Het grote bekerfinale ruiltopic

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
tja
Contacteer:

Re: Het grote bekerfinale ruiltopic

Bericht door tja »

Me..Goal schreef:
wo 10 apr 2024, 05:34
tja schreef:
ma 08 apr 2024, 21:26
Ik heb mogelijk plek in mijn auto. NEC heeft de aanvraag van mijn dochter voor een clubkaart nog steeds niet verwerkt. Als dit op tijd lukt koop ik voor haar en mijn vrouw nog een kaartje en hebben we een volle auto, maar zo niet ga ik alleen met mijn andere dochter en heb ik plek in de auto. Wij zitten zelf in grijs, maar voor de autokaarten maakt het niet uit in welk vak je zit.
:???: :eek:
Ik zit in grijs, toen ik dit bericht schreef waren er nog 100 kaarten beschikbaar voor dat vak. Inmiddels dus niet meer.

Ayub
Contacteer:

Re: Het grote bekerfinale ruiltopic

Bericht door Ayub »

tja schreef:
wo 17 apr 2024, 15:33
Me..Goal schreef:
wo 10 apr 2024, 05:34
tja schreef:
ma 08 apr 2024, 21:26
Ik heb mogelijk plek in mijn auto. NEC heeft de aanvraag van mijn dochter voor een clubkaart nog steeds niet verwerkt. Als dit op tijd lukt koop ik voor haar en mijn vrouw nog een kaartje en hebben we een volle auto, maar zo niet ga ik alleen met mijn andere dochter en heb ik plek in de auto. Wij zitten zelf in grijs, maar voor de autokaarten maakt het niet uit in welk vak je zit.
:???: :eek:
Ik zit in grijs, toen ik dit bericht schreef waren er nog 100 kaarten beschikbaar voor dat vak. Inmiddels dus niet meer.
Betekent dit dat je nog ruimte hebt? Mijn maat en ik zijn - autoloos - al in Rotterdam

carolijnvandenhurk
Contacteer:

Ruil - vak rood / vak geel

Bericht door carolijnvandenhurk »

Hi! Iemand die van vak rood naar vak goud zou willen?
Kunnen evt ruilen bij businstap of anders op het fanplein

Stuur me een pb bij interesse😊

Plaats reactie