Ik zit in grijs, toen ik dit bericht schreef waren er nog 100 kaarten beschikbaar voor dat vak. Inmiddels dus niet meer.Me..Goal schreef: ↑wo 10 apr 2024, 05:34tja schreef: ↑ma 08 apr 2024, 21:26Ik heb mogelijk plek in mijn auto. NEC heeft de aanvraag van mijn dochter voor een clubkaart nog steeds niet verwerkt. Als dit op tijd lukt koop ik voor haar en mijn vrouw nog een kaartje en hebben we een volle auto, maar zo niet ga ik alleen met mijn andere dochter en heb ik plek in de auto. Wij zitten zelf in grijs, maar voor de autokaarten maakt het niet uit in welk vak je zit.![]()
![]()
Het grote bekerfinale ruiltopic
Re: Het grote bekerfinale ruiltopic
Re: Het grote bekerfinale ruiltopic
Betekent dit dat je nog ruimte hebt? Mijn maat en ik zijn - autoloos - al in Rotterdamtja schreef: ↑wo 17 apr 2024, 15:33Ik zit in grijs, toen ik dit bericht schreef waren er nog 100 kaarten beschikbaar voor dat vak. Inmiddels dus niet meer.Me..Goal schreef: ↑wo 10 apr 2024, 05:34tja schreef: ↑ma 08 apr 2024, 21:26Ik heb mogelijk plek in mijn auto. NEC heeft de aanvraag van mijn dochter voor een clubkaart nog steeds niet verwerkt. Als dit op tijd lukt koop ik voor haar en mijn vrouw nog een kaartje en hebben we een volle auto, maar zo niet ga ik alleen met mijn andere dochter en heb ik plek in de auto. Wij zitten zelf in grijs, maar voor de autokaarten maakt het niet uit in welk vak je zit.![]()
![]()
-
- Contacteer:
Ruil - vak rood / vak geel
Hi! Iemand die van vak rood naar vak goud zou willen?
Kunnen evt ruilen bij businstap of anders op het fanplein
Stuur me een pb bij interesse
Kunnen evt ruilen bij businstap of anders op het fanplein
Stuur me een pb bij interesse