Dat gevoel is geloof ik ooit ontstaan doordat we de eerste waren waar RBC van won na 20-25 wedstrijden (beginjaren 2000), sindsdien wordt dat continu geroepen. Doorgaans ook dezelfde types waar je het gevoel van krijgt dat we degradatiekandidaat zijn als je de reacties hoort/leest zonder de stand erbij te pakken.Mcel schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:12Klopt. Je gevoel is ontstaan doordat het (uiteraard) weleens voorkwam en steeds meer mensen elkaar gingen napraten dat het heel vaak gebeurde.lentselucht schreef: ↑di 17 sep 2024, 07:50Mijn gevoel is ook ergens door onstaan, zeker niet altijd of vaker als wellicht maar er zijn wel degelijk wedstrijden geweest waarin we voor Sinterklaas speelden. Anders had men dat gevoel niet gekregen. Vorig jaar Vitesse nog als voorbeeld. Maar het zal idd vaker voorkomen dat het idd onderbuik gevoel isMcel schreef: ↑ma 16 sep 2024, 21:55Exact waar de discussie op slaat: gevoel en feiten.lentselucht schreef: ↑ma 16 sep 2024, 21:29en toch gebeurd het vaak dat, ook al kan ik het niet staven met cijfers maar gewoon op gevoel dat nec juist wanneer het moet zoals as zaterdag we dan verliezen en we een aanmodderende club "helpen" en daar kan je allerlei analyses op los laten maar dat gevoel is er
Prima dat je het gevoel hebt dat het vaak gebeurt. Maar hoe vaak het gebeurt, dat is een kwestie van feiten. En als je ervoor openstaat om daarnaar te kijken, zou je gevoel veranderd kunnen worden.
(En hier speelt het nog in het klein, maar sinds een jaar speelt het ook in het groot: de onderbuik regeert.)
(En voor je het weet wordt er beleid op gemaakt om die napraters tevreden te houden zonder dat er naar de feiten wordt gekeken.)
NEC-Heracles
Re: NEC-Heracles
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Dat zou idd het begin kunnen zijn geweest. Maar goed, inkrijg toch altijd de kriebels als we voor zo’n wedstrijd staan, het gevoel van het zal toch niet… we gaan het zaterdag zienbertje schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:14Dat gevoel is geloof ik ooit ontstaan doordat we de eerste waren waar RBC van won na 20-25 wedstrijden (beginjaren 2000), sindsdien wordt dat continu geroepen. Doorgaans ook dezelfde types waar je het gevoel van krijgt dat we degradatiekandidaat zijn als je de reacties hoort/leest zonder de stand erbij te pakken.Mcel schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:12Klopt. Je gevoel is ontstaan doordat het (uiteraard) weleens voorkwam en steeds meer mensen elkaar gingen napraten dat het heel vaak gebeurde.lentselucht schreef: ↑di 17 sep 2024, 07:50Mijn gevoel is ook ergens door onstaan, zeker niet altijd of vaker als wellicht maar er zijn wel degelijk wedstrijden geweest waarin we voor Sinterklaas speelden. Anders had men dat gevoel niet gekregen. Vorig jaar Vitesse nog als voorbeeld. Maar het zal idd vaker voorkomen dat het idd onderbuik gevoel isMcel schreef: ↑ma 16 sep 2024, 21:55Exact waar de discussie op slaat: gevoel en feiten.lentselucht schreef: ↑ma 16 sep 2024, 21:29en toch gebeurd het vaak dat, ook al kan ik het niet staven met cijfers maar gewoon op gevoel dat nec juist wanneer het moet zoals as zaterdag we dan verliezen en we een aanmodderende club "helpen" en daar kan je allerlei analyses op los laten maar dat gevoel is er
Prima dat je het gevoel hebt dat het vaak gebeurt. Maar hoe vaak het gebeurt, dat is een kwestie van feiten. En als je ervoor openstaat om daarnaar te kijken, zou je gevoel veranderd kunnen worden.
(En hier speelt het nog in het klein, maar sinds een jaar speelt het ook in het groot: de onderbuik regeert.)
(En voor je het weet wordt er beleid op gemaakt om die napraters tevreden te houden zonder dat er naar de feiten wordt gekeken.)
Joh, we blijven toch altijd nog maar NEC. En zelfs (sub)toppers lopen wel eens tegen een uitglijer aan tegen een degradatiekandidaat. Feyenoord onder wondertrainer Slot vorig jaar bijvoorbeeld nog gelijk tegen Fortuna thuis en uit bij Volendam.lentselucht schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:19Dat zou idd het begin kunnen zijn geweest. Maar goed, inkrijg toch altijd de kriebels als we voor zo’n wedstrijd staan, het gevoel van het zal toch niet… we gaan het zaterdag zienbertje schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:14Dat gevoel is geloof ik ooit ontstaan doordat we de eerste waren waar RBC van won na 20-25 wedstrijden (beginjaren 2000), sindsdien wordt dat continu geroepen. Doorgaans ook dezelfde types waar je het gevoel van krijgt dat we degradatiekandidaat zijn als je de reacties hoort/leest zonder de stand erbij te pakken.Mcel schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:12Klopt. Je gevoel is ontstaan doordat het (uiteraard) weleens voorkwam en steeds meer mensen elkaar gingen napraten dat het heel vaak gebeurde.lentselucht schreef: ↑di 17 sep 2024, 07:50Mijn gevoel is ook ergens door onstaan, zeker niet altijd of vaker als wellicht maar er zijn wel degelijk wedstrijden geweest waarin we voor Sinterklaas speelden. Anders had men dat gevoel niet gekregen. Vorig jaar Vitesse nog als voorbeeld. Maar het zal idd vaker voorkomen dat het idd onderbuik gevoel isMcel schreef: ↑ma 16 sep 2024, 21:55Exact waar de discussie op slaat: gevoel en feiten.lentselucht schreef: ↑ma 16 sep 2024, 21:29en toch gebeurd het vaak dat, ook al kan ik het niet staven met cijfers maar gewoon op gevoel dat nec juist wanneer het moet zoals as zaterdag we dan verliezen en we een aanmodderende club "helpen" en daar kan je allerlei analyses op los laten maar dat gevoel is er
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Wellicht is het een leuke suggestie om in de 12de minuut massaal te klappen voor onze JB,
een steuntje in de rug kan hij wel gebruiken volgens mij.
een steuntje in de rug kan hij wel gebruiken volgens mij.
Alles komt goed !!
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Met alle respect, maar hij is nog niet dood hé! Verdiend zeker een steuntje in de rug, maar als we voor iedere nec supporter die een steuntje in de rug nodig hebben/ziek zijn een minuut gaan klappen heb ik straks de blaren in de handen staan. Doe dan maar een spandoekje of zo, laten we dat klappen maar bewaren voor hen die ons ontvallen zijn.
Sterkte Jan, hoop dat we voorlopig nog niet voor je hoeven te klappen!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
- Demtsjenko
- Contacteer:
En toch… dat klappen voor dode mensen vind ik eigenlijk ook maar raar…
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Bij dood hoort stilteDemtsjenko schreef: ↑di 17 sep 2024, 23:40En toch… dat klappen voor dode mensen vind ik eigenlijk ook maar raar…
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
Eens. We weten niet eens precies in wat er aan de hand is. Chemo kan vele dingen betekenen. Ik ga voorlopig uit van het positieve.Dirk Eijlander schreef: ↑di 17 sep 2024, 19:36Met alle respect, maar hij is nog niet dood hé! Verdiend zeker een steuntje in de rug, maar als we voor iedere nec supporter die een steuntje in de rug nodig hebben/ziek zijn een minuut gaan klappen heb ik straks de blaren in de handen staan. Doe dan maar een spandoekje of zo, laten we dat klappen maar bewaren voor hen die ons ontvallen zijn.
Sterkte Jan, hoop dat we voorlopig nog niet voor je hoeven te klappen!
Tijd voor een opstelling… Sano en Roefs afwezig. Verder iedereen fit.
Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Persoonlijk zou ik wel eens (zeker tegen een zwakke broeder als Heracles) het willen zien met Verdonk centraal, Ouwejan op linksback, Hansen op links die dan naar binnen kan en Önal op rechts. Maar Meijer gaat Nuytinck nooit ernaast zetten..
Thuis tegen ploegen uit het rechterrijtje ruilt hij Ouwejan misschien nog in voor Hansen. Dan heb je toch 4 echte aanvallers voorin lopen, wat me handig lijkt als je zelf het spel moet maken.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Persoonlijk zou ik wel eens (zeker tegen een zwakke broeder als Heracles) het willen zien met Verdonk centraal, Ouwejan op linksback, Hansen op links die dan naar binnen kan en Önal op rechts. Maar Meijer gaat Nuytinck nooit ernaast zetten..
Ik zou dan wel Önal op links zetten. Daar maakte hij tot nu toe meer indruk dan op rechts.
Je hebt aanvoer nodig en Ouwejan produceert de ene na de andere zuivere voorzet.Mcel schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:33Thuis tegen ploegen uit het rechterrijtje ruilt hij Ouwejan misschien nog in voor Hansen. Dan heb je toch 4 echte aanvallers voorin lopen, wat me handig lijkt als je zelf het spel moet maken.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Ik zou dan wel Önal op links zetten. Daar maakte hij tot nu toe meer indruk dan op rechts.
Kijk… we hebben nu veel concurrentie. Wordt ook spannend hoe de wissels, die eigenlijk ook basis kunnen, ermee omgaan als Meijer blijft vasthouden aan die basis 11 en wisselen in minuut 60.
Daarom zou ik juist Ouwejan op linksback willen zien, dan heeft hij veel meer ruimte om te komen ipv er al te zijn. Dan is het voor zo'n jongen ook makkelijker om een voorzet te geven. Plus ik ben wel benieuwd naar het centrum Verdonk-Sandler en dan met name in het heel hoog spelen van de verdediging.Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:40Je hebt aanvoer nodig en Ouwejan produceert de ene na de andere zuivere voorzet.Mcel schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:33Thuis tegen ploegen uit het rechterrijtje ruilt hij Ouwejan misschien nog in voor Hansen. Dan heb je toch 4 echte aanvallers voorin lopen, wat me handig lijkt als je zelf het spel moet maken.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Kijk… we hebben nu veel concurrentie. Wordt ook spannend hoe de wissels, die eigenlijk ook basis kunnen, ermee omgaan als Meijer blijft vasthouden aan die basis 11 en wisselen in minuut 60.
Verdonk centraal kan niet. Hij is geen CV, alleen in nood. Hij is een linksback, een hele goede LB.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Gewoon zelfde opstelling als tegen PSV alleen Hoedemakers er in. Geen moeilijke dingen met de opstelling. Ouwejan krijgt hierdoor juist nog meer mogelijkheden om tot voorzetten te komen dan als LB.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Want?Johnny schreef: ↑wo 18 sep 2024, 12:34Verdonk centraal kan niet.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Hij kan niet koppen. Elke hoge voorzet van de tegenstander is levensgevaarlijk.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 13:41Want?Johnny schreef: ↑wo 18 sep 2024, 12:34Verdonk centraal kan niet.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Dat kan zijn kompaan naast hem niet?mschr schreef: ↑wo 18 sep 2024, 14:13Hij kan niet koppen. Elke hoge voorzet van de tegenstander is levensgevaarlijk.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 13:41Want?Johnny schreef: ↑wo 18 sep 2024, 12:34Verdonk centraal kan niet.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Volgens mij bedoelen ze spelen met Verdonk als je met veel ruimte in je rug speelt.mschr schreef: ↑wo 18 sep 2024, 14:13Hij kan niet koppen. Elke hoge voorzet van de tegenstander is levensgevaarlijk.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 13:41Want?Johnny schreef: ↑wo 18 sep 2024, 12:34Verdonk centraal kan niet.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
Dat is volgens mij nog steeds wat Meijer wil, zeker thuis tegen een tegenstander van het niveau Heracles..Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 15:19Volgens mij bedoelen ze spelen met Verdonk als je met veel ruimte in je rug speelt.mschr schreef: ↑wo 18 sep 2024, 14:13Hij kan niet koppen. Elke hoge voorzet van de tegenstander is levensgevaarlijk.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 13:41Want?Johnny schreef: ↑wo 18 sep 2024, 12:34Verdonk centraal kan niet.bertje schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:07Die kan je al wel uittekenen, dezelfde opstelling als tegen PSV met Hoedemakers ipv Sano.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Opstelling?
Ik zou gaan voor:
Önal ———-——- Ogawa —-—-— Hansen
———- Ouwejan ———— Gonzalez ——-
—————-———— Proper ————-————
Verdonk - Nuytinck - Sandler - Pereira
———————— Van Gassel ———-————
Waarbij Önal lekker naar binnen mag trekken en Ouwjan de zijkant op mag zoeken… denk dat hij ook op die plek prima kan voetballen… Gonzalez kan dan juist vaker de ruimte vlak achter Ogawa benutten…
Stukje aanvallender dan met Hoedemakers als tweede controleur, maar dat moet wel lukken tegen heracles…
Ik zou gaan voor:
Waarbij Önal lekker naar binnen mag trekken en Ouwjan de zijkant op mag zoeken… denk dat hij ook op die plek prima kan voetballen… Gonzalez kan dan juist vaker de ruimte vlak achter Ogawa benutten…
Stukje aanvallender dan met Hoedemakers als tweede controleur, maar dat moet wel lukken tegen heracles…
Interessante optieDemtsjenko schreef: ↑do 19 sep 2024, 21:09Opstelling?
Ik zou gaan voor:
Elke opstelling zonder Hoedemakers is niet interessant, maar belachelijk.
Sandler vandaag afwezig op training. Onduidelijk of ie morgen kan spelen