In een hele korte tijd hebben ze alles wat er opgebouwd is met de grond gelijk gemaakt!
Mede mogelijk gemaakt door de dickpics van Overmars.
Maar je vraagt je dus serieus af waarom je er bij een topclub gelijk moet staan en je bij een middenmoter wat langer te tijd krijgt? Dan snap je de hele dynamiek van het voetbal toch gewoon niet..Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 18:07Wat jullie willenbertje schreef: ↑ma 18 sep 2023, 17:43Het zou wel veel verklaren..Bottendaal schreef: ↑ma 18 sep 2023, 17:41Het erge is, het antwoord op jouw vraag is: ja.![]()
In de rvc zit daar gewoon 0,0 voetbalknowhow, dan verbaast het me weinig dat ze met een uitvinder als deze clown komen en hem ook nog eens een vrijbrief geven. Nu was afgelopen seizoen al een sof na de jaren Overmars, dit seizoen lijkt nog vele malen erger te worden. Ik lach me de ballen uit de broek, die ajaxcieden in mijn kring hebben in 1x geen babbels meer.
Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enzbertje schreef: ↑ma 18 sep 2023, 19:11Maar je vraagt je dus serieus af waarom je er bij een topclub gelijk moet staan en je bij een middenmoter wat langer te tijd krijgt? Dan snap je de hele dynamiek van het voetbal toch gewoon niet..![]()
Dat is nog steeds geen antwoord.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
En wij halen er een van de kampioen van Zweden die daar prima cijfers heeft maar die raakt geen knikker hier en dan roepen we hij is voetballen rond de 16 van de tegenstander gewend hij moet nog wennen![]()
Daarom mijn reactie![]()
Krijg ik ook nooit jullie zijn de kenners....E.B schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:20Dat is nog steeds geen antwoord.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
En wij halen er een van de kampioen van Zweden die daar prima cijfers heeft maar die raakt geen knikker hier en dan roepen we hij is voetballen rond de 16 van de tegenstander gewend hij moet nog wennen![]()
Daarom mijn reactie![]()
Ok.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:30Krijg ik ook nooit jullie zijn de kenners....E.B schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:20Dat is nog steeds geen antwoord.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
Daarom mijn reactie![]()
![]()
Dan kun je beter naar ‘jullie’ luisteren, daar kun je nog een hele hoop van leren…!Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:30Krijg ik ook nooit jullie zijn de kenners....E.B schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:20Dat is nog steeds geen antwoord.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
Daarom mijn reactie![]()
![]()
Spuit 11 is er ook weer.....Bottendaal schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:45Dan kun je beter naar ‘jullie’ luisteren, daar kun je nog een hele hoop van leren…!Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:30Krijg ik ook nooit jullie zijn de kenners....E.B schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:20Dat is nog steeds geen antwoord.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
Daarom mijn reactie![]()
![]()
Maar ergens is het ook wel jammer..ik dacht echt dat Ajax weer een serieuze rol van betekenis zou gaan spelen in de CL, wat ook weer gunstig was geweest voor het nederlands voetbalbertje schreef: ↑ma 18 sep 2023, 19:15In de rvc zit daar gewoon 0,0 voetbalknowhow, dan verbaast het me weinig dat ze met een uitvinder als deze clown komen en hem ook nog eens een vrijbrief geven. Nu was afgelopen seizoen al een sof na de jaren Overmars, dit seizoen lijkt nog vele malen erger te worden. Ik lach me de ballen uit de broek, die ajaxcieden in mijn kring hebben in 1x geen babbels meer.![]()
bertje schreef: ↑ma 18 sep 2023, 19:15In de rvc zit daar gewoon 0,0 voetbalknowhow, dan verbaast het me weinig dat ze met een uitvinder als deze clown komen en hem ook nog eens een vrijbrief geven. Nu was afgelopen seizoen al een sof na de jaren Overmars, dit seizoen lijkt nog vele malen erger te worden. Ik lach me de ballen uit de broek, die ajaxcieden in mijn kring hebben in 1x geen babbels meer.![]()
Hou toch eens op met dat "er is maar 1 mening". Volgens mij ben je nog steeds zo vrij om je mening te geven. En prima als je het niet met elkaar eens bent, het is nog altijd een forum. Kleuterachtige gedoe steeds alsof er censuur plaatsvindt..Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:51Spuit 11 is er ook weer.....Bottendaal schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:45Dan kun je beter naar ‘jullie’ luisteren, daar kun je nog een hele hoop van leren…!Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:30Krijg ik ook nooit jullie zijn de kenners....E.B schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:20Dat is nog steeds geen antwoord.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
Daarom mijn reactie![]()
![]()
Tuurlijk er is maar een mening waar en dat is die van 'jullie'...
Dat idee krijg je welE.B schreef: ↑ma 18 sep 2023, 21:01Hou toch eens op met dat "er is maar 1 mening". Volgens mij ben je nog steeds zo vrij om je mening te geven. En prima als je het niet met elkaar eens bent, het is nog altijd een forum. Kleuterachtige gedoe steeds alsof er censuur plaatsvindt..Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:51Spuit 11 is er ook weer.....Bottendaal schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:45Dan kun je beter naar ‘jullie’ luisteren, daar kun je nog een hele hoop van leren…!Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:30Krijg ik ook nooit jullie zijn de kenners....E.B schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:20Dat is nog steeds geen antwoord.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16
Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
Daarom mijn reactie![]()
![]()
Tuurlijk er is maar een mening waar en dat is die van 'jullie'...
Dan vooral goed over je schouders kijken als je buiten bent. We hebben wat ex-KGB mannetjes ingehuurd. En blijf bij ramen uit de buurt. Gratis tip.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 21:16Dat idee krijg je wel maar ja censuur hoort bij deze tijd helaasE.B schreef: ↑ma 18 sep 2023, 21:01Hou toch eens op met dat "er is maar 1 mening". Volgens mij ben je nog steeds zo vrij om je mening te geven. En prima als je het niet met elkaar eens bent, het is nog altijd een forum. Kleuterachtige gedoe steeds alsof er censuur plaatsvindt..
Antwoord: Ajax heeft ruim 100 miljoen uitgegeven. Ik denk wij, 2 a 3 miljoen? Als we dat al halen. Dat is het verschil in verwachtingspatroon. Wij vissen uit een compleet andere vijver. Als je ruim 100 miljoen uitgeeft mag je zeggen: die gasten moeten er staan. Als je onze bedragen uitgeeft mag je zeggen: we geven ze de tijd. Ajax investeert in spelers die er 'meteen moeten staan', NEC investeert in spelers die 'op de lange termijn waarde moeten vertegenwoordigen'.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
Daarom mijn reactie![]()
Ajax MOET meedoen om het kampioenschap. Alles lager dan plek 1 is falen in Amsterdam. Dat is het wezenlijk verschil. Als je nu al een paar rondes achter komt te liggen wordt het verdomde lastig. Dat pikken ze daar niet.Polleke schreef: ↑di 19 sep 2023, 01:25Antwoord: Ajax heeft ruim 100 miljoen uitgegeven. Ik denk wij, 2 a 3 miljoen? Als we dat al halen. Dat is het verschil in verwachtingspatroon. Wij vissen uit een compleet andere vijver. Als je ruim 100 miljoen uitgeeft mag je zeggen: die gasten moeten er staan. Als je onze bedragen uitgeeft mag je zeggen: we geven ze de tijd. Ajax investeert in spelers die er 'meteen moeten staan', NEC investeert in spelers die 'op de lange termijn waarde moeten vertegenwoordigen'.Tyson schreef: ↑ma 18 sep 2023, 20:16Komen die spelers van topclubs af dan? Metz,Molde enz enz
Daarom mijn reactie![]()
Dom gebral. Ik denk dat je het woord 'censuur' eens even moet opzoeken in een woordenboek of een jaartje in China of Noord-Korea moet gaan wonen. Zo vermoeiend steeds. Als er hier censuur zou zijn, dan had je die klacht hier niet eens kunnen schrijven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten