Nee hoor, Ajax speelde thuis ook gelijk tegen PEC en uit in Sittard ook gelijk. De thuisnederlaag tegen Ajax kostte ons plek 5.Johnny schreef: ↑wo 14 aug 2024, 13:39Exact de wedstrijden op het eind van vorig seizoen waarom we geen 5e zijn geworden.karlo schreef: ↑wo 14 aug 2024, 13:27Je moet pec thuis en Fortuna uit winnenBottendaal schreef: ↑zo 11 aug 2024, 14:42Mwah, ook daartegen zijn punten te halen, en ook zij zijn net begonnen.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 11 aug 2024, 12:47Ik zou in ons geval zeggen na een wedstrijd of 10 aangezien wij echt een onredelijk zwaar programma hebben met de top-4 in de eerste 7 wedstrijden. Wie heeft dat in hemelsnaam verzonnen zeg?Bottendaal schreef: ↑zo 11 aug 2024, 11:56Na een wedstrijd of 7 kunnen we wat zeggen. Dat was vorig jaar ook. Kwam toen goed, komt nu goed!
Dan liggen we op koers
AZ - NEC
Re: AZ - NEC
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik zal jullie uit de discussie helpen: alle wedstrijden waarin we niet gewonnen hebben hebben ons een hogere klassering ‘gekost’. Of dat nou de eerste of de laatste was…mschr schreef: ↑do 15 aug 2024, 08:39Nee hoor, Ajax speelde thuis ook gelijk tegen PEC en uit in Sittard ook gelijk. De thuisnederlaag tegen Ajax kostte ons plek 5.Johnny schreef: ↑wo 14 aug 2024, 13:39Exact de wedstrijden op het eind van vorig seizoen waarom we geen 5e zijn geworden.karlo schreef: ↑wo 14 aug 2024, 13:27Je moet pec thuis en Fortuna uit winnenBottendaal schreef: ↑zo 11 aug 2024, 14:42Mwah, ook daartegen zijn punten te halen, en ook zij zijn net begonnen.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 11 aug 2024, 12:47Ik zou in ons geval zeggen na een wedstrijd of 10 aangezien wij echt een onredelijk zwaar programma hebben met de top-4 in de eerste 7 wedstrijden. Wie heeft dat in hemelsnaam verzonnen zeg?Bottendaal schreef: ↑zo 11 aug 2024, 11:56Na een wedstrijd of 7 kunnen we wat zeggen. Dat was vorig jaar ook. Kwam toen goed, komt nu goed!
Dan liggen we op koers
In een competitie worden de behaalde punten bij elkaar opgeteld. Hoe meer punten hoe hoger de klassering. Een gewonnen wedstrijd levert 3 punten op, een gelijk gespeelde wedstrijd 1, zowel in speelronde één als in speelronde 34 (de laatste)!
Pff, sommige mensen moet je ook alles uitleggen…
Hopen op een gelijkspel, en hopen dat we na deze wedstrijd ook aanvallend op oorlogssterkte zijn. Jammer dat Dost niet meer voetbalt. AZ uit van vorig seizoen nog op me netvlies.
Krijg er nog een naar gevoel bij
Alles komt goed !!
Koki traint weer mee. Deze wedstrijd zal nog te vroeg komen, denk ik, maar op zich een goed teken.
-
- Contacteer:
Almere heeft een hele vervelende voetbalstijl,met een man meer speelden ze best aardig,daarna was het weer ouderwets.NEC speelt opener en wil voetballen,daar kan een AZ makkelijker in mee.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
- Demtsjenko
- Contacteer:
sandler en olden larsen niet...
-
- Contacteer:
Ogawa eerder bij de selectie dan Sandler, om gek van te worden.
En traint Ouwejan al mee?
Ouwejan bij de selectie volgens Meijer.
Er is een reden dat Sandler geen transfer heeft gemaakt.
Dat kan....maar daar gaat. Niet gebeuren
Tja...de ene blessure is de andere niet hè...Nijmegen0413 schreef: ↑vr 16 aug 2024, 12:51Ogawa eerder bij de selectie dan Sandler, om gek van te worden.
Al bekruipt me soms wel het gevoel dat vooral ook Sandler zelf steeds héél voorzichtig is na een blessure.
En terecht waarschijnlijk !
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Olden Larsen schijnt z'n hamstring verrekt te hebben bij die strakke no look pass op Proper.
When Wilco talks, people listen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Pas op he, toen ik dit vorig seizoen zei over het kunnen meedoen van Sandler tegen Go Ahead in de playoffs werd er schande van gesproken dat ik überhaupt durfde te suggereren dat Sandler zelf op de rem trapte.TT schreef: ↑vr 16 aug 2024, 19:21Tja...de ene blessure is de andere niet hè...Nijmegen0413 schreef: ↑vr 16 aug 2024, 12:51Ogawa eerder bij de selectie dan Sandler, om gek van te worden.
Al bekruipt me soms wel het gevoel dat vooral ook Sandler zelf steeds héél voorzichtig is na een blessure.
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
En dat heeft je zo gekwetst dat je er nog steeds last van hebt. Tis wat zeg.Gerard Lopez schreef: ↑vr 16 aug 2024, 20:39Pas op he, toen ik dit vorig seizoen zei over het kunnen meedoen van Sandler tegen Go Ahead in de playoffs werd er schande van gesproken dat ik überhaupt durfde te suggereren dat Sandler zelf op de rem trapte.TT schreef: ↑vr 16 aug 2024, 19:21Tja...de ene blessure is de andere niet hè...Nijmegen0413 schreef: ↑vr 16 aug 2024, 12:51Ogawa eerder bij de selectie dan Sandler, om gek van te worden.
Ik hoop dat Bart drie keer scoort.
Je speelt zonder Sandler en een echte spits.... we hebben een wonder nodig.
- Bottendaal
- Contacteer:
Mastino Napoletano schreef: ↑vr 16 aug 2024, 21:41En dat heeft je zo gekwetst dat je er nog steeds last van hebt. Tis wat zeg.Gerard Lopez schreef: ↑vr 16 aug 2024, 20:39Pas op he, toen ik dit vorig seizoen zei over het kunnen meedoen van Sandler tegen Go Ahead in de playoffs werd er schande van gesproken dat ik überhaupt durfde te suggereren dat Sandler zelf op de rem trapte.TT schreef: ↑vr 16 aug 2024, 19:21Tja...de ene blessure is de andere niet hè...Nijmegen0413 schreef: ↑vr 16 aug 2024, 12:51Ogawa eerder bij de selectie dan Sandler, om gek van te worden.
Die lol is toch voor DLD wel te slijten aan een Scandinavisch clubje ofzo
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Is er al "matchday" geroepen?
Ik neem aan dat Rogier niet weer met Ouaissa in de punt van de aanval start. Geen groot succes. Voor Önal komt het ook te vroeg. Tijd om Lasse 90 minuten te geven.