NEC - AZ
NEC - AZ
Laatste thuiswedstrijd. Gezien het patroon van de laatste weken en het feit dat NEC de afgelopen twee seizoenen 6 thuiswedstrijden gewonnen heeft, verwacht ik dat AZ gaat winnen. Al blijf je een beetje hoop houden.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Re: NEC - AZ

Die willen Ajax nog voorbij dat word gewoon een nederlaag in gelukkig onze laatste wedstrijd van het seizoen want het was weer een zware bevalling dit seizoen in de eigen Goffert
Gezien het spelbeeld van de laatste weken verwacht ik dat we er opnieuw met 0-4 afgaan.
-
- Contacteer:
Ze weten mij elke weer te verrassen, positief en negatief.
Ik denk dat we er een gelijkspelletje uit peuren
Ik denk dat we er een gelijkspelletje uit peuren
Het klinkt raar, maar als az wint is de kans groter dat Ajax 4de wordt.
Geloof je het zelf met een trainer die er niks van gemaakt krijgt , en een keeper die met de week meer gaat blunderen
Op goal: Jasper,
van Rooy / Marquiz / Sandler / Souf
Bruijn / Proper / Kramer / Verdonk
Musaba / Tannane
van Rooy / Marquiz / Sandler / Souf
Bruijn / Proper / Kramer / Verdonk
Musaba / Tannane
Alles komt goed !!
- jackkreta
- Contacteer:
Ik moest er eerst om lachen maar bij nadere bestudering vind ik het zo gek nog niet.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Bottendaal
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Verdonk is nog geblesseerd, Kramer zou de slechtste middenvelder uit de geschiedenis zijn en maar 1 aanvaller opstellen is uiteraard ridicuul. Zelden zo’n domme opstelling gezien.
Hoe zo 1 aanvaller ? Bruijn en Verdonk [ mits fit ] en zowel Tannane en Musaba hebben meer aanvallende kunde in het repertoireNijmegen0413 schreef: ↑zo 14 mei 2023, 12:55Verdonk is nog geblesseerd, Kramer zou de slechtste middenvelder uit de geschiedenis zijn en maar 1 aanvaller opstellen is uiteraard ridicuul.
Zelden zo’n domme opstelling gezien.
dan het falende triootje Tavsan, Matsson en Dimata.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Bruijn en Tannane zijn middenvelders en Verdonk zelfs een verdediger. Kom dan met Cissoko en Marques.vak Oost schreef: ↑zo 14 mei 2023, 13:13Hoe zo 1 aanvaller ? Bruijn en Verdonk [ mits fit ] en zowel Tannane en Musaba hebben meer aanvallende kunde in het repertoireNijmegen0413 schreef: ↑zo 14 mei 2023, 12:55Verdonk is nog geblesseerd, Kramer zou de slechtste middenvelder uit de geschiedenis zijn en maar 1 aanvaller opstellen is uiteraard ridicuul.
-
- Contacteer:
————————————-Cillessen——————————————
Van Rooij - Sandler - Marquez - Kramer - El Karouani
——————————Schöne - Proper————————————-
————————————-Tannane———————————————
—————————--Musaba - Marques————————————
De fout tegen twente is te denken dat je het met een stelletje licht gewichten gaat redden tegen een veel betere tegenstander,Nijmegen0413 schreef: ↑zo 14 mei 2023, 13:24Bruijn en Tannane zijn middenvelders en Verdonk zelfs een verdediger. Kom dan met Cissoko en Marques.vak Oost schreef: ↑zo 14 mei 2023, 13:13Hoe zo 1 aanvaller ? Bruijn en Verdonk [ mits fit ] en zowel Tannane en Musaba hebben meer aanvallende kunde in het repertoireNijmegen0413 schreef: ↑zo 14 mei 2023, 12:55Verdonk is nog geblesseerd, Kramer zou de slechtste middenvelder uit de geschiedenis zijn en maar 1 aanvaller opstellen is uiteraard ridicuul.
zo zal je tegen AZ ook niet veel in te brengen hebben, daarom liever spelers die meer multi functioneel zijn en de boel dicht spijkeren.
Alles komt goed !!
Prima maar Meijer gaat dat nooit doen>!Nijmegen0413 schreef: ↑zo 14 mei 2023, 13:27————————————-Cillessen——————————————
Nijmegen0413 schreef: ↑zo 14 mei 2023, 12:55Verdonk is nog geblesseerd, Kramer zou de slechtste middenvelder uit de geschiedenis zijn en maar 1 aanvaller opstellen is uiteraard ridicuul. Zelden zo’n domme opstelling gezien.

Hahahaha Kramer op het middenveld zou inderdaad echt dramatisch zijn. Ik denk oprecht dat Kramer de slechtst voetballende speler van het team is. Wel een nieuwe speler als CV, Marquiz had ik nog niet eerder van gehoord.
Eens een
'er, altijd een
'er

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nu al onze concurrenten puntenverlies hebben geleden dit weekend, liggen er weer volop kansen voor de playoffs. Laten we er met z'n allen vol voor gaan! De 3e finale van de laatste 4. Winst en we doen weer volop mee! 

When Wilco talks, people listen!
Gerard Lopez schreef: ↑ma 15 mei 2023, 06:34Nu al onze concurrenten puntenverlies hebben geleden dit weekend, liggen er weer volop kansen voor de playoffs. Laten we er met z'n allen vol voor gaan! De 3e finale van de laatste 4. Winst en we doen weer volop mee!![]()

- Gerard Lopez
- Contacteer:
WTF, het kan echt serieus nog....6 uit 2 en goede kans om nog 8e te worden. Als Heerenveen en RKC maximaal 2 en 3 punten halen...en dat is helemaal niet zo onrealistisch.
When Wilco talks, people listen!
- De Kletskop
- Contacteer:
Neu anders had ik wel gemeld dat ik ooit een belangrijke pingel hep mogen nemen.
Alles komt goed !!