E.B schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:21Nee hoor. Go ahead..Polleke schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:16Het is serieus mijn droom ooit te verkassen naar Griekenland.... maar goed, dit gaat idd ver off-topic.jackkreta schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:14Net heerlijk geluncht op het terras bij 24°Polleke schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:11Ik zou een vakantie naar Kreta nooit uitstellen, zeker niet nu ik uit het raam kijk.jackkreta schreef: ↑vr 17 nov 2023, 22:57Mwah, ik heb het ook overleeft.Mark Ariaans schreef: ↑vr 17 nov 2023, 18:51
Ik denk dat ik Kreta-vakantieplannen voorlopig even uitstel.
NEC-GoAhead
Re: NEC-GoAhead
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Je weet dat ik ook vanuit daar hier kan blijven reageren he
- eniesee-elst
- Contacteer:
Gelukszoeker, bahPolleke schreef: ↑zo 19 nov 2023, 13:21Je weet dat ik ook vanuit daar hier kan blijven reageren he
E.B schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:21Nee hoor. Go ahead..Polleke schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:16Het is serieus mijn droom ooit te verkassen naar Griekenland.... maar goed, dit gaat idd ver off-topic.jackkreta schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:14Net heerlijk geluncht op het terras bij 24°Polleke schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:11Ik zou een vakantie naar Kreta nooit uitstellen, zeker niet nu ik uit het raam kijk.jackkreta schreef: ↑vr 17 nov 2023, 22:57Mwah, ik heb het ook overleeft.Mark Ariaans schreef: ↑vr 17 nov 2023, 18:51
Ik denk dat ik Kreta-vakantieplannen voorlopig even uitstel.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
———-————-Cillessen—————————
Van Rooij - Ross - Sandler - Verdonk
————————-Proper—————————-
——-———Schöne - Mattsson——————
—-——Tavsan - Ogawa - Hansen———-
3-0, 2x Ogawa en 1x Mattsson.
Dit is een prima elftal waarmee we thuis, met aanvallend spel, van elke club buiten de top kunnen (let op: ik zeg geen moeten) winnen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 23 nov 2023, 15:26———-————-Cillessen—————————
Prima opstelling ook.
DJTEEF! schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:04Dit is een prima elftal waarmee we thuis, met aanvallend spel, van elke club buiten de top kunnen (let op: ik zeg geen moeten) winnen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 23 nov 2023, 15:26———-————-Cillessen—————————
Prima opstelling ook.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Mee eens, hopelijk word dit hem.bertje schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:12DJTEEF! schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:04Dit is een prima elftal waarmee we thuis, met aanvallend spel, van elke club buiten de top kunnen (let op: ik zeg geen moeten) winnen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 23 nov 2023, 15:26———-————-Cillessen—————————
Prima opstelling ook.
Ben ook wel weer benieuwd naar Ogawa en Mattsson. Heb er vertrouwen in
tavsan? rest staat goed..DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 18:49Mee eens, hopelijk word dit hem.bertje schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:12DJTEEF! schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:04Dit is een prima elftal waarmee we thuis, met aanvallend spel, van elke club buiten de top kunnen (let op: ik zeg geen moeten) winnen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 23 nov 2023, 15:26———-————-Cillessen—————————
Prima opstelling ook.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik denk dat Rogier voor een gelijkspelletje gaat. En ik denk dat hij z'n zin gaat krijgen ook. 1-1 of 3-3.
When Wilco talks, people listen!
Ik vind Gonzalez en LoL ook niet overtuigen. Ik heb van Tavsan nog weinig gezien dit seizoen door blessures en de rooie kaart, ik ben wel benieuwd. Ik vind wel dat hij uit respect naar de club, zijn contract op zijn minst met een half jaar of jaar verlengd. Hij moet niks, maar NEC kan hem ook gewoon niet meer opstellen (waar ik trouwens ook geen fam van ben). Maar mijn punt is, dat hij ons best wel een aantal ton mag opleveren tenminste.jallah schreef: ↑do 23 nov 2023, 19:26tavsan? rest staat goed..DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 18:49Mee eens, hopelijk word dit hem.bertje schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:12DJTEEF! schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:04Dit is een prima elftal waarmee we thuis, met aanvallend spel, van elke club buiten de top kunnen (let op: ik zeg geen moeten) winnen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 23 nov 2023, 15:26———-————-Cillessen—————————
Prima opstelling ook.
Als-ie respect had gehad dan was ie al lang opgetieft.....DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 20:16Ik vind Gonzalez en LoL ook niet overtuigen. Ik heb van Tavsan nog weinig gezien dit seizoen door blessures en de rooie kaart, ik ben wel benieuwd. Ik vind wel dat hij uit respect naar de club, zijn contract op zijn minst met een half jaar of jaar verlengd. Hij moet niks, maar NEC kan hem ook gewoon niet meer opstellen (waar ik trouwens ook geen fam van ben). Maar mijn punt is, dat hij ons best wel een aantal ton mag opleveren tenminste.jallah schreef: ↑do 23 nov 2023, 19:26tavsan? rest staat goed..DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 18:49Mee eens, hopelijk word dit hem.bertje schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:12DJTEEF! schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:04Dit is een prima elftal waarmee we thuis, met aanvallend spel, van elke club buiten de top kunnen (let op: ik zeg geen moeten) winnen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 23 nov 2023, 15:26———-————-Cillessen—————————
Prima opstelling ook.
- Bottendaal
- Contacteer:
Respect…Janssen schreef: ↑do 23 nov 2023, 22:00Als-ie respect had gehad dan was ie al lang opgetieft.....DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 20:16Ik vind Gonzalez en LoL ook niet overtuigen. Ik heb van Tavsan nog weinig gezien dit seizoen door blessures en de rooie kaart, ik ben wel benieuwd. Ik vind wel dat hij uit respect naar de club, zijn contract op zijn minst met een half jaar of jaar verlengd. Hij moet niks, maar NEC kan hem ook gewoon niet meer opstellen (waar ik trouwens ook geen fam van ben). Maar mijn punt is, dat hij ons best wel een aantal ton mag opleveren tenminste.
Kom op man we spelen tegen een team waar spelers heen gaan die bij ons niet meer nodig zijn.
Oprollen die handel, we mogen naar de debacles tegen Volendam, Almere, Vitesse en Excelsior toch onderhand een keer 3 punten verwachten?
Geen smoesjes meer Meijer!
Oprollen die handel, we mogen naar de debacles tegen Volendam, Almere, Vitesse en Excelsior toch onderhand een keer 3 punten verwachten?
Geen smoesjes meer Meijer!
Ik snap je reactie maar ik verwees naar een eerdere uitspraak hierboven.Bottendaal schreef: ↑do 23 nov 2023, 22:13Respect…Janssen schreef: ↑do 23 nov 2023, 22:00Als-ie respect had gehad dan was ie al lang opgetieft.....DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 20:16Ik vind Gonzalez en LoL ook niet overtuigen. Ik heb van Tavsan nog weinig gezien dit seizoen door blessures en de rooie kaart, ik ben wel benieuwd. Ik vind wel dat hij uit respect naar de club, zijn contract op zijn minst met een half jaar of jaar verlengd. Hij moet niks, maar NEC kan hem ook gewoon niet meer opstellen (waar ik trouwens ook geen fam van ben). Maar mijn punt is, dat hij ons best wel een aantal ton mag opleveren tenminste.
Ik zou bijzonder weinig respect hebben voor een club waar supporters blèren dat ik "op moet tiefen". Die zou ik juist extra uitknijpen en totaal berooid achter laten..Janssen schreef: ↑do 23 nov 2023, 22:00Als-ie respect had gehad dan was ie al lang opgetieft.....DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 20:16Ik vind Gonzalez en LoL ook niet overtuigen. Ik heb van Tavsan nog weinig gezien dit seizoen door blessures en de rooie kaart, ik ben wel benieuwd. Ik vind wel dat hij uit respect naar de club, zijn contract op zijn minst met een half jaar of jaar verlengd. Hij moet niks, maar NEC kan hem ook gewoon niet meer opstellen (waar ik trouwens ook geen fam van ben). Maar mijn punt is, dat hij ons best wel een aantal ton mag opleveren tenminste.
-
- Contacteer:
Tavsan heeft in 147 minuten tot nu toe meer laten dan Gonzalez en Olden Larsen bij elkaar vanaf rechtsbuiten. Ondanks zijn domme/ongelukkige rode kaart altijd opstellen ter faveure van die 2.jallah schreef: ↑do 23 nov 2023, 19:26tavsan? rest staat goed..DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 18:49Mee eens, hopelijk word dit hem.bertje schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:12DJTEEF! schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:04Dit is een prima elftal waarmee we thuis, met aanvallend spel, van elke club buiten de top kunnen (let op: ik zeg geen moeten) winnen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 23 nov 2023, 15:26———-————-Cillessen—————————
Prima opstelling ook.
Waarschijnlijk staan Tavsan én Sandler in de basis.
Schone gaat echt diep staan dan? Ik geloof er helemaal niks van.Nijmegen0413 schreef: ↑vr 24 nov 2023, 12:58Tavsan heeft in 147 minuten tot nu toe meer laten dan Gonzalez en Olden Larsen bij elkaar vanaf rechtsbuiten. Ondanks zijn domme/ongelukkige rode kaart altijd opstellen ter faveure van die 2.jallah schreef: ↑do 23 nov 2023, 19:26tavsan? rest staat goed..DRS schreef: ↑do 23 nov 2023, 18:49Mee eens, hopelijk word dit hem.bertje schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:12DJTEEF! schreef: ↑do 23 nov 2023, 16:04Dit is een prima elftal waarmee we thuis, met aanvallend spel, van elke club buiten de top kunnen (let op: ik zeg geen moeten) winnen.Nijmegen0413 schreef: ↑do 23 nov 2023, 15:26———-————-Cillessen—————————
Prima opstelling ook.
Top! Dan verwacht ik wel de opstelling van Nijmegen0413, dat is wel het sterkste wat je zo ongeveer op de mat kan leggen.
Volgens Bijma worden het Sandler en Nuytinck achterin waarschijnlijk.
Meen je?! Pffff moet Bram ze in eigen goal gaan pegelen om gepasseerd te worden?
-
- Contacteer:
Dure jongen, 2 jarig contract nog.Dat speelt allemaal een rol.En laten we Ross nou ook niet TE groot maken.
Zal wel weer een rogier meijertje worden. 1-1 dus