Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
Ok, helder.
Dan is het dus goed dat het ‘probleem’ al aangekaart wordt, voordat het een echt probleem wordt. Dan zou NEC tijdig maatregelen kunnen treffen.
Waarom hebben die bussen eigenlijk meer/langer recht op een kaartje? Dat je met een bepaalde bus naar het stadion wil, zou toch geen verschil moeten maken bij het toekennen van privileges? (Lees voorrang met ++/+ kaart)
Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
++ geen probleem idd..maar + kaart wel door de kaarten die vooraf gereserveerd zijn voor mensen met een linkje voor een bus. Ondanks dat ze geen ++/+ kaart hebben.
Het zou een soort van terecht zijn als ++/+ kaart houders eerst mogen kopen bij vrijkomen van kaarten van de linkjes bussen. Zeker met een halve finale of andere wedstrijden waar iets te behalen is.. in theorie kan nu iemand die al 10 jaar geen uitwedstrijd gaat juist deze wedstrijd wel bezoeken ipv iemand die zelfs 5 minuten naar Alkmaar is geweest.
Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
Ok, helder.
Dan is het dus goed dat het ‘probleem’ al aangekaart wordt, voordat het een echt probleem wordt. Dan zou NEC tijdig maatregelen kunnen treffen.
Waarom hebben die bussen eigenlijk meer/langer recht op een kaartje? Dat je met een bepaalde bus naar het stadion wil, zou toch geen verschil moeten maken bij het toekennen van privileges? (Lees voorrang met ++/+ kaart)
Het probleem wordt steeds groter omdat er steeds meer gewone ++/+ kaarthouders komen. De groepsbussen zitten in hun eigen bubbel. Want als 90% daarvan een ++ kaart heeft dan zit je prima, er komt niemand van buitenaf tussen. Want voor de paar plekken bij een enkele wedstrijd die soms over zijn hoef je het niet te doen, daar zijn teveel kapers voor op vrijdagmiddag 12.00 uur. En als de gewone ++/+ groep groter en groter wordt, moeten zij het doen met in verhouding veel meer kapers voor veel minder kaarten. Want of je nu een groep van 60 a 75 man hebt die voor 1 groepsbus in aanmerking komt of je hebt 750 overige man die voor 3 a 4 bussen in aanmerkingen komt. Over de gewone uitkaart niet te beginnen. Scheelt nogal qua kansen.
Laatst gewijzigd door E.B op ma 12 feb 2024, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo heerlijk idioot dat hier supporters de maat nemen in hoeverre je een 'echte supporter als je veel uitwedstrijden bezoekt' en in hoeverre je 'meer rechten hebt als je altijd gaat' of zelfs in de 'slechte KKD jaren'.
Het slaat wat mij betreft nergens op. Sommige kunnen het simpelweg niet betalen, zijn zij dan minder supporters? Hebben ze dan minder rechten? Of dat je simpelweg ver van Nijmegen woont, waardoor een uitwedstrijd bezoeken met een bus-combinatie simpelweg niet fatsoenlijk te doen is.
Kunnen we er gewoon niet vanuit gaan dat iedereen handelt naar zijn of haar mogelijkheden en dat niet altijd keuzes zijn?
Zo heerlijk idioot dat hier supporters de maat nemen in hoeverre je een 'echte supporter als je veel uitwedstrijden bezoekt' en in hoeverre je 'meer rechten hebt als je altijd gaat' of zelfs in de 'slechte KKD jaren'.
Het slaat wat mij betreft nergens op. Sommige kunnen het simpelweg niet betalen, zijn zij dan minder supporters? Hebben ze dan minder rechten? Of dat je simpelweg ver van Nijmegen woont, waardoor een uitwedstrijd bezoeken met een bus-combinatie simpelweg niet fatsoenlijk te doen is.
Kunnen we er gewoon niet vanuit gaan dat iedereen handelt naar zijn of haar mogelijkheden en dat niet altijd keuzes zijn?
Het gaat hier helemaal niet om "echte supporter" zijn, maar hoe het ticketingsysteem bedacht is. Een praktisch stuk.
Bij een eventuele bekerfinale wil ik naar Nederland vliegen om erbij te zijn, maar heb geen uitkaart, geen +++++ etc. Met wie moet ik vrienden worden om in zo´n bus te komen waar ik zeker ben van een kaartje?
Je kunt op mijn kaart.
Ik ben er helaas niet bij
Of je belt nec even. Beter nu als na de cambuur wedstrijd
Dan wordt het druk
Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Laatst gewijzigd door E.B op ma 12 feb 2024, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo heerlijk idioot dat hier supporters de maat nemen in hoeverre je een 'echte supporter als je veel uitwedstrijden bezoekt' en in hoeverre je 'meer rechten hebt als je altijd gaat' of zelfs in de 'slechte KKD jaren'.
Het slaat wat mij betreft nergens op. Sommige kunnen het simpelweg niet betalen, zijn zij dan minder supporters? Hebben ze dan minder rechten? Of dat je simpelweg ver van Nijmegen woont, waardoor een uitwedstrijd bezoeken met een bus-combinatie simpelweg niet fatsoenlijk te doen is.
Kunnen we er gewoon niet vanuit gaan dat iedereen handelt naar zijn of haar mogelijkheden en dat niet altijd keuzes zijn?
Het gaat niet om goede of slechte supporter zijn, dat zegt niemand (geloof ik).
Het gaat erom wie als eerste recht heeft op het kopen van een kaartje…
Ik vind het een nogal logisch systeem dat diegene die heel vaak gaan, daarvoor in aanmerking komen.
Zo heerlijk idioot dat hier supporters de maat nemen in hoeverre je een 'echte supporter als je veel uitwedstrijden bezoekt' en in hoeverre je 'meer rechten hebt als je altijd gaat' of zelfs in de 'slechte KKD jaren'.
Het slaat wat mij betreft nergens op. Sommige kunnen het simpelweg niet betalen, zijn zij dan minder supporters? Hebben ze dan minder rechten? Of dat je simpelweg ver van Nijmegen woont, waardoor een uitwedstrijd bezoeken met een bus-combinatie simpelweg niet fatsoenlijk te doen is.
Kunnen we er gewoon niet vanuit gaan dat iedereen handelt naar zijn of haar mogelijkheden en dat niet altijd keuzes zijn?
Gaat niet om goed of slecht toch?! Maar een voetbalclub heeft 'feiten' nodig met verdeling van kaarten. Zie een Feyenoord waar ze ook met een dergelijk puntensysteem werken en Diamondcards, goldcards en silvercards hebben.
Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Maar hoeveel wedstrijden kon jij dit seizoen dan niet gaan door de "groepsbussen" ?
Bij een eventuele bekerfinale wil ik naar Nederland vliegen om erbij te zijn, maar heb geen uitkaart, geen +++++ etc. Met wie moet ik vrienden worden om in zo´n bus te komen waar ik zeker ben van een kaartje?
Gewoon NU een uitkaart aanvragen. Als de we de finale halen krijgen we 17.500 kaarten, dan moet je wel echt je best doen als je dan geen kaartje kan krijgen!
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Maar hoeveel wedstrijden kon jij dit seizoen dan niet gaan door de "groepsbussen" ?
Dit seizoen nog niets. Maar ik spreek niet alleen voor mijn eigen parochie. Ik ken bijvoorbeeld genoeg + kaart houders die gewoon geen schijn van kans hebben gemaakt, bijvoorbeeld bij Volendam uit. Die gaan met man en macht proberen om een ++ kaart te krijgen, dus de groep wordt groter. En dan gaan er op maandag 12.00 uur dus meer mensen voor de vrije bussen. Het probleem van de dinsdag verschuift zich naar de maandag.
En als je dan hoort dat ++/+ én de gewone uitkaarthouders van groepsbussen tot en met donderdagmiddag een kaart kunnen halen puur omdat zij wél bij een groep horen slaat dat nergens op. Zoals ik al zei: Als je in deze groepsbubbel zit je gebeiteld. Die bubbel houdt zichzelf namelijk in stand.
Of je nu met 75 a 100 man met een linkje voor een groepbus (60 plaatsen) moet gaan of met 500 a 750 man voor 2 a 3 vrije bussen (120 a 180 plaatsen). Je hoeft geen wiskundige te zijn om te zien dat je kansen aanzienlijk minder zijn. Zacht uitgedrukt.
Die zogenaamde "plaatsgarantie" hebben "we" omdat we een ++ kaart hebben. Iedereen maakt zijn eigen keuzes in het weekend.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Dan zullen de eisen voor ++ en + worden aangescherpt om die groep klein te houden, zie ook andere clubs. Bijvoorbeeld minimaal resp. 15 en 11 wedstrijden bezocht in het vorige seizoen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Dan zullen de eisen voor ++ en + worden aangescherpt om die groep klein te houden, zie ook andere clubs. Bijvoorbeeld minimaal resp. 15 en 11 wedstrijden bezocht in het vorige seizoen.
Dat doet niks af aan de privileges die groepsbussen hebben. Waarom moeten de mensen in de vrije bussen de concurrentie aan gaan met een groter wordende groep en de mensen in de groepsbussen niet? Zij hebben immers een link die andere niet zomaar krijgen. En hebben ook nog eens zoals ik zei van maandag 12.00 t/m vrijdag 12.00 uur met alle statussen de mogelijkheid om een kaartje te halen. De groep van de groepsbussen zal niet groeien, de restgroep wel.
NEC zal met een ander systeem moeten komen. En misschien wel moeten concluderen dat groepsbussen (voor bepaalde wedstrijden) niet meer passend is.
Bij een eventuele bekerfinale wil ik naar Nederland vliegen om erbij te zijn, maar heb geen uitkaart, geen +++++ etc. Met wie moet ik vrienden worden om in zo´n bus te komen waar ik zeker ben van een kaartje?
Ik kon een paar jaar geleden nog wel eens mee met de Bleumbus, maar daar ga ik momenteel maar niet meer van uit Zit tjokkevol.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Dan zullen de eisen voor ++ en + worden aangescherpt om die groep klein te houden, zie ook andere clubs. Bijvoorbeeld minimaal resp. 15 en 11 wedstrijden bezocht in het vorige seizoen.
Dat doet niks af aan de privileges die groepsbussen hebben. Waarom moeten de mensen in de vrije bussen de concurrentie aan gaan met een groter wordende groep en de mensen in de groepsbussen niet? Zij hebben immers een link die andere niet zomaar krijgen. En hebben ook nog eens zoals ik zei van maandag 12.00 t/m vrijdag 12.00 uur met alle statussen de mogelijkheid om een kaartje te halen. De groep van de groepsbussen zal niet groeien, de restgroep wel.
NEC zal met een ander systeem moeten komen. En misschien wel moeten concluderen dat groepsbussen (voor bepaalde wedstrijden) niet meer passend is.
Ik denk dat je gelijk hebt, bij andere clubs zie je dit systeem ook niet. Probeer dit ook eens met NEC te bespreken.
Waarschijnlijk durft NEC dit niet aan te passen uit angst voor bepaalde personen/groepen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Dan zullen de eisen voor ++ en + worden aangescherpt om die groep klein te houden, zie ook andere clubs. Bijvoorbeeld minimaal resp. 15 en 11 wedstrijden bezocht in het vorige seizoen.
Dat doet niks af aan de privileges die groepsbussen hebben. Waarom moeten de mensen in de vrije bussen de concurrentie aan gaan met een groter wordende groep en de mensen in de groepsbussen niet? Zij hebben immers een link die andere niet zomaar krijgen. En hebben ook nog eens zoals ik zei van maandag 12.00 t/m vrijdag 12.00 uur met alle statussen de mogelijkheid om een kaartje te halen. De groep van de groepsbussen zal niet groeien, de restgroep wel.
NEC zal met een ander systeem moeten komen. En misschien wel moeten concluderen dat groepsbussen (voor bepaalde wedstrijden) niet meer passend is.
Ik denk dat je gelijk hebt, bij andere clubs zie je dit systeem ook niet. Probeer dit ook eens met NEC te bespreken.
Waarschijnlijk durft NEC dit niet aan te passen uit angst voor bepaalde personen/groepen.
Wat een kwats. Natuurlijk durven ze bij N E.C. wel beleid aan te passen, maar niet tijdens een seizoen. Daarnaast is het feit dat de club ineens mega populair is. Dit zorgt voor een situatie die we nog niet eerder hebben meegemaakt.
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Dan zullen de eisen voor ++ en + worden aangescherpt om die groep klein te houden, zie ook andere clubs. Bijvoorbeeld minimaal resp. 15 en 11 wedstrijden bezocht in het vorige seizoen.
Dat doet niks af aan de privileges die groepsbussen hebben. Waarom moeten de mensen in de vrije bussen de concurrentie aan gaan met een groter wordende groep en de mensen in de groepsbussen niet? Zij hebben immers een link die andere niet zomaar krijgen. En hebben ook nog eens zoals ik zei van maandag 12.00 t/m vrijdag 12.00 uur met alle statussen de mogelijkheid om een kaartje te halen. De groep van de groepsbussen zal niet groeien, de restgroep wel.
NEC zal met een ander systeem moeten komen. En misschien wel moeten concluderen dat groepsbussen (voor bepaalde wedstrijden) niet meer passend is.
Ik denk dat je gelijk hebt, bij andere clubs zie je dit systeem ook niet. Probeer dit ook eens met NEC te bespreken.
Waarschijnlijk durft NEC dit niet aan te passen uit angst voor bepaalde personen/groepen.
Wat een kwats. Natuurlijk durven ze bij N E.C. wel beleid aan te passen, maar niet tijdens een seizoen. Daarnaast is het feit dat de club ineens mega populair is. Dit zorgt voor een situatie die we nog niet eerder hebben meegemaakt.
Hoeft ook niet tijdens een seizoen uiteraard. Alleen zou men er wel goed aan doen dit tegen het licht aan te houden. Feijenoord heeft een prima puntensysteem. Kijk eens bij andere clubs.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Dan zullen de eisen voor ++ en + worden aangescherpt om die groep klein te houden, zie ook andere clubs. Bijvoorbeeld minimaal resp. 15 en 11 wedstrijden bezocht in het vorige seizoen.
Dat doet niks af aan de privileges die groepsbussen hebben. Waarom moeten de mensen in de vrije bussen de concurrentie aan gaan met een groter wordende groep en de mensen in de groepsbussen niet? Zij hebben immers een link die andere niet zomaar krijgen. En hebben ook nog eens zoals ik zei van maandag 12.00 t/m vrijdag 12.00 uur met alle statussen de mogelijkheid om een kaartje te halen. De groep van de groepsbussen zal niet groeien, de restgroep wel.
NEC zal met een ander systeem moeten komen. En misschien wel moeten concluderen dat groepsbussen (voor bepaalde wedstrijden) niet meer passend is.
Ik denk dat je gelijk hebt, bij andere clubs zie je dit systeem ook niet. Probeer dit ook eens met NEC te bespreken.
Waarschijnlijk durft NEC dit niet aan te passen uit angst voor bepaalde personen/groepen.
Wat een kwats. Natuurlijk durven ze bij N E.C. wel beleid aan te passen, maar niet tijdens een seizoen. Daarnaast is het feit dat de club ineens mega populair is. Dit zorgt voor een situatie die we nog niet eerder hebben meegemaakt.
Hoeft ook niet tijdens een seizoen uiteraard. Alleen zou men er wel goed aan doen dit tegen het licht aan te houden. Feijenoord heeft een prima puntensysteem. Kijk eens bij andere clubs.
Feyenoord worstelt er ook mee hoor. Er is gewoon niet echt een systeem dat voor iedereen werkt helaas.
Daar gaat het niet om. Het gaat hier om mensen die ook een ++ kaart hebben maar niet aangesloten zijn bij een van de groepen die hun eigen bus hebben.
En die ++ kaart blijkt dus makkelijker te behalen/behouden als je je aansluit bij een bus, dan als alleenstaande vandaal.
Als er veel alleenstaande vandalen zijn, zorg dan maar eens dat je genoeg uitwedstrijden een kaartje bemachtigd krijgt om de ++ kaart te behalen/behouden. Dat heeft dus niets met keuzes maken te maken, maar met schaarste die niet voor iedereen geldt…
(Als ik het verhaal van EB goed interpreteer)
Ik heb een ++ kaart en ben niet aangesloten bij een bus. Haal elke keer ergens op de maandag (niet perse om 12 uur maar wel voordat de + kaart houders aan de beurt zijn) mijn kaartje. Ik heb nog nooit te maken gehad met het feit er geen plekken meer waren in de reguliere bussen. Snap wel dat mensen het systeem als krom zien maar heb zelf als ++ houders nog nooit problemen ervaren
precies dit! Ik ken meerdere supporters met een uitkaart++ en 'zonder' groepsbus en die grijpen nooit mis.
Wacht maar tot volgend seizoen deze groep verdubbeld is. Dan komt er ook een kentering. Want iedereen probeert nu een ++ kaart te krijgen omdat je met + kaart al niet zeker bent. Zeker niet als 5 bussen bij kleine vakken al vergeven zijn aan groepen. En die zitten zoals ik al zei in hun eigen bubbel.
Maar hoeveel wedstrijden kon jij dit seizoen dan niet gaan door de "groepsbussen" ?
Tegen Volendam kan ik niet door de groepsbussen en tegen Cambuur ws ook niet, of ik moet heel veel geluk hebben. (+ kaart).
Dan zullen de eisen voor ++ en + worden aangescherpt om die groep klein te houden, zie ook andere clubs. Bijvoorbeeld minimaal resp. 15 en 11 wedstrijden bezocht in het vorige seizoen.
Dat doet niks af aan de privileges die groepsbussen hebben. Waarom moeten de mensen in de vrije bussen de concurrentie aan gaan met een groter wordende groep en de mensen in de groepsbussen niet? Zij hebben immers een link die andere niet zomaar krijgen. En hebben ook nog eens zoals ik zei van maandag 12.00 t/m vrijdag 12.00 uur met alle statussen de mogelijkheid om een kaartje te halen. De groep van de groepsbussen zal niet groeien, de restgroep wel.
NEC zal met een ander systeem moeten komen. En misschien wel moeten concluderen dat groepsbussen (voor bepaalde wedstrijden) niet meer passend is.
Ik denk dat je gelijk hebt, bij andere clubs zie je dit systeem ook niet. Probeer dit ook eens met NEC te bespreken.
Waarschijnlijk durft NEC dit niet aan te passen uit angst voor bepaalde personen/groepen.
Wat een kwats. Natuurlijk durven ze bij N E.C. wel beleid aan te passen, maar niet tijdens een seizoen. Daarnaast is het feit dat de club ineens mega populair is. Dit zorgt voor een situatie die we nog niet eerder hebben meegemaakt.
Hoeft ook niet tijdens een seizoen uiteraard. Alleen zou men er wel goed aan doen dit tegen het licht aan te houden. Feijenoord heeft een prima puntensysteem. Kijk eens bij andere clubs.
Feyenoord worstelt er ook mee hoor. Er is gewoon niet echt een systeem dat voor iedereen werkt helaas.
Er zal nooit een 100% passend systeem zijn. Maar het is onzinnig om groepen vrijstelling te geven van het systeem. Want dan doe ik bij deze een oproep wie zich aan wil sluiten bij een nieuwe groep: Bus Van Kooten & de Bie. Plek voor nog 59 man. Een eigen bus, altijd een kaartje
Bij een eventuele bekerfinale wil ik naar Nederland vliegen om erbij te zijn, maar heb geen uitkaart, geen +++++ etc. Met wie moet ik vrienden worden om in zo´n bus te komen waar ik zeker ben van een kaartje?
Gewoon NU een uitkaart aanvragen. Als de we de finale halen krijgen we 17.500 kaarten, dan moet je wel echt je best doen als je dan geen kaartje kan krijgen!
Denk het ook. Zal hele klus worden alle kaarten weg te zetten.