Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
De komende 3 wedstrijden MOETEN gewonnen worden om niet verder af te zekken.wat ik vooral niet snap en eigenlijk het meest zorgelijke vind is dat het verval binnen een week zo mega groot is. Je mag best eens een mindere dag hebben maar als je dit laat zien is het gewoon beschamend. Daarom denk ik echt dat het goed is als Aalbers rogier de wacht aan zegt. 4x winnen in 20 wedstrijden is nec onwaardig.
Go Ahead Eagles-NEC
Re: Go Ahead Eagles-NEC
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Daar heb ik ook respect voor. Je reinste vorm van zelfkastijding. Sparta uit was ook zo'n lekkere.JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
De komende 3 wedstrijden MOETEN gewonnen worden om niet verder af te zekken.
-
- Contacteer:
Nou dat zijn 4 redenen die helemaal nergens op slaan.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
De komende 3 wedstrijden MOETEN gewonnen worden om niet verder af te zekken.wat ik vooral niet snap en eigenlijk het meest zorgelijke vind is dat het verval binnen een week zo mega groot is. Je mag best eens een mindere dag hebben maar als je dit laat zien is het gewoon beschamend. Daarom denk ik echt dat het goed is als Aalbers rogier de wacht aan zegt. 4x winnen in 20 wedstrijden is nec onwaardig.
Tsja, dan kan ik niet anders concluderen dat je meer verstand van stofzuigen voor gevorderden hebt dan van voetbal.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 14:48Nou dat zijn 4 redenen die helemaal nergens op slaan.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Die off-day komt - volgens mij - doordat Rogier begint met een strijdplan dat al eerder totaal mislukte: 4-3-3 zonder een serieus te nemen centrumspits. Daardoor sluipt er onzekerheid in de ploeg omdat elke aanval steeds balverlies oplevert, dus wat ga je dan doen als ploeg? Dan heb je vanwege de ruimte op rechts een speler met diepgang nodig en wacht je tot de 75ste minuut met Musaba in te brengen om hem vervolgens op links te zetten, want de linksbenige Tavsan kan kennelijk nergens anders dan op rechts spelen.
Waarom Rogier hiervoor kiest is net zo'n raadsel als waarom hij dolgelukkig is met een speler als Anthony Musaba.
Hij brengt de juiste diepgang
Waarom Rogier hiervoor kiest is net zo'n raadsel als waarom hij dolgelukkig is met een speler als Anthony Musaba.
Hij brengt de juiste diepgang
-
- Contacteer:
bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 15:17Tsja, dan kan ik niet anders concluderen dat je meer verstand van stofzuigen voor gevorderden hebt dan van voetbal.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 14:48Nou dat zijn 4 redenen die helemaal nergens op slaan.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
- Bottendaal
- Contacteer:
Juist, iedereen die het voetbal een beetje volgt kan van elke Nederlandse club minimaal 2 spelers noemen. Kun je dat niet, zegt dat niets over die club, maar over jou. Dan heb je gewoon geen interesse in voetbal. Logisch dat NEC je dan niet interesseert.mschr schreef: ↑di 07 feb 2023, 09:31Vaessen, Bel Hassani, Kramer, AnitaBottendaal schreef: ↑ma 06 feb 2023, 20:11Daar zeg je het precies goed. Hoeveel spelers ken jij van RKC, Sparta en GAE?FC Hilversum schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:57Nou dan weet ik niet waar jij het vraagt maar ik woon in het westen en daar vinden ze NEC voornamelijk een grijze muis….. ze kunnen alleen schone opnoemen en voor de rest zegt onze ze club helemaal nietsbertje schreef: ↑ma 06 feb 2023, 13:53Ga maar aan een random voetbalsupporter vragen in Nederland hoe ze tegen NEC aan kijken, 99% kijkt er positiever tegen aan dan dat jij doet.FC Hilversum schreef: ↑ma 06 feb 2023, 12:26Zonder rood zwart en groene bril moet je gewoon bekennen dat we al heel lang bedroevend spelen. 0 schoten op doel tegen go ahead is toch verschrikkelijk! En de afgelopen anderhalf jaar zijn zowel de resultaten als spel niet echt om over naar huis te schrijven. We hebben een begroting voor een middenmoter op papier maar met de hulp en bijdrages van boekhoorn moet je toch in staat zijn om afstand te nemen van ploegen als go ahead, rkc. Ik vind het dan ook verstandig dat Aalbers ervoor kiest om de gesprekken met rogier rustig aan te doen. Ik zou namelijk niet weten op basis van welke prestaties hij nog langer trainer zou moeten blijven? Die ene wedstrijd tegen Sparta maakt dat echt niet andersE.B schreef: ↑ma 06 feb 2023, 11:51
Die conclusie kun je trekken als we op volle sterkte zijn. Iedereen zakte gisteren door het ijs, dat was de eerste minuten meteen duidelijk. Tavsan die de bal over de achterlijn loopt, zo'n wedstrijd was het. Dan had je Messi neer kunnen zetten, die had met een solo misschien nog wat kunnen doen, maar voetballend als team had hij het verschil ook niet gemaakt.
Olij, Verschuere, Vriends, Auassar, Sambo
Willumsson, Buzz Kuipers, Stokkers
Bij het grootste deel dat de ED wel volgt staat NEC er gewoon goed op.
-
- Contacteer:
Conclusie is gewoon dat Meijer in tactisch onbenul is die gewoon niet weet wat het elftal nodig heeft. Maar dat zien we al 1,5 jaar.
- Bottendaal
- Contacteer:
FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 19:06Conclusie is gewoon dat Meijer in tactisch onbenul is die gewoon niet weet wat het elftal nodig heeft. Maar dat zien we al 1,5 jaar.

Totaaal iets anders, en nooit de conclusie van deze discussie!

-
- Contacteer:
+ praktisch 442 gaan spelen terwijl 433 net lekker liep.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
En vooral dat je 2 essentiële mensen mist voor je spel, maar dat laat je voor het gemak ff buiten beschouwing. Je ziet bij PSV wat het met een team doet als je 2 sleutelspelers weg haalt, dan kan het ook verliezen van Emmen. Maar volgens ons Gooise orakel is het onbegrijpelijk dat je dan kan verliezen, dan snap je er inderdaad bitter weinig van.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 18:59bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 15:17Tsja, dan kan ik niet anders concluderen dat je meer verstand van stofzuigen voor gevorderden hebt dan van voetbal.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 14:48Nou dat zijn 4 redenen die helemaal nergens op slaan.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
nee de reden van het enorme verval wijten aan een uitwedstrijd en een tegenstander die hoog druk geeft… is werkelijk om te gieren!! Dus elke tegenstander die tegen ons hoog druk geeft wint en zorgt ervoor dat nec in 90 minuten niet 1x op goal schiet. Nee dan heb je er verstand van
![]()
Wanneer heeft zondag 433 lekker gelopen dan?Nijmegen0413 schreef: ↑di 07 feb 2023, 21:41+ praktisch 442 gaan spelen terwijl 433 net lekker liep.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
Met Marques speel je met 10 man. En als Tannane het verschil niet maakt, moet hij op zijn minst zijn taken uitvoeren.bertje schreef: ↑wo 08 feb 2023, 06:59Wanneer heeft zondag 433 lekker gelopen dan?Nijmegen0413 schreef: ↑di 07 feb 2023, 21:41+ praktisch 442 gaan spelen terwijl 433 net lekker liep.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
Ik denk ook dat je Marques als breekijzer moet gebruiken dus als extra spits erbij als dat nodig is en niet als (basis)spits met veel ruimte.DJTEEF! schreef: ↑wo 08 feb 2023, 07:36Met Marques speel je met 10 man. En als Tannane het verschil niet maakt, moet hij op zijn minst zijn taken uitvoeren.bertje schreef: ↑wo 08 feb 2023, 06:59Wanneer heeft zondag 433 lekker gelopen dan?Nijmegen0413 schreef: ↑di 07 feb 2023, 21:41+ praktisch 442 gaan spelen terwijl 433 net lekker liep.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
-
- Contacteer:
Ik doel op Emmen en Sparta thuis.bertje schreef: ↑wo 08 feb 2023, 06:59Wanneer heeft zondag 433 lekker gelopen dan?Nijmegen0413 schreef: ↑di 07 feb 2023, 21:41+ praktisch 442 gaan spelen terwijl 433 net lekker liep.bertje schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:16Dimata, Sandler, uitwedstrijd, GAE zet hoger druk. Zo ff 4 redenen.FC Hilversum schreef: ↑di 07 feb 2023, 13:00Heb jij jezelf dat echt aangedaan!!JBNMGN schreef: ↑di 07 feb 2023, 12:38Ik heb de wedstrijd grotendeels nog eens terug gekeken, maar wat was het slecht zeg. Er zat totaal niets in de ploeg, geen strijd, geen lef, helemaal niks. Geen schoten op doel, bang voor de agressieve manier van druk zetten door GoAhead en te lam om te lopen. Verschrikkelijk, veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk hebben de mannen flink op hun sodemieter gehad en als ze dan zelf de wedstrijd nog eens terug kijken dan snappen ze misschien wel wat voor schijtwedstrijd ze gespeeld hebben.
Tegen Emneb mocht je je handjes dicht knijpen dat het halverwege geen 2-2 stond.
Sparta was idd geweldig
Sparta was idd geweldig
- Bottendaal
- Contacteer:
Hou toch eens op. 2 minuten drongen ze aan en wij zijn moeten onze handen dichtknijpen dat er geen goal uit valt. En dat terwijl Emmen hun handen dicht mochten knijpen dat ze uit t niks 2-1 maken.