Vitas - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
pjottr
Contacteer:

Re: Vitas - NEC

Bericht door pjottr »

hupie schreef:
wo 03 apr 2024, 09:13
bbq schreef:
wo 03 apr 2024, 08:39
Dicht metselen die boel, niet verliezen is genoeg

Cillessen

Ross Sandler Nuijtinck

Peirera. Baas
Hoedemakers. Sano
Gonzalez

Sow. Koki
Ik zit ook aan zoiets te denken. Cherry kan dan beter herstellen. Ik heb wel mijn bedenkingen voor Ross, maar er zijn nu geen alternatieven.
Nee joh, je moet vol gas geven, hun zwakte ligt achterin

burp
Contacteer:

Bericht door burp »

Cillessen
Peirera - Nuytinck - Sandler - Baas
Hoedemakers
Chery - Sano
Rober - Koki - LOL

Zonder Pereira en Chery met Arts en Rossen

pj
Contacteer:

Bericht door pj »

bbq schreef:

Cillessen

Ross Sandler Nuijtinck

Peirera. Baas
Hoedemakers. Sano
Gonzalez

Sow. Koki
:withstupid:

Moussa is alleen gevaarlijk als hij naar binnen draait dus altijd een rechtsbenige verdediger op hem zetten.

zoete aardbei
Contacteer:

Bericht door zoete aardbei »

Die Parry gaat gewoon niet dokken.Schitterend allemaal.De popcorn is op,die kan het allemaal niet meer bijhouden.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

Ik zou eigenlijk gewoon Perreira op links zetten, die kan die Moussa wel goed aanpakken. Verder alleen die Aaronson in de gaten houden en je speelt al minimaal 0-0.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

bertje schreef:
wo 03 apr 2024, 10:49
Ik zou eigenlijk gewoon Perreira op links zetten, die kan die Moussa wel goed aanpakken. Verder alleen die Aaronson in de gaten houden en je speelt al minimaal 0-0.
Hoe vond je Perreira gister spelen?

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

mschr schreef:
wo 03 apr 2024, 10:50
bertje schreef:
wo 03 apr 2024, 10:49
Hoe vond je Perreira gister spelen?
Niet best, maar hij is wel een verdediger die je met de taak: "Die befteckel is jouw man, verlies hem geen seconde uit het oog" het veld in kan sturen en dat met verve uitvoert. Gisteren was hij veel te veel aan het zwemmen, mede omdat Rober niet altijd actief deed mee verdedigen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN »

Klopt het dat NEC uit veiligheids overweging heeft gevraagd aan de KNVB om geheel zonder publiek te spelen?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

https://twitter.com/rijnmondsport/statu ... 49184?s=46 Bij Rijnmond snappen ze het tenminste 🤡

koenberning01
Contacteer:

Bericht door koenberning01 »

Wordt er nog iets georganiseerd voor de 800 supporters met een kaartje door NEC?

Keizerstad1994
Contacteer:

Bericht door Keizerstad1994 »

E.B schreef:
wo 03 apr 2024, 07:10
Veugel schreef:
wo 03 apr 2024, 06:55
Waar haalt iedereen het vandaan dat Vitesse even wint?
Ja we missen spelers. Maar Vites is zo ongelooflijk slecht. Spitsen die niet scoren, krijgen ontiegelijk veel doelpunten tegen. Nee zelfs een gehavend NEC gaat daar gewoon winnen. Daar ben ik echt niet bang voor
Vitesse zal er alles aan doen om deze te winnen. Daarmee maken ze het seizoen goed voor de supporters. En wij zullen vooral tegen onszelf spelen. Zoals vorige edities. Hopelijk een ander NEC vergeleken met gisteren.
Tja het is niet zo dat Vitesse lekker frank en vrij kan gaan spelen. Daar zit de druk er dermate op dat die er zo’n beetje door verlammen. Voor ons daarentegen is dit met de bekerfinale in zicht niet de wedstrijd waar de meeste druk op staat. Eigenlijk zou je er heel relaxed naar toe kunnen leven, winnen is top en verliezen is vervelend maar niet zo dramatisch als bijvoorbeeld afgelopen oktober.

Enige waar je voor op moet passen is dat je niet teveel meegaat in de duels. Maar dat gezegd hebbende is Vitesse ook niet echt een team dat zoals Fortuna of Utrecht met het mes tussen de tanden kan spelen en ons fysiek gaat aftroeven.
'Justice knows every mans number'

jasper491

Bericht door jasper491 »

pjottr schreef:
wo 03 apr 2024, 10:11
hupie schreef:
bbq schreef:

Cillessen

Ross Sandler Nuijtinck

Peirera. Baas
Hoedemakers. Sano
Gonzalez

Sow. Koki
Ik zit ook aan zoiets te denken. Cherry kan dan beter herstellen. Ik heb wel mijn bedenkingen voor Ross, maar er zijn nu geen alternatieven.
Juist. Op 0-2 komen en dan wordt de wedstrijd gestaakt. Achteruitlopen is zelfmoord. Ook daar. Aanvallen!

vak Oost
Contacteer:

Bericht door vak Oost »

JBNMGN schreef:
wo 03 apr 2024, 13:01
Klopt het dat NEC uit veiligheids overweging heeft gevraagd aan de KNVB om geheel zonder publiek te spelen?
Zo iets kan je beter aan Wilco vragen.
Alles komt goed !!

zoete aardbei
Contacteer:

NEC 43 punten
Vitesse 17 punten

Natuurlijk moet je het iniatief nemen.
De boefjes zorgen er wel voor dat het gestaakt gaat worden.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

E.B schreef:
wo 03 apr 2024, 09:47
mschr schreef:
wo 03 apr 2024, 09:37
E.B schreef:
wo 03 apr 2024, 09:19
mschr schreef:
wo 03 apr 2024, 09:16
DR schreef:
wo 03 apr 2024, 07:50
mschr schreef:
wo 03 apr 2024, 00:25
Ik verwacht dat Vitesse er alles aan zal doen om te winnen. Winst maakt hun seizoen enigszins goed. Dan kunnen ze er prat op gaan dat ze 6 punten van NEc gepakt hebben en daarmee verhinderd hebben dat NEC vijfde wordt of de playoffs haalt.
Dat is dan de laatste daad van ze, volgend jaar bestaan ze niet meer.
Er zijn genoeg vermogenden met een vitessehart daar die de club zullen redden. Degradatie is niet het einde voor Vitesse.
Waarom zijn ze niet ingestapt toen Oyf afzwaaide? De puinhoop is nu nog groter dan het toen was. Ze moeten al fors snijden in de begroting, dat wordt alleen maar meer als ze degraderen. Dan wil nachtparry nog zijn poen terug. Bij degradatie moet er een compleet nieuw elftal komen te staan. Het is echt een monsterklus. Je kan bijna alleen maar instappen als je eventjes 25 miljoen hebt liggen, dan zit je heel eventjes goed en is er nog een berg werk te verrichten.
Ze stapten niet in omdat Vitesse een grotere investeerder zocht. Een investeerder die subtop zou garanderen en dat deed Parrey.
Ze willen nog steeds subtop, ook de Arnhemse met een Vitessehart. Dat de club blijft bestaan is 1, maar ook zij willen uiteindelijk geld terug zien en hebben sportieve ambities. Vitesse gaat echt niet door als een Volendam 2.0. Daarvoor zijn ze veel te arrogant en te verwend geweest.
Subtop kunnen ze krijgen, maar dan wel subtop KKD. Met veel geluk.
When Wilco talks, people listen!

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

jasper491 schreef:
wo 03 apr 2024, 14:30
pjottr schreef:
wo 03 apr 2024, 10:11
hupie schreef:
bbq schreef:
Cillessen
Ross Sandler Nuijtinck
Peirera. Baas
Hoedemakers. Sano
Gonzalez
Sow. Koki
Juist. Op 0-2 komen en dan wordt de wedstrijd gestaakt. Achteruitlopen is zelfmoord. Ook daar. Aanvallen!
Idd..... je speelde ze thuis van de mat en de tweede helft liep je steeds meer achteruit. Toen kwamen de oude Meijer met de 'we houden de 1-1 vast' wissels en verloor je. Het resultaat maakt me zaterdag serieus minder uit dan hoe we gaan spelen. Lef..... spelen met lef! Daar zijn we goed in.

Cillissen
Pereira, Sandler, Nuytinck, Baas
Hoedemakers, Sano
Gonzalez
Sow, Ogawa, Chery

Ik zou Chery een vrije rol geven vanaf links. En het is superbelangrijk dat je Sow erin zet. De Vitesse-verdediging vs zijn snelheid.... Als Proper weer fit is kan hij spelen voor Gonzalez. Maar ik zou geen enkel risico met hem nemen.

bbq
Contacteer:

Bericht door bbq »

Als we de 2e pot tegen vites ook verliezen zijn we verplicht om Excelsior ook de 3 punten te geven.

We gaan toch niet persoonlijk die kwallen in de eredivisie houden.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

bbq schreef:
wo 03 apr 2024, 15:28
Als we de 2e pot tegen vites ook verliezen zijn we verplicht om Excelsior ook de 3 punten te geven.

In andere topics wordt gezegd dat er nog een puntenmindering aan zit te komen voor Vitesse.

Even los daarvan: kunnen we nou eens voor een keer bezig zijn met de belangen van NEC. Het idee alleen al om Excelsior 'punten te geven' tov onze eigen club maakt me misselijk. Hoe kan je als NEC-fan zoiets zeggen.

Gewoon ons eigen spel spelen en aanvallen as weekend. En denk dat deze

Cillissen
Hoedemakers, Sano
Gonzalez
Sow, Ogawa, Chery

de winst zal geven. Maar laten we alsjeblieft niet gaan inzakken, compact spelen of spelen voor een punt. Dat stomme idee van "als we maar niet verliezen". We zijn bezig aan een topseizoen: bekerfinale, kans op Europees voetbal, vrijwel zeker al de play-offs. Gewoon aanvallen.

Behandel het als een normaal potje. De spelers moeten lekker vrijuit spelen. Dus geen afscheid, geen vuurwerk, niet die stomme 'anti-Vitesse' en 'must win wedstrijd' op die laatste training. Als je het beste wilt voor NEC: laat die spelers met rust.

Als er serieus gasten zijn die dit gaan doen op de laatste training dan hebben ze wat mij betreft meer anti-Vitesse als pro-NEC gevoelens.

bbq
Contacteer:

Bericht door bbq »

Polleke schreef:
wo 03 apr 2024, 15:49
bbq schreef:

In andere topics wordt gezegd dat er nog een puntenmindering aan zit te komen voor Vitesse.

Even los daarvan: kunnen we nou eens voor een keer bezig zijn met de belangen van NEC. Het idee alleen al om Excelsior 'punten te geven' tov onze eigen club maakt me misselijk. Hoe kan je als NEC-fan zoiets zeggen.

Cillissen
Hoedemakers, Sano
Gonzalez
Sow, Ogawa, Chery

de winst zal geven. Maar laten we alsjeblieft niet gaan inzakken, compact spelen of spelen voor een punt. Dat stomme idee van "als we maar niet verliezen". We zijn bezig aan een topseizoen: bekerfinale, kans op Europees voetbal, vrijwel zeker al de play-offs. Gewoon aanvallen.

Behandel het als een normaal potje. De spelers moeten lekker vrijuit spelen. Dus geen afscheid, geen vuurwerk, niet die stomme 'anti-Vitesse' en 'must win wedstrijd' op die laatste training. Als je het beste wilt voor NEC: laat die spelers met rust.

Als er serieus gasten zijn die dit gaan doen op de laatste training dan hebben ze wat mij betreft meer anti-Vitesse als pro-NEC gevoelens.
Ik word misselijk bij het idee dat die gasten het weer allemaal net gaan redden, daar wil ik best een wedstrijdje voor opgeven. 5e worden we niet meer en playoffs is zekerheid . Ik wil ze graag het laatste zetje geven.

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

bbq schreef:
wo 03 apr 2024, 16:28
Polleke schreef:
wo 03 apr 2024, 15:49
bbq schreef:

Cillissen
Hoedemakers, Sano
Gonzalez
Sow, Ogawa, Chery

Ik word misselijk bij het idee dat die gasten het weer allemaal net gaan redden, daar wil ik best een wedstrijdje voor opgeven. 5e worden we niet meer en playoffs is zekerheid . Ik wil ze graag het laatste zetje geven.
Dat kan je doen door vol voor de winst te gaan in Arnhem. Niet door Excelsior punten te geven ten koste van onszelf.

Mark Ariaans
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Mark Ariaans »

Polleke schreef:
wo 03 apr 2024, 15:23
Het resultaat maakt me zaterdag serieus minder uit dan hoe we gaan spelen.
Zondag. :wink:

Polleke
Contacteer:

Bericht door Polleke »

Mark Ariaans schreef:
wo 03 apr 2024, 16:45
Polleke schreef:
wo 03 apr 2024, 15:23
Het resultaat maakt me zaterdag serieus minder uit dan hoe we gaan spelen.
Zondag. :wink:
Ook goed :biggrin:

zoete aardbei
Contacteer:

werkelijk waar,Bijma begrijpt Vitesse nog wel,Lammers vindt het zowaar een schande.

:brancard:

P.
Contacteer:

Bericht door P. »

zoete aardbei schreef:
wo 03 apr 2024, 18:20
werkelijk waar,Bijma begrijpt Vitesse nog wel,Lammers vindt het zowaar een schande.

:brancard:
Wat begrijpt ie?

Johnny
Contacteer:

Bericht door Johnny »

bertje schreef:
wo 03 apr 2024, 14:06
https://twitter.com/rijnmondsport/statu ... 49184?s=46 Bij Rijnmond snappen ze het tenminste 🤡
:biggrin: geniaal

Plaats reactie