Meijer dat zal doen
Verdonk op de bank zou ridicuul zijn, ga er ook vanuit dat Meijer dat zal doen
- Gerard Lopez
- Contacteer:
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Hopelijk doorbreken we het voor "Sinterklaas spelen"
Het gevoel bij velen klopt helaas dus wel...
https://www.vi.nl/video/nec-grootste-me ... de-ploegen
Dan is die discussie voor eens en voor altijd gesloten. En blijkt het gevoel van velen dus ook niet uit de lucht gegrepen.Tyson schreef: ↑zo 03 nov 2024, 10:40Hopelijk doorbreken we het voor "Sinterklaas spelen"
-
- Contacteer:
Twijfelde jij nog? Het forum zit hier echter vol met ontkenners.Tyson schreef: ↑zo 03 nov 2024, 10:40Hopelijk doorbreken we het voor "Sinterklaas spelen"