NEC - fc Groningen
Re: NEC - fc Groningen
Conclusie: we hebben geen eredivisiewaardige 10 ?
Roefs
Pereira - Sandler - Nuytinck - Verdonk
Sontje - Sami - Sano - Unal
Ogawa -Kento
Sami werkt beter dan Rober/Mees. en De gehele midden linie moet al meeverdedigen.
Pereira - Sandler - Nuytinck - Verdonk
Sontje - Sami - Sano - Unal
Ogawa -Kento
Sami werkt beter dan Rober/Mees. en De gehele midden linie moet al meeverdedigen.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik zou eerlijk gezegd op dit moment misschien nog wel Schöne op 10 willen zien. Rober, en Sami komen (nog) tekort. Van Crooij is ook absoluut nog niet de speler voor die positie en Sano MOET op 8 blijven.
Dat kan Schöne toch niet meer belopen.
En logisch, hij is 38.
En logisch, hij is 38.
Wat mij betreft is sami op dit moment de beste optie op 10. Voorhoede zou voor mij op dit moment dit zijn:
Hansen ouaissa. Onal
Ogawa
Hansen ouaissa. Onal
Ogawa
------------------Roefs-------------------
Pereira--Sandler--Nuytinck--Verdonk
----------Sano-------Hoedemakers----
Hansen------------------------Ouwejan
------------------Koki---------------------
-----------------Kento--------------------
Vind Ouwejan vs Bacuna wel handig, dat is van oudsher toch ook wel een aanvaller plus hij heeft een voorzet waar hij onze beide Japanners prima mee kan bedienen. Sowieso is het zaak om directer te spelen en de lange bal niet alleen te hanteren als "laatste redmiddel", waardoor er totaal geen aansluiting is en de 2e bal bijvoorbaat kansloos is. Je zag tegen Zwolle wel wat het kan opleveren als je je er meer op instelt. Is eigenlijk al duidelijk of Sandler minuten kan maken?
Pereira--Sandler--Nuytinck--Verdonk
----------Sano-------Hoedemakers----
Hansen------------------------Ouwejan
------------------Koki---------------------
-----------------Kento--------------------
Vind Ouwejan vs Bacuna wel handig, dat is van oudsher toch ook wel een aanvaller plus hij heeft een voorzet waar hij onze beide Japanners prima mee kan bedienen. Sowieso is het zaak om directer te spelen en de lange bal niet alleen te hanteren als "laatste redmiddel", waardoor er totaal geen aansluiting is en de 2e bal bijvoorbaat kansloos is. Je zag tegen Zwolle wel wat het kan opleveren als je je er meer op instelt. Is eigenlijk al duidelijk of Sandler minuten kan maken?
Laatst gewijzigd door bertje op vr 01 nov 2024, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Dan zal waarschijnlijk mijn opstelling het wel worden met Rober ipv Kento en evt Önal ipv Ouwejan. Maar het is imo vooral van belang dat als de lange bal gespeeld gaat worden dat met een idee wordt gedaan, en niet zoals nu als laatste optie omdat men dwaas wil blijven opbouwen van achteruit. Dan kan je dat spelletje ook prima met Rober om Koki heen spelen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
kento en koki in de basis,dream on.Dat vindt rogier veel te eng joh
zoete aardbei schreef: ↑vr 01 nov 2024, 11:51kento en koki in de basis,dream on.Dat vindt rogier veel te eng joh
Kento start voorlopig niet in de basis zolang er niet te communiceren valt kun je het vergeten
Het is ook niet zo dat Kento erin komt en we beter gaan voetballen
Laten we ook niet vergeten dat de stap van invalbeurten naar basis vaak ook best groot is, zeker voor jongere spelers. Tegen vermoeide tegenstander invallen met verse krachten is toch iets anders dan vanaf de basis spelen tegen even fitte spelers in de wetenschap dat je mogelijk negentig minuten door moet gaan. Dat hebben we ook al vaak gezien bij jonge spelers. We moeten waken voor teveel opportunisme.
-
- Contacteer:
Het is ook allemaal wel een beetje opportunistisch.zoete aardbei schreef: ↑vr 01 nov 2024, 11:51kento en koki in de basis,dream on.Dat vindt rogier veel te eng joh
Het is zeker opportunistisch. Ogawa is geen middenvelder en Shiogai loopt Ogawa in de weg. Rober in de spits is de oplossing.Nijmegen0413 schreef: ↑vr 01 nov 2024, 12:59Het is ook allemaal wel een beetje opportunistisch.zoete aardbei schreef: ↑vr 01 nov 2024, 11:51kento en koki in de basis,dream on.Dat vindt rogier veel te eng joh
-
- Contacteer:
Sandler en Hansen fit genoeg voor de basis.
---------------------Ogawa-----------------
-----------Onal - Ouaissa - Hansen------
-----------Sano - Hoedemakers----------
Verdonk - Nuytinck - Sandler - Pereira
---------------------Roefs------------------
Echter ben ik bang dat Meijer ervoor kiest om van Crooij voor Onal te laten spelen en Rober voor Ouaissa.
Echter ben ik bang dat Meijer ervoor kiest om van Crooij voor Onal te laten spelen en Rober voor Ouaissa.
Bron mbt Sandler? Zou wel top zijn. Bovenstaande opstelling is wmb op dit moment het best mogelijkNijmegen0413 schreef: ↑vr 01 nov 2024, 13:46Sandler en Hansen fit genoeg voor de basis.
-
- Contacteer:
Jeroen Bijma op Twitter. “ Sandler gaat tegen FC Groningen eindelijk weer eens spelen voor NEC. Hij heeft nergens meer last. De kans is groot dat hij meteen in de basis staat, waardoor Márquez naar de bank wordt verwezen. #necgro #necnijmegen.”LH7 schreef: ↑vr 01 nov 2024, 13:52Bron mbt Sandler? Zou wel top zijn. Bovenstaande opstelling is wmb op dit moment het best mogelijkNijmegen0413 schreef: ↑vr 01 nov 2024, 13:46Sandler en Hansen fit genoeg voor de basis.
Eerst zien..het is nog ruim 48 uur
- Uno Batavorum
- Contacteer:
3-1 met kento op 10. Tijd dat Rogier Japans gaat leren....
-
- Contacteer:
Als Kento speelt dan zal hij de spits zijn, echter gaat dit (terecht) nog niet gebeuren.Uno Batavorum schreef: ↑vr 01 nov 2024, 14:463-1 met kento op 10. Tijd dat Rogier Japans gaat leren....
-
- Contacteer:
Bijma zegt vermoedelijk weer Ouwejan ipv Verdonk.
Kan niet zeggen dat ik daar heel blij van wordt, Calvin verdient een basisplek imo.
Kan niet zeggen dat ik daar heel blij van wordt, Calvin verdient een basisplek imo.
Sandler waarschijnlijk weer in de basis.
Ten koste van??????
Ten koste van??????
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.