NEC - fc Groningen
Re: NEC - fc Groningen
1-0
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Als Sandler terug is, zou ik Hansen en Önal op de vleugels zetten en Gonzalez een laatste kans geven op 10.
Als Sandler niet terug is, zou ik gaan voor 442 met onze Japanners voorin en wellicht Ouwejan op linksmid.
Als Sandler niet terug is, zou ik gaan voor 442 met onze Japanners voorin en wellicht Ouwejan op linksmid.
Vind beide prima opties.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Waarom Rober nog een kans geven op 10? Geef hem een kans in de spits. Hij heeft bewezen dat goed aan te kunnen vorig seizoen in het bekertoernooi.
Na de wedstrijden tegen Heerenveen, NAC, Almere en Zwolle wéér een directe concurrent. Dit seizoen leert ons dat daar geen peil op te trekken is. 3-3
Omdat Rober dan niet als 10 speelt bij balbezit. Want Sandler zorgt ervoor dat Sano veel hoger staat. Op de hoogte van Rober en je dan dus 4 aanvallers rondom Koki hebt. Zonder Sandler zijn dat er 3, waardoor Koki nauwelijks als afmaker in de 16 verschijnt.
Ik denk dat als je opportunistischer gaat spelen met Rober dicht bij Koki Rober ook veel beter gaat renderen. Dan wordt zijn positionering veel belangrijker dan het meevoetballen, laat dat nou net een van zijn beste kwaliteiten zijn.Mcel schreef: ↑wo 30 okt 2024, 10:33Omdat Rober dan niet als 10 speelt bij balbezit. Want Sandler zorgt ervoor dat Sano veel hoger staat. Op de hoogte van Rober en je dan dus 4 aanvallers rondom Koki hebt. Zonder Sandler zijn dat er 3, waardoor Koki nauwelijks als afmaker in de 16 verschijnt.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik zou het zo doen:
Hansen - Shiogai
-----Ogawa
-Sano-Rober
Hoedemakers
en dan lekker Bram en Marquez alles hard naar voren laten peren zodat Ogawa kan doorkoppen en Hansen en Shiogai er achter aan kunnen rennen. Opbouwen met Nuytinck en Marquez is nu zo vaak geprobeerd met verschillende middenvelders ervoor maar ze kunnen het gewoon niet. Gister ging het meteen beter toen we niet eens meer probeerden normaal te voetballen en gewoon alles meteen lang knalden.
Groningen heeft al 8 wedstrijden op rij geen competitiewedstrijd meer gewonnen, de laatste 5 zelfs verloren.
Het is fijn voor Groningen dat ze nu NEC treffen...
Het is fijn voor Groningen dat ze nu NEC treffen...
Zonder Rober zijn we sterker omdat we dan met 11 man op het veld staan.
Adilson Ben David Dos Santos was serieus 2 klassen beter en die kon er ook niet veel van, maar was in ieder geval nog vermakelijk om te zien omdat hij het wel bleef proberen.
Zoals je merkt heb ik Rober afgeschreven voor Eredivisie niveau.
Adilson Ben David Dos Santos was serieus 2 klassen beter en die kon er ook niet veel van, maar was in ieder geval nog vermakelijk om te zien omdat hij het wel bleef proberen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
- De Kletskop
- Contacteer:
Jeffry74 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:12Zonder Rober zijn we sterker omdat we dan met 11 man op het veld staan.
Alsjeblieft geen Rober meer op 10. Zo ontzettend veel balverlies. Kan-ie ook niks aan doen, is gewoon niet zijn positie.
Waarom Sontje niet eens daar proberen? By far de beste techniek, inzicht en versnelling van iedereen voorin en sinds een paar weken fysiek ook behoorlijk sterk in de duels.
Uitiendelijk zou ik onze vriend Kento daar ook nog niet zo'n gek idee vinden. Blijft wel ongelofelijk dat je nu een stuk of 7 vleugelaanvallers hebt en maar één nummer 10 (Darelas) die kennelijk niet goed genoeg is op de training. Was de afgelopen jaren onze sleutelpositie.
Waarom Sontje niet eens daar proberen? By far de beste techniek, inzicht en versnelling van iedereen voorin en sinds een paar weken fysiek ook behoorlijk sterk in de duels.
Uitiendelijk zou ik onze vriend Kento daar ook nog niet zo'n gek idee vinden. Blijft wel ongelofelijk dat je nu een stuk of 7 vleugelaanvallers hebt en maar één nummer 10 (Darelas) die kennelijk niet goed genoeg is op de training. Was de afgelopen jaren onze sleutelpositie.
Meer positieve beleving in de Goffert!
- TheRealTricolores
- Contacteer:
Oh is dat zo?
Nou dan kunnen we hem allemaal wel weer invullen toch ....
donderdag 29 mei 2003
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
Zondag 18 mei 2008
Zondag 23 mei 2021
Sontje op 10?T.S. schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:46Alsjeblieft geen Rober meer op 10. Zo ontzettend veel balverlies. Kan-ie ook niks aan doen, is gewoon niet zijn positie.
Dan kan he hem na 12 minuten al wisselen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Sontje moet de vrijheid op de vleugel hebben. En dan kan-ie alsnog weleens in het centrum uitkomen. Die moet gewoon z'n ding kunnen doen. Is aanvallend onze sterkste troef.gladiator schreef: ↑do 31 okt 2024, 09:26Sontje op 10?T.S. schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:46Alsjeblieft geen Rober meer op 10. Zo ontzettend veel balverlies. Kan-ie ook niks aan doen, is gewoon niet zijn positie.
Dan kan he hem na 12 minuten al wisselen
-
- Contacteer:
De Nijmegen Fanatics roepen de supporters op om tijdig in het stadion te zijn zondag en samen het stadion te laten kolken ter ere van hun 10 jarige bestaan.
-
- Contacteer:
De Rober die bij 3 goals is betrokken dit seizoen en vorig jaar bij 15 goals betrokken was is te slecht voor de Eredivisie? Bijzondere beredenering.Jeffry74 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:12Zonder Rober zijn we sterker omdat we dan met 11 man op het veld staan.
Dat is ook precies wat je gekocht hebt; doelpunten.Nijmegen0413 schreef: ↑do 31 okt 2024, 13:26De Rober die bij 3 goals is betrokken dit seizoen en vorig jaar bij 15 goals betrokken was is te slecht voor de Eredivisie? Bijzondere beredenering.Jeffry74 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:12Zonder Rober zijn we sterker omdat we dan met 11 man op het veld staan.
Maar eigenlijk is er geen positie waar hij nou echt kan spelen.
Veel geld dus voor een invaller.
En scoort hij niet, dan heb je er heel weinig aan.
-
- Contacteer:
Ogawa - Rober is een slecht koppeltje. Stel Shiogai op en hij kan die ruimtes veel beter bespelen.burp schreef: ↑do 31 okt 2024, 13:34Dat is ook precies wat je gekocht hebt; doelpunten.Nijmegen0413 schreef: ↑do 31 okt 2024, 13:26De Rober die bij 3 goals is betrokken dit seizoen en vorig jaar bij 15 goals betrokken was is te slecht voor de Eredivisie? Bijzondere beredenering.Jeffry74 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:12Zonder Rober zijn we sterker omdat we dan met 11 man op het veld staan.
Maar eigenlijk is er geen positie waar hij nou echt kan spelen.
Veel geld dus voor een invaller.
En scoort hij niet, dan heb je er heel weinig aan.
Ben wel benieuwd wie er voorin nou gaan starten. Kento verdient ook zeker een kans. Terwijl Koki ook gewoon 2x scoorde tegen Zwolle.
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Nou ik schrijf niet zomaar iemand af, maar snap echt niet dat mensen hem opstellen, heeft tot nu toe echt nooit laten zien dat hij eredivisiewaardig is!De Kletskop schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:19Jeffry74 schreef: ↑wo 30 okt 2024, 14:12Zonder Rober zijn we sterker omdat we dan met 11 man op het veld staan.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!