NEC - SC Heerenveen

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7108
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door jetipo »

Bottendaal schreef:
zo 07 mei 2023, 11:58
jetipo schreef:
zo 07 mei 2023, 11:36
Tyson schreef:
zo 07 mei 2023, 11:03
Bottendaal schreef:
zo 07 mei 2023, 10:59
Tyson schreef:
za 06 mei 2023, 21:54
Cupfighter schreef:
za 06 mei 2023, 21:53
Het seizoen is over
Gelukkig maar
Wat verlang ik naar een ander elftal zeg volgend seizoen!
Toch maar een scc in Waalwijk aanschaffen? Heb je een compleet ander elftal…!

Iemand die blij is dat het seizoen over is… :crazy2:

Blij gister, het was een goeie wedstrijd, dus je zult wel blij zijn?!
:tu:
Een prima 2e helft
1e helft was ook niks
Als neutrale toeschouwer zou je kunnen concluderen dat men de afgelopen twee seizoenen sporadisch verwend is met mooi en goed voetbal. Gisteren was de tweede helft een van die sporadische momenten.

Over het algemeen waren het zeer matige wedstrijden met uitschieters die echt niet om aan te gluren waren. En waarom mogen supporters hun idee en gevoel daarover niet aangeven? Je zou dan ook kunnen stellen dat sommigen doorschieten in hun optimisme en adoratie en het soms doen lijken dat de wedstrijden en spelers allemaal zo geweldig waren. En ook dat mogen zij vinden.

Als neutrale supporter heb je niet veel te genieten gehad van NEC de afgelopen twee seizoenen. En dat hoor ik ook van bv collega's of familie. Als NEC-supporter kijk je daar toch anders tegenaan en ben je blij met het gegeven dat de club zich vorig seizoen heeft gehandhaafd en dat je dit jaar rond plek 10 eindigt. Hopelijk dat Aalbers zijn slag gaat slaan en er volgend seizoen een beter uitgebalanceerd elftal staat.

Hoedemakers is een goed begin! En volgens De Mandt van RN7 wordt er zeer snel nog een aanwinst gepresenteerd.
Gelukkig zijn wij geen neutrale toeschouwer, toch?
Ik support NEC, ik hoef niet entertaint te worden.
Maar er zijn ook NEC-supporters die wellicht wel meer momenten van goed voetbal willen zien en die wel enige entertainment willen. Volgens mij mag je dat ook verwachten van de club die je support. Je bent ten slotte supporter en je betaalt toch een aardige som voor een seizoenkaart. Ieder heeft zijn eigen verwachtingen en dat respecteer ik.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Tyson
Berichten: 4626
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door Tyson »

jetipo schreef:
zo 07 mei 2023, 12:53
Bottendaal schreef:
zo 07 mei 2023, 11:58
jetipo schreef:
zo 07 mei 2023, 11:36
Tyson schreef:
zo 07 mei 2023, 11:03
Bottendaal schreef:
zo 07 mei 2023, 10:59
Tyson schreef:
za 06 mei 2023, 21:54


Gelukkig maar
Wat verlang ik naar een ander elftal zeg volgend seizoen!
Toch maar een scc in Waalwijk aanschaffen? Heb je een compleet ander elftal…!

Iemand die blij is dat het seizoen over is… :crazy2:

Blij gister, het was een goeie wedstrijd, dus je zult wel blij zijn?!
:tu:
Een prima 2e helft
1e helft was ook niks
Als neutrale toeschouwer zou je kunnen concluderen dat men de afgelopen twee seizoenen sporadisch verwend is met mooi en goed voetbal. Gisteren was de tweede helft een van die sporadische momenten.

Over het algemeen waren het zeer matige wedstrijden met uitschieters die echt niet om aan te gluren waren. En waarom mogen supporters hun idee en gevoel daarover niet aangeven? Je zou dan ook kunnen stellen dat sommigen doorschieten in hun optimisme en adoratie en het soms doen lijken dat de wedstrijden en spelers allemaal zo geweldig waren. En ook dat mogen zij vinden.

Als neutrale supporter heb je niet veel te genieten gehad van NEC de afgelopen twee seizoenen. En dat hoor ik ook van bv collega's of familie. Als NEC-supporter kijk je daar toch anders tegenaan en ben je blij met het gegeven dat de club zich vorig seizoen heeft gehandhaafd en dat je dit jaar rond plek 10 eindigt. Hopelijk dat Aalbers zijn slag gaat slaan en er volgend seizoen een beter uitgebalanceerd elftal staat.

Hoedemakers is een goed begin! En volgens De Mandt van RN7 wordt er zeer snel nog een aanwinst gepresenteerd.
Gelukkig zijn wij geen neutrale toeschouwer, toch?
Ik support NEC, ik hoef niet entertaint te worden.
Maar er zijn ook NEC-supporters die wellicht wel meer momenten van goed voetbal willen zien en die wel enige entertainment willen. Volgens mij mag je dat ook verwachten van de club die je support. Je bent ten slotte supporter en je betaalt toch een aardige som voor een seizoenkaart. Ieder heeft zijn eigen verwachtingen en dat respecteer ik.
Ik kwam hier op het forum ergens een post tegen waarin stond dat we 6 thuiswedstrijden hebben gewonnen in 2 jaar tijd dat is gewoon slecht hoe je het ook went of keert!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14536
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door Bottendaal »

jetipo schreef:
zo 07 mei 2023, 12:53
Bottendaal schreef:
zo 07 mei 2023, 11:58
jetipo schreef:
zo 07 mei 2023, 11:36
Tyson schreef:
zo 07 mei 2023, 11:03
Bottendaal schreef:
zo 07 mei 2023, 10:59
Tyson schreef:
za 06 mei 2023, 21:54


Gelukkig maar
Wat verlang ik naar een ander elftal zeg volgend seizoen!
Toch maar een scc in Waalwijk aanschaffen? Heb je een compleet ander elftal…!

Iemand die blij is dat het seizoen over is… :crazy2:

Blij gister, het was een goeie wedstrijd, dus je zult wel blij zijn?!
:tu:
Een prima 2e helft
1e helft was ook niks
Als neutrale toeschouwer zou je kunnen concluderen dat men de afgelopen twee seizoenen sporadisch verwend is met mooi en goed voetbal. Gisteren was de tweede helft een van die sporadische momenten.

Over het algemeen waren het zeer matige wedstrijden met uitschieters die echt niet om aan te gluren waren. En waarom mogen supporters hun idee en gevoel daarover niet aangeven? Je zou dan ook kunnen stellen dat sommigen doorschieten in hun optimisme en adoratie en het soms doen lijken dat de wedstrijden en spelers allemaal zo geweldig waren. En ook dat mogen zij vinden.

Als neutrale supporter heb je niet veel te genieten gehad van NEC de afgelopen twee seizoenen. En dat hoor ik ook van bv collega's of familie. Als NEC-supporter kijk je daar toch anders tegenaan en ben je blij met het gegeven dat de club zich vorig seizoen heeft gehandhaafd en dat je dit jaar rond plek 10 eindigt. Hopelijk dat Aalbers zijn slag gaat slaan en er volgend seizoen een beter uitgebalanceerd elftal staat.

Hoedemakers is een goed begin! En volgens De Mandt van RN7 wordt er zeer snel nog een aanwinst gepresenteerd.
Gelukkig zijn wij geen neutrale toeschouwer, toch?
Ik support NEC, ik hoef niet entertaint te worden.
Maar er zijn ook NEC-supporters die wellicht wel meer momenten van goed voetbal willen zien en die wel enige entertainment willen. Volgens mij mag je dat ook verwachten van de club die je support. Je bent ten slotte supporter en je betaalt toch een aardige som voor een seizoenkaart. Ieder heeft zijn eigen verwachtingen en dat respecteer ik.
Ik kan volledig begrijpen dat mensen meer willen, en dat zit er ook best in. Dat geef ik toe. Ik heb ook geen moeite met kritiek, en snap best dat mensen liever ander voetbal zien.
Ik heb alleen moeite me iets verwachten omdat je voor een scc betaalt. Ik betaal dat geld omdat ik mijn club wil zien en wil supporten, niet om vermaakt te worden.
Ik verwacht voor dat geld alleen inzet, dat is de laatste jaren geen probleem.
Als ik vind dat ik vermaakt moet worden ga ik naar bv de bios, dan kan ik van tevoren iets uitkiezen waardoor ik niet teleurgesteld raak.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15932
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door pjottr »

Met je eens hoor qua seizoenskaart.
Maar je ziet ook het onvermogen van de trainer om het maximale eruit te halen, en dat is frustrerend.
Ik zie geen reden waarom Rogier volgend jaar ineens wel dat lef zou tonen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14536
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door Bottendaal »

pjottr schreef:
zo 07 mei 2023, 13:55
Met je eens hoor qua seizoenskaart.
Maar je ziet ook het onvermogen van de trainer om het maximale eruit te halen, en dat is frustrerend.
Ik zie geen reden waarom Rogier volgend jaar ineens wel dat lef zou tonen.
Hij zal zeker niet in een keer opportunistisch voetbal gaan brengen. Dat hoef je niet te verwachten.
Maar gister zag je dat met een aardig lopende voorhoede, we tot genoeg kansen komen, ook met het spel van Meijer, dat gebaseerd is op zekerheid.
Als die aanvallers kwalitatief wat beter zijn, win je deze (en meer wedstrijden) gewoon met 2 goals verschil.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door Demtsjenko »

Bottendaal schreef:
zo 07 mei 2023, 15:11
pjottr schreef:
zo 07 mei 2023, 13:55
Met je eens hoor qua seizoenskaart.
Maar je ziet ook het onvermogen van de trainer om het maximale eruit te halen, en dat is frustrerend.
Ik zie geen reden waarom Rogier volgend jaar ineens wel dat lef zou tonen.
Hij zal zeker niet in een keer opportunistisch voetbal gaan brengen. Dat hoef je niet te verwachten.
Maar gister zag je dat met een aardig lopende voorhoede, we tot genoeg kansen komen, ook met het spel van Meijer, dat gebaseerd is op zekerheid.
Als die aanvallers kwalitatief wat beter zijn, win je deze (en meer wedstrijden) gewoon met 2 goals verschil.
Precies… en dan gaat NEC serieus meedoen voor de play-offs… beetje zoals sparta dit jaar, maar die hebben wel heel veel geluk gehad dit seizoen…

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door vak Oost »

Bottendaal schreef:
zo 07 mei 2023, 15:11
pjottr schreef:
zo 07 mei 2023, 13:55
Met je eens hoor qua seizoenskaart.
Maar je ziet ook het onvermogen van de trainer om het maximale eruit te halen, en dat is frustrerend.
Ik zie geen reden waarom Rogier volgend jaar ineens wel dat lef zou tonen.
Hij zal zeker niet in een keer opportunistisch voetbal gaan brengen. Dat hoef je niet te verwachten.
Maar gister zag je dat met een aardig lopende voorhoede, we tot genoeg kansen komen,
ook met het spel van Meijer, dat gebaseerd is op zekerheid.
Als die aanvallers kwalitatief wat beter zijn, win je deze (en meer wedstrijden) gewoon met 2 goals verschil.
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15932
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door pjottr »

Als je zoveel geluk hebt dwing je dat ook af.
Kijk naar Kowet - rkc een paar weken terug.
Zij gaan gewoon 10 minuten voor tijd alles of niets spelen.
Dat zal vast een keer mis gaan, maar daar waar zij de bal erin blijven pompen en uit eindelijk beloond worden ( meen in de 95e ) minuut gaan wij voor het punt.
Daar waar Hake een kwartier voor tijd een extra aanvaller brengen, brengen wij in de 85e minuut een spits voor een spits.
Zij vermaken wel hun publiek.
Ik had gisteren prima kunnen leven met een 2-3 nederlaag op de counter, maar niet op deze laffe wijze.
Dat ben ik ( en niet alleen ik ) spuugzat.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14536
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door Bottendaal »

pjottr schreef:
zo 07 mei 2023, 15:34
Als je zoveel geluk hebt dwing je dat ook af.
Kijk naar Kowet - rkc een paar weken terug.
Zij gaan gewoon 10 minuten voor tijd alles of niets spelen.
Dat zal vast een keer mis gaan, maar daar waar zij de bal erin blijven pompen en uit eindelijk beloond worden ( meen in de 95e ) minuut gaan wij voor het punt.
Daar waar Hake een kwartier voor tijd een extra aanvaller brengen, brengen wij in de 85e minuut een spits voor een spits.
Zij vermaken wel hun publiek.
Ik had gisteren prima kunnen leven met een 2-3 nederlaag op de counter, maar niet op deze laffe wijze.
Dat ben ik ( en niet alleen ik ) spuugzat.
We spelen tot de 81e minuut een haast gewonnen wedstrijd waarin het wachten is op de 3-1, krijgen een tik bij de 2-2 en 5 minuten later ligt de bal er op miraculeuze wijze weer in. Knap als je dan nog verwacht dat het elftal het wel even opportunistisch omdraait (helemaal na de laatste weken), in de resterende 5 minuten die Heerenveen ook gewoon prima uitspelen.
Wat mij betreft had hij er een spits bijgezet hoor, maar om te denken dat er dan wel geloof was geweest…

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door Vannuilekumphuile »

pjottr schreef:
zo 07 mei 2023, 15:34
Als je zoveel geluk hebt dwing je dat ook af.
Kijk naar Kowet - rkc een paar weken terug.
Zij gaan gewoon 10 minuten voor tijd alles of niets spelen.
Dat zal vast een keer mis gaan, maar daar waar zij de bal erin blijven pompen en uit eindelijk beloond worden ( meen in de 95e ) minuut gaan wij voor het punt.
Daar waar Hake een kwartier voor tijd een extra aanvaller brengen, brengen wij in de 85e minuut een spits voor een spits.
Zij vermaken wel hun publiek.
Ik had gisteren prima kunnen leven met een 2-3 nederlaag op de counter, maar niet op deze laffe wijze.
Dat ben ik ( en niet alleen ik ) spuugzat.
Ik ben het met je eens, want ook een gelijkspel hadden we niets aan gehad. Aan de andere kant, ook met een extra spits heb je niet de kwaliteit om het tij te keren en we stonden nog voor 10 minuten voor tijd. Maar juist verrassen en het risico nemen om Musaba een keertje in de basis laten starten (juist tegen zijn Heerenveen) leidt een keer tot variatie, in plaats van het eeuwige vastlopen van Tavsan en de onmacht van Dimata ondanks zijn ene goal. Dat vind ik trouwens ook met inbrengen Bruyn. Met een beetje meer precisie had die natuurlijk gisteren ook gescoord. Ik ben zelden naar huis gefietst met zoveel mensen die hardop hun teleurstelling uitspraken. Zelf twijfelde ik of ik na vele jaren er niet beter aan doe een jaartje over te slaan ipv te verlengen. Tis wel echt 2 jaren zelfkastijding waarbij eindranking niet eens allerslechtst is. Vandaag twijfel gedeeld in mijn omgeving en er is weer fors op me ingepraat met teksten als "je club blijven steunen", "zo'n verlies is ook all in the game" etc. Vraag is echter of we wel een stapje voorwaarts kunnen zetten of dat dit het gewoon is voor altijd en eeuwig ? Is de innovatie dat we kaarten bovenaan trappen controleren (waar we dan weer maanden over doen om dat te bedenken) en een extra losse biertap neerzetten nu echt de innovatie waar we de toekomst mee in kunnen. Daarentegen rustig thuis zitten in de wetenschap dat er gespeeld wordt in de Goffert is ook niet aanlokkelijk en rustgevend. Met andere woorden: als Carlos zorgt voor betere afmakers, Cillessen met een psycholoog gaat praten of die door moet of eerst zijn zaken in Spanje moet gaan regelen, Wilco eindelijk eens dat stadiondossier een push weet te geven, de DJ een keer leert dat altijd maar domme harde standaard ritmes 100x herhalen niet de enige weg is om spanning op te bouwen dan gooi ik er toch maar weer een verlenging tegenaan. Mijn plaatsje met leuke supporters om me heen dat is immers ook NEC.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15932
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door pjottr »

Die spits had je erbij moeten zetten na de 2-2, en doordat Meijer dat verzuimd geeft ie weer het signaal af dat niet verliezen belangrijker is dan winnen.
En dat terwijl we aan het punt niks hadden.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9801
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - SC Heerenveen

Bericht door Gerard Lopez »

Het bewijs dat Meijer tevreden zou zijn met gelijkspel is de quote van Tannane na afloop over z'n wissel: "we stonden er goed voor (1-1) en de trainer zei dat ie me de komende 3 wedstrijden nog nodig zou hebben"
When Wilco talks, people listen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Forzaa, Joost03, SvenNECNIJMEGEN, VZH en 22 gasten