FC Emmen - N.E.C. Nijmegen

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Wat gaan het worden

Winst NEC
32
63%
Gelijk spel
12
24%
Verlies NEC
7
14%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: FC Emmen - N.E.C. Nijmegen

Bericht door Bottendaal »

Jules schreef:
di 11 apr 2023, 16:07
E.B schreef:
di 11 apr 2023, 16:00
Jouw redenatie. Maar het is niet iets wat Meijer heeft gezegd.
Citaat:
Ik heb gekozen voor Cissokko als linksbuiten omdat ik denk dat hij op dit veld tegen deze tegenstander in aanvallend opzicht iets kan betekenen

Hoe letterlijk wil je het hebben. Jammer dat als je vastloopt in de discussie je kinderachtig gaat lopen doen. Zegt ook genoeg.
Jules… hoe letterlijk wil je het hebben. Meijer zegt dat hij denkt dat Cissoko iets kan brengen. Verder zegt hij niets. Al het andere is jouw interpretatie.
Iets blijven herhalen maakt niet dat je een punt hebt.

Jules
Berichten: 1455
Lid geworden op: zo 20 dec 2020, 10:03
Contacteer:

Re: FC Emmen - N.E.C. Nijmegen

Bericht door Jules »

Bottendaal schreef:
di 11 apr 2023, 20:53
Jules schreef:
di 11 apr 2023, 16:07
E.B schreef:
di 11 apr 2023, 16:00
Jouw redenatie. Maar het is niet iets wat Meijer heeft gezegd.
Citaat:
Ik heb gekozen voor Cissokko als linksbuiten omdat ik denk dat hij op dit veld tegen deze tegenstander in aanvallend opzicht iets kan betekenen

Hoe letterlijk wil je het hebben. Jammer dat als je vastloopt in de discussie je kinderachtig gaat lopen doen. Zegt ook genoeg.
Jules… hoe letterlijk wil je het hebben. Meijer zegt dat hij denkt dat Cissoko iets kan brengen. Verder zegt hij niets. Al het andere is jouw interpretatie.
Iets blijven herhalen maakt niet dat je een punt hebt.
Ja, maar daar gaat de discussie niet over. Het gaat over dat vetgedrukte gedeelte. Leuk geprobeerd en je zal vast instemmend smileys krijgen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: FC Emmen - N.E.C. Nijmegen

Bericht door Legendario »

Wat een kansloze discussie.

Denk dat ik hier wel wat instemmende smileys voor krijg.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: FC Emmen - N.E.C. Nijmegen

Bericht door jackkreta »

Legendario schreef:
di 11 apr 2023, 21:39
Wat een kansloze discussie.

Denk dat ik hier wel wat instemmende smileys voor krijg.
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: FC Emmen - N.E.C. Nijmegen

Bericht door Polleke »

E.B schreef:
di 11 apr 2023, 09:01
Jules schreef:
di 11 apr 2023, 08:52
Polleke schreef:
di 11 apr 2023, 02:13
Eigenlijk heb ik maar twee kritiekpunten: de late wissels en weer dat vertrouwen richting Mattson...
Voor de wedstrijd zei Rogier bij ESPN dat hij geen problemen met het kunstgras verwachtte omdat 'we spelers hebben die daarmee prima uit de voeten kunnen.' Yes, dacht ik, eindelijk Jordi Bruijn voor Mattsson. Want droog stroperig kunstgras vraagt om technisch vaardige, balvaste en sterk in de kleine ruimte zijnde spelers. De Wet van Willie Overtoom.
Maar dan kiest Rogier dus opnieuw voor Mattsson, die opnieuw hopeloos faalt en dan geeft Rogier na afloop de schuld aan...het kunstgras.
Tja, je zegt het al; hij verwachtte.. Verwachtingen kunnen ook anders uitpakken. Je zag de bal nadrukkelijk snelheid minderen. In de 1e helft had men daar zichtbaar meer moeite mee dan de 2e helft.

De discussie moet gaan over dat dit soort velden en omstandigheden op het hoogste niveau ontoelaatbaar zijn. Het is aan aanfluiting.
Ja, maar ook de beslissingen van de trainer. Het is een visie he. Rogier gaat ten alle tijden uit van voetbal, altijd. Dat is een extreme kracht, maar soms ook een extreme zwakte.

Ik heb zoveel wedstrijden gehad waarbij ik denk: waarom start je zo? PSV thuis bv. Hij zet Mattson er vrijwel altijd in, een speler die ik niet hoog heb zitten. Emmen uit heb ik geen enkele kritiek op de basis, maar wel weer op de wissels en vooral het moment van wisselen.

Ik heb veel trainers gezien bij NEC. Er zijn trainers die ik snap, er zijn trainers die ik niet snap. En dan heb je nog de trainers die je snapt, maar waar je het niet mee eens bent. Dat is Rogier voor mij.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], nijmegen28 en 40 gasten