NEC - AZ

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Poort5 »

gladiator schreef:
zo 21 mei 2023, 17:18
DR schreef:
zo 21 mei 2023, 15:19
Volgende week nog wel wat voor te spelen want Vitesse staat op nog maar 1 punt.
Voor de supporters ja
De spelers interesseert dat toch geen ene kut
1-4 thuis verliezen en al weken lang is iedere tegenaanval een doelpunt.
Ben in minuut 55 vertrokken dat heb ik in 42 jaar supporterschap echt nog nooit gedaan.
En weet je laten we lekker door gaan met deze enorm inspirerende trainer. Ja leuk man volgend seizoen weet 3x thuis winnen. Kijk er nu al naar uit. Maaaaar wel 400 euro vragen voor een seizoenskaart en net doen of wij az of Twente zijn. Nec is echt mijlenver verwijderd van deze clubs dus spreek dat vooral niet uit.
Precies, compleet doodlopende weg met deze trainer. Laf, zoutloos, nulkommanul inspirerend.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door burp »

Het gaat wel van kwaad tot erger sinds we veilig zijn.

Dat de groep liever eerder vakantie wil dan playoffs, dat hadden ze al duidelijk gemaakt.
Maar je mag best even netjes afsluiten voor de supporters.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Poort5 »

AZ had nog gewonnen als ze na hun Europese wedstrijd gelijk in de bus naar Nijmegen hadden gemoeten. Een soort oefenpotje tegen veredelde amateurs, meer was het niet.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door gladiator »

Als dat vak 080 nou eens een statement wil maken. Blijf volgende week allemaal lekker thuis ipv na 11 minuten het niet meer kunnen houden in de gracht en voor de afgesproken tijd als een stel kinderen het vak op te rennen
Laatst gewijzigd door gladiator op zo 21 mei 2023, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door TT »

gladiator schreef:
zo 21 mei 2023, 17:27
Als dat van 080 nou eens een statement wil maken. Blijf volgende week allemaal lekker thuis ipv na 11 minuten het niet meer kunnen houden in de gracht en voor de afgesproken tijd als een stel kinderen het vak op te rennen
Krachtig statement wel.... Daar trekt toch niemand zich ook maar iets van aan?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door burp »

TT schreef:
zo 21 mei 2023, 17:33
gladiator schreef:
zo 21 mei 2023, 17:27
Als dat van 080 nou eens een statement wil maken. Blijf volgende week allemaal lekker thuis ipv na 11 minuten het niet meer kunnen houden in de gracht en voor de afgesproken tijd als een stel kinderen het vak op te rennen
Krachtig statement wel.... Daar trekt toch niemand zich ook maar iets van aan?
Respectloos statement.

Door weg te blijven op het moment dat clubman Herman Jansen herdacht werd.

zoete aardbei
Berichten: 7624
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door zoete aardbei »

Zouden er nog steeds 3000 man op de wachtlijst staan voor een seizoenskaart :biggrin:

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Poort5 »

zoete aardbei schreef:
zo 21 mei 2023, 17:40
Zouden er nog steeds 3000 man op de wachtlijst staan voor een seizoenskaart :biggrin:
Dat houdt vanzelf op met deze wanvertoningen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door DJTEEF! »

Plichtmatige kutpot. Waardeloos.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Poort5 »

DJTEEF! schreef:
zo 21 mei 2023, 17:59
Plichtmatige kutpot. Waardeloos.
Zeer zacht uitgedrukt. 12.000 mensen te kakken zetten…

Gebruikersavatar
koenNEC
Moderator
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 23 mar 2015, 09:43
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door koenNEC »

Hulde aan ons supporters heel het jaar, wij zijn de winnaars van dit seizoen. Spelers zijn en blijven passanten. Wij verdienen meer dan een 11e plek..

Het verbaast mij dat niemand de wil had om te winnen, je zag de eerste 10 minuten dat AZ het middenveld groot hield waardoor wij ruimte kregen om te voetballen. Ze waren duidelijk conditioneel niet bij machte om de gaten dicht te lopen..

Maar dan uit het niets klapt het , vertraagd AZ het spel en kom je er op wilskracht en inzet nog niet eens in de buurt.

Blij dat het seizoen erop zit, zie heracles vorig jaar..
3 wedstrijden voor t einde 10 de of 11e en eruit vliegen...

Van te voren teken je voor handhaving het 2e seizoen, maar met deze selectie ( zelfs zonder aanvallers ) , is het een schande dat vitesse 1 punt achter je staat..

Tannane en cillessen houden je erin, niks meer en niks minder.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door pjottr »

Sjoerdbemmel schreef:
zo 21 mei 2023, 15:17
Gaan nog onder die Arnhemmers eindigen ook.. mijn God wat een kutseizoen.. als Meijer aanblijft houd ik mijn hart vast voor volgend seizoen.
:withstupid:

Dit dus :redface:

Gebruikersavatar
RW1985
Berichten: 1301
Lid geworden op: ma 16 jan 2023, 20:23
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door RW1985 »

Sander Janssen (VI):

"Een pijnlijke statistiek van Opta over NEC: de ploeg incasseerde voor het eerst in de clubgeschiedenis minimaal drie tegengoals in vier opeenvolgende thuisduels in de Eredivisie".

Toch bijzonder :crazy2:

FC Hilversum
Berichten: 2097
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door FC Hilversum »

Ik ben zo bang dat Wilco het werkelijk een heel goed seizoen vond…. Dat ze bij Nec echt denken dat we middenmoot zijn. Maar we zijn alleen beter dan Emmen, Volendam en dit jaar Groningen. Verder zijn we niks beter dan Fortuna, rkc, en dat soort ploegen. We zullen echt 6 versterkingen moeten krijgen anders vliegen we er net al een Groningen er gewoon uit.

zoete aardbei
Berichten: 7624
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door zoete aardbei »

de helft van de feyenoord selectie gaat lekker naar Ibiza.Als die klootzakken daar nog winnen eindig je gewoon onder ze.
:2up:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door mschr »

TT schreef:
zo 21 mei 2023, 17:33
gladiator schreef:
zo 21 mei 2023, 17:27
Als dat van 080 nou eens een statement wil maken. Blijf volgende week allemaal lekker thuis ipv na 11 minuten het niet meer kunnen houden in de gracht en voor de afgesproken tijd als een stel kinderen het vak op te rennen
Krachtig statement wel.... Daar trekt toch niemand zich ook maar iets van aan?
Toen ze begonnen te trommelen, was het meteen over met het overwicht van NEC. Ik adviseer 080 om voortaan weg te blijven, dan gaat het veel beter.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8873
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door JBNMGN »

DJTEEF! schreef:
zo 21 mei 2023, 17:59
Plichtmatige kutpot. Waardeloos.
Met het merendeel van de spelers die al duidelijk in de Ibiza modus stonden
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8873
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door JBNMGN »

Waarom werd er eigenlijk geen minuut stilte gehouden voor Herman Janssen. Was dat op verzoek van de nabestaanden of uit des-respect voor een echte NEC man. Het werf ff heel lullig omgeroepen met een minuut applaudisseren voor een half vol stadion
Jammer, voor mij had hij meer verdiend
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door mschr »

Glorie-NEC schreef:
zo 21 mei 2023, 16:18
Wat een zure nasmaak geven deze laatste wedstrijden. Sinds dat “club iconen” Marquez en El Karouani de strijd waarmee ze wekelijks zorgden voor een degelijke defensie dit niet meer kunnen tonen na hun aankondiging te vertrekken, is t echt somberheid troef. Futloos, geen passie en zonder enig goed strijdplan, is ‘t janken met de pet op. Tijd voor vakantie en bezieling.
Onzin. El Karouani speelde prima. Mattsson, Kramer, Tannane, Musaba daarentegen… dit NEC gaat volgend seizoen strijden tegen degradatie, tenzij de primadonnavedettes eruit gebonjourd worden. Het was los zand en het team geeft op na een achterstand. Ergerlijk was dat toen Dimata inviel en Marques hem vroeg waar hij moest gaan spelen, Dimata het ook niet wist. Er zit iets goed mis binnen de selectie. Een nederlaag kan ik slikken, maar de handdoek gooien na een half uur, vind ik storend. Zeker narde wanvertoning in Enschede. Als ik Carlos Aalbers was, zou ik flink gaan snijden in de technische staf en de selectie.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Gerard Lopez »

Mijn hoogtepunt van de wedstrijd was dat Mattsson het voor elkaar kreeg om als enige op een kurkdroog veld toch weer uit te glijden.
When Wilco talks, people listen!

P.
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door P. »

JBNMGN schreef:
zo 21 mei 2023, 19:08
Waarom werd er eigenlijk geen minuut stilte gehouden voor Herman Janssen. Was dat op verzoek van de nabestaanden of uit des-respect voor een echte NEC man. Het werf ff heel lullig omgeroepen met een minuut applaudisseren voor een half vol stadion
Jammer, voor mij had hij meer verdiend
:withstupid:

En alle egards voor een man die overlijdt bij PSV en niet eens een speler is en er ook niet gespeeld heeft. Bizar dit weer.
Kon er nog wel boven op vandaag.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
zo 21 mei 2023, 19:16
Mijn hoogtepunt van de wedstrijd was dat Mattsson het voor elkaar kreeg om als enige op een kurkdroog veld toch weer uit te glijden.
Mattsson is aandoenlijk. Hij doet zijn best, maar het niveau is nihil komma nul. Cissoko liet met zijn eerste balaanname meer zien dan Mattsson in de hele wedstrijd. Als Trekvogels Mattsson gratis wil overnemen, zou ik juichen als ik Carlos Aalbers was. Het jong kan echt helemaal niks. Een prutser van de onderste plank.

P.
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door P. »

Na de rode kaart ben ik weggegaan. Ik ben er echt wel helemaal klaar mee om zo voor lul te worden gezet. Blij dat ik Fortuna uit niet kan.
Een hoop werk voor Aalbers en ik mag toch hopen dat er met Meijer toch een een flink evuatiegesprek zal plaatsvinden. Kansloos saai, voorspelbaar en voorzichtig voetbal gezien als onder zijn leiding.
Wat al eerder werd gepost, de enige reden dat we er niet uitvliegen is dat we Tannane en Cilissen hebben.
Vandaag had je wel 3 uur kunnen spelen, maar dan nog scoren we niet. En dat is chronisch.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Gerard Lopez »

P. schreef:
zo 21 mei 2023, 19:19
JBNMGN schreef:
zo 21 mei 2023, 19:08
Waarom werd er eigenlijk geen minuut stilte gehouden voor Herman Janssen. Was dat op verzoek van de nabestaanden of uit des-respect voor een echte NEC man. Het werf ff heel lullig omgeroepen met een minuut applaudisseren voor een half vol stadion
Jammer, voor mij had hij meer verdiend
:withstupid:

En alle egards voor een man die overlijdt bij PSV en niet eens een speler is en er ook niet gespeeld heeft. Bizar dit weer.
Kon er nog wel boven op vandaag.
NEC heeft sowieso een slechte beurt gemaakt vandaag.....ook al "vergeten" afscheid te nemen van De Wolf en Baeten....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door jetipo »

Poort5 schreef:
zo 21 mei 2023, 17:22
gladiator schreef:
zo 21 mei 2023, 17:18
DR schreef:
zo 21 mei 2023, 15:19
Volgende week nog wel wat voor te spelen want Vitesse staat op nog maar 1 punt.
Voor de supporters ja
De spelers interesseert dat toch geen ene kut
1-4 thuis verliezen en al weken lang is iedere tegenaanval een doelpunt.
Ben in minuut 55 vertrokken dat heb ik in 42 jaar supporterschap echt nog nooit gedaan.
En weet je laten we lekker door gaan met deze enorm inspirerende trainer. Ja leuk man volgend seizoen weet 3x thuis winnen. Kijk er nu al naar uit. Maaaaar wel 400 euro vragen voor een seizoenskaart en net doen of wij az of Twente zijn. Nec is echt mijlenver verwijderd van deze clubs dus spreek dat vooral niet uit.
Precies, compleet doodlopende weg met deze trainer. Laf, zoutloos, nulkommanul inspirerend.
Zul je zien dat NEC verliest en Vitesse wint. 🤔☹️
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjan, Curva, Jeffry74, Johnny, WGWG en 32 gasten