NEC Nijmegen - PSV Eindhoven
NEC Nijmegen - PSV Eindhoven
Beetje vroeg maar just to be sure.
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

- De Kletskop
- Contacteer:
Re: NEC Nijmegen - PSV Eindhoven
Of staat hij niet op de kalender in de Goffert en krijgen we een reglementair 0-3 aan de broek.
En uit sportiviteit, mocht er iemand uit Eindhoven meelezen: Vergeet de uitshirts niet!
Wel vergeten! En dan een herhaling van de uitslag van toen.E.B schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:29Of staat hij niet op de kalender in de Goffert en krijgen we een reglementair 0-3 aan de broek.
En uit sportiviteit, mocht er iemand uit Eindhoven meelezen: Vergeet de uitshirts niet!
"Zij.... Zijn.... Het... Shirt niet waard...Poort5 schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:46Wel vergeten! En dan een herhaling van de uitslag van toen.E.B schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:29Of staat hij niet op de kalender in de Goffert en krijgen we een reglementair 0-3 aan de broek.
Zij zijn het shirt niet waard..."
2-1 uit mijn hoofd? Tweede helft hadden ze weer eigen shirts als ik me goed herinner.Poort5 schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:46Wel vergeten! En dan een herhaling van de uitslag van toen.E.B schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:29Of staat hij niet op de kalender in de Goffert en krijgen we een reglementair 0-3 aan de broek.
Was dat toen rene van Rijswijk met z'n kont scoorde?E.B schreef: ↑zo 12 mar 2023, 11:072-1 uit mijn hoofd? Tweede helft hadden ze weer eigen shirts als ik me goed herinner.Poort5 schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:46Wel vergeten! En dan een herhaling van de uitslag van toen.E.B schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:29Of staat hij niet op de kalender in de Goffert en krijgen we een reglementair 0-3 aan de broek.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Voor het eerst sinds tijden dat ik echt het gevoel heb dat we van een topclub kunnen gaan winnen. Wisselvallig PSV met allemaal internationals die net uit de interlandbreak komen, het zou zomaar kunnen.
(Zul je zien dat het 0-3 wordt
)
(Zul je zien dat het 0-3 wordt

Justice knows every mans number
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Winnen gaat wat ver maar een gelijkspel moet er best in kunnen zitten
When Wilco talks, people listen!
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Nee, dat was 2-4 in de laatste wedstrijd van het seizoen 2000/2001.Curva schreef: ↑zo 19 mar 2023, 01:05Was dat toen rene van Rijswijk met z'n kont scoorde?E.B schreef: ↑zo 12 mar 2023, 11:072-1 uit mijn hoofd? Tweede helft hadden ze weer eigen shirts als ik me goed herinner.Poort5 schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:46Wel vergeten! En dan een herhaling van de uitslag van toen.E.B schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:29Of staat hij niet op de kalender in de Goffert en krijgen we een reglementair 0-3 aan de broek.
Als ze dezelfde strijd en inzet van gisteravond leveren dan krijgt PSV het verdomde moeilijkGerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 02:24Winnen gaat wat ver maar een gelijkspel moet er best in kunnen zitten
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Op naar een hopelijk mooi seizoen 

Het is wel een mooie dag om op 1 April iemand een loer te draaien.JBNMGN schreef: ↑zo 19 mar 2023, 10:17Als ze dezelfde strijd en inzet van gisteravond leveren dan krijgt PSV het verdomde moeilijkGerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 02:24Winnen gaat wat ver maar een gelijkspel moet er best in kunnen zitten
Alles komt goed !!
Hoezo gaat winnen ver ? Alsof PSV zo geweldig is dit seizoen. Als je een goede dag hebt kun je thuis gewoon winnen van PSVGerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 02:24Winnen gaat wat ver maar een gelijkspel moet er best in kunnen zitten
Scoorde hij met de kont? In mijn herinnering stond hij alleen voor de keeper, was hij bijna niet te missen maar raakte hij hem compleet verkeerd. De keeper (ook een bekende van ons) was zo verrast dat de bal alsnog kolderiek de goal stuiterde.Gerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 02:26Nee, dat was 2-4 in de laatste wedstrijd van het seizoen 2000/2001.Curva schreef: ↑zo 19 mar 2023, 01:05Was dat toen rene van Rijswijk met z'n kont scoorde?E.B schreef: ↑zo 12 mar 2023, 11:072-1 uit mijn hoofd? Tweede helft hadden ze weer eigen shirts als ik me goed herinner.Poort5 schreef: ↑zo 12 mar 2023, 10:46Wel vergeten! En dan een herhaling van de uitslag van toen.
Jasper
Bart Ivan Joris. Souf
Philippe
Oussama Lasse Dirk
Ela. Landry
1-0. Ivan
Bart Ivan Joris. Souf
Philippe
Oussama Lasse Dirk
Ela. Landry
1-0. Ivan
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ja oke, je hebt gelijk. Ik weet alleen nog dat ie scoorde en aangezien ie zo ongeveer 1 of 2 goals maakte in al z'n jaren bij ons dacht ik dat het vast die met de kont moest zijn geweest. En die keeper was een piepjonge Coutinho idd.DR schreef: ↑zo 19 mar 2023, 11:13Scoorde hij met de kont? In mijn herinnering stond hij alleen voor de keeper, was hij bijna niet te missen maar raakte hij hem compleet verkeerd. De keeper (ook een bekende van ons) was zo verrast dat de bal alsnog kolderiek de goal stuiterde.Gerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 02:26Nee, dat was 2-4 in de laatste wedstrijd van het seizoen 2000/2001.Curva schreef: ↑zo 19 mar 2023, 01:05Was dat toen rene van Rijswijk met z'n kont scoorde?
...en hij vierde het doelpunt alsof ie zojuist de winnende in blessuretijd in een WK-finale maakte. Mooie tijden waren datGerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:21Ja oke, je hebt gelijk. Ik weet alleen nog dat ie scoorde en aangezien ie zo ongeveer 1 of 2 goals maakte in al z'n jaren bij ons dacht ik dat het vast die met de kont moest zijn geweest. En die keeper was een piepjonge Coutinho idd.DR schreef: ↑zo 19 mar 2023, 11:13Scoorde hij met de kont? In mijn herinnering stond hij alleen voor de keeper, was hij bijna niet te missen maar raakte hij hem compleet verkeerd. De keeper (ook een bekende van ons) was zo verrast dat de bal alsnog kolderiek de goal stuiterde.Gerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 02:26Nee, dat was 2-4 in de laatste wedstrijd van het seizoen 2000/2001.

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ja, eerste goal in de laatste wedstrijd van het seizoen. Was overigens wel de 2-2 dus niet totaal onbelangrijk.Curva schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:32...en hij vierde het doelpunt alsof ie zojuist de winnende in blessuretijd in een WK-finale maakte. Mooie tijden waren datGerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 12:21Ja oke, je hebt gelijk. Ik weet alleen nog dat ie scoorde en aangezien ie zo ongeveer 1 of 2 goals maakte in al z'n jaren bij ons dacht ik dat het vast die met de kont moest zijn geweest. En die keeper was een piepjonge Coutinho idd.DR schreef: ↑zo 19 mar 2023, 11:13Scoorde hij met de kont? In mijn herinnering stond hij alleen voor de keeper, was hij bijna niet te missen maar raakte hij hem compleet verkeerd. De keeper (ook een bekende van ons) was zo verrast dat de bal alsnog kolderiek de goal stuiterde.Gerard Lopez schreef: ↑zo 19 mar 2023, 02:26Nee, dat was 2-4 in de laatste wedstrijd van het seizoen 2000/2001.![]()
Als PSV net zo speelt als vandaag halen we 3 punten.
Inderdaad. Als je Simons uit de wedstrijd speelt is er geen vuiltje aan de lucht. De rest is echt brandhout..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Zit ook helemaal geen spirit in dat team. Van Nistelrooij moet bij Rogier in de les.
-
- Contacteer:
PSV speelt reactievoetbal en hoopt op een ingeving van Simons.
Ze spelen altijd zo afwachtend,zo angstig.
Ik zou lekker gaan counteren,laat ze maar in de val lopen door te denken dat ze een overwicht hebben.
Ik zou lekker gaan counteren,laat ze maar in de val lopen door te denken dat ze een overwicht hebben.
-
- Contacteer:
zoete aardbei schreef: ↑zo 19 mar 2023, 18:52PSV speelt reactievoetbal en hoopt op een ingeving van Simons.

Simons in de tang bij Dirk en De Jong krijgt geen poot aan de grond tegen Marquez. Zakelijke 2-0.