Topseizoen.vak Oost schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:51Zeker en vast, het is de eerste keer in de geschiedenis van de club dat we in de eredivisie plek 6 behalen.Demtsjenko schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:32Europees voetbal halen zou prachtig zijn, maar het was hoe dan ook een schitterend seizoen…
helaas geen bekerwinst maar wat we dit seizoen allemaal hebben gezien was om te smullen.
Almere City FC - N.E.C.
Re: Almere City FC - N.E.C.
- jackkreta
- Contacteer:
Buitencategorie voor ons.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Hij schijnt al rond te zijn net Antwerp. Staat ook in het topic Chery.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Prima afsluiting.
Jammer dat de laatste wissel niet benut werd om De Wit te laten debuteren.
En ondanks dat plaats 6 echt top is, toch een beetje het gevoel dat we plaats 5 dit seizoen hebben laten liggen.
Jammer dat de laatste wissel niet benut werd om De Wit te laten debuteren.
En ondanks dat plaats 6 echt top is, toch een beetje het gevoel dat we plaats 5 dit seizoen hebben laten liggen.
Na PSV, Feijenoord en Ajax het meeste gescoord in de eredivisie

Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
Een heroïsch seizoen. Dank spelers, dank Meijer, dank investeerders. Genoten!
- Bottendaal
- Contacteer:
Toch nog iets negatiefs weten te vinden jungske? Chapeau!Tyson schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:52Met name de 2e seizoenshelftvak Oost schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:51Zeker en vast, het is de eerste keer in de geschiedenis van de club dat we in de eredivisie plek 6 behalen.Demtsjenko schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:32Europees voetbal halen zou prachtig zijn, maar het was hoe dan ook een schitterend seizoen…
helaas geen bekerwinst maar wat we dit seizoen allemaal hebben gezien was om te smullen.![]()
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Bottendaal schreef: ↑zo 19 mei 2024, 18:09Toch nog iets negatiefs weten te vinden jungske? Chapeau!Tyson schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:52Met name de 2e seizoenshelftvak Oost schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:51Zeker en vast, het is de eerste keer in de geschiedenis van de club dat we in de eredivisie plek 6 behalen.Demtsjenko schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:32Europees voetbal halen zou prachtig zijn, maar het was hoe dan ook een schitterend seizoen…
helaas geen bekerwinst maar wat we dit seizoen allemaal hebben gezien was om te smullen.![]()

Een beetje gelijk heeft ie wel. Stel je eens voor als we geen slechte seizoenstart hadden gehad.Bottendaal schreef: ↑zo 19 mei 2024, 18:09Toch nog iets negatiefs weten te vinden jungske? Chapeau!Tyson schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:52Met name de 2e seizoenshelftvak Oost schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:51Zeker en vast, het is de eerste keer in de geschiedenis van de club dat we in de eredivisie plek 6 behalen.Demtsjenko schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:32Europees voetbal halen zou prachtig zijn, maar het was hoe dan ook een schitterend seizoen…
-
- Contacteer:
echt niet verwacht deze uitslag, 1e helft ag het er ook zeker niet naar uit maar een knappe 1-4
Valt mij sowieso op dat NEC dit seizoen heel makkelijk wedstrijden omgooit naar relatief simpel ogende overwinningen (qua cijfers). Erg knap.lentselucht schreef: ↑zo 19 mei 2024, 20:06echt niet verwacht deze uitslag, 1e helft ag het er ook zeker niet naar uit maar een knappe 1-4
Ik kijk dat opstootje nog even terug, maar ik snap echt niet wat Pastoor nu wilde. Verdonk wil zijn excuses aanbieden en Pastoor voorkomt dat om hem vervolgens bestraffend toe te spreken. Chery zegt daar wat van tegen Pastoor en vervolgens komt die assistent volledig opgefokt ertussen in, waardoor het escaleert.
Almere. Tokkie volk!Gijscoman schreef: ↑zo 19 mei 2024, 20:26Ik kijk dat opstootje nog even terug, maar ik snap echt niet wat Pastoor nu wilde. Verdonk wil zijn excuses aanbieden en Pastoor voorkomt dat om hem vervolgens bestraffend toe te spreken. Chery zegt daar wat van tegen Pastoor en vervolgens komt die assistent volledig opgefokt ertussen in, waardoor het escaleert.
Afgekeurde adammers en wannebe adammers die het niet kunnen betalen.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Welkom in de wondere wereld die voetbal heet.Gijscoman schreef: ↑zo 19 mei 2024, 20:26Ik kijk dat opstootje nog even terug, maar ik snap echt niet wat Pastoor nu wilde. Verdonk wil zijn excuses aanbieden en Pastoor voorkomt dat om hem vervolgens bestraffend toe te spreken. Chery zegt daar wat van tegen Pastoor en vervolgens komt die assistent volledig opgefokt ertussen in, waardoor het escaleert.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Dat snap ik maar niet voor NEC en dit is het wedstrijd topic. Beter in het Eredivisie topic dan.
When Wilco talks, people listen!

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Wel gek incident nog even aan de zijlijn met Verdonk, Chery en Pastoor. Perez wilde er het nog over hebben bij ESPN, maar dat werd afgekapt. Misschien omdat het een zware week is geweest voor Pastoor?
Welke nieuwe seizoenkaarthouders?

Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
ZeikwijfGerard Lopez schreef: ↑zo 19 mei 2024, 20:55Dat snap ik maar niet voor NEC en dit is het wedstrijd topic. Beter in het Eredivisie topic dan.
-
- Contacteer:
Zware week?VakkieM81! schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:32Wel gek incident nog even aan de zijlijn met Verdonk, Chery en Pastoor. Perez wilde er het nog over hebben bij ESPN, maar dat werd afgekapt. Misschien omdat het een zware week is geweest voor Pastoor?
Verdonk schoot die gekke psychologe van Almere keihard voor de kop, Verdonk wilde zijn excuses aanbieden maar Pastoor hield hem tegen en toen was het hommeles.VakkieM81! schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:32Wel gek incident nog even aan de zijlijn met Verdonk, Chery en Pastoor. Perez wilde er het nog over hebben bij ESPN, maar dat werd afgekapt. Misschien omdat het een zware week is geweest voor Pastoor?
Mooi dat het team incl Meijer kwam helpen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Altijd voor je vrouwtje opkomen.Johnny schreef: ↑ma 20 mei 2024, 14:03Verdonk schoot die gekke psychologe van Almere keihard voor de kop, Verdonk wilde zijn excuses aanbieden maar Pastoor hield hem tegen en toen was het hommeles.VakkieM81! schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:32Wel gek incident nog even aan de zijlijn met Verdonk, Chery en Pastoor. Perez wilde er het nog over hebben bij ESPN, maar dat werd afgekapt. Misschien omdat het een zware week is geweest voor Pastoor?
Mooi dat het team incl Meijer kwam helpen.