Gaat overigens een gerucht dat Sandler die Propper op moet gaan volgen.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 11:03Vooral Sandler, Hansen gaat sowieso niet spelen heeft de hele voorbereiding gemist en daarbij is het voorin heel erg licht allemaalNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 01:25Vooral afwachten mbt Sandler en Hansen.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:55Zoals het er nu uitziet met wat we beschikbaar hebben ben ik al blij met een puntNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:11Twente dat precies tussen de 2 grootste wedstrijd uit hun recente historie zit. Zonder Propper en Sadilek. En met 1 échte aanwinst ten opzichte van vorig seizoen (Lammers). Alles behalve kansloos.
NEC - FC Twente
Re: NEC - FC Twente
Volgens de clubwatcher van Twente is ie voor hun niet te betalenburp schreef: ↑do 01 aug 2024, 11:41Gaat overigens een gerucht dat Sandler die Propper op moet gaan volgen.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 11:03Vooral Sandler, Hansen gaat sowieso niet spelen heeft de hele voorbereiding gemist en daarbij is het voorin heel erg licht allemaalNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 01:25Vooral afwachten mbt Sandler en Hansen.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:55Zoals het er nu uitziet met wat we beschikbaar hebben ben ik al blij met een puntNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:11Twente dat precies tussen de 2 grootste wedstrijd uit hun recente historie zit. Zonder Propper en Sadilek. En met 1 échte aanwinst ten opzichte van vorig seizoen (Lammers). Alles behalve kansloos.
-
- Contacteer:
Ik denk eerder andersom. Hansen traint deels mee met de groep, Sandler volgens mij niet.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 11:03Vooral Sandler, Hansen gaat sowieso niet spelen heeft de hele voorbereiding gemist en daarbij is het voorin heel erg licht allemaalNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 01:25Vooral afwachten mbt Sandler en Hansen.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:55Zoals het er nu uitziet met wat we beschikbaar hebben ben ik al blij met een puntNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:11Twente dat precies tussen de 2 grootste wedstrijd uit hun recente historie zit. Zonder Propper en Sadilek. En met 1 échte aanwinst ten opzichte van vorig seizoen (Lammers). Alles behalve kansloos.
Beide spelen niet tegen Twente mischien dat Hansen kan invallenNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 15:03Ik denk eerder andersom. Hansen traint deels mee met de groep, Sandler volgens mij niet.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 11:03Vooral Sandler, Hansen gaat sowieso niet spelen heeft de hele voorbereiding gemist en daarbij is het voorin heel erg licht allemaalNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 01:25Vooral afwachten mbt Sandler en Hansen.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:55Zoals het er nu uitziet met wat we beschikbaar hebben ben ik al blij met een puntNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:11Twente dat precies tussen de 2 grootste wedstrijd uit hun recente historie zit. Zonder Propper en Sadilek. En met 1 échte aanwinst ten opzichte van vorig seizoen (Lammers). Alles behalve kansloos.
-
- Contacteer:
Conclusie is dat je op beide niet van op aan kunt en ze beide bij een splinter in de duim gelijk maanden uit de roulatie zijn. Je zult voor beide echt een backup moeten hebben. Met onze spanjaard hebben we dat redelijk goed ingevuld alleen ben ik bang dat bram hierdoor ernstig in de problemen gaat komen vanwege zijn beperkte voetballwaliteiten. Voorin hoeven hoeven we het niet over te hebben. Momenteel is die van niveau KKD en ga je ernstig in de problemen komen als we hier geen goede invulling voor vinden. Je zult namelijk moeten scoren om te kunnen winnen en op dit moment hebben we niemand voorin die dit kan verzorgen.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 15:07Beide spelen niet tegen Twente mischien dat Hansen kan invallenNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 15:03Ik denk eerder andersom. Hansen traint deels mee met de groep, Sandler volgens mij niet.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 11:03Vooral Sandler, Hansen gaat sowieso niet spelen heeft de hele voorbereiding gemist en daarbij is het voorin heel erg licht allemaalNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 01:25Vooral afwachten mbt Sandler en Hansen.Tyson schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:55Zoals het er nu uitziet met wat we beschikbaar hebben ben ik al blij met een puntNijmegen0413 schreef: ↑do 01 aug 2024, 00:11Twente dat precies tussen de 2 grootste wedstrijd uit hun recente historie zit. Zonder Propper en Sadilek. En met 1 échte aanwinst ten opzichte van vorig seizoen (Lammers). Alles behalve kansloos.
Zin in, nog minder dan 7 dagen
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Sandler en Hansen zijn er dus bij volgens Bijma.
Heeft Meijer gisteren al aangegeven.
Lekker dan! Met een beetje mazzel nog een spits erbij en je bent echt niet kansloos tegen Twente met 2 mega belangrijke wedstrijden om de onze heen en zonder captain!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ben echt benieuwd
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ook zonder spits hoef je niet eens kansloos te zijn. Er zitten denk ik best veel dingen goed in dit elftal alleen voorin heb je (veel) te weinig stootkracht. Belangrijkste is vooral dat je er tegen Twente op durft te klappen aangezien zijn tussen twee Europese wedstrijden in zitten.
Las overigens net ook dat Twente Hilgers mist in deze wedstrijd omdat die een schorsing van vorig seizoen met zich mee heeft genomen.
'Justice knows every mans number'
over 7 dagen zijn de spits en de kroaat binnen en verslaan we twente met 3-0..
En hoe zit het met die Ghanees ?
Alles komt goed !!
Stadion ziet er fantastisch uit, veld top 3 Nederland.
Kijk jij maar lekker vanuit de luie stoel thuis.
-
- Contacteer:
Oordeel pas als je zelf de stoeltjes hebt gezien en op gezeten. Zomaar napraten is dom.
Twente mist 2 belangrijke spelers en zitten tussen twee belangrijke CL wedstrijden in. Twente is net zo klaar als wij.
Je moet er inderdaad niet vreemd van op kijken dat we een flinke tik op de billen zullen krijgen van fcTw.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Waar baseer je deze enorme negatieve kijk op?
NEC won vorig jaar thuis van Twente en speelde uit met 3-3 gelijk.
Ten opzichte van vorig jaar mist Twente 4 basisspelers; Smal, Propper (tevens aanvoerder) Sadilek en Brenet. Die gaan vervangen worden door Kuipers, Bruns, Eiting en Regeer. Wat betekend dat je er op 4 posities op achteruit gaat. De enige kwaliteitsimpuls die Twente heeft gekregen is Lammers ipv Boadu. Al was van Wolfswinkel vorig jaar goud waard voor Twente. Dat zijn dus 5 mutaties, 1 waar ze beter op zijn geworden en 4 waar de beduidend minder op zijn geworden. Tel daarbij op dat ze midden in het tweeluik met Salzburg naar Nijmegen afreizen en ik denk dat je een goede kans maakt.
Ik zou niet weten waarom niet.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Rober was vorig jaar iedere 108 minuten bij een goal betrokken. Dat is dus bijna 1 op 1. En Sano is iedere 240 minuten betrokken bij een goal, dat komt neer op gemiddeld meer dan 1 goal per 3 wedstrijden. Vrij aardige statistieken, vind je niet?